- Megérkezett a Razer DeathAdder V3 Hyperspeed verziója
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- 3D nyomtatás
- TCL LCD és LED TV-k
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Milyen notebookot vegyek?
- Hobby elektronika
Hirdetés
-
Deliver Us the Moon - Jövő hónapban jön Switch-re
gp Bár korábban elkaszálták a Nintendo gépére szánt változatot, júliusban mégis megkapjuk az új kiadást.
-
Fával ékesíti magát a Jonsbo Mini-ITX gépháza
ph A T6 igencsak pofásra sikeredett, fogantyúja pedig, ha úgy kívánjuk, fejhallgató-akasztóként is megállja a helyét.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
PROHARDVER!
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
oxisoxis
csendes tag
Ezt kapjátok ki.
A ..../dátum kitörölve/.... hozzánk érkezett elektronikus levelére- melyben kifogásolta a Magyar Telekom szolgáltatását és hibaelhárítását – az alábbiakban szeretnénk válaszolni.
Ha azt tapasztalja, hogy a szolgáltatás nem a szerződésben vállaltak szerint működik és bejelentette a hibát, akkor a szolgáltató köteles a bejelentésről hibajegyet felvenni, amit csak a dokumentált (szerelő aláírásával ellátott) hibaelhárítást követően zárhat le.
Amennyiben a szolgáltató a hibát 72 órán belül nem hárítja el, akkor ne számlakorrekciót kérjen, hanem hibás teljesítés címén éljen a kötbérigénylési lehetőségével. A kötbér igényét írásban kell bejelentenie (postai levél, fax) a szolgáltató felé. A kötbér összege részleges szolgáltatás kiesés esetén a havidíj egy napra vetített összegének a négyszerese, teljes szolgáltatás kiesés esetén az előbbi összeg nyolcszorosa.
A szolgáltatónak az írásban benyújtott bejelentés, panasz kivizsgálására 30 nap áll a rendelkezésére. A kivizsgálás eredményét köteles az Ön részére írásban megküldeni, és a panasz elutasítását indoklással ellátni. Amennyiben a szolgáltatónál nem jár sikerrel, forduljon hozzánk bizalommal.
Reméljük tájékoztatásunkkal segíteni tudtunk Önnek.
Szerintetek hat hónapra mennyi az?
Tisztelettel:
Nemzeti Hírközlési Hatóság
Ügyfélkapcsolati és Tájékoztatási Osztály[ Szerkesztve ]
oxisoxis
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- Lenovo ThinkStation P720 Workstation: 2db Xeon proci + 128GB RAM + Quadro RTX4000 8GB + 512GB SSD
- Lenovo ThinkStation P720 Workstation: 2db Xeon proci + 64GB RAM + Quadro P4000 8GB + 512GB SSD + Win
- HP Pavilion x360 14-ek Convertible - ÚJ - 14" TOUCH notebook - i5-1235U, 16GB, 512SSD, Win11
- DJI AVATA Pro-View Combo drón (DJI goggles 2) - 2 akku, Motion Controller 2 - 1 év garancia
- LETISZTULT PC ÁTLAG FELADATOKRA - AMD R5 5600G - 16GB DDR4 RAM - 500GB NVME SSD