- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
simonjoe
senior tag
-
-
Winchester95
őstag
válasz Winchester95 #148800 üzenetére
Valaki esetleg?
-
zsolt19900
őstag
válasz Winchester95 #148807 üzenetére
nem tudod itten a szokást fogják lassan -gyorsan- kérni a 40-80hd fotót az autóról aztán lesz segítségnyújtás
most már, hogy belevetetted magad eme szép világba, ez a belépő
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Pixx96
aktív tag
sziasztok!
Ha valamelyik henger nem megy az autón vagy kihagy azt jelzi hibakóddal az autó?
Üdv.
-
diablo1984
veterán
válasz Winchester95 #148800 üzenetére
Most az a kérdés, hogy normális-e, hogy járó motornál levett olajbeöntőnél gőzöl a motor? Igen, az, ugyanis ott is nyomás van, így ott cseszi ki a gázt! Ha eszi az olajat akkor aggódj, más jelentősége nincs!
Én jártam úgy egy benzines polonál, hogy levettem járó motornál az olajbeöntőt, erre elkezdett egyenlőtlenül járni és megállt a motor! Persze utána ott maradt a check engine, amire a neppernek annyi volt a válasza, hogy holnapra kitörölteti, viszem? Gondolod, hogy nem lett polo-m....
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Winchester95 #148800 üzenetére
Semmit nem mond ennek a motornak az állapotáról, ha fordulaton leszívja az ugráló kupakot, akkor visszatérünk rá.
-
F_Zolee
veterán
válasz Winchester95 #148754 üzenetére
Ha nem foglalkoztak az ajtó panellal eddig akkor 100%, hogy ott is ázik be.
-
Pixx96
aktív tag
válasz Mágus2 #148812 üzenetére
nem tudom mi baja lehet ennek az autónak...Olyan mintha 1 henger nem menne de csak akkor ha már meleg a motor.Meg napi első indításnál vagy 2-3 órát ha nincs elindítva aztán ha elindítom gázt adok egyből le fullad és ezt jó párszor el kell játszani.Vagy rögtön pörgetem 3 ezres fordulaton fél percig és aztán jó.Nem tudok így közlekedni vele mert megállok 1 piros lámpánál elkezdi ezt a hibát a motor zakatol mintha nem lenne üzemanyag vagy nem tudom és ennyi baleset veszélyes nagyon mert van hoyg hirtelen ki pörgi magát.
Idegesítő egy autó már cseréltem gyertyákat,map sensor gondok voltak azok megoldódtak szívótorok,egr meg a fojtószelepház fém tisztára lett takarítva és semmi javulás.
Most ez a két kód van benne na már most első kódot Nox érzékelőt csak akkor hozza fel ha többet megyek vele de nem mindíg.
Másikat meg csak akkor az a benzin nyomás érzékelő "elvileg" vagy az ac pumpa miatt is lehet ismét "elvileg" de csak akkor kapom ezt a kódot ha többször elindítom az autót.ha például elindítom, törlöm a kódot akkor ha 200km-t megyek se dobja fel csak többszöri indításra.
Volt már több szerelőnél az autó senki se tudja mi baja van neki de már én sem
[ Szerkesztve ]
-
Pixx96
aktív tag
-
Pixx96
aktív tag
válasz Mágus2 #148817 üzenetére
csináltam videót tessék ( nem én nyomkodom a gázt az elején) és igen tudom kevés bent a víz tettem bele fagyállót ma még és kevés lett de ugyan m1 nem megyek a kocsival sehová mert nem jó.
Szívósor ezen fém és kitakarítottam arany tisztára hideg zsíroldóval + ecet meg pár jó képességű kefe szerencsére bele látni és mondom kb fém tiszta lett.És semmit nem javult a helyzet.
[ Szerkesztve ]
-
Pixx96
aktív tag
válasz Mágus2 #148819 üzenetére
őőő nem én a szívósort takarítottam ki levettem aztán úgy és nem kívülről hanem a belsejét
Pontosan ezt takarítottam ki mivel az aljában van amap sensor és rá hordta a kátrányt mindig :
Szelepeknél így néz ki az enyém saját kép : [link]
Nem mondom hogy tiszta de sok TSI képet néztem már ez annyira nem vészes szerintem 210k kilométerrel
[ Szerkesztve ]
-
A pillangószelepet megtakarítottátok ha jól olvastam. Utána mi lett vele?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Szerintem itt tobb onnallo hiba lesz.
Le kell szogeznem hogy nem gyakorlati tapasztalatbol irom de:
- a no szezornal kellene egy elso hengeres elo adat. Ha a nox szenzor rossz eleg jo a sansz h elbssza kevereket.
- ha az a szenzor forrasztas biztosan jo es pl nem volt az auton kipuffogo hegesztve, akkor a katalizatortol visszafele elindulnek homerseklet es nyomas ellenorzessel.Ez az ingazozas mar a torok takaritasa elott is meg volt?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Pixx96
aktív tag
válasz bitpork #148824 üzenetére
Kicsit kacifántos történet de így került hozzám az autó rosszan..és igen meg volt ezért kezdtem eleve neki állni takarítani az autót.Aztán itt tartok vele hogy sehol de az szerintem biztos hogy nem én szedtem le a szívótorkot elsőnek mivel új tömítés volt alatta meg mint mondtam a benzin nyomás érzékelőt valaki már buherálta ami a szívó torok alatt van és a szelepház levétele nélkül kacifántos leszerelni a torkot gyanítom az is le volt már szedve.
-
válasz Pixx96 #148825 üzenetére
Akkor kérlek keríts valakit aki meg tudja csinálni először a pillangószelep adaptációját megfelelő szoftverrel. Utána sokkal egyszerűbben lehet haladni a hibakereséssel. Plusz azzal a szoftverrel meg lehet mérni a keverékképzést is a nox szenzor kapcsán.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Pixx96
aktív tag
válasz bitpork #148826 üzenetére
Igen ezt tervezem én is van itt egy autó szerviz oda beviszem szépen mit mondanak rá.. Én már kicsit bele untam 5 hónapja keresem a hibáját de semmi 3-4 "szerelőt" megjárt de mind s*** hülye hozzá kb. Ja azt kihagytam hogy szonda is volt cserélve már mert először volt arra is hiba kódom szonda cserével az megszűnt erre lett ez a mostani szonda kódom... Kicserélek 1 alkatrészt lesz belőle másik kód na m1 csak hozzák rendben nekem aztán búcsút veszünk tőle szépen
Köszi a sok segítséget nektek!
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
Mágus2: 2011 A4B8 CCWA (3.0tdi) motor. Ha teljesen meleg motor 1.5-2 ora allas utan lehul 50--70 fok koze es inditom, akkor fel(<1) marsodpercig adja a lancos hangot. Ismet inditasnal mar nem. Gondolom ez ennel a tipusnal/evjaratnal mar nem normalis. Mennyire surgosen kell szervizbe rohannom lanccserere?
Hideg inditasnal sosem csinalta, hideg ujrainditasnal se, illetve uzemmelegen ujrainditasnal se.
[ Szerkesztve ]
-
-
Reggie0
félisten
válasz bitpork #148829 üzenetére
Most 1/3 korul van az olaj. Friss olajcserenel meg nem hallottam, de eleg nehez elkapni a hangot, mert nem mindig csinalja. Telefonra egyszer sikerult felvennem, Olajat 5-10ezer km-enkent cserelek, egyszer volt csak 11ezer.
Viszont en ugy hallom, mintha mashogy csilingelnenek a szelepek, mint regen, amikor vettem. De figyelembe kell venni, hogy ilyen temakban paranoid vagyok es most mar tudom mire kell figyelni, anno meg nem Szerelom meg azt mondja olyan a hangja a motornak, mintha harmad annyi kilometer lenne benne, de hat akusztikus temaban egy velemeny nem velemeny.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Reggie0 #148830 üzenetére
Nekem is úgy van h friss olajnál maxig töltve nem hallatszik. Elkezd kopni az olaj (már megint kiment egy tömítésem) azonnal hallani a csilingelést.
Ha megteheted anyagilag mihamarabb cseréltesd, de lehetsz olyan igénytelen mint én és kockáztatsz(#148831) Pixx96: akkor ha a pillangószelep meg lesz beállításügyileg, akkor érdemes nézni majd katalizátort is. De menjünk sorban
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
c00per
tag
válasz bitpork #148834 üzenetére
Kellemes reggelt
Nekem tegnap meg ma egy ujabb erdekesseg jott elo a 2.5 v6 ake gepemen.Hidegen miutan egy kicsit meg magasabb az alapjarat es nem kezd el melegedni a viz olyan 60fok fole erdekesen ugral a motor olyan mint ha kihagyogatna es igy jobbra-balra neha bemozdul es a valto is mozog.VCDS-el nezve befecskendezes mennyisege kozepertek.Bemelegszik ez a problema eltunik,de jon egy masik hiba:neha ha benyomom a kuplungot 900 es 1000 kozott ugral az alapjarat.Valahol falsot szivna?Motorhomerseklet jeladot csereltem,de nem valtozott,nem reg volt legtomegmero is takaritva es az is jo ertekeket produkal a gep szerint.Lassan mar minden hibat megtapasztalok ami letezik ezen az auto
[ Szerkesztve ]
-
grizlisandor
addikt
Ki kellett vinni a szervizbe a céges autót, kérdeztem a szakit, hogy mi a véleménye 1.4TSI-ről.
Nem ajánlotta, zsákutca a láncos tsi, cserétek vezérlést 60k km-nél is, napokban az egyik ügyfélnél átugrott a vezérlés. Persze sok múlik az ügyfélen is.Szívócsatorna és szeleptisztítás TSI-nél milyen intervallumonként kell?
Van rá hibakód? -
kk831228
addikt
válasz grizlisandor #148836 üzenetére
Szerintem az újabbakkal nincs annyi probléma...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
veterán
válasz grizlisandor #148836 üzenetére
Amikor elkezd égéskimaradásra panaszkodni (EPC lámpa), akkor nagyon célszerű.
-
Acheron
őstag
Ha már T(F)SI: megakadt a szemem ezen a kicsikén Mennyire lehet felülni a szopórollerre egy ilyennel? Ötből megállhatna átírással, általános rendberakással, szívósor tisztítással - igaz, az alacsonyabb árnak mindig oka van.
-
#89874944
törölt tag
Hogy lehet kitekerni egy ilyen csavart? Valaha belső XZN volt... kívülről teljesen kerek, nem lehet ráfogni. A csavar nincs teljesen bent, viszont a rohadt audis menetrögzítő úgy fogja hogy nem lehet elfordítani egy milimétert se. Próbáltuk megreszelni hatlapfejűre, de nagyon kemény anyagból van, a hidegvágó se vitte, meg a gyémánt tűreszelő se. Dugókulcsot rávertünk puha fajtából, de mivel teljesen kerek, elforog. A keményebb dugófejet rá se lehet verni, olyan kemény a csavar. Bármi ötlet? Azon kívül hogy felgyújtom..
-
-
havri1
félisten
válasz #89874944 #148844 üzenetére
Valóban fröcsköl, de nem megoldhatatlan. Én ilyen helyeken ha hegeszteni kellett, vizes törölközöt tekertem köré mindenhova, elzárva a cunder' útját. Ha ívet fog egyből, nem dzsuvás a felület, nem fog annyira varacskolni. Akkor gáz, ha sok a szennyeződés a felületen, és nem kap normális ívet. Viszont hegesztésnél az elektromos körre figyelni, ha lehet, az akkumulátort szakítsátok meg, mert ha az ív a kábelkötegen megy (test), annyi, illetve az elektromos berendezéseknek sem tesz jót.
Itt a csavarfejre csak 2 pötty kellene, bár ha nagyon be van állva, lehet letépi a fejet.[ Szerkesztve ]
havri
-
-
#89874944
törölt tag
válasz bitpork #148848 üzenetére
igen az agyhalott gyökerek instant katapultot építettek az ülés alá... már kijátszottuk egyszer az akksit, jó játék volt.. gondoltam mostmár megoldom ezt a problémát...
láttam komolyabb epoxi fém ragasztókat. Ezek mennyit érnek? Raragasztanék egy dugófejet
[ Szerkesztve ]
-