Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    ONT újraindítás után - előzmény a státusz alapján: upgrade - nem kapcsolódott fel, nézem a logot, PPP authentikációs hiba.
    Ismételt újraindítás után semmi javulás, a megadott/felülírt és mentett a bejelentkezési adatok után sem.
    Gondolkodtam a gyári visszaállításon, mert utána van rá esély, hogy elfogadja a már korábban is helyesen megadott bejelentkezési adatokat, de mivel tudom, hogy a szolgáltatónál nem szeretik ilyenkor, nem nyomtam rá. (Ezt utána kérdezte és meg is köszönte az ügyintéző.)
    Hívom az ügyfélszolgálatot, Vandával vonalvizsgálat...stb., nem tud segíteni - persze, hiszen nem azzal van gond -, kapcsolja az ügyintézőt.
    Aranyos hölgy szintén vonalvizsgálatot nyom - mondtam, hogy PPP authentikációs hiba...stb., de neki akkor is le kell futtatni mindent -, indítsam újra, nem segít, küld rá új konfigot, indítsam újra, nem segít, generál új jelszót, hiába állít be mindent, hiba marad, adja tovább a kollégáknak, türelmet kér, meg felkínál korlátlan mobilinternetet, de azt nem kértem, mert a cégesen - az is Telekomos - az van.
    15 perc sem telt el, feljelentkezett az ONT, azóta minden rendben.
    Nem használok most saját routert, mert ez az ONT (FGA2233) kiszolgálja minden igényünket, így nincs jelentősége, de most látom, hogy az új Telekom felületen már nem lehet új jelszót megadni, azt pedig nem kértem el, amit most generáltak. (Igaz, a szerződésben sem volt benne tavaly a jelszó, de akkor még lehetett legalább újat megadni a Telekom fiókban.)

Új hozzászólás Aktív témák