Hirdetés
-
Az EU szerint a ChatGPT még mindig nem felel meg a szabványoknak
it Az EU adatvédelmi tanácsa azt mondja, hogy a ChatGPT még ma sem felel meg az adatpontossági szabványoknak.
-
Minden előzetest megerősít a TENAA a Razr 50-nel kapcsolatban
ma Az előzetes információknak megfelelő formában és specifikációval regisztrált a Motorola következő kagylója a TENAA adatbázisában.
-
Nem gyárt több LCD tévépanelt a Sharp
ph A cég bezárja utolsó, Sakaiban található üzemét, amivel egy korszak ér véget.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tibbike01
őstag
Semmit nem lehet érezni a 2 hengeres módból, de ha a pillanatnyi fogyasztást mutatja műszerfal, akkor kírja, hogy 2 heng. üzemmód, ha épp abban működik. Meg leesik 3 liter körülre a fogyasztás. Ha jól tudom Mágus is megmondta, hogy hosszútávon nem tesz jót, ha csak 2 henger megy a 4 ből, de lehet csak túlparázom.
rasotamas: Octvaia 4. Milyen deaktiváló gomb? A start-stoppot ki tudom kapcsolni, minden induláskor.
Blzemotion az nem egyenlő ACT (active cilynder timing). Nem?
[ Szerkesztve ]
-
dozó
tag
válasz rasotamas #207501 üzenetére
Az én Alltrack-om 2016, az Eco módot a váltó mellett a Mód gombbal tudod aktiválni, és a műszer falon a kijelzőn ahol mutatja milyen sebességben van ott látod mikor van Eco módban, általában akkor, ha leveszed a lábad a gázról, de az enyém nem kapcsol le hengert szerintem, csak üresbe teszi a kocsit, és úgy gurul.
-
veterán
válasz tibbike01 #207502 üzenetére
"A start-stoppot ki tudom kapcsolni, minden induláskor." akkor lehet, hogy lehet kapni egy kábelt amit be kell kötni a gombsor alá, ami gyújtás után 5 másodperccel összezárja a kontaktust 1 másodpercre, így nem kell kézzel kikapcsolgatnod. Viszont ha meg kéne (pl hosszú sorompó vagy vizsga) ki tudod iktatni.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
tibbike01
őstag
válasz rasotamas #207509 üzenetére
...ha gombbal lehetne kikapcsolni, de csak az infotaiment menüjéből lehet kikapcsolni. Szóval ez nem opció.
focvis: köszi! Igen alapvetően tetszik, meg hát tökéletes autó nem létezik, ha pl Arteont vettem volna, akkor is lenne pár kontra.
Mágus: neked az Oktávban nem zörög valami a hátsó ajtó kárpitjában? Az asszony panaszkodik, amikor hátul ül a gyerekkel
[ Szerkesztve ]
-
nVIPER
senior tag
válasz ArthurShelby #207478 üzenetére
Van. Írj egy pivát üzit, hogy ne felejtsem el, és írok pár tippet.
-
chopin42
őstag
válasz chopin42 #207499 üzenetére
Erre valaki? nem találok semmi használhatót
Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
Gyula84
veterán
Üdv hidrotőkét össze kell nyomni beszerelés előtt?
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz chopin42 #207499 üzenetére
Start-stop: de, a beszállítók komoly fejlesztéseket hajtottak végre, más anyagú csapágyak vannak a motorban, stb. Csak van, akinek ez zavaró, én a coastingot kedvelem - kézit is ki szoktam lökni üresbe.
Elektromos része: kézikönyv stb alapján mindenhol legyen a gyári előírt, ha eltérés van azt jegyezd fel, többit villanyásszal Illetve a venti biztosítékot cserélném, aztán megfigyelés, esetleg csatlakozókhoz kontakt spray. Lehet érik már a csere.[ Szerkesztve ]
-
chopin42
őstag
válasz molnarpeter #207517 üzenetére
Minden létező helyen megnéztem, gyártó honlapról alvázszám alapján töltöttem le a gyári útmutatót a kocsihoz. A szerint megcsináltam, és a 8-as helyén lévőre tuti más van kötve, valószínű gány van a dologban (volt már egy pár a kocsiban, nem lepődök meg). A fűtőmotoros pedig most kezdett el olvadozni. Cseréltem, de előtte más amperszámú bisztosítékokból 3 volt teljesen összeolvadva, úgy vettem, később vettem észre. Villanyoshoz amúgy is kéne menni, de legutóbb egy nyomorult zárcsere 35 ezer volt....
Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
Fboy
aktív tag
Sziasztok,
Golf 7-hez, gyári alufelnihez (most épp Dijon), keresek kerékcsavart, mert a mostaniak rozsdásak és azokat akarnám lecserélni.
M14X1,5 és 27mm menethossz ha jól látom. Ezen kívül mire érdemes figyelni?
Febi-t érdemes venni? Találtam 2 verziót, aminél nem látok a különbséget a tulajdonságokban, de mégis más a cikkszámuk: [link] 9801 és [link] 46632
Vagy esetleg gyárit hol érdemes venni? -
Jár mindkét dugattyú, csak a szelepek zárnak és a befecskendezést állítja le.
[ Szerkesztve ]
-
Paxker315
addikt
Urak, mielőtt bárki bármilyen ECU remap-ba kezdene, egy május 2-8-i akcióról:
BOOSTME kuponkóddal 10% kedvezmény módosított gyári turbokra a MuchBoost-nál (PL). Így is kicsi az 1.5 csí az arteonba?
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz imyourfriend #207528 üzenetére
én úgy vettem észre, elsősorban ott jelent pluszt, ahol amúgy ótvar gány aszfalt van. Pl. M3-ason Hevesben van egy szakasz, ami valami istentelen bitang. Az utolagos zajcsillapítások amúgy a "hosszú idő alatt kumulálódó" terhelésből adódó fáradtságérzetet csökkentik nagy mértékben. Szubjektíve nem tűnik "jelentősnek" az eltérés, azonban, hosszabb utak után tisztább fejjel - kevésbé hányingerrel-szédüléssel meg bizonytalansággal - tudsz kiszállni.
Bár NT-knél nem tudom, ki hogy reagál rá, nekem tegnap sikerült egy igen erős fejfájós-szédülős epizódot összeszednem a "nem-védekezéssel" (csak 3 pár füldugó volt nálam, de, útitárs végett nem használtam - én ugyan tisztán-világosan értek minden elhangzott szót, de, a saját hangom annyira bántóan erősnek ítélem meg, hogy túl halkan beszélek bedugott füllel. Bár anélkül is a leggyakoribb visszajelzés, amit a beszédemre kapok, hogy, beszéljek hangosabban, pedig szubjektíve úgy érzem, nagyon is úgy teszek )
Összességében mai fejemmel már nem fizetnék semmit extra szigetelésért, praktikusságból: 1) akusztikus oldalüvegek nélkül mindent le lehet nullázni, 2) füldugót hordok gyakorlatilag akárhányszor emberek közé megyek v frekventáltabb helyekre, sőt, az udvaron játszó gyerkőcök miatt gyakran itthon is, 3) nem olcsó
Nálam csodákra képes a zajvédelem, a "lefagyás", "diszasszociáció" meg hosszú expozíció után "crash" elkerülhető vele. Ha a szagingerek ellen is lenne ilyen megoldásom (fényérzékenységre ott a napszemcsi, taktilisre a megfelelő távolságtartás, fizikai kontakt kerülése)
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
szabog4
aktív tag
Sziasztok!
Problémám akadt motorválasztás terén, remélem tudtok segíteni.
Audi A3-okat nézegetem, ez a formavilág tetszik. Személyes preferencia.
Nagyrészt városban megyek 5-7km-t (Heti4x) oda illetve vissza ugyanennyit. Nyaranta, jó időben kirándulgatnék, legyen az egy Horvátország vagy egy 60-100 km-es túra.
Évente nagyságrendileg 3-4000 km-t tennék az autóba.Dízelt elengedtem, bár az 1.6 tdi(e) megfelelőnek tűnt, de túl sokszor megyek rövidtávon.
1.8, 2.0 sima fsi és Tfsi-k túl sokat fogyasztanak (nincs szükségem azokra a plusz lóerőkre a fogyasztásukért cserébe.), az 1.6mpi (fsi nem játszik) meg lomha és magához képest van fogyasztása (ellenben majdhogynem megölhetetlen, olcsó a fenntartása) .
Megfordult a fejemben, hogy 1.4tfsi-t (2009-2012) kéne venni, így nyomatékot és lóerőt is kapnék, mellette egy kellemesebb fogyasztást. Utána olvasva ez a 'híres' ea111 kódú motor, amit szidnak, hogy nem sikerült jól.
Kérdés, kik írták ezeket, akik 5 évente beletesznek 200.000 km-t vagy, akik 10 év alatt is max 40k-t.Itt szeretnék tőletek véleményt kapni, hogy mit gondoltok, az 1.4 tfsi mennyire kényes, mennyire misztifikálom túl?
+1
Babakocsit próbálta valaki berakni hátulra?
3in1 fajta. Láttam, hogy nem nagy a csomagtartója.
(Lehet függ típustól is, mennyire szétszedhető, de ha már 1 azt írja, igen az elég.)Segítséget és észrevételeiteket előre is köszönöm!
[ Szerkesztve ]
HUN_Thorpedo
-
grizlisandor
addikt
válasz grizlisandor #207372 üzenetére
P2626 és P3161, pénztárca felkészül.
-
grizlisandor
addikt
válasz grizlisandor #207532 üzenetére
Rákérdeztem, sok ügyfélnek dobálja be ezeket a hibákat és a rossz minőségű benzin miatt csinálja.
Kövi tankra menjen prémium, kérdem, azt mondja az se különb sajnos. -
molnarpeter
nagyúr
válasz grizlisandor #207534 üzenetére
Katalizátor előtti lambda szonda gyári még, km mennyi?
-
vlevi
nagyúr
válasz tibbike01 #207511 üzenetére
Miét, neked is zörög valami?
Nekem is.
Akkor nem vadászom, hogy mi a f.... az..ha gombbal lehetne kikapcsolni
Hát, igen, ez szerintem is nagy melléfogás. Hogy mindent csak onnan lehet.
PL, ha nem tetszik ahogy a fűtés megy, képes vagyok egy percig b.....tatni az érintő képernyőt. Mert ott nem tudod, mit nyomtál meg, csak, ha nézed közben.
Ezért menet közben már hozzá sem merek nyúlni.
Rádiót átállítani az usb-rol lejátszóra? Szintén.[ Szerkesztve ]
-
grizlisandor
addikt
válasz molnarpeter #207535 üzenetére
Én nem cseréltettem benne, a könyvébe nincs dokumentálva, hogy cserélték volna, 195k kilométer van már benne.
Kérdeztem a prémium nyálat, mivel lassan tankolni kell, megoldás erre a problémára? Mondta, hogy saját autóján tesztelt és ugyanúgy bedobta.
Beszéltem ismerőssel, mondja, hogy hasonló évjáratú szívóbenzines autóval is szívnak ezekkel a hibakódokkal.
-
Fboy
aktív tag
válasz molnarpeter #207523 üzenetére
Köszi a válaszokat, akkor beszerzek kupakot is.
A csavar kérdésre esetleg válasz? Bármi más amire a méreten kívül figyelni kell? -
szabog4
aktív tag
válasz yodamester10 #207537 üzenetére
Évjáratot írtam. 2009-2012.
2013-as már javított motorú, + elektronikával szerelt. Szögletes lámpa kevésbé tetszik a szememnek.
A kérdésem nem is arra irányult, hogy mennyire megy vagy sem az autó illetve, hogy mutassatok eladó példányokat.
No offense! Helyesbítek, hátha nem fogalmaztam megfelelően!
Ültem és ülni is fogok még valószínűleg 1-2-be.
Az adott típusú 1.4tfsi vajon mennyire nyűgös arra, hogy sokat megyek rövid távon a mindennapokban, ha az indítás, bemelegedést (nem fog ezalatt), leállítást nézzük. Jobb időbe megyek hosszabb távokat.
Azzal az évi 3-4000 km-el számottevő-e az amortizáció az én esetemben, vagy a cikkekben leírtakat vegyem figyelembe (ea111 nem jól sikerült motor), akik 100-200k km-eket tesznek az autóikba 5-10 alatt. (Nálam ez ~35.000km 10 év alatt.)
Nyilván nem padlózom a hideg motort, és a használt autó nem új.
Nem vagyok szaki, ezért is érdeklődöm több helyről, hátha gyarapodik az ismeretem, illetve, aki hasonló cipőbe kerül, rákeres, megtalálja a fórumot.
Típusilag érzelmi alapon döntök, de motorikusan logikusan szeretnék!HUN_Thorpedo
-
Paxker315
addikt
Hm megérkezett a Genertel ajánlata a köv KGFB-re. Tavaly 57 ezer ft volt, most 64k lenne. Netrisk szerint ~60k lenne legkedvezőbb ajánlat. Megéri 4ezer ft-ért szórakozni a KFGB felmondással&újrakötéssel, vagy, ennyiért nem érdemes túráztatnom magam? Nem poén, hogy, a javuló B-esorolás ellenére is több lett a fizetnivaló, de hát ez ilyen műfaj
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
imyourfriend
őstag
válasz Paxker315 #207530 üzenetére
Különösebben nem zavar a szélen kívül más, az is 120-130 környékétől inkább.. megane 2-nél megszoktam az ilyesmit az a bódé sok dolgot elviselt, volt hangja is az Oktáv inkább egy kellemesebb élmény képét mutatja persze egy-egy cikk láttán lehetne jobb az is. Nálam egy dolog van amire érzékeny vagyok az a teljes csendben a mutatós óra ami mindig kattog, mikor a mamámnál járok ott van 2-3 db azokat kikapcsolom arra a pár napra így nyugodtan tudok aludni.
Itt sok múlik azon, hogy eltudom-e fogadni a dolgokat olyannak amilyenek, jelenleg relatíve keveset használom a bódét végre átkerültem rugalmas munkakörbe a vonat visz-hoz a járgány meg a garázsban pihen, várja a tavaszi/nyári Osztrák túrákat.
Egy-egy cikk láttán elgondolom érdemes lenne-e házilag szigetelnem, eddig megbékéltem a helyzettel nem egy tökéletes szekér ez azért nem egy Lada Samara vagy Lada Niva!
-
Asbee
veterán
válasz grizlisandor #207538 üzenetére
Szerintem meg keresi mindenki a placebókat ahelyett, hogy rendbe lenne téve a motor. Élő adatokat kell nézni és megkeresni a hiba okát. Ha lambda szar cserélni kell, üzemanyag nem segít. Nekem is mikor dobta a hibákat, kilett mindkettő cserélve, soha semmi gond nem volt semmilyen üzemanyaggal. Felújítás előtt én is bebeszéltem magamnak, jajj 100-assal mennyivel jobb szebben jár, jobban megy, ezzel azzal az olajjal mennyivel halkabb. Aztán megvolt a felújítás, minden normális olajjal, sima és prémium benzinnel ugyanolyan szépen csendben járt hidegen melegen, ugyanúgy ment és fogyasztott.
-
Kecsua
tag
válasz tibbike01 #207546 üzenetére
Azzal azért tisztában vagy ugye, hogyha nem valós adatokkal kötöd meg a biztosítást azt kockáztatod, hogy egy károkozás esetén a biztosító nem a teljes kártérítést fogja állni, annak egy része téged terhel.
A gumit egy komolyabb balesetnél megnézik, a km óra állás is könnyen ellenőrizhető.
Home office-ot is könnyű lecsekkolni ha minden adatod nyitott a facebook-on vagy bármelyik hasonló oldalon. Nehezen fogod megmagyarázni azt, hogy pl, kamionsofőr vagy home officba.
És nyugodt legyél benne, hogy megpróbálnak minden nyilvános adatot lecsekkolni rólad.
Szerintem pár ezer forintért nem éri meg rizikózni.
Amúgy is szeretnek a biztosítók minél kevesebbet fizetni, és keresik a kiskaput, hogy milyen indokkal tudják a kártérítés összegét redukálni.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest