- Vezetékes FEJhallgatók
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- A kánikula elviseléséhez hardverek is kellhetnek a napernyő mellé
- Bluetooth hangszórók
- 3D nyomtatás
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen nyomtatót vegyek?
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Ingyen osztogatja a Samsung a Galaxy Watch FE-t
ma Pedig még nem is létezik. Közben befutott a szuperfényes Watch Ultra specifikációja.
-
Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
it Két kriptocéget perel New York államügyésze, mert több mint 1 milliárd dollárral károsították meg az áldozatokat.
-
PROHARDVER!
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
Topikgazda
válasz DigitXT #20400 üzenetére
En sem birtam magammal..
Megis csak lecserelem a legfrissebb szerzemenyem a hatso telot. .
Jo kis cucc, ha csak 125 os lenne a vas akkor vilagbajnoksag. Vagy nem ilyen otvaros szar utak lennenek. Az utak allapota es a nagy suly miatt kell valtanom. Ha meglenne 80mm loket hossz, Nagyon kiraly lenne. Igy eladom. 125-150 sacaraba kivallo.
Rendeltem egy yss-t. Igaz ebbol az alap kivitelt, de ez mar 82mm lokettel bir.
Hatha kenyelmesebb lesz a vas.Karbi: Ujra allito. 18.5 lesz az uszo magassag.
De a kemenyebb melo az automata szivato hangolasa lesz....
Most mer kezd megvilagosodni az agyam, mennyire fontos es jo idozitesu darab kell.
De a fuvoka keszletet is kihajitom belole.Scarabeo Rotax allathoz varjuk az karbi alkatreszt.
A mocsok Ebay-rol rendelt karbi nem az volt amit hirdetet. Amint megkapta az ertesitest,hogy a csomagot atvettuk, torolte a hirdetest.
A legkisebb verziot kuldte el. De legalabb a gyorsito fuvoka membranjat ki tudtuk cserelni. -
DigitXT
félisten
válasz csongi #20401 üzenetére
Első benyomások: baromi jó lett! Dögösebb mélyebb hang, mint az eredeti
tompítóval, viszont nem ordenáré fülsértő, mint tompító nélkül. Persze picikét
faragni kellett rajta, mert a rögzítő furatok "olaszos precizitással" készültek...
Nem akartam beletépni a csavart, mert láttam már elnyalt menetet 4Road-on.Gyorsulásra sem romlott sokat, mérési hibán belül van (mindenre kb. 2 tized).
Szóval eddig teljesen elégedett vagyok vele. Ha lesz időm, majd objektíven
is lemérem, hogy milyen változást hoz - hasonlóan a tavalyi tesztvideóhoz.
Csak idén nem szeretném, ha a teszt másnapján dőlne a fehér füst a kipuból. -
bajnokpityu
félisten
nemtom hogy birjátok, de nekem ma még délben is csúszkált a feneke kanyar végén.
ennyit tudna a maxxis, és jobb gumival még lehetne fülön fordulni, vagy el kell fogadjam, h november közepén 11fok picikét nyirkos felületnél vége a szezonnak? annyiból érdekes, hogy 5 fokban reggel száraz felületen még bőven elfogadható volt.[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
-
DigitXT
félisten
válasz bajnokpityu #20405 üzenetére
Én ma nem éreztem semmi furcsát 11:30 körül. Igaz, nem szoktam lapon fordulni.
Ellenben tegnap induláskor gázra simán beriszált a segge a ház előtt. Ma nem. -
Grillo
senior tag
Ma feltöltöttem az akksit, mert múltkor csak kettő tekerésre volt elég, aztán bedobtam a gép, mondom gurulok egyet.
De üres a tank, úgy tűnik.
Ami azért furcsa, mert fullra tankoltam nyár elején, és alig mentem vele. Hogy hol párolgott el, az igen jó kérdés, de még a karbiból sem tudtam leengedni semmit, mondjuk amikor leraktam, akkor lehet leengedtem, arra nem emlékszem biztosan.
Tavaszra mindenképp szeretném rendbe rakatni, idén nem volt rá időm. -
Burt1793
veterán
válasz bajnokpityu #20405 üzenetére
Én reggel (9 óra) és most motoroztam, minden OK volt, tökéletes az idő napközben, de ilyenkor is kényelmesen robogózós.
13 óra körül láttam egy Madison-t itt: [link]
-
bajnokpityu
félisten
valami akkor nem kerek, ránézek.
mentem már hidegebb időben is, nedvesebben is, de pont ilyen kombinációban még nem, és ez most nem volt oké, óvatosabban kellett mennem.bp környéki utakon a légszűrőt milyen közönként cserélnétek?
szerintem még a gyári van benne, 4e km lehet benne, és folyamatosan nő a fogyim, miközben egyre finomabban bánok a jószággal. kocsinál ez mindig összefüggött a léxűrővel. már majdnem 5l/100km, miközben kb 4ről indultam a nyáron.eladó Kawasaki j300 robogó
-
dugynok
senior tag
válasz bajnokpityu #20409 üzenetére
Én mosom a szivacsot. Kézi autómosóba elviszem a légszűrőhàzzal együtt és 2-300 Forintból tiszta mindkettő. Nem spúrsàgból, de a hàzat ígyis-úgyis mosom (mert utàna olajozom a szivaccsal együtt és poros lesz cserére).
Jah, 3ezrenként ez a story. -
Burt1793
veterán
válasz bajnokpityu #20409 üzenetére
Sh ban simánkibír 6ezret, 12 ezrenként is elég cserélni.
-
kisp113
tag
válasz bajnokpityu #20409 üzenetére
Nekem a city grip még a nyári vizes úton is ilyen :s Úgyhogy már három hete a téli van fent.
Légszűrőt kb 6 ezrenként cserélek, indokolt is.Más.
Szarakodik a hátsó kuplungom: kicsit hirtelen zár és ha finomkodni próbálnék darálósan rezonal az egész koceraj. Harang pofa vagy rugók? -
DigitXT
félisten
Érdekesebb lesz, amikor a kontrasztot akarja cserélni, ott sincs mihez rögzíteni
a kuplungszerkezetet. Én egy polifoam-ra rakom, nagy dugókulcs, hadd szóljon.Szerk: összerakás is szokott menni puszta kézzel. Rátérdelek, kézzel rá az anya,
aztán ha már fogja, jöhet a nagy dugókulcs + ütvecsavarozó kombó. Persze van
ehhez is célszerszám, de ha van rutinja az embernek, akkor nem húzza az időt...[ Szerkesztve ]
-
kisp113
tag
válasz DigitXT #20419 üzenetére
Köszi a tippeket.
Ma persze éppen tök jól működött, de most már csakazért is szétkapom csak érjen haza a kompresszor a sógoromtól.Egyébként darálós szokott lenni pl huzamosabb autópályázás után, szét-össze szerelés után mint pl az utolsó szíjcsere, vagy amikor olyan kedve van. Aztán 2-300km városozás és mintha megszokná ...
-
DigitXT
félisten
Hát akkor az nagyon durva. Poliniék szerint a Malaguti gyári rugója
38-as, az övék 46-os. Ezeket azért még össze tudom nyomni kézzel.kisp113: még egy gyanús jelenség, mi szerint inkább koszolódás az,
tudniillik, ha rugóprobléma lesz, az magától többet nem gyógyul meg.Burgisok szokták javasolni/csinálni, hogy a kuplungpofákat alkalmas
szögben befűrészelve kosz-kidobót gyártanak, és elkerülik ezt a bajt.
Bár én mióta visszaálltam a régebbi (gyári) kuplungra, az tökéletes...
A Malossi sosem volt olyan jó, és még szét is esett: volt egy hangja!
Szerk: meg mondjuk szarabbul is indult, érzésre és mérésre is ugye.[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
Tegnap Cygnus megadta magát... Beröffent, aztán leállítottam (világítás rajta volt). kb 2-3 percig várt, majd az akku már nem indította be (kb 1éves)... Rúgásra persze nem indul, mivel eléggé szétkopott a berúgószerkezet, így csak egy főtengelyfordulatot lehet kisajtolni belőle.
www.dongosofor.hu
-
SzlobiG
félisten
Mai nappal nekem befejeződik a robogós szezon, már ma a reggeli órákba is hideg volt, de ez után még hidegebb lesz, szóval megy a leo a garázsba pihenni. Kíváncsi leszek jövőre mikor veszem elő, remélem minél hamarabb. Addigra majd eldöntöm, hogy lesz- e x-max vétel vagy nem egyre jobban hajlok felé 1 literrel kevesebbet enne.
-
DigitXT
félisten
-
Badboys
őstag
Nos végül is szerelőnél kötött ki a Malaguti közel 2 hétbe tellett a műtét. Benzin csöpögés meg szünt. Cserélve a benzin csap és a tűszelep. Viszont szerelés közben jöttek a problémák. Valaki valamikor buherálta a karburátort mert nem volt fűtése. Sajnos a büdös dígó sajnálta a fagyállót belőle és a karburátorba menő cső el vízkövesedett. Próbálták kifurni a vízkövet,de beletört a fúró és úgyhagyták. A szerelő megoldotta, kiszedte a betört fúró darabot.A termosztát is csupa vízkő volt meg takarította a környezetét is most az is működik. Most még annyi a probléma,hogy az elektromos szivató fűtése genyózik néha. Sajna nem találta meg a hiba okát három napja ment el rá. Egyenlőre marad így úgy is letéve a motor hidegek vannak.Tegnap kaptam vissza a motort 40 km t kellett motoroznom,hogy haza kerüljön. Qrva hideg volt gyönyörűen szedte a talpait 80-90 et motoroztam vele és még lehetett volna húzni. Azt javasolta alakítsuk át kézi szivatóra. Szerintetek? Annyit mondott nagyon szép állapotban van és nem agyon berhelt darab,de sajnos a dígó szart a motorra és így vannak apró,de bosszantó hibák.Csak ez a Teikei karburátor valahogy b....ssza a csőröm lehet valami emberibb kellene rá. Gondolom,hogy ennél csak a gyári alkatrészek működnek,de azok meg baromira nem emberi árban leledzenek.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz nyogo83 #20341 üzenetére
Mi lett végül? Maradtál K62-nél? Én is gondolkodok a holnapi havas eső jóslat
miatt, hogy kéne valami téli, de legalábbis négyévszakos, és ugye 120/70R13
méretben továbbra sem dúskálunk a Kék Holdnál... Csak ez, csak rendelésre.Szerk: 140/60-as párja szintén csak rendelésre, és az még drágább is, hm.
Sőt, abból van a kifejezetten téli: kérdés persze, hogy van-e értelme magában.[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
senior tag
válasz DigitXT #20427 üzenetére
Jaja, marad az, mivel osszessegeben bevalt(meg nagyon nincs mas ami jo ebben a meretben )
Mar megrendelte nekem akkor a gumikat a haver mikor itt filoztam rajta, csak idot kellene szakitanom ra hogy felrakjuk.
A heten 2 nap nem hasznalom, szerintem otthagyom naluk, aztan akkor gumicsere, olajcsere, meg hajtast atnezzuk mert szijban/gorgokben is 10k km van, plusz meg hatso fekbetetem is cseres.
Raadasul elol szepen nyoszorog valami gurulas kozben, szoval valoszinu kerekcsapagy is cseres lesz(mondjuk ha a kerek mar kint van, akkor amugy se szoktak ellenorzes es ha kell akkor csapagycsere nelkul visszarakni)Valahogy nalam ezek a "nagyszervizek" mindig november/decemberre sikerulnek
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #20425 üzenetére
Egy napig ott hagytam, másnap kivettem belőle az akkut. Feltöltöttem, tegnap este beleraktam, Pöcc-röff, ma azzal jöttem dolgozni.
A parásabb rész az, hogy a berúgószerkezet már teljesen elkopott, így ha lemerül az akku, akkor szívás...
Most élesben tesztelek.www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #20429 üzenetére
Fasza! Én ma nem vállaltam a motort, taknyos hidegben kevés a Power Pure...
Kocsira akartam rádobni a téli papucsokat, de ahhoz meg már késő volt (meg azt
sem annyira kellemes taknyos hidegben emelgetni), így inkább lassabban jöttem.ON: arra esetleg valaki valamit, hogy érdemes-e csak hátra a brutál télit megvenni?
[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
senior tag
-
DigitXT
félisten
válasz nyogo83 #20432 üzenetére
És azt hogy hozzátok össze? Külön neked hoznak spécit, vagy inkább bevállalod
a gyáritól eltérő méretet? Csak mert 140/60-at nem látok a Kék Holdnál 13-asban,
csak 130/60-ast, az meg ugye még csak nem is váltóméret, ha már valami...Szerk: máshol megtaláltam. Szerk: lóf.szt, ez meg nem winter.
Komolyan nem értem most már.
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz SzlobiG #20434 üzenetére
Egyáltalán nem fáztam, az évek során kialakult a réteges öltözetem, de rendesen tud csúszni egy-két aszfalttípus ebben a szar időben, valszeg a gumi se melegszik fel rendesen, főleg, hogy 80 felett nem nagyon mentem sehol. Kanyarokban se mertem dönteni, rendesen ki kellett szélesíteni párat (persze sávon belül), de nagyon más így a dinamika a minimális döntések miatt. A vastag sál miatt pedig alig tudom forgatni a fejemet, a sisakot meg muszáj résnyire nyitni, mert bepárásodna. Nem 100%-os a komfort.
-
kisp113
tag
-
SzlobiG
félisten
válasz Burt1793 #20435 üzenetére
Ja nálam a másik, hogy iszonyatosan csúszik a hátulja, ha vizes az út, de nem tudom miért, pedig anno új dunlop gumikat vettem rá és hiába, lehet a kicsi kerék miatt, dönteni is nem is merek vele ilyenkor mer már majdnem volt perecelés. Valszeg én is kibírtam volna, nem arról van szó, de valahogy nekem nem ér meg annyit, hogy fázzak és kínlódjak ilyen időbe, még ha 5 perc alatt ott is vagyok.
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #20431 üzenetére
A Cygnuson elől Conti Twist van, hátul meg az a Kenda (?) ami üt, mivel a Contis hátsó kerék belső cserés lett.
Mindegyik kiváló minőség, tapad, mint k.va a csóró gyerekre.
125ccm, szar hajtással amúgy sem tépi fel az aszfaltot, így aztán el lehet vele közlekedni, óvatos módban.www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz nyogo83 #20439 üzenetére
Na, most, hogy írod, már nem is olyan fura. Neked ugye Majesty blokkos a gép, nekem meg Morini: a hátsó kerék méretének igazából a blokkhoz kell passzolnia, a Majának 130/70-12 a gyári hátsó mérete, aminek pont váltómérete a 130/60-13.
huszi.gyb: részben irigyellek, mert a Cygnus annyira könnyű, hogy azzal még a 10 centis hóban is simán ki mertem állni a kertből. És azért is, mert nem kell 400 Ft/óra parkolást fizetned. Másrészt viszont nem irigyellek, mert ilyen taknyos hidegben szélvédelem nélkül azért nem az igazi. De hát ez van: aki nem mer a "nagy vassal" nekiindulni, és kicsit meg nem tart otthon, az vagy villamosozzon (az lesz idővel), vagy fizesse ki a gatyáját parkolásra... (Kéne valami kis motor a télre: a Maja gondolom még a fasorban sincs... Vagyis pont, hogy a fasorban van, félkészen, avagy "mindjárt kész" állapotban...)
ON: továbbra is gondolkodom, hogy hátra veszek/vennék egy "rendes" (téli) K62-t: valaki beszéljen le róla, hogy hülyeség, mert ha elöl meg csak a négyévszakos van, akkor (először) az fog elcsúszni.
Szerk: kolléga volt A Szerelőnél az ex-Majámmal, nyikorgó hátsó fék problémával. Olyan jól megoldotta neki, hogy a nyikorgás ugyan megszűnt, de a fékhatás is...
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Anno, mikor ősszel volt az a defektem, rendeltem hódéktól egy IRC Urban Snow
készletet. Utána telefonon lebeszéltek róla, hogy azért az "durva" lenne, meg kb.
2-3 hét, mire lenne egyáltalán belőle, szóval így lett a Heidenau K62. Nade most
véletlenül belefutottam a típusba megint. Bár hódéknál nincs. Tényleg túlzás?!120/70-13 + 140/60-13 Azért ezeken "terepesebb" a minta: aszfaltra lehet sok...
[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #20440 üzenetére
Gondolkodtam a Cygnus eladásán...
Maját már csesztetem, ha elkészült, akkor a Cygnus bérelhető/eladó motor lesz. Télen eljárogatok a Majával is.BTW szélvédelem... Elég jól fel tudok öltözni, mivel 6km-t megyek, át se fagyok túlzottan... Sokkal több a szélvédelme mint az SFV-nek, bár múlt héten azzal is bejöttem egyszer, térdvédő nélkül (Cygnusban maradt). Kibírtam röhögés nélkül.
www.dongosofor.hu
-
Burt1793
veterán
válasz huszi.gyb #20444 üzenetére
Ilyenkor bőven elég a 125 köbcenti. Ma 80 fölé egyszer sem mentem, máskor meg 80 alatt megyek ritkán ezen az útvonalon. Meg is lepődtem, hogy milyen csendes 40-50 körül a gép, mondjuk a vizes aszfalt hangja szépen elnyom mindent, a plexit se lehet lecsukni, mert vizes és sötét van. Most értem haza, több koccanást is láttam, szóval elég veszélyes, köd is van, az autósok még nagyobb dugóban állnak, nem látnak. Mondjuk így is király a robogó, a 27 perces utat megtettem 34 perc alatt. Autóval ez a mutatvány minimum 1 és negyed óra, de inkább másfél.
-
Burt1793
veterán
Na, a garázsba menet sikeresen áttoltam a hátsó kereket egy csavaron... a futófelület közepébe fúródott. Ez most nem olyan, mint a múltkori, hogy ráfújva el lehet menni a gumishoz. Szerezhetek trailert stb. Szóval most vége a szezonnak egy időre, pedig ma milyen jó volt motorozni.
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #20449 üzenetére
Én ezt tenném. Ahogy a mondás tartja: There is always a first time for everything! MÁS: ma reggel láttam némi fehér füstöt... Talán nem a kávégép nyomta. Simán lehet, hogy víz került a kipuba: esett ugye az eső, napokig nem mentem. Mindenesetre a benzin is csöpög, szóval "minden fasza": amúgy nem érződik más "bizonytalanság", jó erőben van a gép. Tavaly is így volt, mielőtt lefőtt a konkávé. Szag alapján viszont vmi ismét nem kerek. Benzin, víz... mi kell még? Tudom: olaj!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen