Hirdetés

2017. november 18., szombat

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2017-08-02 07:05:54

PROHARDVER!

Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#32001) Sensut válasza Mirr Murr (#32000) üzenetére


Sensut
(őstag)

Félreértettél. A játékot én rontottam el azzal, hogy rosszul peccseltem. Egy rossz Atmosfeart tettem fel és nem indult el, ezért kellett újratennem. Amit hibának gondoltam, az kiderült a GSC fórumon,hogy nem hiba, hanem egy környezeti effekt, ami ritkán történik meg és napokig tart. Az Atmosfearral együtt nincs gond vele, de a nélkül elég csúnyák a textúrák. A játéknak persze semmi baja, ha csak ez a kékség nem zavar. De hadd ne ismételjem magam...

(#32002) tzs182


tzs182
(fanatikus tag)

Kösz srácok, meglett! Egy másik részen, szabad szemmel látható volt egy anomália közepén.
Erdő: Tuti, hogy valami bug lehet. Én 3x végig vittem a Diverzánst és egyszer sem futottam bele ilyenbe. A 400 zombis küldetés elég hosszú, de érdemes megcsinálni, utána még lesznek feladatok :)

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. Mod ajánlók: http://tzsweb.net/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/

(#32003) Erdő válasza tzs182 (#32002) üzenetére


Erdő
(tag)

A 400 zombi megvan, kaptam új küldetéseket is. Viszont nem jelennek meg új képződmények az anomáliákban (kivéve az ismeretlen képződmények Hermannak), ami elég gáz, mert még vannak képződménygyűjtős feladataim.

Wind of Time magyarítás (frissítve: 2017.11.09.): https://drive.google.com/drive/folders/0B73H3Id1W-adb2d4cnVZLTMxVXc

(#32004) Mirr Murr válasza Sensut (#32001) üzenetére


Mirr Murr
(PH! félisten)

Eszerint megvan a hiba oka. Nyugtáztam kolléga. :R

Az én irodám a legunalmasabb, amit valaha láttál. És csak ülök ott csendben. Ha a cica felbukkan, beül az ölembe. Azt akarom hallani, ahogy dorombol, nem a számítógép ventilátorának zúgását. (Linus Torvalds, TED Talk 2016)

(#32005) Sensut


Sensut
(őstag)

SGM 2.2: árulja már el valaki, kitől és hogy lehet megszerezni a trófeagyűjtő képességet, amikor a mutánsokról le tudjuk szedni késsel a testrészeket (nem amikor szimplán leesik róluk). Emlékszem, hogy meg kell szerezni ezt a képességet, de az istennek nem jut eszembe kinél és hogy. Mind a vadászok ugranak be, de azoknál már nincs több feladat :F

(#32006) sklopp válasza Sensut (#32005) üzenetére


sklopp
(őstag)

Fura, már vagy tízszer végigvittem, de még nem találkoztam ilyen képességgel. Persze attól még lehet ilyen.

(#32007) Sensut válasza sklopp (#32006) üzenetére


Sensut
(őstag)

Van. A korábbi SGM verziókban startból le tudod szedni a részeket, mintha csak belerúgnál a tetembe. A 2.2-ben ugyanígy van, viszont előbb meg kell szerezni ezt a "vadász" képességet. Úgy rémlik, hogy valamelyik vadász ad egy feladatot cserébe a leckéért, vagy egy késért - nem emlékszem. Legutóbb még startból ráhajtottam volt erre a képességre és sok trófeát el is adtam Janovon Vadásznak. Csak azóta sok mod lefolyt a Dunán és nem EMLÉKSZEM :D

Aarpok, tzs182: a párbeszéd javítás működik Semével, a távcsöves zsoldossal a hídon ha átírod azt a kódot, csak újra kell kezdeni a feladatsort Janovon, ahogy mondtad.

(#32008) Erdő válasza Sensut (#32007) üzenetére


Erdő
(tag)

Engem is érdekelne. Játszottam már párszor a 2.2-vel, de nem találkoztam ezzel. Ha rájössz, kérlek, írd meg. Számomra a Diverzáns egyik újdonsága pont az volt, hogy lehetett lenyisszantani a mutánsokból...

[ Szerkesztve ]

Wind of Time magyarítás (frissítve: 2017.11.09.): https://drive.google.com/drive/folders/0B73H3Id1W-adb2d4cnVZLTMxVXc

(#32009) hubai1979


hubai1979
(őstag)

Én is megkaptam ezt a cimeta diverzánsba, még sem változott semmi,ugyan úgy megy a trófea gyüjtés.

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#32010) tzs182 válasza Sensut (#32007) üzenetére


tzs182
(fanatikus tag)

Köszi, most jutottam át Pripyatba. Majd ha újra kezdem megnézem a Zsoldos küldetést, érdekel, hogy mi lesz. De fura volt, hogy az alagútban alig volt szörny, a Diverzánshoz vagyok szokva, nem pár éppen arrafelé kószáló patkányhoz :D

Azért itt is van "érdekesség". Pld Noéval egyeltalán nem tudtam beszélni (4x mentem oda hozzá véletlenszerűen), állandóan a mutánsokat várta, így kénytelen voltam lelőni az Iránytű miatt. Aztán karmolom a falat a véletlenszerű taposóaknáktól az utakon, aki beletette bekaphatja :D Szóval az utakon nem szabad 10 lépésnél többet közlekedni, mert TUTI hogy lesz egy taposó akna egyszer csak. Remélem Pripyatban nem így lesz! (Nem lehet ezt kikapcsolni valahogy?)
Az Alpha csapatok viszont szerintem jóval erősebbek mint a Diverzánsban! A probxaz hídnál például 20 Alpha volt! Amikor jöttek elő a Tudósok érdekes volt, hogy az Alpha közbeszólt, párszor újra kellett kezdeni azt a részt. Nem beszélve arról, hogy van pofájuk bejönni (!) a janovi állomásra. Mondjuk az nem annyira tetszik, hogy átlőnek a falon, meg a csukott ajtón...Nagyon erősek, bokrok mögül, ködben, sötétben -mindegy- és elég messziről is lenőnek seperc alatt.

Erről mit illik tudni? Youtube Link

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. Mod ajánlók: http://tzsweb.net/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/

(#32011) Balathruin válasza tzs182 (#32010) üzenetére


Balathruin
(PH! kedvence)

Az SGM 3.0 ha jól rémlik 2015-ben megjelent volna, de végül meghalt, majd később megmentették és folytatták. Még dolgoznak rajta, de pl. kiegészítik a sztorit Strelok csapatával.
Amit nagyon remélek hogy normálisan lesz megírva, mert az eddigi SGM modok elég gázul futnak.

(#32012) Sensut válasza tzs182 (#32010) üzenetére


Sensut
(őstag)

Az SGM beállításokban ki tudod kapcsolni az aknákat, az alpha csapatokat, a mutáns túltengést és még sok mindent.

Ezt a menüt úgy éred el, hogy előbb betöltöd a játékot, aztán Esc ki a menübe és ott van.

Balathruin: ez így igaz. Tartalmasak az SGM-ek, meg minden, de a történetei totál gáz. Főleg ebben az 2.2-ben az a tudós - Szolgálat - Szabadság - zsoldos összeesküvés egyszerűen káosz. De ugyanez volt a 2.0-ban és a Diverzásnban is a fegyver összeesküvéssel. Végigcsinálod valahogy, hogy legyél túl rajta, de nekem fogalmam sincs még most se, hogy miről is szólnak ezek a történetek :)

[ Szerkesztve ]

(#32013) hubai1979


hubai1979
(őstag)

Most járok annaál a küldinél amikor duplázott gránátokat kel szerezni,na most a papirok tervrajzok, meg vannak,de hiányzik a szerelő cuc kozzá csak ezen az egy helyszinen található.

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#32014) hubai1979 válasza hubai1979 (#32013) üzenetére


hubai1979
(őstag)

Skacok ennek a szolgálatosnak speciális mentő csomag kéne, de nem csinál semmit,csak vergődik meg nyög.

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#32015) tzs182 válasza hubai1979 (#32014) üzenetére


tzs182
(fanatikus tag)

Amikor átveszed a küldetéshez szükséges felszerelést azzal menj oda, ne dobj el semmit, öltözz is át a szolgálatos ruhába, megérhet egy próbát. Bár nekem ezt a fazont soha nem sikerült megmenteni, próbálkoztam pedig többször. Csak mond neked egy infót és kampec, viszont a cuccait érdemes elszedni tőle miután feldobta a bakancsot :)

S.T.A.L.K.E.R. Mod ajánlók: http://tzsweb.net/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/

(#32016) Karló válasza hubai1979 (#32013) üzenetére


Karló
(újonc)

[ Szerkesztve ]

(#32017) Karló


Karló
(újonc)

Én ezen a két helyen találtam meg a gránátkészítő szerszámot

[ Szerkesztve ]

(#32018) tzs182


tzs182
(fanatikus tag)

No, most aztán elakadtam.
SGM 2.2: Két kérdés. Az első: Noé bárkájának tornya tetején találtam egy pendrive formájú kóddal ellátott kulcsot, amit eddig még sehol sem tudtam használni. Mit és hol nyit az?
A második. Sötétvölgy, X18. Keress meg 3 fontos doksit. Az egyik mondhatni a "szokásos" helyen van, de a másik kettőt egyszerűen nem találom. Mindkét szintet átnéztem, 30 érdekes zombi likvidálva. Valakinek ötlet?
Bónusz kérdés: még egy szerszámot sem szereztem senkinek. Itt is ugyanott vannak mint a Diverzánsban?

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. Mod ajánlók: http://tzsweb.net/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/

(#32019) tzs182


tzs182
(fanatikus tag)

Még valami: hova tűntek a térképről a helyek körrel való megjelölései? Ez valami direkt nehezítés, vagy valami bug?

S.T.A.L.K.E.R. Mod ajánlók: http://tzsweb.net/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/

(#32020) rétisün válasza tzs182 (#32018) üzenetére


rétisün
(PH! nagyúr)

ha jól osztottam meg, itt van 3 elég részletes térkép sgm 2.2-höz.

a többi sajnos nem rémlik már, nagyon régen stalkereztem :O

(#32019) tzs182: már nem emlékszem, de nem lehet, hogy csak kikapcsoltad a térképen?

[ Szerkesztve ]

good hunting, stalker.... Ron Swanson for president! (-: eladó bringás cuccok: https://bolha.testbike.hu/clList/userCls?uid=12723

(#32021) Balathruin válasza tzs182 (#32019) üzenetére


Balathruin
(PH! kedvence)

Nekem az rémlik hogy fel kell őket fedezni. Aztán lehet kivették.

(#32022) Erdő válasza tzs182 (#32018) üzenetére


Erdő
(tag)

Úgy rémlik, a szerszámok feltalálási helyeit meg tudod vásárolni Bagolytól.

Wind of Time magyarítás (frissítve: 2017.11.09.): https://drive.google.com/drive/folders/0B73H3Id1W-adb2d4cnVZLTMxVXc

(#32023) Erdő válasza hubai1979 (#32013) üzenetére


Erdő
(tag)

#31583
A Diverzáns cuccokban benne van, szerintem.

Wind of Time magyarítás (frissítve: 2017.11.09.): https://drive.google.com/drive/folders/0B73H3Id1W-adb2d4cnVZLTMxVXc

(#32024) sklopp válasza tzs182 (#32018) üzenetére


sklopp
(őstag)

A pendrive elvileg különféle, eldugott helyeken levő hátizsákok kódját tartalmazza, több is lesz még. A gond csak az, nekem még egyik sem nyitott semmit.
Az X18 dokumentumainak lehetséges helyei:
a kurzor láda egy helyét mutatja, alatta a doksi:

a szekrények között:

a láda alatt:

a kapcsolószekrényen:

a szék alatt:

az asztalon:

a műszerek tetején:

Így hirtelen ennyi jutott eszembe.
A szerszámok helye Bagolytól megvehető, mint előttem említette a kolléga úr.

[ Szerkesztve ]

(#32025) tzs182


tzs182
(fanatikus tag)

Köszi a segítséget mindenkinek!
Igen eddig úgy volt, hogy felfedezés után megjelenik és meg is marad, de most eltűnt mindegyik (lehet kikapcsoltam volna? Megnézem ünneplés után).
A dokumentumok meglettek.

A katonai raktárak elég bitang pálya és a renegátok sem gyengék.

Van egy küldetés a Monolith-tól kapom, valami gyógyszer kell nekik meg az Élet Vize. Ez utóbbi az Oázisban van ugye? Viszont hirtelen nem ugrik be, hogy pontosan milyen gyógyszerek kellenek nekik?

(Még valami. Nem sikerült vissza csinálnom a jobb alsó sarokban lévő mutatókat (életerő, töltények stb.) Hogy lehet megcsinálni, hogy a jelenlegi (eredeti) bal felső óra maradjon, viszont ez a képen látható megoldás legyen? Korábban próbáltam, de csak rosszabb lett. Most az van hogy semmit nem mutat jobb alul. Nyomogatni az I betűt mindig nem túl jó.)

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. Mod ajánlók: http://tzsweb.net/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/

(#32026) Erdő válasza tzs182 (#32025) üzenetére


Erdő
(tag)

A feladatleírásnál nem írja a gyógyszer nevét? Szerintem anabiotikum, vagy mifenének hívják, amivel a kitöréseket túl lehet élni. A Diverzánsban az volt, az SGM-re nem emlékszem, de valószínűleg ugyanaz.
Az Élet vize ott van, ahol az Oázis, de ezt mintha elmondaná valaki (tán Ozerszkij), vagy csak jelöli a térképen... kicsit kuszák az emlékeim a sok vérszívócsáp-levestől.

[ Szerkesztve ]

Wind of Time magyarítás (frissítve: 2017.11.09.): https://drive.google.com/drive/folders/0B73H3Id1W-adb2d4cnVZLTMxVXc

(#32027) agojozsef válasza tzs182 (#32019) üzenetére


agojozsef
(lelkes újonc)

Ha benn vagy a játékban nyomsz egy p-t, és megnézed világítanak-e a kis fehér körök. Itt lehet pl ezt is ki-be kapcsolni.

(#32028) galaktikus


galaktikus
(tag)

Srácok! Suttogások völgyét csinálom.. Lementem egy barlangba egy tüzes anomálián keresztül, ahonnan úgy kellett leesni, de onnan nem lehet feljönni. A barlang tele volt zombival amiket kiírtottam.. Hogy jussak ki?
A 3 lyukon ahol a szikrák esnek mint az alapjátékban (ahol az oázis szíve volt) már 500x
átmentem kb. de nem történik semmi. Iránytű képződmény bent van az övemben, mert ha jól emlékszem azért adta egy arc, hogy azzal megtalálom az oázis szívét.. Hogyan tovább? :))

(#32029) galaktikus válasza galaktikus (#32028) üzenetére


galaktikus
(tag)

Ja azt elfelejtettem még, hogy a terem közepén pedig volt egy "csomó" nevű képződmény, felvételekor nagy hörgő vérszívó szerű hang hallatszik.. gondoltam hátha ez is kapcsolódik bizonyos mértékben a megoldáshoz :F

[ Szerkesztve ]

(#32030) rétisün válasza galaktikus (#32028) üzenetére


rétisün
(PH! nagyúr)

vagy nagyon rosszul emlékszem, vagy nagyon keverem a modokat, de nekem úgy rémlik, hogy a suttogások völgye egyetlen helyszínen játszódik, ami a többi modbna nem is nagyon szerepel, pripjaty, meg az oázis nincs benne. :F

good hunting, stalker.... Ron Swanson for president! (-: eladó bringás cuccok: https://bolha.testbike.hu/clList/userCls?uid=12723

(#32031) sklopp válasza galaktikus (#32028) üzenetére


sklopp
(őstag)

Ahol fehér nyálka szitál, hátrafelé menj be, ki fog teleportálni.

(#32032) SaGa59 válasza rétisün (#32030) üzenetére


SaGa59
(őstag)

Jól emlékszel, egyetlen, kifejezetten ehhez a modhoz készített pálya az egész, máshová nem lehet átmenni, amikor kijössz, vége.
A barlangból úgy lehet kijutni, ahogy sklopp kolléga írta: háttal kell belegyalogolni abba az alkóvba, ahol szitál az az izé… Akkor kitesz a barlangon kívülre. A vérszivó bömbölésnek emlékeim szerint semmi jelentősége, talán szántak neki valami feladatot, ami végül nem került bele. A sztorija amúgy nem rossz, bár nem túl hosszú. Több kis mellékszál van, amik attól függően, hogy hogyan játszol, kivel beszélsz egy feladatnál előbb, vagy ki mellé állsz, vagy előkerülnek, vagy nem. Azaz minimum két újrajátszási lehetőség is benne van, de ha mindennel meg akarsz ismerkedni, három is lehet.

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#32033) rétisün válasza SaGa59 (#32032) üzenetére


rétisün
(PH! nagyúr)

"Azaz minimum két újrajátszási lehetőség is benne van, de ha mindennel meg akarsz ismerkedni, három is lehet."

jó tudni, bár amennyire mostanság stalkerezek (egy félbehagyott secret trails 2-vel meg egy alig elkezdett hullócsillaggal) nem nagyon fogom újrajátszani :(

good hunting, stalker.... Ron Swanson for president! (-: eladó bringás cuccok: https://bolha.testbike.hu/clList/userCls?uid=12723

(#32034) galaktikus


galaktikus
(tag)

köszi srácok a kimerítő válaszokat :R
ez lett volna az utolsó amire gondolok, hogy úgy kell kitolatni a barlangból.. igazán kreatív módja a szopatásnak.. segítség nélkül nem is lehetne megcsinálni..

amúgy lassan ott tartok, hogy letörlöm a mod-ot és ráfekszem valami másikra. az elején voltak érdekes részek, új, még nem látott jelenetek pl. az egyik stalker táborban, kötélen fejjel lefelé lógó snork random lövöldözése stb.. az volt a benyomásom, hogy sokkal kidolgozottabb mod lesz, de szerintem a pálya is nagyon sivár és repetitív.. idegesítőek a mutánsok tömeges spawnolásai mindig egy bizonyos helyen.. meg persze a hasadékok állandó kerülgetése és az egy négyzetcentiméterre jutó anomáliák száma is rekordokat döntöget.. a fegyverek is olyanok, mintha szarabbak lennének mint alapból.. nem sebeznek úgy, meg talán pontatlanabbak is, vagy nem tudom.. lehet, hogy csak régen vettem elő a stalkert és én is berozsdásodtam..

amk modokat végigvittem már, spectrumot is, way in pripyat-ot még talán.. nincs valami spectrumhoz hasonló? bár nem kötöm az ebet a karóhoz, csak valami kidolgozottabb, izgalmasabbra gondolok.
olyan jó lenne ha mondanátok valami jó tippet.. nem akarok megint hasra ütni és letölteni valamelyiket, mert megint ez lesz, hogy pár óra játék után elveszítem az érdeklődésem.. :(

[ Szerkesztve ]

(#32035) rétisün válasza galaktikus (#32034) üzenetére


rétisün
(PH! nagyúr)

g.l.a.d.i.a.t.o.r.-t és az 'utódját', a szövetség ideje modokat ajánlom. nekem ezek tetszettek a legjobban, hosszú, új történet, (azt hiszem SaGa oldalán) magyarítás is van hozzá.

érdemes először a gladiator végéigjátszani, aztán a szövetség ideje egy darabig nagyon hasonló, de tovább meg van csinálva, ha jól emlékszem.

good hunting, stalker.... Ron Swanson for president! (-: eladó bringás cuccok: https://bolha.testbike.hu/clList/userCls?uid=12723

(#32036) galaktikus válasza rétisün (#32035) üzenetére


galaktikus
(tag)

köszi, akkor szerintem ebben a sorrendben rájuk megyek :)

(#32037) tzs182


tzs182
(fanatikus tag)

Az SGM 2.2 után nálam is a Szövetség ideje jön :) Tetszett, jó hosszú, komplex, nem unatkozós, női karakterek, helikopter és BTR vezetése... Egy pálya nem tetszett benne, amin CSAK alpha-k voltak, hosszú és nehéz is, bujkálni a sziklák közt, ahol asszem 1-3 helikopter is jött (nem ugrik be a pálya neve). A 3. rész megjelenéséig, esetleges fordításáig, még bőven 2-3-szor is neki lehet majd állni...

S.T.A.L.K.E.R. Mod ajánlók: http://tzsweb.net/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/

(#32038) Sensut válasza rétisün (#32035) üzenetére


Sensut
(őstag)

A Szövetség Ideje hatalmas egy mod! Azt hiszem én is előveszem még egyszer, amíg jön a Lost Alpha.

(#32039) galaktikus


galaktikus
(tag)

Lehet elég banális kérdés, de inkább biztosra megyek.. A Szövetség ideje mod-nál SaGa kolléga oldalán ugyebár 2 féle hunfiles van, egy újabb és egy régebbi verziószámú. Gondolom csak az egyiket kell bemásolni, nem úgy mint a legtöbb modnál, hogy az összeset ugye? :F

Végülis erre a modra tettem a voksom, az ajánlásotok alapján. néztem youtube-on is, van benne hentelés rendesen, tetszik :DD

(#32040) SaGa59 válasza galaktikus (#32034) üzenetére


SaGa59
(őstag)

Pedig ennek is jó a sztorija, érdemes végigjátszani. Nem könnyű mod az tény, kicsit túlhajtották a mutánsok mennyiségét, de ettől eltekintve jó buli.

(#32039) galaktikus
A megosztásomon minden magyarításból két verzió van fenn, az utolsó és az utolsó előtti. Azért van így, mert az olvtársak visszajelzései alapján javítgatom az elírásokat, viszont eközben el tudom rontani az xml fájlok tag-jeit. Ezt én már nem venném észre, mert egyik mod sincs már fenn, de ha csak egy hibásat tartanék fent, aki tőlem szedné, nem tudna játszani a magyarítással. Vésztartaléknak ott a korábbi verzió is. Csak annyi különbség, hogy az újabban kevesebb az elírás... Ha valaki jelzi, hogy egy verzió nem töltődik be, azt persze javítom.
Mindig csak az utolsó kell.

[ Szerkesztve ]

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#32041) SaGa59 válasza tzs182 (#32037) üzenetére


SaGa59
(őstag)

A Borongóson van egy ilyen akció. Ki kell lőni egy alfabio osztagot, aztán jön három helikpoter, azok elől el kell menekülni, majd a saját heliben visszamenni kilőni őket. Szerencsére neked csak lőni kell, a helikoptert más vezeti.
Ezen a pályán több akció is van. Ez el tud akadni, mert az egyik alfabio hajlamos sérülten elbújni a bokrok között. Amíg mindet le nem szeded, nem jön a helikopter. Viszont érdemes a közelben tartani egy járművet, mert a három, rakétákkal támadó heli elől gyalog elpucolni nem egyszerű eset.
Még egy elakadós akció van ugyanezen a pályán, amikor a bekattant sztalkerek gyógyításához kell levegőmintát venni. Itt néha a mutánsok második hulláma nem jelenik meg. Nem tudom, mikor jönnek és mikor nem. Ha ez az akció nem sikerül, nem tragédia, csak kimarad egy mellékszál lezárása, egy hosszabb kisérgetés, de a végét nem befolyásolja.

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#32042) tzs182 válasza SaGa59 (#32041) üzenetére


tzs182
(fanatikus tag)

Azaz! Borongós! Nem kedveltem! :) Azt a stalker gyógyítós küldetést majd szemügyre veszem. Nem ebben van az ami szintén kicsit idegesítő volt, hogy valami speckó gyógyszert keverj össze, de sürgősen, mert a földön fekvő tag akit meg kell menteni Zaton-on a 2. próbálkozás után kileheli a lelkét? Azt a megoldást sem annyira kedveltem :) (Vagy ez a Halál ellen 1-ben volt?)

Még valami. Az a két mod amivel még nem sikerült játszanom soha az NS és a ST2. Ez utóbbi tud angolul ugye? Akkor elég lenne keresni angol fordítót? Kipróbálnám ezeket...

S.T.A.L.K.E.R. Mod ajánlók: http://tzsweb.net/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/

(#32043) shield válasza tzs182 (#32042) üzenetére


shield
(Topikgazda)

A ST2-őt nagyon dicsérték itt, még nekem sem volt meg. Vártam, hogy esetleg valaki lefordítja. Ja meg még a Fotograf, az is megérdemelne egy jó fordítást. Azzal is jó lenne nyomulni.

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://stalkermods-hun.atw.hu/> http://www.stalker.nhely.hu/ > http://stalker.esy.es/

(#32044) Sensut válasza shield (#32043) üzenetére


Sensut
(őstag)

Mindkettő alapmű. Az ST2 voltaképpen Strelok előélete akkortól, hogy a Zónába került egész addig, amíg újra magához tér Cordonon a SOC története elején. A Fotograf pedig egy fotós sztorija, aki lényegében feltérképezi a Zónát. Ő készíti a térképeket, ő írja meg az enciklopédiát, de még a mutánsokat is ő nevezi el. Lényegében ő az első olyan "sztalker" a Zónában, aki egyre bennébb merészkedik a határokon és aztán szépen lassan belekeveredik mindenféle bajba is természetesen :) Ezek a modok már csak azért is érdekesek, mert rengeteg részletet tudunk meg belőlük a Zóna előéletéről. Hogy alapították meg a Bárt és hogy osztozott meg a területeken Szidorovich és a Csapos? Mikor és miért hozta létre Strelok azt a furcsa rejtekhelyet Agroprom alatt, amit a SOC-ból ismerünk? Ki volt Charon mielőtt monolitos góré lett?

[ Szerkesztve ]

(#32045) SaGa59 válasza tzs182 (#32042) üzenetére


SaGa59
(őstag)

Mind a Secret Trails 2-nek mind a F.O.T.O.G.R.A.F.-nak van jó minőségű angol fordítása is. Stalkerstein és a társa (nem jut eszembe a neve) jó fordításokat csinál, ezeket kell keresni. Amit a moddb-n tanyázó, angolul irogató srác gyártogat, azokat jobb elfelejteni, valójában sima google fordítások, használhatatlanok. Stalkersteinék a GSC oldalain elérhetőek, ott érdemes keresni a fordításaikat.

Megj: mindkét mod ShoC 1.0004 alapú.
Secret Trails fordítás:
F.O.T.O.G.R.A.F. fordítás

[ Szerkesztve ]

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#32046) tzs182


tzs182
(fanatikus tag)

Ezek nagyon jól hangzanak, de szerintem nekem ezek kimaradnak... Csak a játék miatt nem állok neki, úgy hogy semmit nem értek a sztoriból, semmi értelme nem lenne. Sensut te ezekre a kérdésekre tudod is a választ? :) Köszi nektek az infót!

SGM 2.2: A katonai raktáraknál a keleti előőrsöt és a Hajnal bázist meg tudta valaki védeni? Rettenetes ami itt van :D Nem ma kezdtem stalkerezni de 4 órája csak itt küzdök és sosem fogynak el! A Zóna összes teremtménye idejött a tiszteletünkre! :) Egyre csak fogynak az emberek... megcsinálható ez a küldetés, vagy mindenképp veszik a tábor?

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. Mod ajánlók: http://tzsweb.net/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/

(#32047) Sensut válasza tzs182 (#32046) üzenetére


Sensut
(őstag)

Hát, ott tényleg túltettetek magukon a modderek mert az a legelcseszettebb mutánsháború az egész sztalkertörténelemben. De meg lehet csinálni, és meg kell csinálni, mert addig nem lehet folytatni a játékot. A robbantás után az előőrsöt nem lehet megvédeni, viszont meg kell várni, amíg ezt kimondja a feladat. Tehát addig kell irtani a mutánst, amíg kapod az üzenetet, hogy nyomás megvédeni a bázist, mert a poszt elesett. A bázist meg tudod védeni, de rengeteg mutáns lesz ott is. Az emberekkel ne törődj, azok mind meghalnak úgyis, de a bázis ettől nem fog elesni. Aztán jön a feladat, hogy tégy ajánlatot Akulovnak Jupiteren, és ekkor van vége a mutánsháborúnak. Roppant nehéz, de némi kitartással meg lehet csinálni. A legkeményebb exód legyen teljesen feltuningolva, a legjobb sörétesed és karabélyod, valamint egy PKM is jól jön. Sok sok és annál is több lőszer, mert a lőszerhiány a legnagyobb probléma itt, és az elején az, hogy nem tudsz gránátokat használni a hajnalosok miatt, mert ha egyet is megölsz közülük, akkor ellenséggé válsz. De amikor ők mind meghaltak - mert mind megfognak -, akkor jöhet a gránát. Mindig egy magaslaton legyél, egy kövön vagy bármin, mert ott nehezebben érnek el a mutánsok. Próbáld meg ne közel engedni a mutánsokat az emberekhez, mert akkor az emberek hatékonyabban tudják irtani. Aztán kihasználhatod a rengeteg anomáliát is a környéken. Én egész csordákat irtottam ki úgy, hogy belecsaltam őket anomáliákba. A lényeg az, hogy szemtől szemben velük semmi esélyed, főleg a végén. Taktikáznod kell egy csomót és akkor sikerül.

(#32048) tzs182 válasza Sensut (#32047) üzenetére


tzs182
(fanatikus tag)

Köszi! Igaziból majdnem így sikerült közben megcsinálnom. Hatalmas szívás az a rész!

Viszont valami nem stimmel sajnos. Ezek után jön egy küldetés, hogy irány az Agropom Underground. Oda is jutok, belépek, snorkok kampec, létrán fel, van egy rácsos ajtó, megközelítem és kilép a játék :(( Nagy kár lenne itt abbahagyni az eddigi játékot. Van erre valami megoldás?
[log], [mdmp]

S.T.A.L.K.E.R. Mod ajánlók: http://tzsweb.net/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/

(#32049) Balathruin válasza tzs182 (#32048) üzenetére


Balathruin
(PH! kedvence)

Ha jól rémlik renderert kell váltani. Dx9 vagy a Dx8 fog működni csak.

(#32050) galaktikus


galaktikus
(tag)

Na sikerült megfejtenem a teleport titkát, már lekéseltem az embereket Limanszkban abban az épületben, de a védelmi rendszereket nem tudom hol kell kikapcsolni.. Vagy ennyire vak lennék? Visszakerestem a hsz-ek között is, de nem találtam semmi erre utaló felvetést.. Ti hogy mentetek tovább? Ha továbbmegyek a kapu alatt azon a kis gödrön keresztül akkor kinyír a pszi sugárzás, a másik irányban meg felrobbanok az akmezőn..

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2017 PROHARDVER Informatikai Kft.