Hirdetés
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Két újabb előzetesen a MultiVersus
gp A fejlesztők az egyik új pálya mellett Jasonhöz is készítettek egy trailert.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
TaaT
veterán
válasz brumi1024 #117674 üzenetére
Jól néz ki ez a kerék, bár először aszittem milyen májer ez az A3 így a műanyag ívekkel, aztán ja nem ez a Q5 lesz.
(#117684) Piwi: Kicsit nagy a hype a vossen kerekek körül, de nem néz ki rosszul. Igaz én az árából biztos találtam volna valami finom gyári kereket, pl az S7 kerék nagyon szép amit linkeltél.
Give them hell Ukraine!
-
Kiskokó
veterán
A Passat CC-n a felni nagyon durva... vagyis a gumi rajta ez már azért télleg beteg kategória. Az hogy a felni nem jön be még a kocsinak se áll jól az meg izlés kérdése,
Az új A6 felni sem jön be amugy néztem hogy érdekes azokon is mind /40 van.
a mostani is 245 18" on meg azért 3.0 TDI meg quattro erre nem raknék keskenyebb gumit azért.
Viszont most alakult egy másik lehetőség lehet 19" RS6 felni lesz gyári szerelés gyári gumival ami elvileg 255/35 r19 de ha összejön olyan áron lesz hogy nem érdekel ha255 a gumi.
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
i-sti
senior tag
Novum Forum Siculorum
-
vicces
addikt
sziasztok!
1,4 benzines 63kw; bxw ; 2007-es évjáratú ibizába mehet szerintetek acea a5/b5 motorolaj??
előre is köszi!
:)
-
vicces
addikt
nincs. szerintem megy vissza. kicseréltetem. de azt sem tudom 100% biztosan, hogy milyen olaj való bele. eddig 5w40 vw502/505 került bele. aztán pár éve a szerelők elkezdtek az 5w30-al traktálni és már én sem tudom. a user manualban nincs semmi, csak egy általános leírás. főleg vidéki 10-15 km-es szakaszokat megyek vele de azért mennék vele nagyon ritkán pályán is 4000-res fordulat felet tartósan. jó lenne, ha jó lenne az olaj.
tehát akkor a kérdés, hogy 5w30 vagy 5w40 és melyik minimum vw minősités kellene nekem?
extra hiper-szuper turbó-diesel részecskeszűrősbe való olaj talán mégsem kéne bele:)
-
tibbike01
őstag
Sziasztok,
Debrecen környékén tud valaki jóféle szerelőt ajánlani?
2004-es Seat Leonon kellene pár dolgot megcsinálni (szimering cserék, olajhőfok gomba csere...stb) -
McSzaby
őstag
hi,
ki lett cserélve a fékem elől. eléggé rozsdás már a nyergem, ezzel kell kezdenem. Pár száz km.-mel a csere után darabos a fékem, illetve olyan mintha ütne. NO ABS, mielőtt még elvesznénk. Szerintetek mitől lehet? 1-1,5 mm-rel nagyobb volt az új betét és elég nehezen ment be, mivel annyira vastag volt a rozsda rajta. Próbáltam leszedni csiszoló papírral és drótkefével, de nem sokra mentem... Lehet, hogy az szorul, vagy esetleg valami van a nyergemmel? Ha szorulna sztem előbb jött volna, kb. az első fékezéseknél. Ha finoman lassan nyomom be a pedált, akkor nem kattog, nem darabos, simán megy. Ez inkább akkor, amikor kicsit határozottabban lépek rá. Vélemény?
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
TaaT
veterán
válasz vicces #117710 üzenetére
"melyik minimum vw minősités kellene nekem?"
Ha ez a 63KW-os motor a tied [link] akkor VW 501 01-től VW 502 00 keresztül VW 504 00-ig rakhatsz bele mindent. Ha lenne benne pályázás is én valamelyik VW 504 00 4L-es 5W30-ast választanám 10.000ft alatt. Mivel 4L-esek a kannák többnyire, 3.2L kell a motorba, majd 1L olaj marad amit utána tankolhatsz ha elkezdené csipegetni. Az olaj fogyás egy bizonyos szintig nem baj, bár van aki már pár decitől is megijed
Piwi: "a méret volt a lényeg"
A helyi gumis is megmondta, max 16"
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
-
viperabácsi
addikt
Üdv
tesómnak keresünk konszern hű autó mobilt , egy golf 5 személyében. Az 1.6 os benyásokat nézegetjük , érdekelne van -e valami fontos amire figyelni kell a típusnál ?
Az Űr veszélyes hely , főleg , ha a két füled között van !
-
Mágus2
Közösségépítő
No, műszaki letudva. Hiba nincs, pedig keresték.
-
McSzaby
őstag
válasz Mágus2 #117716 üzenetére
Textar, de siman bement a dugattyu, siman le lett csukva. A gond a betét tarto keretenel volt, hogy magasságra nagyobb volt 1 mm-vel. Mentem az uton, ereztem egy kattanast es azota csinalja ezt. A tarcsa,kerek nem melegszik. Amikor lenyomom a pedalt, van egy pont ahol kattan es utana zeljesen jol mukodik. Te vagy a mester, de ha a tarcsam hullamos lenne, akkor folyamatosan ereznem a rezgest,utest fekezes kozben,nem? Nem csak egyetlen pontnal.
Ja, es tok elfelejtettem mondani, hogy ezt a kattanast allohelyzetben is erzem a pedalon. Pedalra gyanakszok, vagy a betet kattan a keretben..
[ Szerkesztve ]
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
-
-
McSzaby
őstag
válasz bitpork #117724 üzenetére
Ja, nem cserélem ki. Max. felszabályoztatom, de lehet azt se. Tanulási befektetésnek szántam, ezekszerint el is szexualizáltam. Inkább csak meg akarom érteni, hogy lássak ilyet is. Tényleg én vagyok a hibás, vagy esetleg lehet más is, tényleg érezni kell ilyenkor álló helyzetben is, vagy sem, stb.. Ez mondom inkább, hogy meglegyen az ok, okozat, megoldás vonal. Amúgy pont lefosom, fogni fog rendesen, megállni meg fogok tudni. De én tutira akarom tudni, hogy egy ponton (kb. legfelül a pedál útjában) álló helyzetben és minden sebességnél tényleg lehet-e a tárcsa és nem mondjuk valami más. Mert példának okáért sok esetben hallottam ennél a típusnál, hogy egy műanyag persely törik a fék és a kuplung pedál között.
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz Mágus2 #117718 üzenetére
Májusban én is viszem a taligát..
Egyenlőre működő lovakkal.
Tegnap reggel nem bírtam magammal, teszteltem a szekeret, valami Ford dupla kipuffos benzines taliga májerkedett mellettem, megaláztam a lámpánál, aztán jött mellettem úgy 5-6 km-en keresztül, hogy menjünk még egyet.. Mondom ácsi testvér, egy nap egy alázás bőven elég.."decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
-
vicces
addikt
köszi!
el is rakom a kincsek közé a táblázatot. valami ilyesmit kerestem. eddig 502/505-öt kapott. de kb 8-10 ezrenként cseréltem az olajat. most már a 130000-s olajcsere következik, viszont nagyon nem kér az olajból. soha nem szoktam rátölteni. már-már gyanús. a fogyasztásom paás tempóban pici város - pici főutón 6,5 - 7 liter. pályán 7,5+. attól függ hogy 150-ezek végig vagy megnézem többször mi a vége. bár az óra szerint 190-nél sokszor megsajnálom, mert nem honda ez... egy 6-odik fokozat sztem nem lenne rossz.nyáron ha csak ilyesztgetem a gáz és a fékpedált is akkor közelebb kerülök a 6 literhez, de az már nem normális. már-már dizel üzemmódban megy akkor.amire cserélni tudom az olajat és vw504-es is az MOBIL M-1 ESP FORM. kipróbáljuk
:)
-
-
-
MPeter87
őstag
Octavia II BKD típusnál az alábbiak mit jelentenek pontosan? (kicsit hosszú, sorry)
A levegős motorral (ha ez arra utal, ami a levegőáramot szabályozza, hogy épp melyik lukon mennyire fújja) kapcsolatban nem vettem észre problémát, illetve csak annyit, hogy talán szembe kevésbé fújja a levegőt, de az nem tudom hiba-e vagy hogy változott-e valamit, mert nemigazán szoktam úgy használni. A parking light hibákat nem értem, elvileg jó mindegyik helyzetjelző, ha azt jelenti. Hátul volt egy kiégve, azt kicseréltem.Address 08: Auto HVAC Labels: 1K0-907-044.lbl
Part No: 1Z0 907 044 H
Component: ClimatronicPQ35 084 0305
Shop #: WSC 00000 000 00000
VCID: 3B75D1677A907BC6811-806E1 Fault Found:
01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)
000 - - - IntermittentAddress 09: Cent. Elect. Labels: 3C0-937-049-23-H.lbl
Part No SW: 3C0 937 049 E HW: 3C0 937 049 E
Component: Bordnetz-SG H37 1002
Revision: 00H37000 Serial number: 00000004313601
Coding: 01880F030004140000110D000000000000097F075C
Shop #: WSC 73430 790 00000
VCID: 2B55E1278AF0EB46111-807ESubsystem 1 - Part No: 1Z1 955 119 A Labels: 1KX-955-119.CLB
Component: Wischer SK351 012 0401
Coding: 00063477
Shop #: WSC 734305 Faults Found:
00188 - Control Circuit 1; Relay for Supply Voltage Terminal 50
010 - Open or Short to Plus - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101010
Fault Priority: 1
Fault Frequency: 254
Reset counter: 221
Mileage: 206633 km
Time Indication: 0Freeze Frame:
ON
Voltage: 12.00 V
ON
ON
OFF
OFF
OFF02394 - Parking Light Left Front (M1)
012 - Electrical Fault in Circuit
Freeze Frame:
Fault Status: 01101100
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 181
Mileage: 209226 km
Time Indication: 0Freeze Frame:
ON
Voltage: 14.25 V
ON
ON
OFF
OFF
OFF02395 - Parking Light Front Right (M3)
012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101100
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 183
Mileage: 208376 km
Time Indication: 0Freeze Frame:
ON
Voltage: 14.45 V
ON
ON
OFF
OFF
OFF00187 - Control Circuit; Relay for Supply Voltage Terminal 75X
007 - Short to Ground - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100111
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 254
Reset counter: 221
Mileage: 206633 km
Time Indication: 0Freeze Frame:
ON
Voltage: 11.80 V
ON
ON
OFF
OFF
OFF01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393)
004 - No Signal/Communication - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100100
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 203
Mileage: 211458 km
Time Indication: 0Freeze Frame:
OFF
Voltage: 13.30 V
OFF
ON
OFF
OFF
OFFAddress 17: Instruments Labels: 1K0-920-xxx-17.lbl
Part No SW: 1Z0 920 812 D HW: 1Z0 920 812 D
Component: KOMBIINSTRUMENT VD1 1610
Revision: V1610036 Serial number: SKZ7Z0F3701797
Coding: 0003101
Shop #: WSC 00999 444 64523
VCID: 3561C75F5CB4ADB6775-80601 Fault Found:
01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393)
004 - No Signal/Communication - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100100
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 203
Mileage: 211458 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 10:40:12Address 19: CAN Gateway Labels: 1K0-907-530-V2.clb
Part No SW: 1K0 907 530 H HW: 1K0 907 951
Component: J533__Gateway H12 0150
Revision: H12 Serial number: 31001067020032
Coding: 3D0F0B4007001302
Shop #: WSC 73430 790 00000
VCID: 2C57E23B8FFEEC7E18B-80791 Fault Found:
01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393)
004 - No Signal/Communication - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100100
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 203
Mileage: 211458 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 10:40:13Address 7D: Aux. Heat Labels: 1K0-963-235.lbl
Part No SW: 1K0 963 235 E HW: 1K0 963 235 E
Component: PTC-Element 0404
Revision: 00800000 Serial number:
Shop #: WSC 00000 000 00000
VCID: 2D51EF3FB4E4E5760F5-80781 Fault Found:
00361 - Heater Element for Auxiliary Heater (Z35)
014 - Defective -
Dot
őstag
válasz VR6-Fan #117565 üzenetére
Ez mennyire baj, hogy csattog az EVAP szelep? Csereérett?
Néztem videókat, hát a lánc nekem cserés. :S
lánc 15600 Febi
feszítő: 44000Ft JP group vagy 52800 Febi. (eznemolcsób@ssza.meg)
Melyiket ajánlod/ajánljátok?
Illetve a szokásos kérdés: ha már így megbontjuk mit kéne még automatikusan cserélni?
pl: Vezérműlánc feszítő tömítés
Néztem videókat, a tengely elején valami csapágyat is cserélnek, annak mi a pontos neve?Sajnos nem áll rendelkezésemre semmi amivel mérhetném az olajnyomást.
Pénteken megyek fel Pestre, ha gondolod összefuthatnánk és ránézhetnél, hogy milyen gondjai lehetnek még. Vagy ha van műszered az olajnyomáshoz akkor megnézhetnénk, pár sör mellett.
hajtókarcsapágy készlet 30000 és 44000Ft szerintem nem jót nézek
( Olajpumpa JP grpup 28k )( mondjuk ezekből jön le kedvesség; Bárdis árak)
1.8T AEBTo All:
A baloldali hangszóróm halkabban szól mint a többi, a jobboldali meg néha recseg.
Cserélném őket, bármilyen hangszóró jó bele? Haver az összetört civic-éből(6Gen cupé) odaadná őket
Ha ez segít ez van a címkémen:
PRCode: 8RM = 8 speakers (passive)
3B kombi passat[ Szerkesztve ]
élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
i-sti
senior tag
Ma készítettem két képet a DPF-ről.
Az egyik értéket tudom értelmezni, hogy 4g lerakodás van a szűrőben. Ez úgy tudom bőven elmegy.
A másik érteket nem értem, hogy -2g van. Tartozásban vagyok?
Lehet, hogy ti többet tudtok mondani erről.[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
maximilian4
addikt
Egyébként olvasgattam most az összefoglalót és látom, hogy szinte minden mototípusnál van egy rá jellemző hiba, mondhatni típushiba. Ennyi évtizedes motorgyártás után, tapasztalat után, agyonfizetett mérnökök mellett miért nem tudnak olyan motorokat gyártani, aminél ha odafigyelsz a rendszeres karbantartásra és rendeltetésszerűen használod, akkor tökéletes?
Maxi
-
Morris
veterán
válasz maximilian4 #117744 üzenetére
1. Mert az autógyáraknak elsősorban nem az újautó eladásából van pénz, hanem az alkatrészekből.
2. Fogyasztói társadalomban élünk. Nem cél a tartós, megbízható technika.
3. A profit mindennél fontosabb. -
Danex
addikt
válasz maximilian4 #117744 üzenetére
Mert a garancia csak 4 évig tart
-
FrankMonzano
őstag
Sziasztok! Milyen lengescsillapito ajanlott a Golf IV-hez?(1.6 16v bcb). Szerintem az enyemben csereltek mar, mert a haverom borajahoz kepest b@szott kemeny a rugozasa, es idegesit. Vagy ezek ennyire kemenyek gyarilag?
-
TaaT
veterán
válasz FrankMonzano #117747 üzenetére
Nézz be a kerék mögé, ha látsz ilyen matricát a lengéscsillapítón akkor még gyári. [link]
Amúgy meg ja, ültetett/keményített futómű után sincs meg a repülő szőnyeg érzés, elég kemény a gyári (~70.000km van a gátlókban).
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
TaaT
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen