- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- OLED TV topic
- Androidos fejegységek
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Egyre gyorsabban ügyködik saját HBM memóriáján Kína
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
-
PROHARDVER!
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
válasz Callisto #19051 üzenetére
Mindenki magából indul ki. Ahelyett, hogy személyeskedsz, inkább valami értelmeset beírhatnál a fórumra.
#19052: Sehol nem írtam, hogy Twitch historical record-ra gondolok. A nézettségi rekord sok mást is jelenthet, de inkább hagyjuk.
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
válasz Callisto #20089 üzenetére
PH zárta ki a Vulkan-t:
"A bemutatón az NVIDIA az általános teljesítményről nem beszélt, az egész a DirectX Raytracingre, illetve az vállalat, RTX nevű implementációjára volt felépítve."
Tehát itt már úgy fogalmaz a cikk, hogy az RTX kizárólag a DXR-en keresztül működik. Ez nem igaz.
Aztán Abutól:
"A Vulkan API-ba csak tervezik belerakni, de a SIGGRAPH-on mondták, hogy még legalább másfél-két évre van, mire a Khronos ezt véglegesíti. Addig a Vulkan csak az Anvilon keresztül támogat sugárkövetést, ami nem az API-ba építi ezt, hanem az API elé egy külön library-vel. [link]
Ettől a fejlesztő természetesen választhatja a Vulkan API-t, de sugárkövetést csak az Anvil frameworkön keresztül kaphat ma, illetve még egy jó darabig."Ez egyetlen PH cikkben sincs említve, továbbá úgy fogalmaz, hogy az olvasóban azt az érzést keltse, hogy kutya se fogja használni Vulkan alatt még hosszú ideig.
A Gaijin elhozta az első Vulkan alapú RTX játékot, erről azonban persze semmilyen hír/cikk nem született, bár nem lep meg, mert akkor az ellentmondana egy korábbi cikknek.Ezen felül Abu kismilliószor leírta, hogy a DXR min. követelménye a Redstone 5, ennek ellenére már most működik anélkül is. Egyik cikk sem részletezi, hogy miért van több működő RTX játék Redstone 5 nélkül. Bárr annyira engem nem érdekel, de az egyértelmű, hogy nem kell Redstone 5 a DXR-hez, ahogy azt Abu milliószor el akarta adni különböző formákban. Értem én, hogy azt az MS szabta meg, de jó lenne, ha a PH túllátna a DXR-en.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Jack@l
veterán
válasz Callisto #20089 üzenetére
DX12 kiegészítése a DXR, értelemszerűen a vulkános már nem az. Raytracinghez nem kell semmilyen gaming sdk, egy 2d vesa megjelenítőn is elmegy.
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Callisto #20089 üzenetére
Nem a DX12 a minimum a DXR-nek, hanem a Redstone 5. A DX12-höz annyi köze van a DXR-nek, hogy a DirectCompute API kap egy interoperability réteget, amivel képes lesz támogatni a DXR futtatási környezetet. Ez már benne van a Redstone 4-ben is, vagyis az áprilisi frissítésben, de ott csak akkor működik, ha aktív a devmode. Ha ez nem aktív, akkor az OS-nek fingja sem lesz a DXR shaderek függvényeiről. Meg amúgy sem, mert a Redstone 4-be épített futtatási környezet eleve nem kompatibilis a véglegessel, amire majd szállítják a programokat. Szóval alapvetően a végleges DXR címek futtatásához a DXR 1.0-s futtatási környezet kell, amit a Redstone 5 kap meg. A DX12 csak azért minimum, mert a DXR shadereket csak DXIL formátumban lehet szállítani, és DXIL-t csak a DX12 API támogat.
Persze ha a Microsoft mondjuk valamilyen csoda folytán úgy döntene, hogy visszaportolja a shader modell 6.x-et a DX11-be, és a DXR 1.0-t kiadja Windows 7-re, akkor természetesen azon is futhatna, csak erre mint tudjuk, hogy mekkora esély van. Ha tényleg érdekelné a Windows 7 az MS-t, akkor már futtatható lenne rajta a shader modell 6.x.A Vulkan esetében a Khronos azt ígérte, hogy nagyjából egy év múlva lesz draft. Addig jöhetnek kiterjesztések, de az szokás szerint alig fog érdekelni valakit, mert maga a SPIR-V nincs felkészítve ezekre a függvényekre. Az Anvilon keresztüli megoldás pedig eleve nem a SPIR-V-t használja, hanem az egy framework a Vulkan elé, amihez egyedi shadereket lehet írni C++-ban. Ez egyáltalán nem egy szabványos megoldás, mert a Vulkan kiköti, hogy csak SPIR-V-ben lehet shadert szállítani, de ettől persze még a Khronos is elismeri, hogy működik. Viszont szabványosítani ezt nem tudják, mert a legfőbb specifikáció, hogy a shader nyelv a SPIR-V, és semmi más. Persze aki szállítani akar Anvil frameworkön raytracinges játékot az megteheti, a Khronosnak nincs ezzel semmi baja, csak ők olyan megoldást fognak csinálni, ami nem egy API előtti frameworkben oldja meg ezt a problémát, hanem magában az API-ban. Viszont egy ilyen szabványt megalkotni időbe telik. Legalább másfél évbe. De a Khronos tempóját figyelembe véve lesz az két év is.
Alternatív megoldás egyébként a Vulkan-DX12 interoperability. Ezzel a módszerrel maga az alkalmazás futhat a Vulkan API-n, miközben a DXR shadereket a DirectCompute API-n futtatja, az eredményeket pedig interoperabilitás mellett biztosítják a Vulkanhoz. Ez is működik, sőt, még szabványos is.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Crytek
veterán
válasz Callisto #20117 üzenetére
Azért ez nem olyan biztos... pl a számomra etalon F.E.A.R játék ott is volt füst , törmelék de hamar eltüntek.
Nos képzeld el az egyik nagy "csatajelenetet" szarálövitek az épületet alig látni valamit a portol minden esik szét ,szikrázik, csörömpöl az üveg ahogy átmasírozol rajta a földön , majd hirtelen csend a por leül minden romokban , átgázolva rajtuk haladunk tovább és minden ott maradt ahova szétesett/eltört/leomlott stb...
Már most elélveztem pedig ez csak egy zárt térben játszódó kis pálya volt...
Egy real time valós fizika atomüber szinten oda tudna .....ni játékélmény terén... De sajnos lassan hiába tartunk ott hogy 80 magos proci , 60GB-os VGA a fizikára egy cég sem fejleszt és mindez csak örök álom marad és csak játék a szavakkal.(És hozzá teszem a F.E.A.R grafikája felett jócskán eljárt az idő de egy über fizikával atomistendurva lenne)
[ Szerkesztve ]
Next PC Upgrade: 2022
-
félisten
válasz Callisto #20123 üzenetére
Van azért amikor összeáll a két dolog és azt a piac is értékeli, lásd Hellblade,Wolfeinstein,Assasin,vagy idahozhatnám a Warhammert és a Totalwart. az utóbbi időkből, és a Sony exkluzívokról ne is beszéljünk. ( HZD, stbv)
Pont az általad említett FEAR is évekig a VGA tesztek népszerű tagja volt, mert grafikában TOP volt. Nem biztos, hogy egy Ps1 szintű grafika elvitte volna a játékot a hátán már a megjelenésekor, hiába volt ( van ) nekem is az egyik legnagyobb kedvencem, amit most is végigjátszanék bármikor, mert igazán azzal a grafikával és fizikával hagyott bennem maradandót. Mai napig emlékszem például a katonák fizikájára, ahogy szétlőttem őket az időlassítással, vagy az irodaházban bolyongva a sejtelmes fényekre és a repkedő papírdarabokra. Ezek mind a játékélményt támasztották alá.
Szerintem manapság sem elég egy szép grafika az sikerhez.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
nagyúr
válasz Callisto #20123 üzenetére
Szerintem kevered a "látvány" és a "technobuzulás" fogalmát A látvány a játékok többségében mindig is meghatározó jelentőségű lesz - az más kérdés, hogy fantasztikus látványt lehet csinálni akár mindenféle 3D gyorsítás nélkül is.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Callisto #20123 üzenetére
A legfontosabb érzékszerved. A játékélményhez sokat hozzátesz a látvány. Ettől még lehet egy játék szar.
A FEAR játékélményének döntő része a grafika. LOWban semmit nem ad abból a játékélményből aamit MAXon. Ha tetszik, ha nem, ha megérted ha nem, ha parasztvakítás ha nem.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
bombibmw
veterán
válasz Callisto #20123 üzenetére
Régen én is tudtam örülni a Fifa98 és a Prince Of Persianak, de azért ma már más világot élünk.
2018 van és egy játéknak igenis legyen brutális grafikája, persze nem mindegy, hogy hogyan van optimalizálva és mindezt milyen áron lehet megvalósítani.
Ezzel van itt a gond. -
Kicsimix
őstag
válasz Callisto #20130 üzenetére
Szerintem itt az a probléma inkább ,hogy számodra legalábbis a kommentjeid alapján nincs olyan játék ami a szépsége mellett jó is.. Ez elég nagy ferdítés mert van amikor összeáll a képlet.. Az .hogy neked nem jön be 1 játék sem az azért nem azt jelenti, hogy másik ezer embernek sem... Felesleges ezzel jönni..
[ Szerkesztve ]
...Kockázat nélkül nincs vereség... : ------------)
-
BiP
nagyúr
válasz Callisto #20440 üzenetére
Ezt tudom. A RT mindig is az volt.
Inkább arra lettem volna kíváncsi, hogy a fényforrások száma mennyire befolyásolja a teljesítményt.
Mert azt tudjuk, hogy a felbontás nagyon, a geometria nagyon. Az indított fénysugarak száma nagyon. De a fényforrások száma is ennyire fontos teljesítménytényező, vagy inkább a már felsoroltak a mérvadóak? -
félisten
válasz Callisto #20968 üzenetére
20 ms alatt parasztvakítás? atyavilág hol élünk..Szeretem mikor valaki egyetemes igazságként kezeli az általa felhozott dolgokat. EZ a kijelentésed kifejezetten hülyeség.
Egy átlagos TV a méretén kívül semmi másban nem veheti fel a versenyt egy normális monitorral jelenleg PC gaming szempontjából.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Interceptor
addikt
-
Interceptor
addikt
válasz Callisto #20999 üzenetére
Ti hol vagy hogyan nézitek meg a valós különbséget? Pont tegnap voltam mm-ban néztem új oldeket meg új qledeket, de egyik sem tűnt jobbnak a másiknál, ellenben harsány parasztvakító színbeállításon volt mindegyik, szóval sokra nem mentem ezekkel
[ Szerkesztve ]
Nem kell drága gép, csak játékra kell
-
Z10N
veterán
válasz Callisto #26427 üzenetére
"Igen, mert azokból olyan sokan vannak teljes népesség arányában..."
Meg lennel lepodve, ha megnezned, de hat a faradsagot se vetted ra.Egyebkent ami a 2060-tol felfele van mar bele lehet ebbe venni. Minden nv tulaj az uj RTX-t varja az elfuseralt radeonok utan, amit meg is ertek.
"Nagy baj van arrafelé."
A problema inkabb nalad van, mert nem gondoltad vegig."Úgy tűnik Te valóban csak otthon ülsz, mert nem vagy tisztában a gazdaság működésével."
Nem kell hozza otthon ulni, meg ezt egyebkent sem tudom honnan szetted. Vagy szinten azok koze tartozol akik mostantol csak kenyeren fognak elni?! A konfigodat elnezve nem hinnem, de azert nyomjad a demoagog szoveget. A gazdasagi valosag pedig az, hogy nyugatabbra akkor is megvesznek dolgokat, amikor nincs ra keret. A lapkagyartoknak igy is le kell gyartaniuk, mert kulonben nem tudnak dolgozni, az nv-nek szinten el kell adnia kulonben nem lesz mire cserelned a daraga "Gainward Phoenix GS 1080 Ti" csucskartyadat, de azert nem vagyok tisztaban gazdasaggal. Ezt mond mar az Intelnek is, aki eveken at csak fejte a vasarloit es meg sokan mindig azt vesznek az egyertelmuen jobb ryzen mellett is. Ha gazdasag a tudatos vasarlokon alapulna, akkor mar regen mindeki ryzenre valtott volna, de nem igy van. Raadasul nem csak a konzumer kartyakra kell gondolni, hanem amik munkara es kutatasra is szolgalnak. Amugy jobb lenne ha befejezned ezt a szemelyekedest.Ezenkivul direkt mondtam, hogy ne offljunk...
# sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"
-
-
GeryFlash
veterán
válasz Callisto #26696 üzenetére
Abszolút az. 7nm-re váltás, archiektúra boost. Korábban volt egy anandteches(?) találgatás hogy a 3070 a 2080TI-hoz képest +20%. Igazából ennyi abszolút elképzelhető lehetne, vagyis hogy ugyanabban a kategóriában +50-60%. Jönnek az új konzolok ami 2020 elekén elég az 2021-22ben már rohadtul nem, és elmúltak már azok az idők amikor 18 havonta megéri új VGA szériát tervezni.
Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?
-
gejala
őstag
válasz Callisto #26761 üzenetére
Ezt a fix hardveres dolgot a PS4 előtt is elsütötték. Nem baj, hogy 7850 van benne, majd úgy szétoptimalizálják, hogy ihaj. Aztán kiderült, hogy pont ugyanazt tudja, mint egy 7850. Amit sok év munka árán sikerült kicsit feljebb tornászni. De addigra PC-n már Maxwellnél jártunk.
Most meg már PC-n is van low-level API, nem kell DX11 alatt megfeszülni.
-
gejala
őstag
válasz Callisto #26832 üzenetére
Nem azt mondom, hogy a PS4 nem tud ilyet, hanem, hogy a PS5-ről nem tudsz így butítani. Azon a minőségen, ahol a PS5 tud 500-at, ott a PS4 csak töredékét. És azt nem tudod megcsinálni, hogy 500 helyett 50 NPC legyen, mert az már nem ugyanaz a játék.
Sajnos ez lesz az átka annak, hogy nagyon gyenge CPU fronton a PS4. Most hiába lesz combos proci, évekig kell várnunk, hogy ez tényleg megmutatkozzon majd a játékokban.
[ Szerkesztve ]
-
FLATRONW
őstag
válasz Callisto #26963 üzenetére
Tényleg nem nagyon értek hozzá. Ettől függetlenül annak a kevés embernek is aki használja a HBCC-t, arányaiban kb. nagyobb az esélye hogy gondja legyen vele, mint az Intel sebezhetőségekkel. Nagy bajt pedig ez is tud okozni, egy esetleges adatvesztés folytán. És még külső "segítség" sem kell hozzá, csak annyi, hogy a felhasználó rendeltetésszerűen használja a terméket.
Egyébként messziről jött ember azt mond amit akar, tehát kb. annyira hülyeség a hackeltem Intel CPU-t, mint az én megjegyzésem. Ezen gondolkodj el. -
Dyingsoul
veterán
válasz Callisto #28008 üzenetére
Nem. Én Pascal-szerű generációra várok, olyasmire amiben a XX70 az előző széria xx80 Ti-je ellen versenyezne a teljesítményben... Egyszer már megtörtént, az sem álom volt. Bár lehet, hogy te akkor még aludtál... (uupsz bocs)
[ Szerkesztve ]
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
Jack@l
veterán
válasz Callisto #28594 üzenetére
Olvasok híreket? Kérdezd meg a vega-sokat, hogy izlik nekik a játék
https://ipon.hu/magazin/cikk/borzasztoan-sikerult-a-horizon-zero-dawn-pc-verzioja-panik-van-a-fejlesztoknel[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Jack@l
veterán
válasz Callisto #28606 üzenetére
Honnana a csából találjam ki hogy te mire gondoltál a kérdés feltevésekor, ha nem írod le pontosan? Én kérek elnézést a terelésért...
3950(sok mag) + 5700xt-vel nem volt gond, ennyi a nagy talány. Viszont regebbi kartyakkal volt erősen gond, 1060-al is. Egy hulladék port lett, Főleg azért szégyen mert jopar éve ellitolag az amd-k nagyot kaszálnak a low levellel, meg dx12 tier3-al.A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
nagyúr
válasz Callisto #33907 üzenetére
Tehát pénzügyileg érdekelt vagy abban, hogy az AMD sikeres legyen, és számodra káros, hogy ha az RDNA2 nem váltja be a hozzá fűzött reményeket, illetve erre vonatkozó hírek, pletykák, hozzászólások terjengenek...
Ha innen nézed, gondolom látod a problémát...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
sakal83
addikt
válasz Callisto #33911 üzenetére
Nem kotekedesbol. De a ryzen elott vettel reszvenyt
". Felnőtt ember annak "hisz" ami/aki bizonyított már."
Ez a fentieknek ellentmond
Ui. : jol tetted a reszvenyvetelet.
Egyebkent remenykedjunk olcsobb es jo amdbe mert ami most van az irrealis. Vagy mi csorosodtunk el vagy nagyon megdragult minden.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Callisto #34450 üzenetére
Én soha nem mondtam hogy pártatlan vagyok, mert nem vagyok az. Jobban kedvelem az Nvidia kártyáit és Jensent , mint cégvezető a Világ egyik legjobbjának tartom. Ha nem ő lesz a vezető akkor nem is fog érdekelni az Nvidia , mint cég szerintem..DE nem vagyok AMD hater, soha nem is voltam az.
Az egész hülyeség azért indult el és ezért alkottam véleményt mert az általad említett és felhozott kettős mérce volt. Pont a zöld irányba persze csak ez már nem feltűnő itt. Mivel ezt megemlítettem, hogy ez az, ezért ki kötöttünk oda szerinted hogy mert én Nv fan vagyok és ennek szólt a szarkasztikus megjegyzésed. A kommentem mint írtam onnan indult, hogy megnéztem Cifu linkjét levontam belőle egy következtetést. A teszt tartalmazott 6 játékot 6 benchet. A 6 játékból 3 nem RT -t tartalmazó. Ezért írtam hogy valakinek semmi nem jó , szemét Nv trükközik jön le ebből is.( pedig a Navi is RT On lesz...) és máris kialakult a szokásos elvont téma amit most is folytatunk...[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Jack@l
veterán
válasz Callisto #34852 üzenetére
Megvárom amíg leesik a mondandóm lényege.
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
félisten
válasz Callisto #35935 üzenetére
Hát persze. Kis hazánk 2021.
Mert én pártatlannak vallom magam úgy tűnik neked? Ugye viccnek szántad? jah és Xd hogy maradjunk a színvonalnál. De inkább ne, nem érdekel.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Jack@l
veterán
válasz Callisto #35935 üzenetére
Amennyiben azt akarják, hogy le amd bérencezzék az ujságot és nullara redukaljak a sajat tekintelyuket, persze, megengedhetik maguknak
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Peace
nagyúr
válasz Callisto #38099 üzenetére
Nálam nem a teljesítmény az egyedüli szempont. Játékok támogatottsága, stabilitás, driverek, Ray Tracing, DLSS. Igyekeztem utána olvasni, de nem győzött meg a jelenlegi AMD generáció. De kíváncsi leszek, hogy mivel rukkolnak elő. Volt nem 1 AMD kártyám és szerettem őket.
-
Drizzt
nagyúr
válasz Callisto #38102 üzenetére
Abszolút nem értek egyet, az RT kb. minden játékot más dimenzióba helyez, amikor bekapcsolom. Az egy másik kérdés, hogy általában DLSS nélkül még nem az igazi a teljesítménye. Persze van ami még így is túl lassú, úgyhogy pl. ha 4080-nal a Cyberpunk felmenne vagy 80-90 FPS átlagra RTX + DLSS Qualityvel, akkor azt nagyon szívesen venném.
De pl. Doom Eternal tök gyors is és ott is álleejtős az RT.I am having fun staying poor.
-
gejala
őstag
válasz Callisto #38106 üzenetére
Egyedül CP2077-hez kell durva hardver, más játékokban sima ügy az RT DLSS mellett.
Én 2080S-en játszottam 1440p DLSS Quality-vel Controlt meg Ghostwire Tokyot és mindkettő majdnem fix 60 fps volt, baromi jó látvány mellett. Controlban pl. kötelező az RT reflections, különben teljesen máshogy néz ki a játék, mint ahogy kellene. -
Devid_81
nagyúr
válasz Callisto #39269 üzenetére
En szeretem ha egy jateknak szep grafikaja van, de ha kapok +FPS-t es nem kell fizessek erte akkor "nem latom" hogy a villany vezetekek csunyabbak, vagy epp a fu picit masabb vagy epp masfele hajlik a szeltol mint elotte.
Nyilvan ez addig igaz amig nem kapok egy FHD felbontas helyett 640x480-as "maszatot" de itt nem igazan errol van szo, hanem arrol, hogy az extra teljesitmenyert par pici aprosagot be kell aldozni.
Csak az a kerdesem, hogy ezzel maga a jatek elmeny romlik-e?[ Szerkesztve ]
...
-
Drizzt
nagyúr
válasz Callisto #39271 üzenetére
PErsze hogy nem ugyanaz, mint a nativ. Viszont igy van lehetoseged arra, amit irsz is. Valszthatsz jatszhato RT-t DLSS-sel. Vagy DLSS nelkul nativ felbontast. En pl. imadom az RT-t, ha valami nem megy eleg jol RT-vel, akkor inkabb felreteszem addig, amig lesz hozza eleg eros gepen.
I am having fun staying poor.
-
Busterftw
veterán
válasz Callisto #39276 üzenetére
Nem tudok konkret tesztet hozni, de mivel a felskalazas illetve a hozzaadott reszletek miatt olyan helyen ahol amugy szarabbak a texturak/grafika, az osszkep jobb volt mint a nativ.
Csak igy ertem.Ahogy irtad ez erosen szubjektiv, viszont ha szubjektiv, akkor mukodik mindket iranyban.
-
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- DIGI Mobil
- Háztartási gépek
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- OLED TV topic
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Androidos fejegységek
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- További aktív témák...
- Újszerű - POWERCOLOR Radeon RX 5500 XT 8GB GDDR6 VGA videókártya
- Hibátlan - GIGABYTE GTX 1660Ti Windforce OC 6G 6GB GDDR6 VGA videókártya dobozos
- Hibátlan - PALIT GTX 1650 StormX 4GB GDDR5 VGA videókártya - tápcsatlakozó nélküli !!!
- ASUS ProArt GeForce RTX 4080 SUPER 16GB GDDR6X OC (ASUS-VC-PRO-RT4080S-O16G) Bontatlan új 3 év gar!
- XFX RX 6600 XT SPEEDSTER SWFT 210