Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Piftuka

    veterán

    válasz user12 #146992 üzenetére

    Vandával más volt a "kaland"... :) Mire rájöttem, hogy nem annyira intelligens a hang-, ill. szövegfelismerője, mint azt hittem, jó sok idő elment. Nem is jutottam eredményre vele.

    Aztán később újrahívtam, és pár rendkívül tagolt, rövid kifejezés segítségével végre eljutottam az ügyfélszolgálati munkatárshoz. Ami a hívásom célja volt.

    (Mondjuk aztán vele kapcsolatban nagyon rossz tapasztalatokat szereztem. A lelkesedés, segítőkészség teljes hiánya jellemezte.)

    A Telekom korábban nem volt jelen. Nem is lehetett, mert a mi utcánk a '80-as évek vége óta Kábelkom (tehát UPC, majd Voda) övezet része volt. Sajnos a 30-40 éves réz-alu magvas coax kábelrendszerrel, annak minden hátrányával.

    Nagyon vártam már, hogy az optikai technológia ide is elérkezzen.

    "Aquila non captat muscas."

Új hozzászólás Aktív témák