- Gaming notebook topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Hobby elektronika
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Milyen notebookot vegyek?
- Masszív előrelépésnek tűnik a Zen 5
- Samsung Galaxy Tab S7+ - növekmény
- Problémás a kék szín megjelenítése HDR tartalmakban az OLED kijelzős iPadeken
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Hirdetés
-
Elvörösödik az Xperia 1 VI
ma Újabb kiszivárgott képek, pontosított specifikációk a japán csúcstelefon kapcsán.
-
Miben segít Kevin O'Buckley az Intelnek?
it Igazi veteránnak számít a chipgyártó üzletágban Kevin O'Buckley, aki innentől kezdve az Intel Foundry Services részlegét vezeti.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Winchester95
őstag
Ha valakinek van Seat TOLEDO II (1M) Magyar használati utasítás bármilyen formában, esetleg Seat Aura CD lejátszó/rádió kezelési kézikönyv egyiket se tartsa magába! Meghálálom!
-
szilchi
őstag
válasz Mágus2 #149953 üzenetére
Hmmm....nálam a 14 éves Ford 5000 km után se kér nagyon fél liternél több olajat .Akkor melyik motorral lenne ajánlott?Annyit közben találtam még,hogy inkább tiptronic mint multitronik.Mert utóbbi talán megbízhatatlanabb meg drágább javítani mint előbbi.Meg esetleg inkább osztrák/német oldalt nézzek ha ilyeneket szeretnék?
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
i-sti
senior tag
Az normális, hogy amíg beértem dolgozni az olaj nem ment 80 fok fölé?
A víz tartótta a 90-et.
Kint 0 fok volt; 2ben, 3ban simogattam a gázpedált, 12km keresztül; bent 20 fokra állítottam AC-vel a fűtést.Novum Forum Siculorum
-
kk831228
addikt
Szerencsére nem nézik hülyének az autógyárak, az embereket... 😬 [link]
Elég korrekt magyarázatot adtak a hibára...
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
-
kk831228
addikt
válasz bitpork #149960 üzenetére
Meg lehet az is belül van a gyár szerinti normalis 1000 km/l - en...
A vevő hibás mert a gyár szart csinál, ez is egy felfogás...
De legyen, mindenki hibazik, de hogy ilyen magyarázatot adni, kicsit vicces...
K Norbi
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz kk831228 #149964 üzenetére
Senki nem állította, hogy ez rendben van, de Te, mint tulaj, mit tettél volna az első intő jelekre? Beleborítasz 75 liter olajat?
Egyértelműen szar a konstrukció, de emberünk megvárta, míg több olajat evett, mint üzemanyagot, ami számomra felfoghatatlan.
[ Szerkesztve ]
-
kk831228
addikt
válasz Mágus2 #149965 üzenetére
Igen, ebben az esetben hamarabb is elvihette volna... De nem is arról szólt a cikk, gndolom nem az vágta földhöz a tulajt...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
newman8929
tag
Üdvözlet!
Van egy 2001-es, 1,4-es Golf IV-em. A probléma az, hogy nem tudok szabadulni a check lámpátol. Törlés után is 40-70 km után visszatér. P0401-es hibakóddal. EGR csere után is fennáll a hiba. Mi lehet a gond?[ Szerkesztve ]
-
grizlisandor
addikt
válasz grizlisandor #149896 üzenetére
Megjött a független szerviztől az ajánlat, ahova a céges autókat visszük, hát 178180 HUF a vége.
Megvárom a csabai seat szerviz árajánlatát, hát kíváncsi leszek.Tulaj még mindig nem vitte be a kereskedésbe az Alteátt, úgy néz ki nem kell neki a Skoda... és nem lesz autóm.
-
#89874944
törölt tag
válasz Mágus2 #149973 üzenetére
uh. Ez nem hangzik túl jól... Akkor lehet 2.0 CR lesz. Csak annál meg 4 injektor, nagynyomású pumpa, DPF... az se olcsó.
CharlieDrop: nem, dehogy ha menne, akkor a 4,2 TDI lesz Haveromnak keresünk vmit. És évente nagyon keveset megy, a dízel nem igazán jó. Illetve nem akar 150 ezer km-nél többet futott kocsit, ami 7 éves dízelnél nem könnyű (tudom, tekergetés, de itt most más a preferencia). Plusz élmény autót akar. És az élmény az ne a szopás legyen legalábbis nem azon a végén...
i-sty: 4 injektor, ha újat akarsz 400ezer, nagynyomású még 200, DPF ha tisztítással megúszod akkor csak 50. De költeni se akar a kocsira ennyit, miután megvette, csak használni... szóval nem könnyű eset.
[ Szerkesztve ]
-
i-sti
senior tag
válasz #89874944 #149975 üzenetére
4 injektor nem annyira drága.
DPF és magasnyomásut egyszer kilehet cserélni.
Másodjára pedig eladni a bűnbe.Élmény autó: ami Qru-nak van. 2.5 szivó benya
350ből kijönne a 4 új Bosch.
Ez van, ennyibe kerül a dízel. Lekell nyelni és tovább hajtani, a Jazz-t[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
#89874944
törölt tag
válasz i-sti #149976 üzenetére
ja, szívó benya karbantartás szempontjából jobb lenne, de abban meg nyomaték nincs Csiga jó lenne...
1.9 turbódízel nissanja van nem megy rosszul, csak akar vmi újabbat, szebbet, jobbat, gyorsabbat...
CharlieDrop: állófűtés következő télre be lesz üzemelve, távirányítóval akksi volt most, meg a rádió tuner ami szívta... aztán váltóolaj csere végre, már 1 hónapja minden megvan hozzá, csak idő nem volt.
[ Szerkesztve ]
-
grizlisandor
addikt
válasz grizlisandor #149969 üzenetére
Csak emlegetni kellett, beadták az autót, holnap mehetnék, de leszervizeltetem ott az autót, mivel ők szerelték eddig is az autót, meg ők voltak az olcsóbbak. Helyi(békéscsaba) márkából kaptam 250k bruttó ajánlatot.
Utalni kellett 200k foglalót, a hét további részében kap egy nagyszervizet az autó és hétfőn vagy kedden mehetek érte! -
Qru
MODERÁTOR
válasz grizlisandor #149981 üzenetére
Gratula! Csak meg lett végre.
Mit takar a nagyszerviz pontosan?
#nincsbennetarcsi
-
Csaby25
senior tag
válasz Vincsaba #149914 üzenetére
Sziasztok!
BLS motorkódú B6 passatról mit lehet tudni?
Ajánlott hajtokarcsapágyat cserélni?
Úgy értettem, hogy a BKC-nek nem kell viszont a BXE-nek igen.
Köszi!A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
Csaby25
senior tag
-
Csaby25
senior tag
válasz Mágus2 #149988 üzenetére
Itt azt mondja, hogy volt.
B6 diesel enginesA kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
-
hdanesz
senior tag
Sziasztok,
Ezek gyári 'normál' kerékcsavarok? Vagy valami speckó cucc?
A kocsiban kellene lennie megfelelő célszerszámnak?Uhh, közben lehet megoldottam. Ugye ez nem könnyűfém felni hanem dísztárcsa, alatta acélfelnivel. Feltételezem, leszedve a dísztárcsát előbukkannak a csavarok.
Köszi!
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
Sziasztok,
2011-es Skoda Octavia 2.0TDi, 140Le az auto, Edesanyame. Ma hazaugrottunk egy hetre, el is vittem az autot delutan. Egybol feltunt, hogy alapjaraton a csodas 4 hengeres pofoges mellett jon egy masik hang is az auto bal oldalarol, a kerek mogul. Kicsit mintha femes, daralos lenne. Nehez leirni, hangfelvetelt tudok rola csinalni... Felig benyomva a kuplung pedalt mar megszunik ez a hang, teljesen. Egybol arra gondoltam, hogy nesze neked kettostomegu... De mar mentem tobb olyan autoval, amin halalan volt a kettostomegu, es ott rezgett a kuplungpedal is veszettul, es annak kezelesenel is nyilvanvalo volt, hogy valami gond van. Itt a hangon kivul nincs semmi, minden tokeletes, rezzenesmentes. Valto pontos, konnyen kapcsolhato, veszi a fokozatot meg akkor is, amikor gyorsan kapcsolsz, es nem zajos.
Jah, es leallitaskor nem csorompol/remeg. Tehat az egyetlen gond a kiengedett kuplungnal meglevo alapjarati zaj.
Ettol meg lehet a DMF? Vagy inkabb kuplungszerkezet?[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz MPowerPH #149995 üzenetére
Szétesett a kuplung szerkezet. Szerviz, amint lehet, mert elbassza belül a váltó harangot. Ha az átlyukad, már késő.
Hdanesz: csomagtartóban a pótkerék közepében van egy hungarocell tároló, oda van beszúrva. Egy ujjas, egy gyűrű, amiből kiáll egy 3 centis horog.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz MPowerPH #149999 üzenetére
Teljes kuplung szerkezet csere lesz, és ha már, akkor érdemes a lendkereket és a kinyomócsapágyat is cseréltetni. 1000 euró az anyag a munkával. Ebből kb 750-800 az anyag.
Attól függ, milyen messze van a szerviz, sokat nem szabad menni vele. Ilyen fura surrogó hangot ad ez a hiba, a kinyomótárcsa egyik foga kitört és éri a váltó belső harangját, az adja az ütemes surrogást.
Vedd fel a hangot, abból többminden kiderül.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- BMW F10 F11 F30 F31 G30, G80 stb Jubíleumi, M Power vagy fekete embléma szett
- Athom WLED 15W E27 RGB+Warm+Cold White okos villanykörte
- Toyota 2009 Avensis CRUZ tetőcsomagtartó
- Kompakt ( CFL ) fénycsövek ( 13 db )
- Krups, Krups Quattro darálós automata kávé főző kávéfőzők, full vízkőtelenítve és pucolva
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen