Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • .:ZS:.

    senior tag

    Van valakinek tapasztalata 30 napon túli hibaelhárításról?

    Május 13-án bejelentettem a hibát reggel, délbe fölhívtak, megbeszéltük, hogy 14-én jön. Nah azóta is jönnek... többször betelefonáltam, kértem hogy hívjanak már föl a szerelők, hogy mi a halál van, az ügyfélszolgálaton csak hebegtek habogtak, az egyik szerint központi hibához vagyunk hozzárendelve, másik szerint szegmentálás van a környéken(ez épp vasárnap délután mondták, elég nehezemre esett elhinni hogy vasárnap késő du, forgalmas időszakban szegmentálnának, mert épp akkor se ment, de mindegy), meg hogy majd fizetik a kötbért stb-stb, az utolsó ember akivel beszéltem, azt mondta hogy továbbítja a kiemelt hibaelhárításhoz(van egyáltalán ilyen vagy csak hülyének nézett? :F ) nah azóta se történik semmi...
    Most szerintetek mit lehet ezzel tenni ilyenkor? Bemehetnék kurvaanyázni, de az nem az én stílusom, meg tipikusan az az ember tehet általában a legkevésbé róla akit lehetőségem van elküldeni melegebb éghajlatra, így ezt kihagynám... :W

Új hozzászólás Aktív témák