Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rekop

    senior tag

    Sziasztok!
    Kis problémám lenne t-home adsl-el. 15Mbit-es netem volt eddig, ami szépen tudta ezt a sebességet, soha semmi gondom nem volt vele, csak egy éve már lejárt a hűségem, a havidíja is megemelkedett, ezért gondoltam csomagot váltok plusz újból vállalok hűséget. Meg is rendeltem a NetmaniaS 10Mbit-es csomagot mert ez a sebesség elegendő lett volna számomra, és lényegesen olcsóbb lett így a havidíjam. A megrendelés után néhány óra múlva aktiválták a sebességcsökkentést, pesze egyből sebességteszttel kezdtem és meglepődve tapasztaltam hogy nem ment a letöltés 7-7.5Mbit fölé. Hibabejelentő felhív, probléma felvázol, lefuttattak egy tesztet, majd közlik, hogy minden okés ez így jó mert 1Mbit a garanált, mit akarok még. Mondom neki, hogy ez annyira mégsem okés, ha 10Mbit-et fizetek nem a 70-75%-át várom el, hiszen nincs fizikat korlátja még a 20Mbit-nek sem. Erre azt javasolták ha nem tetszik rendeljek egy 20-as csomagot az biztos tudja a 10-et. Itt pattant el bennem a cérna, mondtam akkor lemondom az egészet mert ez így nekem nem felel meg. Gondolom szándékosan lekorlátozzák a sebességet, hogy vegyem meg a nagyobb csomagot...Azért ez nagyon nem korrekt hozzáállás az ügyfelekhez, nem kevés pénzt náluk hagytam már közel 20év alatt... Persze értelmes alternatívájuk sajnos nincs a lakhelyemen(UPC,Digi) ezért azt csinálnak amit akarnak. :W
    Ilyenkor el lehet állni 8 napon belül a szerződéstől? Interneten rendeltem meg a csomagot, papírokat nem írtam még alá. Arra nem látok esélyt, hogy beállítsák rendesen a letöltésemet, mert nem mutattak erre hajlandóságot többszöri telefonos megkeresésre sem. :(

    Eladó dolgaim: https://tinyurl.com/5n7jmuvj

Új hozzászólás Aktív témák