- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Az alaplapgyártókra hárítja az Intel az egyes Core CPU-k stabilitási gondját
- Vezetékes FEJhallgatók
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- OLED TV topic
- Dell notebook topic
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Házimozi haladó szinten
- Milyen egeret válasszak?
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz havri1 #148200 üzenetére
Élettartam vezérlés van benne, nincs csereintervalluma.
Kultúremberekről szoktam autót venni, kulturált módon. Az zavar, hogy az eladó vélhetően tudta, hogy zörög a vezérlés, mégis elsummantotta egy nő előtt.
Én is adtam el szarakodó vezérlésű TSI-t, de fair áron. Az csak reggel zörgött 1x. Nekem volt kellemetlen, hogy egyszerre többen akarták megvenni. -
havri1
félisten
válasz focvis #148201 üzenetére
Élettartam, igen, mint a Tiptronikban, sose kell olajat cserélni, de mégis 60e-ként ajánlott. Hát úgy látszik 80e körüli az élettartama
Teljesen megértem amit írsz, de én sose elméleti oldalról közelítem meg az autóvásárlást. Van rá x pénzem, abba bele kell férnie mindennek. Vezérlés, olajcsere, fékek, minden. Nyilván ha valami zsír, annak csak örülök, nem kell hozzányúlni. De én mindig vezérléscserével kezdtem, minden autómnál, sose bíztam senkiben e téren.
Márkaszerviz nekem túlárazott. Van pár ismerősöm, és sajnos azt kell mondjam, tudom, mi megy bent. Tisztelet a kivételnek természetesen.
De amikor az a protokoll, hogy long life olaj, 30e km!!!, akkor mindenki tudja, nem azért találták ezt ki, mert olyan jó a motornak, hanem a környezetkímélés, zöldek, blabla.
Egyszerűen nem opció a célközönségnek az autó hosszú távú élettartama. Ideális esetben 3-4 év alatt beletol a Günter 150-200e km, és eladja. Esetleg 1 vezérlés, 2 fék, és csókolom. Közben a kötelező szerviz, fékolaj stb.
Én inkább 1 évente vagy 10e km cserélek olajat. Ha csak 8-t mentem vele, akkor is. Ősszel üzemanyagszűrő, stb, nekem többet ér a nyugalom, mint az a pár e ft.[ Szerkesztve ]
havri
-
viperabácsi
addikt
Üdv mindenkinek! Hugom autóvásárlás elött áll ismét.
Erről tudtok véleményt mondani?
A lehetséges hibák érdekelnének , meg , hogy mire kell odafigyelni . Motor jó választás lehet ?[ Szerkesztve ]
Az Űr veszélyes hely , főleg , ha a két füled között van !
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz diablo1984 #148206 üzenetére
Az, 90k után csörög és esztergálja a fedelet, mert nincs benne feszítő. Szerinted 240k után milyen hangja lehet?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz diablo1984 #148208 üzenetére
Nincs... 90-120 között megszólal, csak az eredeti megy el annyit, az utángyártott már 10k km után kerepel alapjáraton. Két favorit, két felicia, három fábia van a családban. Van miből tapasztalatot meríteni.
[ Szerkesztve ]
-
viperabácsi
addikt
Mágus2 : miket lehet tudni 1.6 FSI motorokról ?
Az Űr veszélyes hely , főleg , ha a két füled között van !
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz viperabácsi #148212 üzenetére
Amit a tsi-ről. Koxolódik, nyúlik a lánc, rossz a feszítője. Fsi-közvetlen befecskedezéses szívó, de a tsi-nél sem a turbóval van gond. Kb. 10x leírtam már, de mindig megkérdi valaki.
[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
-
OCTAMD
őstag
Elég jól ismerem a technikát
Volt nekem 120 130 135 rapid forman felicia octavia fabia ezzel az ohv motorral
Eléggé strapabiró szerkezet,annyi hogy az octaviában és a fabiában van már hidrotőke is
Mondjuk az octaviából kidobáltam 370000kmnél és tettem bele sima tőkéket(felicia vagy régebbi),így szelepállítós lett
Olajat néha nem árt cserélni,de nem hal meg ha 30000et mész el egy szintetikus olajjal
Yukyung Viliv S5 3G 32SSD Win7 Home Premium 32bit ,Toshiba Libretto W100-106 62GB SSD Win7 Home Premium 32bit
-
-
-
OCTAMD
őstag
válasz Mágus2 #148216 üzenetére
Majd lehet persze,visszatérhetünk rá
Vezérműláncra nem hiszem,hogy dobna hibakódot
Ugye a 012es csoportban tudod csekkolni
Nekem az immo szokott hibakódot dobni 17978
Az octaviát amikor megvettem használtan,akkor rossz jelölésű volt a kis lánckerék ,így egy foggal odébb volt a vezérlés.
A 012es csoportban mutatta,hogy valami nem oké,de hibakódot akkor sem adott
Most majd lesz olajcsere és gyertya csere is
Gyertya NGK BKUR5ET-10 van benne és már több mint 140000kmel ezelőtt került bele
Amúgy ezek a fabia motorok új korukban se mentek annyira egyenletesen
Yukyung Viliv S5 3G 32SSD Win7 Home Premium 32bit ,Toshiba Libretto W100-106 62GB SSD Win7 Home Premium 32bit
-
Mágus2
Közösségépítő
-
OCTAMD
őstag
válasz Mágus2 #148223 üzenetére
Ja van egy vezérműtengely jeladó meg egy felső holtpont jeladó benne
Ott van az olajszűrő mellett,felett
Más:
Mennyire ismered ezt a motort diagnosztikai oldalról?
Ír a doksi egy basic settings 070et az EVAP szelepre
Na ezt én nem tudom elvégezni
AME EU2 van nekem
nem írja a doksi,hogy csak a kétszondásokhoz lenne (EU4 D4)
Lehet csak azoknál lehetne?
[ Szerkesztve ]
Yukyung Viliv S5 3G 32SSD Win7 Home Premium 32bit ,Toshiba Libretto W100-106 62GB SSD Win7 Home Premium 32bit
-
veterán
válasz bitpork #148218 üzenetére
No problem.
12.25-én írta, hogy zörög.
De nehéz a nőket kiismerni, mert most már nem tudom, hogy mikor vette.
Ha 10 napja, akkor gáz és megvezették az én olvasatomban. A pofámat sutba teszem a továbbiakban a téma jogi vetületét illetően. -
tomcsi23
veterán
válasz diablo1984 #148227 üzenetére
Igaz, ilyet a nők nem csinálnának.
egy majom kopasz bmw-s is lehagytam a váci parton 318iArról nem beszélve, hogy focvisra nézve sem lenne jó, hogy a nők bezzeg 100-ast tankolnak a tesibe.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
intelMMX
senior tag
Ma visszaraktam mindent a kocsiba. Mondtak még egy ötletet, hogy nézzem meg a tetőablak vízelvezetőjét. Az pont az A oszlopban fut végig.
-
Reggie0
félisten
válasz Cirmos #148195 üzenetére
Hat te tudod, hogy neked mennyire faj ez a penz es azert mennyi torturat vagy hajlando felvallalni. En csak azt irtam le, hogy szamit-e az, hogy az elado tud-e rola.
Videot varom, enyem is most kezdi, de meg eleg nehez elcsipni/reprodukalni. Viszont en mar elore eszrevettem, hogy megvaltozott a hangja, minthogy a kattogast elkedte, igy a szerelom mar tud rola, hogy menni fogok nemsokara
(#148200) havri1: Nem az a kerdes, hogy milyen allapotra van penze, hanem az, hogy ha azt mondta az elado, hogy nem tud vezerleshibarol, tehat tudomasaval vezerleshiba nelkuli autot elad X fabatkaert, akkor nyilvanvaloan ugyan az az auto X fabatka-az uj vezerles ara koruli erteken kell legyen. Ha nem tudott rola, az se gond, csak nem olyan autot adott el mint amilyet gondolt, tehat a kulonbseget korrigalni kell.
(#148218) bitpork: PTK alapok, sajnalom, de igy van. Javaslom a rejtett hibanak olvassal utana. De kezdheted itt is: [link]
[ Szerkesztve ]
-
-
Ruelle13
újonc
válasz Mágus2 #148243 üzenetére
Értem. Erre a kábel kimérésre keresek valami embert, ez már meghaladja a képességeimet. Bár ahogy a tények mutatják a mai szerelők se nagyon értenek az autószereléshez A vákumra azért nem gondolok mert akkor szerintem az alapjárat ingadozással is járna az meg stabil.
[ Szerkesztve ]
-
-
Ruelle13
újonc
válasz bitpork #148248 üzenetére
Beesés alatt azt értettem igen, hogy halott lesz a pedál. Egy elektromos pedálról beszélünk szóval nem veszít ellenállásából semmit, egyszerűen csak nem reagál semmire. (okozott pár kellemetlen percet már) Amúgy a napokban egyszerűen csak felvillan a két jel és el tudok vele mászkálni, semmi hozanatja nincs.
Erre a vákum dologra visszatérve, megkerestem egy másik felhasználót akinek hasonló problémája volt, ő azt írta a folytószelep tömítés cseréje oldotta meg a problémát, idézem "kisebb volt a vákuum mint amire az ECU számított így a MAP jelét hamisnak gondolta". Folytó szelepet én is takarítottam de tömítést nem cseréltem, akkor nem találtam hozzá. Lehet ez is gond?
Új hozzászólás Aktív témák
- Az alaplapgyártókra hárítja az Intel az egyes Core CPU-k stabilitási gondját
- Politika
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Gyúrósok ide!
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Háború Izraelben
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Vezetékes FEJhallgatók
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- További aktív témák...