Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Major_S

    csendes tag

    Üdv! 1 Hónapja folyamatosan rossz az internet (Vidanet, Tata) Egész nap vannak packet lossok de este 18:00-22:00 között használhatatlan lesz. Már rengetegszer jeleztem a problémát volt modem csere is 8 ról 16 csatornásra is de semmi hatása.
    Legutoljára technikus felhívott és miután lefutottuk a szokásos köröket:
    -Modem, Router, Számítógépek újraindítva
    -Számítógép direktben modemre csatlakoztatva
    -Másik számítógép direktben modemre csatlakoztatva
    -Router kicserélve egy másikra
    -ethernet kábelek kicserélve
    -telefonról mérve a sebességet is szintén azonos mint asztali számítógépről
    -modemcsere is megvolt

    de semmi sem segít és mondta hogy náluk nem látható adatvesztés és ha ő pingeli az én modemem
    ott minden 100%. Eközben is volt egy-két komolyabb packet loss de ő ezt nem látta. Viszont azt is mondta hogy ez csak közvetlen az ő rendszerük és köztem van és arra tippelt hogy esetleg távolabb a Telekom gerinchálózata fele lehet esetleg valami gond :F És hogy van valami bejelentésük és vizsgálódnak de ennek végfelhasználónál még nem kellene jelentkeznie.

    Szóval a probléma adott megoldás nincs, Ők azt mondják nincs adatvesztés közben van. Ilyenkor, hogy tudok tovább haladni van bármi megoldás? Esetleg ki tudom nyomozni merre van a gond és miért ennyire perc pontosan jelentkezik ez? Köszi a segítséget előre is!

    Justice!

Új hozzászólás Aktív témák