Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • oxisoxis

    csendes tag

    Ezt kapjátok ki.

    A ..../dátum kitörölve/.... hozzánk érkezett elektronikus levelére- melyben kifogásolta a Magyar Telekom szolgáltatását és hibaelhárítását – az alábbiakban szeretnénk válaszolni.

    Ha azt tapasztalja, hogy a szolgáltatás nem a szerződésben vállaltak szerint működik és bejelentette a hibát, akkor a szolgáltató köteles a bejelentésről hibajegyet felvenni, amit csak a dokumentált (szerelő aláírásával ellátott) hibaelhárítást követően zárhat le.

    Amennyiben a szolgáltató a hibát 72 órán belül nem hárítja el, akkor ne számlakorrekciót kérjen, hanem hibás teljesítés címén éljen a kötbérigénylési lehetőségével. A kötbér igényét írásban kell bejelentenie (postai levél, fax) a szolgáltató felé. A kötbér összege részleges szolgáltatás kiesés esetén a havidíj egy napra vetített összegének a négyszerese, teljes szolgáltatás kiesés esetén az előbbi összeg nyolcszorosa.

    A szolgáltatónak az írásban benyújtott bejelentés, panasz kivizsgálására 30 nap áll a rendelkezésére. A kivizsgálás eredményét köteles az Ön részére írásban megküldeni, és a panasz elutasítását indoklással ellátni. Amennyiben a szolgáltatónál nem jár sikerrel, forduljon hozzánk bizalommal.

    Reméljük tájékoztatásunkkal segíteni tudtunk Önnek.

    Szerintetek hat hónapra mennyi az? :C :C :C :C :C :C :C :C :C :C :C :C :C

    Tisztelettel:
    Nemzeti Hírközlési Hatóság
    Ügyfélkapcsolati és Tájékoztatási Osztály

    [ Szerkesztve ]

    oxisoxis

Új hozzászólás Aktív témák