Hirdetés

2017. szeptember 25., hétfő

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2017-08-02 07:05:54

PROHARDVER!

Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#5001) Misua válasza Misua (#5000) üzenetére


Misua
(senior tag)

És tényleg ott van a tehervagonban, kb 20 méterre tőle aktivizálódik a quest

(#5002) Carasc0 válasza Misua (#5000) üzenetére


Carasc0
(őstag)

AF3-al tolod a 2.2-t?

Regula virtutum pulcherrima vita docentis. | PSN: R0ttmayer84

(#5003) Misua válasza Carasc0 (#5002) üzenetére


Misua
(senior tag)

Nem, sima ruszki SGM 2.2 + fix 11.03.2012 (mivel 12.03.2012-s már új játékot igényel)

(#5004) Medvelászló


Medvelászló
(senior tag)

Valaki legyen olyan kedves és tájékoztasson 2 dologgal kapcsolatban

1-hogyan lehet távcsövet szerelni az Eliminator című sörényes fegyóra,ill melyik megy rá?

2-Piripócsban lehet-e találni artikat mert én még nem találkoztam egyel sem :W

(#5005) dodopek válasza Medvelászló (#5004) üzenetére


dodopek
(PH! addikt)

Az Eliminatorra Susat távcső megy. Ha rám hallgatsz, nem teszed rá a measure tipust, mert (nálam legalábbis) bugos, kifagy tőle a játék.

Vannak artik. Pl a X8 labor tetején lévő anomáliában rendszeresen van.Találtam máshol is, de most meg nem mondom, hogy hol. Talán a tüzes anomáliában, ami kosárlabda pálya volt valamikor...

Én is kérdeznék.
A SGM 2.0-ban megcsinálta valaki a prof Hermann által kért semmire nem jó artifrackt küldetést? Ha igen, avassatok már be, hogy hol van a 6 darab, mert én csak 5öt találtam, pedig már bejártam minden anomáliát (az X8 tetejét kivéve,oda most megyek).

[ Szerkesztve ]

(#5006) Medvelászló válasza dodopek (#5005) üzenetére


Medvelászló
(senior tag)

Köszi a zinfókat! :R
Sajna én nem tudok segíteni neked mert még nem tartok ott.

(#5007) dodopek válasza Medvelászló (#5006) üzenetére


dodopek
(PH! addikt)

Tudom. :) Majd egyszer megkérdezlek a lekváros rütyütyü sütési hőfokáról, hogy te is elárulhass nekem valami titkosat! :D

Amúgy nem csoda, hogy nem találok. A prof azt mondta, hogy fogyatkozás után jelennek meg az ilyen új fajta képződmények. És amióta felvettem ezt a küldetést, egy sem volt... :W :W :W

(#5008) Medvelászló válasza dodopek (#5007) üzenetére


Medvelászló
(senior tag)

Öregem ezt kérdezhetted volna már korábban is,éppen tudom,íme:
A békapetés-lekváros rütyütyü 240 fokon kb 20 perc,a bagolyköpetes-lekváros pedig 210 fokon 15 perc a 20 dekás termékre számítva.Sós pancsot kisütés előtt kb 5 percel kell rá kenni!!! :DDD Gőzt kb 5-6 percig kell engedni rá,attől függően mennyire füstöl. :K

Más:piripócsból vissza tudok majd menni vidékre(Jupiter-zaton)?

[ Szerkesztve ]

(#5009) dodopek válasza Medvelászló (#5008) üzenetére


dodopek
(PH! addikt)

Vissza. Garik ott szokott állni a mosodában. Az alapjáték vége után meg szabad az átjárás. Úgy működik, mint a SoC-ban.

(#5010) Medvelászló válasza dodopek (#5009) üzenetére


Medvelászló
(senior tag)

Bocs,elfelejtettem írni,ő már nincs ott.Épp szedegetem össze a brigádot az ejakuláláshoz. :B

(#5011) dodopek válasza Medvelászló (#5010) üzenetére


dodopek
(PH! addikt)

Akkor mindjárt vége az alapjátéknak.Mire visszaérsz, addigra megint ott lesz+ él majd a szabad átjárás. Remélem elég motyót tettél félre, mert a nagy része bukó...

(#5012) Carasc0


Carasc0
(őstag)

Hogy lehet átmenni a military Warehouse mapra?

Előre is köszönöm!

Regula virtutum pulcherrima vita docentis. | PSN: R0ttmayer84

(#5013) Medvelászló válasza dodopek (#5011) üzenetére


Medvelászló
(senior tag)

Most készleteztem be 1 vagon lőszert,meg pár fegyót. :U Kíváncsi vagyok milyen lesz ha itt hagynak a kopterek. :Y :C

(#5014) dodopek válasza Medvelászló (#5013) üzenetére


dodopek
(PH! addikt)

Ruha? Szar az alap seva, amit hagynak. Ja, és a pénzt inkább költsd el, mert az sem marad...

(#5015) Medvelászló válasza dodopek (#5014) üzenetére


Medvelászló
(senior tag)

Az exomat is elviszik ami rajtam van?,ebben jól érzem magam,1 vagy 2 dolog kivételével fullos+van rajtam még 1 db 1-es szintű és 2 db 2-es szintű kevlár lemezek is.Ha jól emléxem akkor a golyóállóm kb 80% körül mozog :K Viszont ami idegesít,már pár napja(zónabeli)rendeltem 1 monoitos exo-t de nem jött meg vagy mit tudom hol van :W

(#5016) dodopek válasza Medvelászló (#5015) üzenetére


dodopek
(PH! addikt)

Igen, a monolithos kereskedő nél nekem sem jött meg semmi. Én is rendeltem tőle ruhát, és páncélt, de egyik sem érkezett meg
Igen, bukod az exot is. Szerintem esetleg annyit tudsz csinálni, ha még nem indultatok el, hogy a katonától rendelsz gyorsan egy másik exo-t, ami rajtad lesz, amikor felszáll a heli, ezt meg eldugod valahol. Közel a kivonási ponthoz, pl a monolith bázison... A kevlár marad.

(#5017) Medvelászló


Medvelászló
(senior tag)

Sikerült elérnem a koptereket és elmentek nélkülem.Minden cuccom meg maradt.Jajjjj,kezdődik a móka tök sötétben,jó lesz ez :DDD :W

(#5018) h8core válasza Misua (#5001) üzenetére


h8core
(lelkes újonc)

Köszönöm!
Sikerült, csak az az érdekes, hogy előtte is jártam arra, de akkor nem történt semmi, igaz ennyire közelre nem mentem, ki gondolta, hogy a drága pénzen beszerzett detektor ilyen közelről aktiválódik. :DDD
Már sikeresen Zatonban vagyok, igy most már a jól megszokott küldetések várnak.
Csak az a furcsa, hogy a kereskedőknél akiknél lehetett fegyvert meg ruhát is rendelni, most nincs csak ruha, sem Skadovskban, sem a banditák helyén nincs náluk csak ruha rendelési lehetőség, remélem ez nem bug és majd más módon hozzá lehet jutni a fegyverek beszerzéséhez.

I have no business with the army, or the USS!

(#5019) Misua válasza h8core (#5018) üzenetére


Misua
(senior tag)

Lesznek még kellemes meglepetések a storyval :D
Következő verzióban már lesznek új fegyverek (teljesen átdolgozva) + radar pálya...ha minden igaz...de nem lesz kész hamar az biztos

(#5020) Medvelászló


Medvelászló
(senior tag)

Sgm 2.0
Hali!
Help plsssssssssssss....Kovalskinak kellene jelentenem a Vulcan hadműveletről de ők már nincsenek a városban,elmentek a kopterokkal.Ez akadályoz majd a továbbiakban vagy nem? :F
Másik:már keresztül-kasul bejártam a várost de nem találom a maradék zombit(225),lesz majd másik pszi sugárzás vagy csak nem találom őket?

[ Szerkesztve ]

(#5021) dodopek válasza Medvelászló (#5020) üzenetére


dodopek
(PH! addikt)

Szerintem semmi gond nem lesz a Vulcan miatt.Csak annyi volt, hogy kifüstölitek a Monolithot, aztán leadod a drótot az ezredesnek(?). Ha nem jelentettél, hát nem.Biztos észrevette, hogy kevesebb az ellen... :D
Menj át Jupiterbe, és Zatonba. Ott majd összeölelkezhettek a lassúléptűekkel...:D

(#5022) Medvelászló válasza dodopek (#5021) üzenetére


Medvelászló
(senior tag)

Most már látom,vissza tértem jupiba és láss csodát,megkaptam a volhilov vagy mi rangot. :Y de még le kell gyaknom 188 zombit.Exo,eliminator,trg 42,M14 fullon :Y Nagyon vad a gém,teljesen be vagyok parázva. ;]
Köszi a helpet kolléga! :R

(#5023) dodopek válasza Medvelászló (#5022) üzenetére


dodopek
(PH! addikt)

Nincs mit! :) Tényleg nagyon jól összerakták a 2.0-t. Most már csak azt kell megvárni, hogy PeL nekiáll e megcsinálni a 2.2-t...

Más,másnak...
Még mindíg nem tudja senki megmondani, hogy juthatok el a sötétvölgybe a 2.0 SGM-ben? Nem lapok se küldetést, se ötletet, hogy hova menjek, mit csináljak...

(#5024) Misua válasza dodopek (#5023) üzenetére


Misua
(senior tag)

Nos, ha elhúztak a helikopterek nyírd ki 400 zombit, ha ez megvan PDAra kapsz egy messaget, hogy indulhatsz a sötétvölgybe - bejárat, egy teleport a Janovon a bányató mellett (óriás markoló)

(#5025) Carasc0 válasza Misua (#5024) üzenetére


Carasc0
(őstag)

Szia!

És azt tudod esetleg hogy a 2.2-ben hogy lehet eljutni a Military Warehouse mapra?

:R :R

Regula virtutum pulcherrima vita docentis. | PSN: R0ttmayer84

(#5026) dodopek válasza Misua (#5024) üzenetére


dodopek
(PH! addikt)

Jelölve kellene lennie a bejáratnak? Nem kaptam ilyen üzenetet, csak hogy teljesítve van a Psy sugárzásos küldetés, és 25k guba...

(#5027) Misua válasza dodopek (#5026) üzenetére


Misua
(senior tag)

Nem lesz jelölve...csak egy közepes méretű átlátszó anomália gömb...

[ Szerkesztve ]

(#5028) dodopek válasza Misua (#5027) üzenetére


dodopek
(PH! addikt)

Ok,köszi. Megyek, megkeresem...

(#5029) Misua válasza Carasc0 (#5025) üzenetére


Misua
(senior tag)

Nem jártam ott, de X18 lab után ha a megszerzett doksikat átadtad Pripjatyban, elvileg aktivizálódik a quest...de pontosan nem tom, mivel nincs időm játszani :(((

[ Szerkesztve ]

(#5030) dodopek válasza Misua (#5029) üzenetére


dodopek
(PH! addikt)

Aha, ez lehet a gond.Nálam vannak a dokumentumok.Kinek kellett volna odaadnom? :(

(#5031) Misua válasza dodopek (#5028) üzenetére


Misua
(senior tag)

Ott lesz :)

(#5032) Misua válasza dodopek (#5030) üzenetére


Misua
(senior tag)

Nem lehetnek nálad X18-ból a doksik mivel bejárata a sötét völgyben van...

(#5033) dodopek válasza Misua (#5032) üzenetére


dodopek
(PH! addikt)

Bocsánat.Az X8 labor dokumentumai vannak nálam.
A bányatónál találtam egy teleportot, de az a hűtőtoronyhoz visz. Keresztül, kasul bejártam a bányató területét, nekimentem minden anomáliának, de nem találom... :(

(#5034) Misua válasza dodopek (#5033) üzenetére


Misua
(senior tag)

400 zombi megvolt? Mert csak akkor lesz ott a teleport...(erröl kapsz üzit a PDAra)

(#5035) Misua válasza Misua (#5034) üzenetére


Misua
(senior tag)

Na meg ahogy mondtam az anomália az óriás markológép mellet lesz...ha jól emlékszem egy fára kell felmászni és onnan ugorni bele...

(#5036) LeoDelux


LeoDelux
(lelkes újonc)

Sziasztok!
A következő módosítás után minden működő teleportot megtalálhattok:
A gamedata/configs/zones/sgm_anomalies.ltx –ben, alul található a teleportok beállítása.
A módosítás után minden teleport térbuborék formában lesz látható, és jellegzetes teleport hangja lesz, plusz még világít is.
A lényeg, hogy így kell kinéznie a szögletes zárójeles sorok közötti területnek:

GroupControlSection = spawn_group_zone
$def_sphere = 15
class = ZS_RADIO
hit_impulse_scale = 0.01
effective_radius = 1.00
postprocess = postprocess_psi
ef_anomaly_type = 3
ef_weapon_type = 15
max_start_power = 0
attenuation = 0.5

idle_particles = anomaly2\anomaly_teleport
;idle_particles = anomaly2\teleport_idle
idle_particles_dont_stop= true

idle_sound = anomaly\teleport_incoming
; idle_sound = anomaly\teleport_idle
blowout_sound = anomaly\teleport_work_2
hit_sound = anomaly\anomaly_gravy_hit1
body_tearing_sound = anomaly\gravity_entrance
entrance_sound = anomaly\gravi_idle01

hit_type = telepatic
disable_time = -1
disable_time_small = -1
disable_idle_time = -1
ignore_nonalive = true
ignore_small = false
ignore_artefacts = true

blowout_light = on; off
light_color = 1.4,1.6,1.8
light_range = 10.0; 30.0
light_time = 0.8; 0.35
light_height = 1.50

idle_light = on; off
idle_light_color = 255.0,0.0,0.0
idle_light_range = 10.0; 55.0
idle_light_range_delta = 0.25
idle_light_anim = teleport_stancia_in_01
idle_light_height = 1.50

awaking_time = 100
blowout_time = 2500
accamulate_time = 100
blowout_wind = off
shape_transp_color = 200, 200, 0, 60
shape_edge_color = 32, 32, 32, 255


(#5037) MasterDeeJay


MasterDeeJay
(őstag)

Hali mindenkinek!

Gondoltam kipróbálom ezt az SGM modot. Felraktam a legfrissebbet 2.2 illetve a fixet valamit gunz részt és annak a fixeit legvégén pedig az angolosítást és egyet a new level packból. Semmi más mod nincs fent (1.6.02-os steames eredeti a játék, tiszta telepítés, fsgame.ltx megfelelően átírva). Egyedük a max súlyt írtam át 500-ra, de teljesen kézzel nem külön moddal. A probléma az hogy a játék rengetegszer száll el hibával, volt hogy kékhalállal. Az első pár feladat még ment, leszámítva hogy a bunkerban a hulla nem jelent meg elsőre és a C4 is bugosan működött. Ennek ellenére nagyon bejön ez a mod, nehezebb mint az alapjáték de játszhatatlan lett, már pár perc játék után is kilépked folyton.

Ötlet a kilépkedés ellen?
Van-e ezzel a moddal kompatibilis grafikai mod ami még szebbé teszi a játékot?

Ja és egy kis poén hogy lehet ezt még realisztikussá tenni:

(még mielőtt kérdezné valaki az egy ДБГ-0.5Б típusú sugárzásmérő, és egy gázpisztoly. Bár videón poénosabb lenne hogy megy a stalker és kattog-pittyeg a mérő)

The Glorious PC Gaming Master Race

(#5038) zuzu000 válasza MasterDeeJay (#5037) üzenetére


zuzu000
(őstag)

Elsősorban, ha van tuning, akkor azt tedd vissza alapra.

Ne csalj! Ne lopj! Ne hazudj! - A Kormány nem szereti a konkurenciát BF3: AmOkk000 BF4: AmOkkSC2

(#5039) MasterDeeJay válasza zuzu000 (#5038) üzenetére


MasterDeeJay
(őstag)

Úgynézki megoldotta az hogy kikapcsoltam a phenom2msr tweaker kézi c&q-ját. Valószínű az valamelyik órajelprofilom instabil. Az a fura hogy minden más játék teljesen stabilan és hibamentesen futott. Érdekes hogy pont egy olyan játék ami csak egy magot használ az meg instabil. Tesztelem tovább.

The Glorious PC Gaming Master Race

(#5040) Medvelászló válasza MasterDeeJay (#5037) üzenetére


Medvelászló
(senior tag)

Super mario? :DDD

(#5041) Medvelászló


Medvelászló
(senior tag)

Elakadtam!
Sgm 2.0
Sötét völgy:
a dialógusok mind 'kínaiul' vannak?

Elakadtam ott ahol ki kell nyírni valami night predatort és utána beszélni kell valami sapkás fickóval a farmon.De nem csinál semmit,katt ide-oda de semmi sem törpénik. :W A pda ugyanúgy jelzi hogy ott valamit kellene tenni de nemsok választási lehetőség van a beszélgetésben.

(Utóirat)Nálam jól néz ki a teleport az óriás markoló alatt a kőfejtőben,és még nem is turkáltam bele a játékba.
Honnét tudom meg mikor van fogyatkozás?Kellene az arti vadászathoz. :Y

(#5042) LeoDelux válasza Medvelászló (#5041) üzenetére


LeoDelux
(lelkes újonc)

Az épülettől (ahol a szövetsapkás manus van) jobb felé van az út másik oldalán, a tüzes gödör mellett éhezik egy chimera, azt kell megkínálnod egy marék ólommal... Utána mehetsz snorkokat irtani a mocsárba. És a szövegek közöl általában a legfelső szokott a helyes válasz lenni, de lehet, hogy tévedek...

(#5043) Medvelászló válasza LeoDelux (#5042) üzenetére


Medvelászló
(senior tag)

Azt már kinyírtam,vissza mentem hozzá valamit beszéltünk de továbbra is ott van a sárga jel rajta hogy valamit kellene tenni.Ha továbbra is kínai lesz a dialógus akkor végeztem a gémmel,így nem látom sok értelmét tovább nyaggatni ha nem értem a szöveget. :W

(#5044) dodopek válasza LeoDelux (#5036) üzenetére


dodopek
(PH! addikt)

Hát, átírtam, de nekem nem változott meg a teleport. Ugyanolyan, mint volt.

És sajnos nekem nincs ott a sötétvölgyi teleport, a létra alatt. :( Pedig minden küldetést megcsináltam, és a 400 zombit is kinyírtam... :( :O :O :((( :(( :(

MedveLászló! Mind kínaiul lesznek, mert a magyarosítás az 1.7hez készült, és abban nincs sötétvölgy...

[ Szerkesztve ]

(#5045) Misua válasza Medvelászló (#5043) üzenetére


Misua
(senior tag)

Kiteszem a sötét völgy össz questjét :DDD :
Mivel oroszul van így nem spojler :))

Прибытие: найти Акулова
Этот Акулов должен что-то знать о Балтазаре. Необходимо его найти.
Прибытие: поговорить с командиром блокпоста
Прибытие: подождать сталкера проводника
Прибытие: сходить со сталкером на ферму
Прибытие: поговорить с лидером сталкеров
Прибытие: помочь сталкерам
Лидер сталкеров в Темной Долине - Акулов, согласился рассказать мне всё что он знает, но при условии того, что я расправлюсь с проблемной химерой.
Чтобы лишний раз не рисковать своей жизнью, эффективнее будет организовать оборонительный рубеж на месте блокпоста, около фермы. Нужно рассказать Акулову о моем плане.
Дерзкий Хищник: поговорить с Леонидом
Предупредить сталкеров на блокпосте о химере. Необходимо рассказать Леониду о моем плане.
Дерзкий Хищник: заманить химеру на блокпост

Перехват: уничтожить скопление снорков
Сталкеры собираются штурмовать завод, который сейчас находится под контролем ренегатов. Для подхода к заводу, им необходимо будет перейти через мост. На данный момент мост небезопасен - около него были обнаружены скопления снорков. Нужно устранить эту проблему, расчистив близлежащую к мосту территорию.
Перехват: собраться вместе с отрядом у главных ворот
Перехват: следовать за отрядом
Перехват: устроить внезапное нападение
Перехват: захватить завод
Перехват: обыскать трупы ренегатов
Возможно, кто-то из ренегатов может иметь ценную информацию на КПК. Нужно обыскать трупы ренегатов.
Перехват: отнести найденные КПК Акулову

Разбой: совершить налет на лагерь ренегатов
Разбить ренегатов рядом с аномалией "Раскол".
Получить награду у Левиафана.

[ Szerkesztve ]

(#5046) Medvelászló válasza dodopek (#5044) üzenetére


Medvelászló
(senior tag)

Nálam így néz ki a teleport és nem nyúltam bele a játékba,jó móka volt legyakni 400 dögöt. :C Jó sokat is kerestem,minden fegyóm ill ruhám fullon van :DDD Mikor tudom meg hogy volt-e már fogyatkozás?

Misua:köszi az infót,sokkal okosabb lettem!Asszem itt a vég hamarosan,oroszul nem fogok játszani,mert nem értem a történet e piciny darabkáját.

[ Szerkesztve ]

(#5047) LeoDelux


LeoDelux
(lelkes újonc)

Ezt töltsétek le, benne van a lényeg, és más is:
[link]

[ Szerkesztve ]

(#5048) dodopek válasza Medvelászló (#5046) üzenetére


dodopek
(PH! addikt)

Nálam meg csak ennyi, de a kotrónál még ez sincs.Mintahogy nincs olyan küldetésem sem, hogy menj át sötétvölgybe...

Leodelux!
Sajnos ebben csak a 2.1, és a 2.2-höz van teleport változtatás.

[ Szerkesztve ]

(#5049) Medvelászló válasza LeoDelux (#5047) üzenetére


Medvelászló
(senior tag)

Jó ez az új lámpa,eddig tanknak éreztem magam az Exo-ban,most kamionnak,olyan fénye van :DDD

[ Szerkesztve ]

(#5050) Medvelászló válasza dodopek (#5048) üzenetére


Medvelászló
(senior tag)

Dodó kolléga,a kotrógép alatt keresd,ne a Zil fülkénél.

Bocs a dupláért!

Mikor sikerült a 400.-ik,akkor jött egy üzenet bal oldalt alul hogy megnyilt a teleport sötétvölgybe.
Nézz utána a Pda-n az üzenetek közt talán ott írja majd.

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2017 PROHARDVER Informatikai Kft.