- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Autóhifi
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- iPad topik
- Gaming notebook topik
- TCL LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
atos19881101
senior tag
válasz Dr.Zoo #118247 üzenetére
Megnézem akkor ezt is. Mármint a viszkósat ...
Az akku alatti koszra is ránézek. Ehhez gondolom a műanyag borítást le kell bontanom. Tegnap cseréltettem le az utcsó folyadékot a kocsiban (szervó) utána elvittem motormosásra is. Nem áztam be után, szóval nagy gond nem lehet.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Mágus2
Közösségépítő
Passat B6 2.0TDI BMR
001137 - Exhaust Pressure Sensor 1 (G450)
P0471 - 006 - Implausible Signal - MIL ONSzenzor kicserélve, kábel elvileg jó. A hiba menet közben törölhető, amint megáll és kicsit megy alapjáraton vissza írja és nem lehet törölni, míg el nem indul. Valakinek valami ötlet? DPF nincs eltömődve, szervice regeneráció tegnap lefutott. Utána megállás után ismét visszaírta. Eladni nem akarja, annyi nafta nincs benne, hogy felgyújtsuk...pedig akartam.
Nincs vészmód, megy jól, jelenleg nem világít semmi kontroll lámpa, annak ellenére, hogy a hibát eltárolja. Kezdek őszülni.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz tresh #118257 üzenetére
Ez már bennem is felmerült, mivel csinál érdekes dolgokat néha, de nem csak az ECU hanem az egész elektromos rendszer.
Pl beindítás után elkezdi pörgetni az órát, mintha állítani akarnád, néha odébb teszi néhány órával. És ez csak az óracsoport. Most is, hiba eltárolva, de a chek engine nem világít. Valami nincs ott rendben, de nem vállalom szétbontani a motortér kábelkötegét.
Kolléga még mindig nem akar szabadulni tőle, pedig kezdődik vele az igazi szopás.
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #118255 üzenetére
ha nem SW-s gond lesz, akkor pedig nem uszod meg a kötegelés, a BMR és az ilyen jellegű hiba valahogy nyomott hagyott az agyamba, csak már nem emlékszem rá, de kötelegés lett a vége az O2-nél is meg a 3C-nél is.
még pedig ha jól emlékszem új fent akkor a motor köteg a balos nyúlványnál jön át az akksi alatt, ott voltak turpisságok, másik finomság, az ecu csatiban a klimpelés meg rohad!
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz VR6-Fan #118260 üzenetére
Mindegyik szerviz manuál kiemeli, hogy az új szenzort tanítani kell. No ez nem megy:
a 21095-öt zokszó neélkül elveszi, és ki is égeti. Hibamentes, amíg meg nem áll. Ez egy ilyen autó, menni kell vele.
Ami érdekes, hogy enélkül elvileg nem regenerál, gyakorlatilag viszont működik, eddig legalább is nem gyújtotta fel a verdát a hő.
atos19881101 Az 2.0TFSI. Ez a dízel, amit csak 3x kellett eddig vontatni.
[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bitpork #118264 üzenetére
Tápot és testet kap a szenzor, ha kikötöm akkor teljesen más hibát produkál. A jelet nem lehet visszakövetni, csak ha leveszem a csatlakozót az ECU-ról és kimérem a kábelt, amire lehet este sor kerül. Tegnap este 11-kor már nem volt kedvem leszedni az ablaktörlőket meg a vízelvezetőt. A jel is átmegy, mert a motorvezérlőben változik az érték, ha rajta vannak a csövek. Ha valahol meg van törve, az csak akkor derül ki, ha szétbontom az egészet. A csöveket átfújtam 8 barral, de nem voltak eldugulva.
Csak azért elvileg, mert ha valahol meg van törve, akkor az szopás, mert néha jó, néha meg nem, de ez a szar menet közben jó, amikor fúj a turbó a DPF-be.. Álló helyzetben is jó, ha fordulaton van tartva.
[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Magnum_
nagyúr
mennyire pörög manapság a használtautó piac, ha nagyon baba 14éves A4-est akarok eladni nem túlárazva?
I humbly and respectfully decline™
-
i-sti
senior tag
Egy ilyen mennyibe kerülne?
90 eurós árajánlatot kaptam. Első, hátsó pár.
Ez sok vagy reális ár?Novum Forum Siculorum
-
Tótotto
tag
Sziasztok
Passat B5.5 1.9 pdtdi 131le tiptronic.Annyit találtam róla hogy a váltó Zf 5hp19 300nm-t bír.(már ha jót találtam).Ha tényleg ez van benne.De a motor 310nm-t tud(ez sem tuti részemről).A vátló elbírja?
Szeretnék vásárolni egy ilyen gépet de most jön a bibi.Sokat vittek ilyen géppel és egy picit gyengének éreztem alul.Ha vennék ilyet akkor elvinném megcsináltatni hogy alul picit jobb legyen.Nem kellene nekem plusz 30-40 lóerő,csak indulástól többet tudjon.Tehát a kérdés.A váltó elbírná ezt a változást?
Vagy ha nem jól néztem a dolgokat akkor valaki tisztázhatná a fejembe.
A válaszokat előre is köszönöm.Szép napot nektek.[ Szerkesztve ]
-
kk831228
addikt
válasz Tótotto #118291 üzenetére
Szerintem 400-at inkább, ahogy emlékszem... Legalább is a torque converter-tamikor nézegettem úgy emlékszem 400 volt írva de nem 100%...
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
kk831228
addikt
válasz Tótotto #118293 üzenetére
Igaz... Akkor nem jól emlékeztem...
Nem tudom hogy, a Tiptronic - al szerelt autónál lehet visszább van véve a nyomaték... Ezt esetleg Mági tudná...
Igen valószínűleg azért nem megy alulról hogy ne gyilkolja szét a váltót olyan hamar... Minimális chip-et elbír szerintem, meg ha nem padlózgatod 2000 fordulat alatt...[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
-
Dr.Zoo
senior tag
-
Fr3eWar
őstag
Valaki használ 235/40 R18 gurulókat? 235/45 R17 ről váltanék át, mivel R16 és R17-ben még mindig nem találtam értelmes szettet, így a Passat jelenlegi R17-ese menne a Golf-ra és a Passatra meg az R18.
Gondolom nem túl nagy a különbség a /40 és a /45 között keménységben, rázásban.
Új hozzászólás Aktív témák
- E-roller topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Microsoft Excel topic
- Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- iPhone topik
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen