Hirdetés
- ATX 3.1-es Seasonic tápok a picit pénztárcabarátabb szegmensben
- Boldog-boldogtalan kézikonzolt akar kiadni, de egyelőre nincs meg a felvevőpiac
- Megszellőztették az MSI Unify-X alaplapsorozat visszatérését
- Elkezdte visszautasítani a H20-ra leadott kínai rendeléseket az NVIDIA
- Rengeteg memóriával kínálható meg az AMD érkező csúcs-IGP-je
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Mini PC
- Apple notebookok
- Milyen SSD-t vegyek?
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Monitor hiba topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Autós kamerák
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
Hirdetés
-
Akciófigyelő: Kedvezménnyel indít az új e-rolleres márka
ma Az Ausom GX1 szeptember 24-től október 7-ig kuponozható.
-
Bezárt atomerőművet indítana újra a Microsoft
it 4 éven belül újraindítana egy reaktort a Three Mile Island-i atomerőműben a Constellation és a Microsoft, bár hivatalosan a folyamat még nem indult el.
-
Boldog-boldogtalan kézikonzolt akar kiadni, de egyelőre nincs meg a felvevőpiac
ph A Valve a Steam Deckkel komoly lavinát indított el, viszont az új szereplőknek már igen nehéz dolguk lesz.
-
PROHARDVER!
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Új hozzászólás Aktív témák
-
tuto558
aktív tag
Sziasztok,
Telekomnál hibajavítást elhúzódása esetén jár bármi féle kompenzáció, ha igen, erről hol találhatok pontos tájékoztatást?
Több mint egy hónapja nem tudok új rendelést vagy akár csomagmódosítást indítani egy korábbi megrendelés törlése miatt, ami valahogy beragadt.
Ráadásul a rendelésnek része volt egy 4k minicsomag is, ami emiatt a "beragadás" miatt nem elérhető a box-okon, ennek ellenére a teljes múlt hónapra ott van a számlában a 4k minicsomag ára... ügyintézők azt mondták hogy fizessem be így a számlát, majd kivizsgálják és később jóváírják azt az időt amíg nem tudtam nézni a megrendelt csomagot, de benne volt a számlában.
Az egész beragadt megrendelés miatt egy "technikai" hibajegyet vettek fel, mert szerintük ez nem szolgáltatás hiba, hanem technikai hiba. Szolgáltatás hibánál alapesetben 72 óra lenne a megoldási határidő, így viszont hogy belső technikai hibaként vették fel, 3 hetet mondtak határidőnek. Ez a 3 hét múlt hét csütörtökön (ápr 11) lejárt, de nem sikerült még kijavítani, minden ügyintéző csak annyit tud mondani, hogy "szakértőknél van a hiba, jelenleg is dolgoznak rajta, nem tudjuk mikorra lesz megoldva". Ilyen elhúzódó esetben jár bármiféle kompenzáció?
Érdemes szerintetek 72 órás szolgáltatás hibajegyet is felvenni rá? Hiszen fizetek egy szolgáltatásért a számlában, ami valójában nem elérhető, ez nekem eléggé szolgáltatás hibának tűnik.T 2000/1000 (Optika), Technicolor FGA2235 MAG
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Autós topik
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Milyen okostelefont vegyek? OFF topik
- Elterelik a sofőrök figyelmét a vezetéstámogató rendszerek
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Mobil flották
- További aktív témák...
- Eladó 2024 júliusában vásárolt új / iPad (10th gen) Blue 64Gb / Toll, Tok / GARANCIA
- T14s Gen2i 27% ÁFA 14" FHD IPS i7-1185G7 32GB 512GB NVMe ujjolv IR kam gar
- IPhone 13 Pro max 128GB gyári független 2025.06.11. Alza garancia
- IPhone 13 Pro max 256GB gyári független 2025.09.10. Apple garancia
- Üzletből, garanciával, Microsoft Surface Laptop 4-14 Ryzen 7 (4,4GHz/16RAM/512SSD/14"TOUCH)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen