Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dluinet

    nagyúr

    válasz forceberg #7020 üzenetére

    Mannol

    TC cikkre három lehetséges magyarázat van:

    1, Csak feltételezés a 16K-s csere, valószínűleg cserélték az olajat (otthon), de nem raktak rá másik cetlit. Erre utal, hogy nem talált a vizsgálat kimutatható üzemanyagot és vizet az olajban. Pedig dízelnél kéne benne lennie kimutatható üzemanyagnak, már 5000km futás után is. Ez nem az olajtól függ, hanem a dízel motor technológiájából fakad.

    2, Az olaj savassága és bázis száma mutatta volna meg, hogy használható-e még az olaj (ahogy a cikkben is leírták).
    Elsősorban a bázis elfogyás miatt kell cserélni az olajat, nem a szennyeződések miatt.
    Pont a Bázis (TBN) számot nem tesztelték, csak a szennyeződést és viszkozitást nézték.
    Így a teszt semmit sem ér, mert nem mondta meg, hogy csere érett-e az olaj.

    3, Az első két pont egyszerre igaz

    TC cikk = 0

    [ Szerkesztve ]

    "Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa

Új hozzászólás Aktív témák