Hirdetés
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
PROHARDVER!
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
BiP
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #15160 üzenetére
Lehet, hogy a nép a nyers számokra gerjed, de valahogy az idő is eddig az nv hozzáállását igazolta.
Akármennyire szurkolok az AMD-nek, és technológiailag sokkal fejlettebb a GCN, valahogy ez a fölény a játékokban mégsem mutatkozott meg eddig.
(kb. most a Quantum Break az első, amiben számottevő a különbség) Meg majd talán a kiforrottab DX12 játékokban, de az is még arrébb van. -
BiP
nagyúr
válasz FollowTheORI #15203 üzenetére
Már most nagy a lyuk a 960-970 között is, a 1070-nel még távolabb kerülnek, ha nem tartják meg a 970-et (vagy ha nem jön a helyére valami 1060, a sosemvolt 960Ti helyére meg egy 1050)
-
BiP
nagyúr
válasz Locutus #15429 üzenetére
Fura dolgokat rejt ez a fornettis zacsi
Ha valós (márpedig az NV hülye lenne kihagyni egy ekkora ziccert - ha már a sosem érkezett 960Ti-vel egyszer már kihagyta), és hozza a 970-980 teljesítményét, kb. az R480 ellenfele lenne, akkor az nekünk igencsak jó lenne.
[ Szerkesztve ]
-
BiP
nagyúr
válasz Crytek #15653 üzenetére
Miért csak lesz? Most dx12-ben van gyorsabb a 1080-nál? Nincs. Akkor helytálló a jelen idő is
Shaza: WQHD-ra jelenleg egy 970 is elég még legtöbb esetben. No para.
Bár mondjuk sokan fullHD-ra is 1080-at akarnak, szóval semmi nem lehet elegendő, mindig támadnak olyan vélt vagy valós igények, ahova a legújabb kártyát is kevésnek érzik. -
BiP
nagyúr
válasz core i7 #15677 üzenetére
Hosszú az út, addig meg jár neki a leggyorsabb kártya cím. Dx12-ben is.
Akinek nem elég a gigamegaUltraHigh beállítás sem, annyira kényes a minőségre, az igazán nagy hibát követ el, ha megáll fullhd-n.
Nem írom azt, hogy hülye, de mindenesetre eltérnek az igényeink.
Aki meg 144, 160Hz-re gyúr, annak meg (szerintem) a folyamatos megjelenítés fobtosabb, mint az Ultránál magasabb beállítás. -
BiP
nagyúr
válasz Arpee78 #15695 üzenetére
Azóta be is jelentették, nem pletyka többé. ph-n is hír
Órajel maradt, de a 10-ből 1 SMP-t megvágtak.
Közben már jönnek a gyártói modellek, szépen mutatják be sorban a gyártók.[ Szerkesztve ]
-
BiP
nagyúr
Reggel láttam én is a videót (igaz, én guru3d-n futottam bele).
Imádom az ilyen easter-eggeket. És bár a 1180 név jobban tetszett volna, elhiszem, hogy angolul jobban hangzik ill. könnyebb kimondani a 2080-at, szóval megértem, hogy inkább emellett döntöttek.(#18311) Jack@l: Gondolom akkor ez ilyen 0.napos bejelentés lesz. Aztán a kiállításon már lehet demózni a 2080-at a játékokban is, immáron hivatalosan.
És biztos sok demógépbe ez kerül, mert gyakorlatilag nincs ellenfele.[ Szerkesztve ]
-
BiP
nagyúr
Én abban bízom, hogy ha már a ray-trace-en van a fókusz, akkor lesz valami ray-trace demó is kiadva, mint anno a Design Garage.
(csak az meg az újabb kártyákon nem működik, pedig végre lenne hozzá kraft). -
BiP
nagyúr
válasz Crytek #18377 üzenetére
(#18377) Crytek:"Rohadtul remélem hogy nem mert ha igaz akkor még nagyon sokat kell várni egy értelmes 4K-s kártyára és akkora a kutya se veszi meg a vér gyenge 2080ti-t márha lesz ilyen...."
(#18378) Ren Hoek:"Viszont így az 2080 nem lenne rossz cél 4K belépőre."
"azért 4K-ra már jól lesznek kompromisszummal."Viccesek vagytok
Vagy a ti igényeitek vannak nagyon elrugaszkodva vagy én vagyok igénytelen.
Nem azt mondom, hogy nem lehet a teljesítményt fokozni, de egy 1070-nel már el lehet kezdeni 4K-zni, ezt nevezném inkább belépőnek. Érződik, hogy kéne még kraft, de elfogadhatóan fut vele.
A 1080-nal érezhetően gyorsabb lett, én elégedett voltam. De gyanítom a nagyobb igényűeknek sem lett lassabb a 1080Ti-n, és a 2080 is biztos még jobb lesz. Erre meg itt megy a belépőzés, meg a gyengézés a leendő 2080Ti-re is. -
BiP
nagyúr
A 2070 valamivel gyorsabb lesz, kérdés, mennyivel lesz drágább.
(a fauv által linkelt táblázat viszonylag hihető.)Az a tippem, hogy a 2 generáció kártyái jól le fognak fedni minden szegmenst, egymás közé beékelődnek teljesítményben. De úgyis mindent majd az árcédula fog eldönteni, meg hogy mikor vezetik ki a régi kártyákat.
De megint az van, hogy a 60-as, 70-es kártyák között túl nagy a lépcső.[ Szerkesztve ]
-
BiP
nagyúr
Én azért csodálkozom ezen, mert nekem sokszor volt már olyan, hogy a 60-as kártya teljesítménye kevés volt,de a 70-es drága. (lásd 760 770 esete). 660-ból annó még volt Ti verzió, az újabbakból is lehetne/lehetett volna. Főleg, ha ekkora a szakadék a 2 kategória között.
Nem baj, most a 2060 meg a 2070 közé beékelődik a 1070 meg a 1080.
-
BiP
nagyúr
(#18415) GAI: 760-ra: jogos. rosszul emlékeztem (6-os széria után 960-ra váltottam, kimaradt a 7-es, pont azért, mert nem érte volna meg a váltás).
Viszont a 660Ti - függetlenül a technikai paraméterektől - egy jó kártya volt, mert be tudott ékelődni a 660-670 közé, anélkül még nagyobb különbség lett volna. És így meg lehetett kapni egy 670-hez közelebbi teljesítményt megfizethetőbb áron.(#18414) fauv: Igen, egy 100e alatti 2060 új dimenziókat nyitna meg sokaknak. WQHD-ban már tök használható teljesítményt hozna, aki meg fullHD-zik, annak meg elérhető vele a >60fps.
(#18417) Keldor papa: jaja, a valódi felhasználáshoz kell még néhány év.
Itt mutogatják, mit tud realtime-ban, mindenki hüledezik, ahogy a megszólaltatott grafikus is, de úgy kommentálja, hogy elképesztő lehetőségek lesznek "az elkövetkezendő évtizedben".
Tehát jó az irány, de még az elején vagyunk.(#18419) Abu85: Az a baj ezzel a Metró demóval, hogy semmi olyat nem látok benne, amit az eddigi eszközökkel (értsd: rtx nélkül) nem tudtak volna megoldani. Vagy legalábbis semmi olyan látványos pluszt. Ellenben a butítás (textúra, geometria) sokkal szembetűnőbb, és ezáltal az összkép is gyengébb.
(#18420) Televan: mint anno a GT és GTX. Érezd, hogy magasabb kategória.
Csak azóta elcsépelték, ahogy GAI is írja.[ Szerkesztve ]
-
BiP
nagyúr
válasz Ren Hoek #18432 üzenetére
De olvastam, hiszen én is azokból a számokból indultam ki.
Azt teljesen megértem, hogy szeretnél 4K 60Hz játszani.
Azt is, hogy 1070-nel nem megy a 4K maxon, vissza kell venni, ha tartani akarod a 60-at, kompromisszomokat kell hozni. 1080 is el tud fogyni."Abban a hsz-ben a 2080 == 1080 Ti + 8%
Erre mondtam, hogy ez tökéletes lenne 4K-ra pár effektet lebutítva, hogy meglegyen a 60Hz."
Nem, azt írtad, hogy jó lesz "belépőre".Nekem csupán ezzel volt bajom. Mert lehet, hogy az igényeid akkor nincsenek elrugaszkodva, (a mostani hsz-edből ez tűnik ki) viszont a fogalmakról akkor máshogy gondolkodunk.
Én úgy vélem, hogy a belépőszint azt jelenti, hogy már megy vele, de kompromisszumot kell hozni. (pl. 1070).
A 2080 meg nagyon nem ez a kategória lesz. Hiszen másodjára Te is azt mondod, hogy azzal már simán menni fog.Szóval ezzel a finomított véleményeddel már tökéletesen egyet tudok érteni, az előző hsz-beli megjegyzéseden szaladt fel a szemöldököm.
-
BiP
nagyúr
válasz Ren Hoek #18952 üzenetére
Egyetértek.
De igazából csak magával szúr ki.
Már rég 4k-zhatna (de legalább wqhd) s, ha értelmes szintre vinné az igényeit.
Mert szerinten a fullhd-hez képest a 4k többet dob látványban, mint a gigahigh és az ultra közötti észrevehetetlen, ámde erőforrászabáló különbség. -
BiP
nagyúr
A telefonszámban ott a 2080
-
BiP
nagyúr
válasz Dyingsoul #19111 üzenetére
Most elhangzott egy 2080Ti is,úgyhogy nyilván viccelt az introban.
(élőben lemaradtam, de az előbb beleolvastam egy live keynote-ba, mi volt, abból úgy jön le nekem is, hogy simán vicc volt.)(#19115) bencefica13: elképzelhető.
(#19117) kentucky: Lehet, közben kaját csinálok, fél füllel figyelek csak, valószínűleg félrehallottam. Sorry.
(mivel a hivatalos announcement még nem volt meg, tuti nem csúszik ki a név idejekorán, jogos.)[ Szerkesztve ]
-
BiP
nagyúr
válasz westlake #19127 üzenetére
Így van (sajna). Mivel erre feküdtek rá, itt van a legnagyobb ugrás, és persze, hogy ezt demózzák, jó nagy számokkal lehet dobálózni.
DE: ez most a játékosokat se nem érinti, se nem érdekli.
Ez a jövő elkezdése, és annak egy igen jó elkezdése. De önmagában nem tud paradigmaváltást hozni, ha AMD tök más irányba megy.Ezer éve vártuk, hogy a raytracing elfogadható sebességgel menjen. Most itt van, ez nem kérdés, csak kérdés, hogy a napi gyakorlatban mire lehet majd használni.
Talán hibrid megoldásokkal lehet gyorsítani/javítani a látványon a játékokban.[ Szerkesztve ]
-
BiP
nagyúr
Na, most már élőben is hivatalosak a nevek,nem csak a weboldalon.
(#19256) Puma K: Ezt hogy érted, hogy nincs Physx?
Azt nem mondta, melyik a 499...
[ Szerkesztve ]
-
BiP
nagyúr
Kíváncsi vagyok, mikor jár le az NDA, és mikor jelennek meg a tesztek, ill. jelentik be hivatalosan a custom kártyákat.
Akkor majd látjuk azt az 500dolcsis árat vagy sem.(bár bevallom, most ez a FE nekem is tetszik).
(#19297) Jacek: Onnantól lesz kapható. De akkor jár le az NDA is, hogy megtudjunk minden mást is?
[ Szerkesztve ]
-
BiP
nagyúr
Az még szintén érdekelne, lesz-e érdekességképp valami futtatható demó is a földi halandóknak (pl. a bemutatott táncos asztronauta) vagy grafikusnak kell lennem, hogy lássam, mit tud a raytrace?
(pl. Design Garage remake jó lenne) -
BiP
nagyúr
válasz gainwardgs #20288 üzenetére
2000 feletti GPU-val ment a 2080, szóval volt némi OC, ahogy a 1080Ti-n is az 1860 a papíros spec-ek felett van. (vagy ennyire megy a boost clock?!)
Nálam default-on csak 8880-at hoz a 1080Ti.[ Szerkesztve ]
-
BiP
nagyúr
-
BiP
nagyúr
válasz NightGT #20355 üzenetére
Teljesen egyetértek.
Ki fog ez forrni, csak most az első generációnál a hardver kevés, (mondjuk RayTrace-hez a világ összes hardvere kevés) ezért remélem, hogy megtanulják ésszel használni.
Pl. kevesebb fénysugár, vagy megy 4K-ban a játék, de a RT effekteket csak fullHD-ban számolja. Ha a Dice meg tudta csinálni, hogy minimális minőségvesztéssel óriási sebességet nyertek hasonló módon, akkor talán a többi fejlesztő is ésszel fogja használni "brute-force" helyett.
Esetleg a DeepLearninges felbontásnöveléssel kombinálva.
Szóval elméleti síkon van benne potenciál, egy új irány lehet a játékfejlesztésben, de még nagyon elsőgenerációs a hardver. És drága. De majd jó lesz ez. -
BiP
nagyúr
válasz NightGT #20360 üzenetére
Pont 1-2 napja röppent fel a hír, hogy a Cyberpunk 2077 támogatni fogja az nvida raytrace-t.[link]
Azóta kiderült, hogy kamu a kép (vagyis mockup),(re: (#20328) Firestormhun) viszont a játék képi világa miatt valóban adja magát a szitu, és nem is kéne élből kizárni, csak még hivatalosan nem erősítették meg.
A CD Projekt-ből meg ki is nézem, hogy ők le is tudják úgy programozni, hogy szép meg jó legyen.
(amúgy itt egy 48perces gameplay. [link])(#20307) BiP: Na, amilyen csend volt a 3dmark RT demó körül március óta, pont most jött elő egy új hír. Lesz új demo, de nem egy felturbózott Time Spy lesz, hanem új demó.
guru3d -
BiP
nagyúr
válasz NightGT #20412 üzenetére
Pont azért linkeltem, hátha valakit érdekel.
Amúgy azon gondolkodom - lehet, hogy tévesen - hogy ha már RT, akkor nem tökmindegy, hány fényforrás van a játékban, hiszen a gyakorlatban visszafelé számolnak?! Tehát a kamerából indítják a fénysugarakat, és azt nézik meg, ütközik-e fényforrásba.
Tehát ha nem csal a logikám, akkor az indított fénysugarak mennyisége a mérvadó,(meg a várható objektumok részletessége/mennyisége, amibe beleütközhet, tehát kalkulálni kell vele), ill. az, hogy meddig követik a fénysugár útját, nem pedig az, hogy a végén hány db fényforrást találhat meg. Nem?
Valaki okosítson már ki.(#20414) Loha: Ööööö. A Havok 15 éve tudott ilyet, most gondolhatod, mennyi prociidő kell ennek a számításához. kb. 0. Felesleges és felesleges ezt scriptelni.
Max. azt tudom elképzelni, hogy a környezetnek csak megválogatott elemeire van érvényesítve a fizika, (pl. a kövek le tudnak csúszni, de az egész hegyet nem tudod elbontani) ezért tűnhet neked úgy, hogy scriptelve van.[ Szerkesztve ]
-
BiP
nagyúr
Ez jó kis videó. Trükkös fiúk ezek a DICE-osok. Jó kis optimalizációkat vittek bele.
kb. 11:30-tól beszél arról a megoldásról, amire én is gondoltam, hogy lehessen állítani a RT minőségét, pl. magasabb felbontásban megy a játék, pl. 4k és csak az RT-t számolja fullHD-ban. Esetleg kihasználni a hardver új képességeit, és azt felskálázni jó minőségben a végleges felbontásra. Vagy állítani a számolandó sugarak mennyiségét, stb.[ Szerkesztve ]
-
BiP
nagyúr
válasz Callisto #20440 üzenetére
Ezt tudom. A RT mindig is az volt.
Inkább arra lettem volna kíváncsi, hogy a fényforrások száma mennyire befolyásolja a teljesítményt.
Mert azt tudjuk, hogy a felbontás nagyon, a geometria nagyon. Az indított fénysugarak száma nagyon. De a fényforrások száma is ennyire fontos teljesítménytényező, vagy inkább a már felsoroltak a mérvadóak? -
BiP
nagyúr
Ha teljesen noname vagy új név alatt csinálják, talán meg tudják úgy oldani, hogy NV ne jöjjön rá, hogy ki szegte meg az NDA-t.
Viszont akkor meg a csapat nem tudja bezsebelni a leggyorsabb cikkért járó közösségi elismerést.
Tehát összességében nincsenek előbbre.A legjobb, amit tehetnek, hogy 14-e előtt alaposan letesztelik a kártyá(ka)t, és jó tesztet publikálnak, hogy utána őket olvassa mindenki a sok azonnal megjelenő teszt közül
(#20589) Crytek: Az egy héttel ezelőtti 3dmarkos eredménynél már 400-as sorozatú driver volt. (411.17)
De a generációváltásnál mindig szoktak ugrani számot.[ Szerkesztve ]
-
BiP
nagyúr
válasz Heroes fan #20669 üzenetére
Hát ez nagyon fakó, és messze van a széptől. Biztos fel volt tolva minden? Tiszta low-nak néz ki.
-
BiP
nagyúr
válasz Crytek #20853 üzenetére
De, optimalizálva vannak, de minden játékban vannak olyan feature-ök, amik erőforrászabálóak.
Csak itt mindenki fekete-fehérben gondolkodik. Hogy 4k 60fps, minden csutkán, extrákkal együtt. És ha ez nem megy, akkor szar az egész, inkább 150ezres konzol.
Köztes megoldás nem létezik.Én meg azt mondom, aki egy 2080ti-t nem fog tudni úgy belőni, hogy menjen 60-nal, ott bajok vannak.
De valaki írta, hogy inkább marad fullhd-n.
Hát maradjon, vessen magára. Engem nem zavar, ha szivatja magát -
BiP
nagyúr
válasz Televan74 #20858 üzenetére
Tökéletesen pont erről beszéltem. Erről a szélsőséges gondolkodásról, hogy vagy 2080Ti vagy 2050.
Pedig a kettő között elég széles a skála.
Ahogy a ha nem megy 4K Ultrán (meg úgyis 1milla) és a megelégszem a fullHD-val között is van pár opció.
Nem azt mondom, hogy aki nem tud 2080Ti-t venni, az nem ér semmit. Hanem azt mondom, hogy aki szerint csak 2080Ti-vel lehet nekiugrani a 4K-nak, és ha ez nem megy, akkor inkább fullhd-n marad, az csak magával szúr ki. Mert ott az 1440p, de 4K már egy 1070-nel is elmegy, ha az ember elfogadja, hogy "csak" high és nem ultra.(#20946) sakal83:
"Meg vgak sincsenek olyan teljesitmennyel ami 60 fps max grafikan vinnek a jatekokat."
Aki akar 4K-n játszani, az most tud. De ha úgy érzi, hogy elengedhetetlen az ultra, de nem elég gyors, ott az 1440p. Sok variáció van azok számára, akik hajlandóak gondolkodni/kompromisszumokat kötni.(#20860) Crytek: 2k? az kb. annyi, mint a fullHD.
Nem inkább 1440p, QHD, WQHD-ra gondolsz?(#20861) NewHope88. (#20948) KAMELOT.:
-
BiP
nagyúr
válasz westlake #21127 üzenetére
"miszerint a felhasználók minél nagyobb felbontást szeretnének, minél nagyobb FPS-sel, nem pedig RT-t 60 FPS-sel. "
A nagy többség valóban ez.
Egy másik szegmens pedig mindent bekapcsol, mindegy mi az De ők sem azért kapcsolják be, mert RT, meg de szép, hanem benne van az opció, és hát a max. az max.(#21129) b.
"egy olyan ficsőrrel kapcsolatban ami hozzáad, nem elvesz."
Hozzá is ad, meg el is vesz. Fogalmazzunk így. Látványban hozzáad, de komoly ára van. (mind teljesítményben, mind pénzben)"Én pont leszarom a 4 K-t "
Nincs több kérdésem. A 4K is hozzáad. Aminek szintén ára van, de aki teheti, érdemes fullHD fölé menni."se fizika, se grafika se semmi nem fejlődik, statikus elemek kapnak egyre nagyobb textúrákat"
Ezzel sajnos egyet kell érteni. Bár a grafika fejlődik, de pl. az arcmimika vagy a mozgás még mindig messze van a jótól. Hiába techdemózzák (lásd ezeréves Crysis 1 bemutatói), a játékokban, átvezetőkben még mindig kirakatbábuk mozognak.
Én azt az egyet nem értem meg, hogy a szem fókuszálását miért nem oldották meg még sehol. Nem tűnik bonyolultnak, ellenben sokkal élettelibbek lennének a szereplők, nem a távolba bambulna mindenki.(#21136) westlake:
"azt fogja figyelni, hogy a mellette felrobbanó bomba fénye hogy tükröződik valami felületén. "
Egyértelműen nem. Mondjuk elég szar példák voltak a keynote-on.
Összhatásilag, hangulatban nagyon sokat tud hozzáadni a valós fényviszonyok megjelenítése. Más kérdés, hogy egy pörgős multiban ennek kb. semmi jelentősége.
De mondjuk egy "The Vanishing of Ethan Carter" típusú játék vagy Witcher/Tomb Raider tájkép igen király lehet így. Bár ezeket RT nélkül is élményszerűen lemodellezik már.(#21139) Dyingsoul:Meg lehet nézni az AMD vs. nvidia csaták elmúlt ~10 évét.
Az AMD hozta ki az újabb és újabb feature-öket, az NV meg a nyers dx11 erőt. Mire szavazott a nép? A nyers erőre.[ Szerkesztve ]
-
BiP
nagyúr
válasz westlake #21294 üzenetére
A 399-es driverrel semmiképp nem megy?
Esetleg .inf módosítással, talán addig lehetne használni, aztán 20-a után, amikor kijön a 411-es driver, akkor meg mehet fel a hivatalos.(#21286) Z_A_P: Milyen bevételből? Ha megnézik mondjuk 100ezren (nem), mielőtt az nvidia letiltja, mennyi pénzt lehet szedni? Nem vagyok képben, de tuti nem éri meg.
Csak a hírnévért? Minek?! Én se lennék ilyen típus, ő sem olyan.
Biztos volt egy baráti forrása, ahonnan tudott szerezni, és bár biztos baromi jó érzés lehet egyedüliként birtokolni egyet itt a ph-n, de nem akarja kellemetlen helyzetbe hozni a forrást. Meg is értem.[ Szerkesztve ]
-
BiP
nagyúr
válasz t72killer #21380 üzenetére
(#21380) t72killer+(#21390) t72killer
Alapvetően meg vagyok vele elégedve, jók a színek, pár apróságot leszámítva.
1. kicsit billegősnek érzem az állványon a panelt. Vízszintesnél vagy függőlegesnél nem "kattan" be, hanem szemre kell állítvani, biztos meg lehetett volna oldani jobban is.
2. nekem a széleken kicsit lilás, gondolom a bevilágítás miatt. Nem tudom, ez mennyire típushiba vagy egyedi. Általában nem látszik, de világos háttéren észrevehető (fehéren zavaró).
3. az inputoknál nincs Auto, kézzel kell állítani, ha mondjuk DP és hdmi között váltok. (pl. 2 gép van rákötve, de ha az egyik aktív csak, akkor sem vált át automatikusan, kézzel kell váltani az inputot.És amiért idekevertem a másik hsz-t is. Ez ugye 32" 4k. Én 27" 4k-ról váltottam, ami egy Dell IPS volt (P2715Q), és azért az jobban bejött, jobban össze volt rakva, külalakra is jobban tetszett.
Viszont 27"-on a 4K bármennyire is szép, azért kívánja a nagyobb képátlót. Én is azt mondom, hogy 27"-ra a WQHD jobban passzol, 4K meg 32" és felette. -
BiP
nagyúr
válasz snecy20 #21576 üzenetére
Én is ritkán játszom, akkor viszont szeretnék szép, gyors játékot.
(#21572) cyberkind: Én akárhányszor próbáltam, mindig szarabbul nézett ki, mint a PC.
Ott a desktop gép erős procival meg 4K monitorral, úgyhogy már csak a videokártyán múlik, hogy játszani is akarok-e. Tévé meg úgysincs otthon. A konzol árából meg pont kijön egy erős videokártya, és máris magasabb minőséget kapok.(#21589) core i7: 10 évig meg béna grafikával játszol, majd sok-sok pénzt elköltesz, mert az előző konfig 0-t ér.
Ez mindig is egy örök dilemma marad, hogy x évente erős gép vagy évente vérfrissítés. (én utóbbira szavazok).(#21590) snecy20 : Itt egy baromi jó válogatás fotorealisztikus grafikárólnem csak 1 jelenet)
https://www.youtube.com/watch?v=QNbzFxgUMV0(#21595) Raymond: Azért az kemény, hogy 1 kidolgozott lakás 45 euró.
(#21603) b.: Gondolom ez azért van, mert a 2070 alatti kártyákról lófingot nem tudunk, még pletyka szintjén sem. Meg ugye a vágyak (amiket itt ki lehet beszélni) mindig más, mint a realitás.
"Arra kíváncsi leszek, hogy egy 1080TI-n hogy muzsikál RT a Microsoft fall back layerén."
Na, arra én is.(#21606) snecy20: ...hanem annak aki itt privát üzenetben mutogatja a bankszámlája vastagságát kéretlenül.
Neeee, ilyen van? Szólok a fiamnak, hogy nem jó helyre jár, az igazi óvoda itt van a fórumon[ Szerkesztve ]
-
BiP
nagyúr
válasz Dandris #21741 üzenetére
Ezt úgy tudom elkepzelni, hogy az evga már alapból kategorizált (binned) gpukat vásárol.
Az 1.osztályúak mennek a kingpinre, a többi meg a többire.
Aztán amikor meg kész a nyák, tesztelik, és az eredménytől függően lesz belőle Elite, Gaming, FTWstb.NV (TSMC) oldalról 100%, hogy van valamilyen gyártástechnológiai tesztelés. Asic quality, egy gyors ipari tesztpad (ahol nem 3dmark megy, csak hogy jól gyártották-e le, működnek-e a modulok, esetleg mennyi órajelet bír, mennyi feszültséget kér)
Gyártanak egy ideje gpu-kat, ez alapján be tudják lőni, melyik lesz jó, melyik átlagos, stb.
Meg ugye az NV és a TSMC is a gyártás minősége alapján alakitja a szerződésben a fizetési feltételeket.[ Szerkesztve ]
-
BiP
nagyúr
válasz hoolla #21857 üzenetére
Köszi. Engem egyedül ez az összehasonlítás érdekelt, de magamtól lusta voltam rákeresni.
Azóta persze néztem hivatalos teszteket is. Jó döntés volt nemrég beújítani egy 1080Ti-t.(#21859) westlake: "Csak magamat tudom ismételni: attól, hogy nem vagytok elég alaposak, még ne kezeljétek tényként, hogy nincs kint az interneten több valós eredmény."
Lehet, hogy volt kint valós, de nem tudhatjuk biztosra. Nevezzük inkább valósnak gondoltnak.
Jó eséllyel azért ezek alapján be lehetett lőni a teljesítményt.Most, az NDA lejárta után, a megbízható oldalak által kikerült részletesebb tesztek majd igazolják, hogy mennyire voltak valósak. De így első blikkre a korai leak-ek, tesztek kicsit optimistábbak voltak, mint a hivatalos eredmények.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- ASRock Radeon RX 6800 XT Phantom Gaming
- GARANCIÁLIS! MSI SUPRIM RTX 3080 Ti 12GB GDDR6X Videokártya! BeszámítOK
- GARANCIÁLIS! ASUS TuF RTX 3090 24GB DDR6X OC Videokártya! BeszámítOK
- GIGABYTE RX 6700 XT 12GB GDDR6 AORUS ELITE Eladó! 102.000.-
- PowerColor RX 6700 XT 12GB GDDR6 RED DEVIL Eladó! 105.000.-