- Kábeleket és csövezést rejtő "kirakatház" a GameMax logójával
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákka Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- HDD probléma (nem adatmentés)
- 3D nyomtatás
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Házimozi belépő szinten
- OLED TV topic
- Milyen TV-t vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
simonjoe
őstag
Sziasztok!
Ma egy idióta barom végighúzta a kulcsát a CC bal oldalán . Kamera nem volt a parkolóban. Ilyenkor mi a szokás, fényezés vagy festeni kell? A csík fehér már sötétszürke kasztnin elég jól világít és tapintásra is mélynek tűnik.
Joe
-
#89874944
törölt tag
válasz freaghill #149346 üzenetére
30 éves 2,5 tdi? a szerelők csókolgatni fognak A D2-ből egyáltalán nem éri meg egyik se, mert alig drágább a D3. Egyébként a 4,2 szívó nem-fsi amit meg lehet venni 2006-ig, a többi benzines is örök élet 2,8 vagy 3.7 , csak ezekkel nem fog menni. Vagy ha sokat mész pályán akkor 3.0 tdi (ez csak D3).
Amúgy a tiptronic felújítása sokkal olcsóbb lesz, mint amit a 2,5-re ráborítanál...[ Szerkesztve ]
-
molacika91
tag
Sziasztok!
Az autó egy 2002es Audi A4, 1.9 Pdtdi AVB motorkóddal. Az utóbbi időben hangosabb lett a motor, különösen gyorsításkor hallani, hogy hangosabban kopog. Tegnap levettük a szelepfedelet megnézni, hogy a himbatengelyekben benne van-e a dugó, és ránézni a vezérműtengelyre. A dugók megvannak, de a vezérműtengelyen 3 bütyöknél szerintem eléggé lehet látni a kopást. Van itt róla pár kép.
A hidrotőkéket megnyomkodtuk, 8-ból 6 tőkét egy kicsit be lehet nyomni, 2 teljesen kemény. A légszűrőnél enyhén lehet hallani egy kis dohogást.
A képek és a leírtak alapján mi a véleményetek? Cserélni kellene a vezérműtengelyt és a hidrotőkéket is?
Amennyit lehet a képeken látni, az már nagy kopásnak számít? Valamit gondolom az összes hidrotőkének keménynek kellene lennie.Köszi.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz molacika91 #149358 üzenetére
Annyira vészesen nem néz ki, de ha már egyszer fizeted a munkát, rakjanak be új tengelyt és csapágyakat is. Szép tiszta a motor belül.
[ Szerkesztve ]
-
simonjoe
őstag
válasz K Norbi #149354 üzenetére
...holnap csinálok róla képet.
(#149359) comegetsome1 A nejem munkahelyének a parkolójában, a még szomorúbb az, h ez egy bíróság. Kamera nincs, a parkolóban vannak őrök, de csak részleges ideig.
(#149355) Saint zsámbéki, a fővárostól cc. 30km-re az M1 mellett.
[ Szerkesztve ]
Joe
-
#89874944
törölt tag
válasz Mágus2 #149365 üzenetére
hu király pumpa?
freaghill: konkrétan igen... megnéztem olyan 10 A8-at is, nem voltak olyan rosszak... illetve nem mind de aztán jött ez Egyébként a 3.0 TDI-k érzésre jobban mentek A8-ban, mint a 4.2-k. A 3.7 kifejezetten gyenge. Eladókból viszont sok a nepper és a gazsi, magán Embernél alig volt.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
Magnum_
nagyúr
Magus,Te ajanlod a vegyszeres szivosor tisztitast TSI-n?
I humbly and respectfully decline™
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Magnum_ #149376 üzenetére
Gondolj csak bele a metodikába. Mindenféle vegyszerrel járó motornál lemossák a szelepeket, mármint ami lejön róla. Persze, ami bemegy a hengerekbe, az nem ég el, szóval a sima vegyszeres tisztítás szerintem ér valamit, de több kárt okoz a katalizátorban, mint amennyi hasznot a szelepeknél. Akkor lenne értelme, ha a katalizátort a tisztítás idejére lekötnék, de akkor is keresztül megy az egész retek a turbón, szóval ez nekem egyáltalán nem szimpatikus.
Van olyan vegyszeres tisztítás, hogy leveszik a szívósort, meglocsolják a szelepeket és kefével kivakarják a lekvárt, ez teljesen jó megoldás, a diószórással megegyező eredményt lehet vele elérni, csak mocskosabb meló, utána az egész motort le kell mosni a dzsuvától, ellenben nem folyik be a hengerekbe semmi, mert zárt szelepeknél történik a dolog, akár a diószórásnál.
Vagy ott a disós cucc, ami jó, de drága, bár én kifizetném 5 évente. Nem tisztem senkit reklámozni, ez a magán véleményem.
[ Szerkesztve ]
-
BUZZLGHTYR
senior tag
Azmivel tudom megcsinalni hogy a hang hörögjön? Chip vagy esetleg mas program?
Pl ha elengedem a gazt es akkor[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
-
K Norbi
addikt
válasz BUZZLGHTYR #149383 üzenetére
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz BUZZLGHTYR #149381 üzenetére
Ahhoz motor is kell, olyan, aminek nem veszi el a hangját a turbó.
[link] Classicus 5 henger + kis turbó.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz BUZZLGHTYR #149383 üzenetére
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz BUZZLGHTYR #149393 üzenetére
Sok zseton és hangos lesz, szerintem az erre szánt pénzt inkább az általános állapot javításába fektesd.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz BUZZLGHTYR #149396 üzenetére
De a hangjára akarsz költeni? Döntsd el mit szeretnél az autóval, utána lehet tervezni. Ha marad, rendberakod magadnak, ha meg el akarod adni, nem érdemes vele sokat foglalkozni, mert azt a pénzt többet nem látod. Elsődlegesen egy autó legyen műszakilag tökéletes, utána lehet álmodozni.
-
zzz03
őstag
jo reggelt!
oktavia mk1 1.8T mik a gyari akku adatai? kocsi otthon pihen mer nem indult es igy nehezkes megneznem, h mi van benne.[ Szerkesztve ]
-
GLOCK34
aktív tag
Sziasztok!
Motorkóddal kapcsolatos kérdésem lenne. A kocsi B7 variant,2.0 crtdi,103kw. Évjárat:2014.08. 2016.10.hónapban Franciaországból lett behozva
Eddig bárhol kerestem,olvastam motorkódokról ennél a típusnál,csak CFFA illetve CFFB találtam.
Ez a motorkód viszont "K" végződésű a CFF után. Van ennek valami jelentősége?[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest