Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Alogonomus

    őstag

    válasz Drizzt #38103 üzenetére

    Az egyik kérdés, hogy valóban elégedett lennél egy 1000 dollár fölött (forintban bányászláz nélkül is 700 ezer fölött árult) kártyával, ha az a DLSS Quality segítségével tudja elérni FHD esetén a 80-90 fps-t a Cyberpunk játékban? Ami egyébként úgy is a 2000 dolláros 3090 Ti nyersen elérhető 70 fps-e fölött lenne.

    A másik megállapítás pedig, amit Abu is írt: "Az a legtöbb fejlesztőt nem érdekli, hogy az eljárás, amivel erre reagálnak nem annyira DXR-barát, meg tudják oldani az egyes effekteket raszterizálással is." Az RT látványt alternatív módszerekkel is ugyanúgy meg tudják oldani. Például a DXR kódot nagyon nehézkesen kezelő RDNA2-s konzolon futó Spider-Man nagyon látványos az alkalmazott sugárkövetési megoldásnak köszönhetően. És ugyanúgy nagyon látványos a DXR nélküli UE5 demó PC-n és konzolon is. A DXR csak egy a sok lehetséges megoldási mód közül. Ráadásul látszólag nagyon megakadt a jelenlegi állapotában, plusz - az AMD hardver miatt - a konzolra is szánt címekhez nem is ideális választás, mert a piac elég nagy részén (konzolok tízmillióin) komoly hátrányban lesz, aki szimplán DXR alapon próbálja megoldani a sugárkövetést.

  • Callisto

    őstag

    válasz Drizzt #38103 üzenetére

    Hány darab az a "minden" játék :D Nem éri meg ép ésszel. Persze van akinek megéri 1-2 játék miatt 2x annyit fizetni amivel használja is. DLSS/FSR pedig olyan szintű minőségromlás, hogy az én szemem nem bírja.

    [ Szerkesztve ]

    "A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee

Új hozzászólás Aktív témák