- 3D nyomtatás
- TCL LCD és LED TV-k
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Computex 2024: feltárta a Lunar Lake-et az Intel
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Célegyenesben a Yettel TV
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
Hirdetés
-
Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
it Két kriptocéget perel New York államügyésze, mert több mint 1 milliárd dollárral károsították meg az áldozatokat.
-
SGF24 - Remekül fest a Phantom Blade Zero
gp A Summer Game Fest utolsó játéka nem más volt mint a PC-re és PS5-re készülő játék, amelyhez még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot.
-
Új Reno12 modellek is érkeznek
ma A Reno12 Pro mellett belépő ajánlatokkal is készül az Oppo, a Reno12 F 4G-s és 5G-s verzióban is elérhető lesz.
-
PROHARDVER!
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz Micsurin #20800 üzenetére
Na igen, amikor a gyárihoz képest a tuning cuccos nem igazán jön össze...
Én is vettem Malossi rugószettet, ami nem volt kompatibilis a gyári kuplunggal.
(Aztán később megint, amikor Malossi kuplungra váltottam, de semmi változás.
Végül kiderült, hogy a kopott gyárival is jobban megy a motor, mint a fél év után
szétesőfélbe kerülő Malossival... Totál "megérte" rá kidobni ennyi pénzt...)Ui: nekem nem kerek, hogy a motor jól viselkedik 18-as görgővel és 27-essel is.
Valamelyiknek nagyon szarnak kéne lennie. Oké, hogy megvan a végsebesség,
de akkor a gyorsulás nagyon gyengusz lehet, ha annyira nehéz a görgő... -
nyogo83
senior tag
válasz DigitXT #20801 üzenetére
Remelem nem usszak meg egy ejnye-bejnyevel, mert azon kivul, hogy atvertek ay embereket, tobb mas buncselekmeny is felmerul(megfelemlitve X ember raderolteti az eladast)
Az a szomoru, hogy nem vagyok benne biztos, hogy ha a TC nem "fujja fel" az ugyet, akkor ugyanilyen gyorsan es hatekonyan utanamennek az ugynek.
-
Burt1793
veterán
válasz #31733248 #20799 üzenetére
Pont te kérdezed, neked van sh-d! Régebben beszéltünk itt erről, hogy ki hány millió robogót látott olaszországban és hogy annak nagy része sh. Viszont mire itthon megveszi a nagytöbbség, le tud romlani a minőség, az óra meg visszaugrik 40-50ezer km-t.
Az én sh-m bő 46 ezer km-rel olyan, mint új korában. Álom a városban, ezt az olaszok is tudják. -
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #20804 üzenetére
Álom a városban
Amiből gyorsan rémálom lehet, ha összefutsz egy agresszív faszkalappal.
Nekem ma sikerült, hazafelé... Lágymányosin laza (párhuzamos) közlekedés,
szakadó eső. Belső sávban haladok (60), majd mivel pont elfogytak mellőlem,
azt látom, hogy elzúg mellettem valaki, és bevág elém a követési távolságnak
fenntartott helyre. Mondom: taps! Most pontosan egy motornyival előrébb van.
De ugye gyorsabban nem tud menni, mert mindkét sáv tele van. Kanyarban a
sorok megállnak, ahogy azt kell (nem véletlen lassult vissza ~60-ra a tempó),
dugó van: elgurulok mellette, benézek, intek, hogy gyere velem, a sorok közt!Semmi kihívó, vagy beintés, ennyi... De ezt is annyira zokon vette, amennyire
el se tudtam képzelni... Történt ugyanis, hogy pár perccel később majdnem
elbaszott valaki, sávváltás közben. Index kint volt, mögöttem senki, kezdem a
manővert, és ott van mellettem. És ugat. Aztán ahogy kisoroltam volna jobbra,
mert közben lefékezett egy balra kanyarodó miatt és besoroltam elé, ugyanez
mégegyszer, ott is majdnem fellök a felezőn. Akkor jöttem rá, hogy az a faszi!Fehérvári pirosnál utolértem, megkérdeztem: mi a probléma?! Azt mondja: mit
mutogatsz? Mire én: mit előzöl jobbról? Erre ő: minek mész a belsőben 45-tel,
húzzál a külsőbe! Itt kellett volna felidézni, hogy volt a párhuzamos közlekedés
(te k*cs*g, ha még emlékszel a KRESZ könyvre!), de csak azt mondtam, hogy
60-nal mentem, szakad az eső, és előttem is mentek... Szerinted megértette?Ezek után meg elindultam az Andor utca zöldjére és majdnem rásoroltam egy
mellettem induló autóra, le is dudált, teljes joggal: annak intettem, hogy bocsi!
És ennyi: az megértette, hogy benéztem valamit. De ilyen leszorítósdit vaze...
(Cygnussal ez a második ilyen. Egyet sikerült tavaly is kifognom kb. ugyanitt.)Szerk: de mondjuk az SH nem Cyngus (már 300-as), azzal utol se ért volna.
Szerk2: valahogy mindig a Lágymányosi környékén* kergetnek az autósok...
És mindig akkor, amikor max. 180 ccm van alattam: általában beintek előtte.*: ez nem jelenti, hogy arra őshonosak az ilyenek, csak túl gyakran járok arra...
Szerk3: ha ilyen szabálykövető (haha), hogy számonkéri a jobbratartást, akkor
miért előz rá egy sávváltásban lévő járműre? Kétszer... Ebből egyszer jobbról...
Ja, hogy mindenki takarodjon előle, mert ő a majer... egyszer valakit megverek![ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
Sziasztok,
Rég jártam erre, történt valami érdekes mostanában? )
-
csongi
Topikgazda
Remelem a kis tetves csalok c...at e
megnyuzzak..Hauptmann: Oralba egyre jobbak vagyunk.
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #20805 üzenetére
Ezeket mindig rossz olvasni, be is parázok, de a motoron valahogy elfelejtem. Nagyon veszélyes*, amikor elveszti valaki az önkontrollját. Ha baj történik rögtön megbánja és eszhez tér, de addig...
Mint múltkor az én esetem a tuareggel. Sajna az nem a városban volt, ott elvérzett az sh a v6 tdi ellen.
A lágymányosin én általában bőven csúcson kívül járok autóval. Az a szép egyenes szakasz adja magát egy jó 100as tempóhoz, valszeg a fószer is megszokásból ment gyorsan, jobb elengedni az ilyet, én nem mutogatok nekik, hogy nesze, beszoptátok, inkább elmegyek szó nélkül.*síelés közben ugrattam sokat 2 hete. Fullos cuccban voltam (sísak, motoros téli kesztyű, protektorral). Egyszer estem egyet kb. 40-nel, repülés közben. Úgy megzúztam a kézfejemet... pedig nem mentem neki semminek, a bot nyomta meg, a protektornak hála nem törtek el az ujjaim). Motorozás közben egy ilyen városi kakaskodásért több hónapig nincs sportolás... annyit nem ér egy ismeretlen fölötti élvezkedés.
-
DigitXT
félisten
válasz csongi #20807 üzenetére
Oralba egyre jobbak vagyunk.
Hajjaj... Tavaly rendeltem egy elszakadt cső helyett gyári újat Malgutiéktól.
Cikkszám: 618.107.00 Néztem előtte a Malaguti shopon, hogy 19 EUR.
Mondom nem olcsóegy darab csőért, de hát ez tuti oda való. Megérkezett:
azt, hogy kb. 7600 Ft-ot fizettem érte, lenyelem... Viszont, nem került bele
a gépbe rögtön: fel a polcra. Tegnap raktam be. Erre konkrétan elmállott.
Érted, az a cső, ami előtte uszkve 15 évet bírt, pontosan ugyanúgy eltört, a
csonknál mindenféle erőltetés nélkül. Ezek után a slusszpoén: oempartson
csak 800 Ft lett volna. Jó 10x-es áron kaptam egy használhatatlan szart.
Szerk: hm, jobban megnézve ez utóbbi infó téves, 9000 lett volna a szar ott.
(Valami kisebb cső lesz a 800, de könyörgöm 12x18-as és levegőt visz: mit
tud ez ennyi pénzért? Visszaraktam a 19/13-as vízhűtés csövemet, ez van.)Ha már szar, legalább legyen olcsó jeligére. Légszűrő hasonló. Fasza gyárit
megrendelem, mert volt már utángyártott is, tudom, hogy a kétrétegű jobb...
Erre közel 3600 Ft-ot szurkolok le érte a Malagutiéknak, és mit kapok?! Hát
nem a gyárit. Vagy lehet, azóta olcsósítottak. Oempartson kétféle van, csak
mindkettő olcsóbb (3350 Ft és 2000 Ft, utóbbi a "kimondottan utángyártott").Szóval, ez a tavalyi rendelés nagyon hasznosra sikerült. Négy tételből kettő
problémás, és a maradék kettő meg olcsóbb lett volna az oempartstól. Nos,
ezek után annyira jó szívvel nem tudom ajánlani a Malagutiékat. Gyorsak,
de mivel hónapokat állt a motor (ezt nem tudhattam persze), ez se számít...
Legutóbb már csak rákérdeztem a lámpára, de ilyen áron nem lesz rendelve.Szerk: a jó hír a sok rosszban az, hogy beröffent a masina! Igaz, hogy aztán
valami elkezdett rendesen füstölni, bár gyanítom, hogy csak ráfolyhatott vmi,
aztán az égett le róla. Vagy valami ilyesmi. Sokat nem járattam persze így...Burt1793: egy ilyen városi kakaskodásért több hónapig nincs sportolás...
Ez egy jó gondolat, köszi! Megpróbálom fejben tartani, és ráhagyni a faxokra.[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz DigitXT #20809 üzenetére
En ezeket a csoveket kivaltom benzincsore. Fekete vaszonerositett kivitel.
Ha az tonkre megy akkor se faj, olcso cserelni.
A legszuro kaphato tablas szivacsba, meretre vagod es kesz is. Moshato, olajozhato.
Amelyik papirszurot lehet, kivaltom szivacsra. Gazadasagosabb. .[ Szerkesztve ]
-
#31733248
törölt tag
válasz DigitXT #20801 üzenetére
(#20801) DigitXT
Remélem, a bíró megméri rendesen ezeket a gennyes hulladékokat! A vezess.hu újságírójának viszont garantáltan nem volt dolga ilyenekkel, mert akkor nem osztogatna ilyen katasztrofális tanácsokat:
"Ha nem érez bizalmat a megbeszélt címre érkezett vevőjelöltek irányába az autó tulajdonosa, valahogy le kell rázni őket, de azonnal. A legkevésbé sem elegáns manőver ez, tudjuk, de mindenkinek joga van annak eladni a saját kocsiját, aki szimpatikus számára. Ilyenkor talán azt lehet füllenteni, hogy elnézést, az imént hívott egy rokonom, hogy hallotta, eladó az autó, érdekli őt. Márpedig én családtagnak szeretném eladni. Elnézést, nagyon sajnálom, hogy feleslegesen jöttek, természetesen adok 5-10 ezer forintot a benzinköltségükre."
Onnantól, hogy kinyílt a pénztárcád és gyengeséget mutatsz, garantáltan nem úszod meg 5-10 ezerrel.
(#20803) nyogo83
"Remelem nem usszak meg egy ejnye-bejnyevel, mert azon kivul, hogy atvertek ay embereket, tobb mas buncselekmeny is felmerul(megfelemlitve X ember raderolteti az eladast)"
Pontosan, például a kényszerítés, vagy a zsarolás.
(#20804) Burt1793
"Az én sh-m bő 46 ezer km-rel olyan, mint új korában."
Azt el is hiszem, láttam én már sokat futott olasz motort is patika állapotban. Egy hasonló gép rendszeres karbantartással, kis javításokkal simán elmegy 200 ezret is. 125-ös Kymcoból is láttam már jóval 100 ezer feletti futásteljesítményűt, nagyon egyben volt. Egyszerű, de nagyon megbízható konstrukció.
(#20805) DigitXT
Az autózás sajnos rengeteg rejtett agressziót, frusztrációt hoz ki sok emberből. Azt pedig különösen szánalmasnak találom, amikor olyanok próbálnak büntetni, akik összesz@rnák magukat, ha ki kellene szállniuk a kocsiból. Szerencsére ritkán találkozom igazán agresszív sofőrrel, sokkal több a segítőkész, normális autós. A legtöbb veszélyhelyzet a figyelmetlenek miatt van.
9 ezer forint egy ekkora cső? Rossz vicc...
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz csongi #20810 üzenetére
Hosszú távon nekem is az lesz. Amúgy alig maradt benne olaj.
Én barom beröffentettem, szerencsére fel is épült az olajnyomás,
de a szintellenőrző ablakban utólag láttam, hogy SEMMI nincs.Nagyjából 8 deci ment bele a korrekt szinthez. Utána sokkal jobb
hangja lett, és az alapjárat is egyenletesebb, sőt magasabb lett...
Szar volt a kenés ennyi olajjal. Holnap bemelegítem és olajcsere!Csak ki kéne legózni a fészerből. Amihez előbb építenem kell egy
kis rámpát. (Befelé fennakadt: kizárt, hogy kimenjen ugyanúgy.) -
#31733248
törölt tag
Beteszem ide is, biztos nem csak nekem lesz új:
Akit jól szellőző Level 2-es protektor érdekel, annak érdemes megismerkednie a Dainese Pro-Armor protektorokkal (létezik protektoringben is).
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #20807 üzenetére
Oralba egyre jobbak vagyunk.
Az egészen biztos... itt szitkozódtam egy hete talán a feszítőn... hát nem a feszítő a szar. Az újjal szintén ugyan az, betettem kiengedem arcom fehéredik... ez bizony teljesen kiugrott a végig csavarhúzó bele, egy negyedet se tudtam tekerni kattanás semmi, ergo a feszítő kint van a végén... fasza egy DID vezmű lánc akkor rendeltetik...
Szerviz manualom 60-65 ezret ír rá mint csere intervallum, 57,480 van benne még csak azt sem mondhatom igazából annyira korán jelentkezett futott km alapján...
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
vaksi8
senior tag
Sziasztok!
Tudtok mondani jó motor alkatrész üzletet/webshopot, ahol normális, jó minőségü cuccokat lehet kapni nagyrobogóhoz (suzuki burgman an400) ?
-
DigitXT
félisten
válasz vaksi8 #20821 üzenetére
Igazából a legtöbb bolt forgalmazza több gyártó termékét, tehát jó minőségtől a
gagyiig mindent megtalálsz: a választás rajtad áll ill. a pénztárcád függvénye.Amik hirtelen eszembe jutnak (többször vásároltam már náluk):
CityBike (huszi.gyb ajánlásával)
Motorline (Óbuda, Kék Hold mellett)
SPD (AndrewTdi ajánlásával)
Scooter Tuning (Sracing, Gazdagrét)
Scooter Shop (Budaörs)
Oem-Parts (kicsit drága, de minden van, ha győzöd kivárni a szállítást)
----
Dr. Pulley shop (német)Vannak dolgok, amiken nem spórolnék, mert csak bosszankodás lesz a vége, s
ha újra meg kell bontani miatta a gépet (és ezt szervizben csinálják, jó pénzért!)
máris több lesz a végösszeg, mint amit az alkatrészen spóroltál... pl. ilyen lehet
az RMS görgő, ami olcsó, de gyorsan szarrákopik. De persze a jóval drágább
Malossi görgő is hasonló bicikli, az is szeret kevés kilométeren kockásodni...
Szerk: görgőből nekem a Dr. Pulley-féle csúszó-görgő a kedvenc: legjobb tuning.
Igaz, most J.Costát használok, szóval éppen nincs bent egyik Pulley szett sem.Ahogy korábban már javasolták, szíjból Mitsuboshi, Dayco stb. ajánlottak.
Malossi sem rossz, de a kevlárral lehetnek gondok. Olvastam Index fórumon,
hogy javasoltak már szervizeket is. Én egy szíjcserére nem vinném szervizbe...
De csak azért mondom ezt, mert minden van hozzá otthon, s már rutinszerűen
szedem szét a hajtást a Madisonon. Aminek több alkatrésze is éppen "an400".És ha már gumi, akkor Kék Hold. Korrektek, jól dolgoznak. Kisebb szervizeket
is megcsinálnak persze, de ha gumizni kell, akkor én biztosan oda viszem...Szerk: valamit elcsesztem a linkeléssel. De azért a RIOS motor sincs topon.
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
Külföldről behozott jármű honosításában, forgalombahelyezésében járatos valaki?
NKH-tól március végére kaptam időpontot honosításra... láttam a neten ezeket a mindent elintéző cégeket, elvileg 24 óra alatt megvannak az egésszel és ahogy látom még szemlére se kell vinni a motort. -
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #20824 üzenetére
2017-ben csináltam. Csak nem motor, hanem autó. Nagyjából minden úgy volt,
ahogy runner írja, azaz 1-2 napot kell rászánni... 9-én délutánra kaptam időpontot
műszaki szemlére (honosítás*). 10-én fizethettem be a regadót, és még aznap el
is hoztam a rendszámokat: vittem magammal BKV-n. Gondolom mehettem volna
az előzővel oda is, de nem akartam kockáztatni, meg így egyszerűbb volt.*: bőven volt még műszakija, most nyáron fog lejárni. Remélem megvan az AT!
MÁS: ma mértem kompótot. Csak totál rosszul: 6,5 bar lett, de nem nyitottam ki
a pillangószelepet, ráadásul CV a karbi. Szóval holnap megmérem rendesen is...Olajcserét megcsináltam, a gyertyán meg látszott, hogy dús az alapjárati keverék.
Messze nem őzbarna, inkább kormos... És pöcc-röff, szívató nélkül.* (Klasszikus.)*: miután visszahűlt az olajcsere után, akkor is. Remélem nem a benzinszint miatt!
(Egyszerűbbnek érzem az alapjárati csavarokat "állítgatni", egyszer csak jó lesz...)Szerk: na mondjuk most beugrott, hogy azért sz*pattak azzal az NKH-s időponttal:
mivel amikor odaértem ugyan még ott voltak (2-3 órát), de a regisztrációs rendszert
okosan lezárták 10 perccel előbb, és akkor már nem lehetett időpontot kapni: taps!
Mehettem vissza másnap, hogy kapjak időpontot(!), feleslegesen "bumszliztam" ki.
(Annyiban nem, hogy másnap gyorsabb volt, mert itthon kitöltöttem a papírokat.)Szerk2: vámnál is a csókosok voltak előrébb. Dehogy ez megér-e 25-30K HUF-ot?
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz #31733248 #20825 üzenetére
Köszi a válaszokat. A menetét már én is végigvettem, de most legalább már tudom, hogy mennyit kérnek, ha helyettem csinálják. Nem szeretném kivárni március 22-t... 😃
Yamaha TDM 900-ast vettem, az utolsó szériából (RN18, fekete blokkos) német faszitól, szombaton hoztam haza, 2007-es gyártású, 37800 km-rel. [link]
DigitXT: én telefonon kértem az időpontot. Az gyorsan megvolt.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #20827 üzenetére
Hát másfél éve ilyen telefonos huncutság nem játszott, ugyanis már az
időpont foglalásához vinni kellett az összes* papírt, átnézték: ha bármi
hiányzott (volna), be se kerülsz a rendszerbe, ne rabolja az időt jeligére!*: szerződés, kinti forgalmi, műszaki érvényességének igazolása: pedig
ezeket akár online is fel lehetne tölteni, aztán nézegessék a fotókat...Az gyorsan megvolt.
Na igen, de azért meredek az a három hetes várólista. Hová viszed?[ Szerkesztve ]
-
-
Burt1793
veterán
válasz csongi #20832 üzenetére
Igen, ez már bőven injektoros, az RN11 is az. Kicsit alacsony az alapjárat (mindegyiknél az volt, amit próbáltam), 1000 rpm alatti, épphogy jár a motor, mint egy harley. 😃
A fogyasztás 5,5 körüli elvileg, rendesen kihasználva.
A városba ingázáshoz ezután is az sh-t fogom használni természetesen, szóval annyira nem fontos a fogyasztása. -
csongi
Topikgazda
válasz Burt1793 #20833 üzenetére
A 4es-ektol javasolt vetel a tipus.
Erositett lepteto villa, meg egyeb finomitasok.
Egy jol hangolt karbis is elvan 6 lityo kornyeken, csuklotol fuggoen. .
Jo vas, eleg univerzalis. A szelvedelme milyen?
Bar mostanaban nem lesz paripa csere, a foresight nem egy kapos darab. -
#31733248
törölt tag
-
Burt1793
veterán
válasz #31733248 #20835 üzenetére
Hehe, én vizszintes garázsban, középállványon nézem a szintet és ugyanezt tapasztalom, most, kb. 2000 km-rel az olajcsere előtt töltöttem bele 3 decit, mert már épphogy csak látszott az olaj nyoma a pálcán az ellenőrzéskor. (6000 km-enként jó fél litert utána lehet már tölteni, a honda szerint ez normális... 😃)
Tegnap tök jól elkerültem az esőt, este is kizuhogta magát és csak utána ültem fel rá. Még jó, mert lemostam az SH-t is hétvégén, egyelőre tiszta az is!csongi: Jó sisakban nem vészes a szélzaj, nekem sisak alá jön a szél, de nagyon magas vagyok. Az africa twinen, magas plexivel sisakra kaptam a szelet, de kényelmesen mentem 150et hosszabban, afelett meg már mindegy, nem foglalkozol a menetszéllel. Rövidebb ideig 200akat simán elviselem (nem foglalkozom a széllél), főleg országúton.
De nem is akarok a tdm-mel túl gyorsan menni.
Jó kis motor ez, ilyet akartam, minőségi, hagyományos értékekkel, v2-szerű dugattyúmozgással (= jó hangú).[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz Burt1793 #20836 üzenetére
Jó is a V2-esek hangja...
Ma hosszasan csorgattam a nyálam a kúton egy Dorsoduro főleg mikor a dupla Mivv-et meghallottam.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
Akkor mivel tanulságos az eset...
Mikor azt hiszed, hogy itt kapa kasza mert ez vezlánc... és kiderül, hogy Az is de nem onnan jön a fő hang.
[link] <- Generátor gondjaim vannak ugyanis, ma tűnt fel mikor alapjáraton finoman játszottam a lánc feszítővel biztosan nem az a tré e mivel annak a hibásodásáról tudnának mesélni koreai berkekben, hogy bizony alapjáraton be be pislákol a műszerfal. Ha ráteszem az indexet kimondottan el is halványul a műszerfal... gáz fröccsre észhez tér. Rámértem, 4-4500rpm-en tudott kőkemény 13-13,1 Voltot, hát ez elég karcsú... most nem bontom meg mivel akkor olaj csere ez már gandalfra marad de mivel a videón hallható hang konkrétan 1/1 olyan mint amivel nekem van gondom, szar a töltésem azt hiszem megvan a válasz a kérdésre, hogy mi az isten cicereg, klikkelget 5000 körül meleg motornál... erre se gondoltam volna véletlen botlottam bele...@Plero: Nem kísértem a sorsot így is valamiért a hang a V2-nél kezdődik és a V4-nél fejeződik be a füleimnek. Megyek fel adok egy szelvényt... ha bejön jövő héten találkozó a blog alatt amikor is épp a retro vas feltámasztás és orálizálás II. lesz a téma.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #20840 üzenetére
Vagyis irány a walamart egy multiméterért és Mérések című tantárgyat kezdjem el feleleveníteni?
Honnan tudom ha vezeték kör ? Akkor kábel korbács csere? 9k csak de ultra copo a csereThe Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
#31733248
törölt tag
válasz Burt1793 #20836 üzenetére
"6000 km-enként jó fél litert utána lehet már tölteni, a honda szerint ez normális... 😃"
Annyi szerintem tényleg nem veszélyes, főleg, ha az ember hajtja is. Az olajfogyás természetes dolog, vannak autók, amelyeknél 1000 kilométerenként utánatölthetsz egy litert és még mindig azt mondják rá, hogy ez normális.
Nekem az SH gyári plexijével szájmagasságban érkezik a sisakra a szél, ha nyitva a számnál levő szellőző, elég hangos tud lenni emiatt. A régebbi bukóm (AGV GP1) ilyen szempontból jobb, mint a mostani (Nolan N44 Evo).
-
Burt1793
veterán
válasz #31733248 #20842 üzenetére
Nekem magas plexim van, de 201 cm magas vagyok. Schubert C3-as sisakkal se csendes autópályán, mert oda kapom a szelet, kicsit begörnyedek (=nagyon ) és akkor jó.
Ja, hát elbírom ezt az olajfogyasztást, hidegen nem hajtom amúgy, meg nem is nagyon megyek vele rövid utakon (főleg robogós viszonylatokban). Most nagyon be van érve az egész hajtás. Megy mint a veszedelem, kicsit hangosabb is, mint újkorában. -
Brogyi
senior tag
válasz Micsurin #20839 üzenetére
Nekem egyszer volt cicergésem. Inkákább arra hasonlítanám mint amikor a villamos fékez. Olyan néhány kilohertz-es hang (sipolás). Szakmabeli vagyok, de nekem is később eset le, hogy a rosszalkodó akksim amikor zárlatos volt akkor hallottam a sípoló hangot. Sajnos csak utólag jöttem rá. Természetesen nem hagyható ki a generátor ami motoroknál rikán megy tönkre mivel csak egy réz drót. A forgó mágnes meg szintén nem az elromló alkatrész. Motoroknál a feszszabályozó + akksi páros a legvalószínűbb hiba oka.
Az a CX500 szép. Ha még lenne rajta injektor akkor még gyüjtögetnék egyre.
Remélem az asszony nem olvassa ezt az oldalt. -
DigitXT
félisten
válasz csongi #20831 üzenetére
Pontosan kettő. Hidegen leginkább semmit nem állítok, nehogy elb*sszam,
hiszen tudom, hogy "hivatalosan" csak melegen szabad állítani... Ellenben,
van olyan tapasztalatom, hogy 2 beállítás közt (ami melegen szinte ugyanaz)
éppen a hidegindításban tapasztalható a különbség... Vagy épp egy melegen
történő indításban: melegen nem indul jól, hidegen (szívató nélkül) igen = dúsVagy hibás a fenti gondolatmenet?
MÁS: esti kvízjáték (megfáztam, így leálltam a szereléssel), mi van a képen?
Micsurin: aprókaviccsal is nagyot szól.
[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz Micsurin #20841 üzenetére
Kovesd vissza az akkurol a fesszabig a vezeteket.
Minden csatlakozot huzz szet, nezz meg.
Ha nem jo, csereld le. Meg az is jobb, ha osszeforrasztod, cserenel leszacerasabb, de az legalabb stabil.
Nezd at a testeleseket is vegig.Digitxt:
En is probalkoztam hidegen allitani, de nem jo.
Csak melegen. Ha ott jo, akkor a hideg oldalt az automata szivatoval lehet.
Nalam sajnos gyrsan zar el, meg 30-40mp ig lehetne nyitva.
de ez van, ha hibrid szivatot hasznal az ember .
A also homersekleti tartomanyba picit alacsony az alapjarat. -
DigitXT
félisten
válasz #31733248 #20811 üzenetére
"természetesen adok 5-10 ezer forintot a benzinköltségükre."
Egy ilyen szíp legénynek aztán biztos simán adsz 5-10 ezret benzinköltségre... -
FeniX-
aktív tag
Sziasztok,
Hátha volt már feldobva ez a téma itt, de van közületek olyan, akinek van tapasztalata karburátoros rendszer injektorossá alakításában? A neten találni kismillió céget, akiknek van ilyen "kit"-jük, de melyek az ismertebbek?
Ja, és a műszaki gondolom külön probléma egy ilyen átalakítás után.
Üdv mindenkinek.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen