Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Bici

    félisten

    Sziasztok!

    Másfél éve áttértem Paletta M csomagra, ami 5Mbit-es ADSL-t tartalmaz esetemben.
    Mivel régen voltak gondok abból, hogy a vonalam nem bírta a 8Mbit-et a 2.5km-es távolság miatt, így a paletta szerződés aláírása elött direkt rákérdeztem többször, több helyen (telefonos és "bolti" ügyfélszolgálaton is), hogy a 5Mbit-et tuti bírni fogja-e. A válasz egyértelmű igen volt. Az ügyintézőm rákérdezett a technikai munkatársaknál, hogy tuti oké-e nálam az 5Mbit, és azt válaszolták, hogy akár gyorsabb netet is kérhetnék, mert a közelembe telepítettek egy központot, ami kb. 500 méterre van tőlük.
    Megrendeltem, működött, néha ugyan tapasztaltam szakadásokat a normális napi egyen kívül is, de összességében használható volt a netem - ha nem is túl jó minőségű.
    Egyhónapja azomban jött egy levél, hogy karbantartás lesz egyik éjjel, és nem lesz net.
    Ez így is lett, de másnapra megint volt, viszont azóta folyamatosan szakadozott a netem.
    Tettem bejelentést kétszer is, amire az lett a reakció, hogy csökkentették 2Mbit-re a sávszélességemet. azóta nem szakadozik, de ez így nagyon lassú.
    Erre mit lehet lépni? Nekem az is jó lenne, ha a karbantartás elötti állapot visszaállna, mert az még használható volt, de ez így atom lassú. :F
    Miért van az, hogy amikor megkötöm a szerződést, akkor azt mondják, hogy mehet a gyorsabb kapcsolat, de amikor hibát kell javítani, akkor csak a lassítás jelent megoldást?

    Előre köszi a válaszokat!
    Üdv: Bici

    Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html

Új hozzászólás Aktív témák