- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
Hirdetés
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Konzolokra is megjelenik a Deathbound
gp A PC-s verzió mellett megkapjuk a teljes kiadást PlayStation és Xbox platformokra is.
-
PROHARDVER!
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Physicist03
senior tag
válasz Medvelászló #8700 üzenetére
Sajnos másik helyeket nem tudok mondani, ezeket is a sigerous.ru SGM 2.2 végigjátszás részlegéről lestem el, szóval ott kellene lenniük.
-
Physicist03
senior tag
válasz Medvelászló #8700 üzenetére
Szóval utánanéztem picit alaposabban és van olyan, hogy egyszerüen nem spanolnak le Yakut rejtekhelyei. Ez amiatt van, hogy nincs feltelepitve az Add_Fix_SGM_2_2 Úgy emlékszem, hogy ezt te nem telepitetted fel, mert neked nem akart elindulni a játék ha feltetted, de lehet rosszul emléskszem. De ha ha igy van akkor ez lesz a gond.
A kőfejtős pendrive talán ehhez a rejtekhelyhez van, de nem 100%.[ Szerkesztve ]
-
Medvelászló
senior tag
válasz Physicist03 #8702 üzenetére
Minden úgy van telepítve és abban a sorrendben ahogy Pel magyarításában linkelve van,(a fix is fent van),annyival egészítettem ki hogy a legvégén még felraktam a Merge pakkot az Atm 3-hoz mert nélküle nem működött.Most van frankó kitörés,fosatós kavargó felhő stb...végre műkszik az Atm3 is ahogy kell.Eddig fagyás nélkül megy a gém,igaz kissé akadozik de nem vészes.
Ha nem spanol be a pépör akkor hagyom a francba az egészet,azt csinálok valami mást,lesz még izgalom bőven Bár kissé bosszant hogy ki kell hagynom,pedig nagyon rá voltam feszülve a dologra.
Köszi a segítséget!!![ Szerkesztve ]
-
Aarpok
őstag
Cyborg közölte velem minden bűnöm megbocsájtva és most már pihenhetek. Arra gondoltam talán neki kellene egy kis pihi és a vulkán hadművelettel örök vadászmezőkre távozott.A katonák is hazamentek már elfáradtak rendesen és szemem láttára az ezredes fejbe lőtte az egyik emberét,de mindenki azon kívül életbe maradt.Most zombi irtás van a zónában.
Аарпок
-
Antonius1978
addikt
válasz rétisün #8696 üzenetére
Kisse hulyen fogalmaztam, nem az ilyen olyan UFO-k beszelnek magyarul, hanem a szereplok
Az UFO-k azok valamit vartyognak meg csilingelnek es zorognek - csak viccelek, mar emlekszik a nyavaja hogy milyen hangokat adnak ki, leginkabb sivitast.Dhampir : en egyszer egy csatornaban valami mutansnak lelottem a fejet a sinszogeket tuzelo fegyverrel.Egyszeruen leszakadt a feje es a szeggel egyutt beleallt a falba.
Kar hogy nem tudtam ott helyben trofeas szobat berendezni, mert nem kellett volna kinlodjak hogy beleverjem a szeget a falbaPel : a Fallout-os kepek elmaradnak, holnap utazom el, de majd mikor visszajovok tuti hogy toltok fel belole.
-
Antonius1978
addikt
Feltettem a Sigoreus mod-ot, egesz lazan kezdodik, mondjuk a tortenet meg egyelore nem ragadott meg, de a tortenet kialakitasa+helyszin az fekszik.
Csinaltam egy gyorsmentest F5-el, fagy ki a jatek, nem akarja betolteni...gondolom, vagy nem birja a gepem, vagy valamitol megkergult, ujra kell kezdjem, szerencsere csak az elso kuldinel tartottam. -
félisten
válasz Antonius1978 #8707 üzenetére
Az durva lehetett, de a PeL-féle zombik esetében nagyon röhejesen hatott, főleg lassításban.
[ Szerkesztve ]
-
zozimoto
aktív tag
Hali. Nem tudja valaki véletlen hogy hova teszi a mentéseket a játék?
"...az enyémre az van írva hogy sivatagi sas 0.50"
-
Chewye
csendes tag
Az lehetséges h az npc-k belnyúlhatnak a kis zöld dobozokba(nem azokba amik szerelők mellett vannak?
For The Horde!
-
PeL
addikt
válasz HecklerHUN #8706 üzenetére
Nagyon hosszú lenne felsorolni, itt elolvashatod nagy vonalakban mit változtat:
https://sites.google.com/site/fo3wanderersedition/fwe-overview
Ha a részletek is érdekelnek akkor itt nézelődj:
https://sites.google.com/site/fo3wanderersedition/detailed-changes
-
#90933760
törölt tag
Kijutottam a Vörös erdőből a cuccokkal. Azt a ku...
[ Szerkesztve ]
-
dodopek
addikt
Most ittam valódi ukrán vodkát! Nazdarovnye Dodo!
Irány a zóna!
-
#90933760
törölt tag
Itthon kapni valami márkásabb vodkát? Esetleg Ukránt? Venni fogok baszod. Pedig rühellem az alkoholt, de ez a Zóna...
[ Szerkesztve ]
-
dodopek
addikt
válasz #90933760 #8722 üzenetére
Amikor visszajön Ukrajnából, mindíg hozatok vele egy üveg "kvasz"-t. Ez egy spec orosz/ukrán ital, ami házilag rozskenyér vízbe áztatva, fűszerezve, erjesztve készül.Odakinn meg úgy árulják(és úgy itatják a gyerekekkel is), mint a kólát! Imádom! Két literes flakonban van, de az ukránoknál árulják lajtoskocsiban(!) is.
Ilyen, ezt kóstold meg ha teheted.Csak 1,2% alkohol van benne. -
dodopek
addikt
Júniusban kérdeztem a bombás küldetést( amikor nitro akol össze valami érzékelőt az alfák(?) akciója ellen.Azóta csak volt a küldetés a pda-ban, most meg feléledt.Mehetek Nitrohoz...
-
dodopek
addikt
-
#90933760
törölt tag
válasz dodopek #8727 üzenetére
Megnézem a Teszkóba kapni-e.
Mikor a StrongBow Gold reklám elindult mindig ömlött a nyálam, hogy ez de király lehet, aztán vettem két üveggel megkóstoltam, iszonyat szar (persze nekem). De olyan rohadt drága volt, megiszom akkor is ,felét megittam, nem bírtam, basztam ki a kukába meg a másik teli üveget is. -
Physicist03
senior tag
válasz rétisün #8732 üzenetére
Benne kell legyen, mert az ENOT Edition csak a fegyvereken, ruhákon és más dolgokon változtat/hozzáad, a küldetésekbe nem nyúl bele. Ha jól emlékszem ez a küldetés egy PDA-val aktiválódik amit banditáktól szerzel az egyik (nem tudom pontosan melyik) anomália mellett? Ha igen, akkor belefutottál abba a bug-ba amikor nem jelennek meg a banditák. De van rá megoldás! Csak írd le, hogy ez e az a küldetés, mert feleslegesen nem írom le, ha nincs rá szükség.
[ Szerkesztve ]
-
PeL
addikt
S.T.A.L.K.E.R. - Lost Alpha
S.T.A.L.K.E.R. Shadow of Chernobyl mod | Coming Sep 28, 2012Lehet készülni az álmatlan éjszakákra
-
Aarpok
őstag
válasz Physicist03 #8737 üzenetére
Ha jól emlékszem benne lesz az összes map ami kimaradt a játékból.
Аарпок
-
PeL
addikt
válasz Physicist03 #8737 üzenetére
Egy magyar srác vezeti a dev. teamet. Olyannak akarja megcsinálni a STALKER játékot amilyennek eredetileg tervezték 2002-ben. A legdurvább hogy ez egy teljesen FREE, stand-alone játék lesz, tehát a SHOC sem kell hozzá mert egy soha ki nem adott 1.0007-es enginen lesz. Ezt nem tudom hogy hozták össze... De nagyon durva Állítólag páran még a GSC-től is részt vettek a projectben...
The FINAL list of levels for Lost Alpha:
(last upd. 30. March 2012.)Cordon (completed)
Garbage (completed)
Agroprom (completed)
Darkvalley (completed)
Laboratory X-18 (completed)
Bar-Rostok (completed)
Yantar (rework completed)
Military (completed)
Dead City (completed)
Swamp (rework completed)
Radar (rework completed)
Laboratory X-10 (completed)
Pripyat (completed)
Pripyat Undergrounds (completed)
Stancia (completed)
Sarcofag (completed)
Generators (completed)
Laboratory X-14 (completed)
Rostok Factory (completed)
Laboratory X-2 (completed)
Outskirts (completed)
Laboratory X-7 (completed)
Darkscape (completed)
Desolated Factory (remade SoC yantar map) (completed)
Laboratoy X-16(completed)
Countryside (based on old deadmil level) (completed)
Construction Site (based on old darkdolina) (completed)És mindezt teljesen kidolgozva, nézzétek meg a screenshotokat a moddb oldalán
Az erőmű körüli területet állítólag teljesen egybe nyitották, nem lesz Stancia1-Stancia2 hanem teljesen körbe lehet járni az erőművet és nagyon sok változtatás lesz az egész játékban.
Érdemes átfutni: F.A.Q.
[ Szerkesztve ]
-
rétisün
veterán
válasz Physicist03 #8733 üzenetére
lehet, én úgy emlékeztem, hogy valamelyik alphás pda-ján van erről info....
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Physicist03
senior tag
válasz rétisün #8742 üzenetére
Utánanéztem és az amiről én beszéltem. Megoldás:
Megkeressük a fájlt: \gamedata\scripts\ui_main_menu.Jegyzettömbel megnyitjuk.
Keressük a következő sorokat:
elseif db.actor~=nil and dik==DIK_keys.DIK_F5 then
self:mod_options()
Utánuk beírjuk:
elseif db.actor~=nil and dik==DIK_keys.DIK_F6 then
give_object_to_actor("zat_alfa_performer_bandit_pda")
A játékban megnyomjuk a következő kombinációt: Esc-F6-Esc
A hátizsákban megjelenik a PDA, "Használjuk" - és a küldetés elindul.ui_main_menu - ről azért előbb készíts egy biztonsági másolatot. Valamint a küldetés csak akkor elérhető ha már átkutattad az anomália közepén lévő helikoptert. Szóval előbb azt kell.
-
rétisün
veterán
válasz Physicist03 #8749 üzenetére
köszi, de még csak ott tartok, hogy a vaserdőben megvizsgáltam a halikoptert (a térképek --> olcsóbb utazás miatt ) a többit még nem nézegettem, szóval lehet, hogy meglesz egyébként is a bombás küldi, csak még egész egyszerűen nem értem el odáig.
ja, az egész gamedata mappáról van másolatom.....így legalább nyugadtan belepiszkálhatok bármibe, nem tudom elcseszni nagyon.
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!