- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Már a Sparkle is jegyezhet fehérbe öltöztetett videokártyákat
- Melyik tápegységet vegyem?
- Háromféle processzor is része lesz a Core 200 sorozatnak
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Piacvezető tandem OLED panellel érkezik az iPad Pro
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Apple notebookok
- Vezetékes FEJhallgatók
- RAM topik
Hirdetés
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
Május 7-én bulit tart a Huawei
ma Méghozzá Dubajban, ahol új termékek várhatók. Ezek a Watch Fit 3 és laptopok lehetnek, a Pura 70-es telefonok maradhatnak Kínában.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
ha egyszerű VW-t(konszern tagjait) keresek amiben elfér egy 4 fős család minden lomjával, évi 10ezres futáshoz(másik autó is van), javában városi használatra, nem szervízigényes példány(nem számíthatok nagy szopókára), akkor egy 1,6 mpi touran lehet a legmegfelelőbb számomra? Teljesítmény nem számít, mert a városban a skodával(1,6 cr tdi) is szinte alapjáraton suhanok, hogy a turbónak ne ártsak, a másik autónk egy yaris, az sem teljesítmény bajnok, mégis el lehet vele járni....
Szóval nem kizárt, hogy idén a skoda eladó lesz és a célnak megfelelőbb utódot keresnék és a touran 1-es került képbe, bár az orrkiképzése nem tetszik, de kompromisszum kész vagyok..... -
válasz diablo1984 #148951 üzenetére
Van abban az autóban kettőstömegű meg DPF?
1.6 benyál elég egyszerű de a városi fogyasztása nem lesz olyan mint a skodrinak.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
molnarpeter
nagyúr
válasz diablo1984 #148951 üzenetére
Prius+
-
diablo1984
veterán
válasz bitpork #148952 üzenetére
Melyikben?
Tisztában vagyok vele, hogy nem fogok városban 6 literrel eljárni, de abból sincs semmi, hogy 20km-re járok tankolni, 5 km-re járok dolgozni, de ha a dpf regenerál, +25km-t kerülök, mert pár hetente igényli a lelkem, egyébként hibátlan autó a skoda, így a 6. év és 198ezer km hajnalán is, imádom, mert kényelmes, modern, szép, el lehet benne férni, műszakikor nem kell félni tőle....
De ugyanez szívó benzinben rohadt drága, meg ritka(valszeg azért mérik arany árban grammját is)molnarpeter: jó volna, de ha rábeszélném magamat egy rohadt drága használt autóra, akkor inkább egy új vitarát választanék szívóbenzinnel, de ekkora futáshoz új autó éppoly hülyeség, mintha már rendelném a skodához a nagynyomású rendszer minden elemét és a dpf-et előre, mert az is egy milla alatt megvan és még spóroltam is! A toyota benzinese is veszettül drága egy corolla verso is heroin árban megy, a priusz meg (szerintem) okádék csúnya és drága is....
[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
Megnéztünk egy verdát, szintén 3.0 tdi. Nem ment vmi jól. Csináltam logot légtömegmérőről, meg turbó nyomásról. Légtömegmérő alapjáraton aktuális 400, az elvárt 200 helyett. Padlón 1200 lenne az elvárt, ehelyett 600 van, néha felmegy 1000-re, de azt se sokáig tartja.
Log1: [link] 277. sor, 314.sortól padló.
Log2: [link] 370.sor, és 425. sor padló
Így rávágnám, hogy a légtömegmérő a rossz. Honnan lehet tudni, hogy nem az EGR? Vagy mindkettő... Milyen az amikor rossz az EGR?
[ Szerkesztve ]
-
Primary92
senior tag
1 Octavia Xenon lámpatestébe cserél már valaki foncsort? Sajnos az egyik oldalon kilyukadt a xenon felett, a másik meg deformált. Kaptam egy 105 ezres ajánlatot bixenonosításra, de azért az autó árához mérve elég borsos.
Faragott már bele valaki másik projektort? -
Reggie0
félisten
válasz #89874944 #148958 üzenetére
Nekem a 240LE-es van, de az alapjarat vcds szerint <660 koruli, muszerfal szerint majdnem 600 es ugy emlekszem baratom A4 B6-osaban is kb ennyi volt a 200 lovas alapjarata. Nem mondom, hogy a 770 nem realis, de nekem gyanus. Aztan siman tevedhetek.Szerk: BMK-ra 800 korulit irnak a tulajok.
[ Szerkesztve ]
-
mmdms
addikt
válasz BUZZLGHTYR #148944 üzenetére
Beszereltetni a legkönnyebb.
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
válasz diablo1984 #148954 üzenetére
Hát, a faék az faék, és a magyar 100-s Marlbi a zuhogó esőben piac be is árazza.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
zsoleszkai
tag
válasz Primary92 #148957 üzenetére
Anyagárban ~50e ft a Bi-xenonosítás, de az ilyen átalakításokat drágán mérik.
Én azt javaslom vegyél egy Morimoto mini D2S-t ami elvileg plug&play ha szét van szedve a lámpa. Sajnos már csak sima xenon projektor nem kapható pánle 2"-ban (ha jól tudom ekkora a lencse mérete).
/KneeBy/
-
válasz zsoleszkai #148964 üzenetére
Még senki nem válaszolt nekem ezzel kapcsolatban hátha te többet tudsz erről a modról: a lámpán belüli mozgatómotorral kompatibilis? Mert a fényképeken nem látszik semilyen szintező.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz diablo1984 #148966 üzenetére
De hát én is azt mondtam, hogy nincs benne annyi minden ami okot adna a cidrire. Barátom Szegeden 9 liter körül jár vele.Ha kimegy pályára akkor 7-7,5
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
JHONNY 79
aktív tag
válasz diablo1984 #148951 üzenetére
Az Octavia-ról már lemondtál? https://www.hasznaltauto.hu/auto/skoda/octavia/skoda_octavia_1.6_ambiente_mpi_164e_km_igenyeseknek-12409431
Geli.: Hőlégfűvó után svédfogó kellett volna , nem papagájfogó
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz diablo1984 #148966 üzenetére
De a skodriva se gurulj alapjáraton. 1500-fordulat alá ne engedd. A fordulattól nem dolgozik keményen a turbó, csak ha keményen gyorsítasz. 120-at 6.-ban 0,3 bar nyomáson tartja. Padlógázon meg 1,2 bar fölött. Harmadokban 50,el csorogva szinte nincs is turbónyomás, 4. ben már van mert kínlódik 1200-as fordulaton.
[ Szerkesztve ]
-
Pixx96
aktív tag
Ez mennyire számít koxosnak
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz Mágus2 #148969 üzenetére
az a szinte alapjárat az 1500-1600 fordulat, mert 1200 körül nyög, ez fölött meg "tejóistenszétcseszematurbólelrepedahengerfej" van! Ezért kell néha 25km-t kerülnöm, mikor igényli a drágaszáááág.....
JHONNY 79: nem, de vagy egyterűt vagy kombit szeretnék, de furcsa lenne ugyanaz az autó egy gyengébb motorral, gyengébb felszereltséggel(az enyém elegance), az amolyan kínzás lenne minden téren. Másik meg hogy lenne viszonyítási alapom, mindenbe belekötnék, amibe lehetne... a másik meg fapadabb a kocsi minden téren, de 2,2 milla.....na, ez az ami mindennél jobban fájna.... -
-
Primary92
senior tag
válasz zsoleszkai #148964 üzenetére
2,5" van benne, én ezt néztem ki, de eddig egyet sem találtam, ahol a furatok stimmelnének.
A Morimoto-t honnan lehet beszerezni?Így néz ki gyári rögzítés (a kör alakú furatoknál fogva kell rögzíteni):
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Vincsaba #148974 üzenetére
Pontosan így van. Nagyterhelés+ alacsony fordulatszám nem jó kombináció. Inkább magasabb fordulat, alacsonyabb terhelés. Akár hidegen is. Hideg motorral is 2300 fordulat fölött váltok, csak sokkal lassabban éri el ezt a fordulatot, mert finoman nyomom a gázt. Ettől garantáltan nem lesz baja. Mindegyik turbódízelem így volt használva.
-
-
harcikoca
senior tag
Legtomegmerot mivel erdemes tisztitani?
AMD+Ati powee'R
-
#89874944
törölt tag
válasz bitpork #148963 üzenetére
igen, 233. De eddig még nem találtam olyan alkatrészt ami ne lenne ugyanaz a motoron cikkszám szerint is ugyanaz az injektor, a vízpumpa, a termosztát, a szíj, görgők....
JHONNY 79: nincs svédfogóm, még. Ez miben más mint a papagáj?
Mágus: [link]
harcikoca: van hozzá külön spray. De a féktisztító is jó.
[ Szerkesztve ]
-
Kiskokó
veterán
válasz #89874944 #148685 üzenetére
Tudtommal nincs!
Rossz EGR miatt elvileg a vége lapul le a nyomatékgörbének mikor kihúzatod. (attól függ hogy megy tönkre)
Legalább is ezt mondták most az erőmérőn mert kérdeztem én is mi a jele neki.
Ha érdekel mi volt dobj egy privátot[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Winchester95
őstag
Helyzetjelentés a beázással kapcsolatban. Mint kiderült mind a 4 helyen vizes a szőnyeg.....
Levettem a jobb első, hátsó ajtókárpitot. A jobb elsőnél meglocsoltam vízzel az ajtót, és látszott hogy legalul a szigetelés elengedett, folyt ki a víz, nagyon minimálisan. Nagy nehezen megcsináltam, újabb próba és a víz nem jött ki. Jobb hátul is megnéztem, ott jó volt a tömítés, valószínűleg előröl folyt hátra.
Elől benéztem a szőnyeg alá, tiszta víz volt. Alatta volt egy másik, merevebb tálca szerű szőnyeg, az penészes, dohos vizes volt. Megfogtam és kivágtam, majd behoztam kiszáradni, a padlólemezt kitöröltem tisztára, majd hajszárítóval kiszárítottam az egészet, szőnyeggel együtt. Ennyi fért bele mára, holnap jön a következő 3.
Bár a szárítást nem tudom, hogy fogom megoldani, mert nem lehet az ülések alá hozzáférni, csak ha kiveszem az ülést, az meg nagy munka.
Próba képpen elmentem lemosni a kocsit, direkt jobban mostam ahol megcsináltam a tömítést, de nem ázott be. Valószínű, hogy a maradék 3 ajtónál is ez lesz a hiba.
Köszönöm a segítséget!Más: Valakinek valami jó ötlete, hogyan szárítsam ki az egész szőnyeget, illetve az alatti részt?
Nincs fűtött garázs sajnos, idő is rossz...Légzsák visszajelző jelez a műszerfalon, szerintetek is a víz miatt lehet?
Hogyan érdemes leellenőrizni a légzsákokat, illetve valami teendő mielőtt lehúzom a kapcsolókat az ülésekről?Ha ezek megvannak, holnap jön még egy olajcsere, szűrőcsere, majd jövő hónapban egy vezérlés és kész is van minden.
-
Reggie0
félisten
válasz Winchester95 #148996 üzenetére
Ha nem aktivan akarod csinalni, akkor par kilo kalcium-kloridot nagyobb elohivo talca(k)ban teritsel szet es rakd be a kocsiba. Ha mar megtelt(nedvesnek, folyosnak latszik a kristaly) sutoben 120-140 fokon kiszarithatod es ismet mehet vissza a kocsiba. Igy be tudod gyujteni a parat. 1kg 70g vizet tud megkotni. Ertelemszeruen vizmenteset kell venni, vagy szaritassal kell kezdeni.
Sajnos a hidegben a parolgas nem valami gyors, de nem nulla, celszeru lehet valami melegebb ingyenes melygarazsba beallni, pl. az arena plaza legalso szintjere.
Aztan, ha kesz vagy, utszoro so helyett is jo lehet, a novenyzetet kimeli.
[ Szerkesztve ]
-
cool13
őstag
válasz Winchester95 #148996 üzenetére
Szerintem ezt nem lehet rendesen kiszárítani ebben az időben. Vagy ha van 2 hétre fűtött garázs, vagy beviszel mindent a lakásba. Ülések ki. Az egész alsó kárpit ki, vasig. Majd hagyod megszáradni. Különben penészedik, dohosodik. Rossz szag keletkezik a kocsiban.
Ha van az ülésben is légzsák, akkor ott a bibi talán. De ezt csak diag mondja meg hol a gond.Ahogy Reggie0 is mondja javíthatsz a helyzeten még szilikátos macskaalmommal. Ez jó a téli párásodás ellen is.
Vagy beteszel a kocsiba, lakásba való páramentesítőt.[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
Nem tud valaki olyan boltot, ahol Motul Specific 504-507 van vagy lehetseges, hogy van raktaron?
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Xbox tulajok OFF topicja
- BMW topik
- Melyik tápegységet vegyem?
- Politika
- Háromféle processzor is része lesz a Core 200 sorozatnak
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Piacvezető tandem OLED panellel érkezik az iPad Pro
- További aktív témák...