Hirdetés
- Asztrofotózás
- Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10.4 - az, ami
- Kétféle interfésszel érkeznek a Klevv, jövő hónapra datált M.2-es SSD-i
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Milyen egeret válasszak?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
Hirdetés
-
Az új Samsung táblagépek is az AI-tól hangosak
ma Hirtelen futott be a Galaxy Tab S10 család, 12,4"-es a legkisebb modell.
-
Megérkezett a METAL GEAR SOLID Δ: SNAKE EATER legújabb előzetese
gp A klasszikus harmadik rész felújított kiadása sajnos még mindig nem kapott megjelenési dátumot.
-
A felhasználók követése miatt bepanaszolták a Mozillát
it Adatvédelmi panaszt tett az osztrák NOYB a Mozillára a firefoxos felhasználók követése miatt.
Aktív témák
-
d164
csendes tag
válasz DM-Fan #32524 üzenetére
Kösz az infókat. Meg van természetesen minden papírja és az általad írt szerviz telefonszáma is. Holnap fel is fogom őket hívni. Ez az 1-2 hét nem hangzik túl jól . Valami trükköt tudtok arra, hogy hogyan tudom leellenőrizni, hogy ugyanazt a készüléket kapom vissza amit el is vittek (kivéve persze a hibás részt)? Ugyanis itt a fórumon olvastam egy hozzászólást, hogy használt tv-t vett valaki újonnan sok üzemórával, emlékeim szerint egy ehhez a szervizhez közel álló shopból...
Kösz még egyszer akik segítettek!
Üdv.: D
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen