Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tuto558

    aktív tag

    Sziasztok,

    Telekomnál hibajavítást elhúzódása esetén jár bármi féle kompenzáció, ha igen, erről hol találhatok pontos tájékoztatást?

    Több mint egy hónapja nem tudok új rendelést vagy akár csomagmódosítást indítani egy korábbi megrendelés törlése miatt, ami valahogy beragadt.

    Ráadásul a rendelésnek része volt egy 4k minicsomag is, ami emiatt a "beragadás" miatt nem elérhető a box-okon, ennek ellenére a teljes múlt hónapra ott van a számlában a 4k minicsomag ára... ügyintézők azt mondták hogy fizessem be így a számlát, majd kivizsgálják és később jóváírják azt az időt amíg nem tudtam nézni a megrendelt csomagot, de benne volt a számlában.

    Az egész beragadt megrendelés miatt egy "technikai" hibajegyet vettek fel, mert szerintük ez nem szolgáltatás hiba, hanem technikai hiba. Szolgáltatás hibánál alapesetben 72 óra lenne a megoldási határidő, így viszont hogy belső technikai hibaként vették fel, 3 hetet mondtak határidőnek. Ez a 3 hét múlt hét csütörtökön (ápr 11) lejárt, de nem sikerült még kijavítani, minden ügyintéző csak annyit tud mondani, hogy "szakértőknél van a hiba, jelenleg is dolgoznak rajta, nem tudjuk mikorra lesz megoldva". Ilyen elhúzódó esetben jár bármiféle kompenzáció?

    Érdemes szerintetek 72 órás szolgáltatás hibajegyet is felvenni rá? Hiszen fizetek egy szolgáltatásért a számlában, ami valójában nem elérhető, ez nekem eléggé szolgáltatás hibának tűnik.

    T 2000/1000 (Optika), Technicolor FGA2235 MAG

Új hozzászólás Aktív témák