- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Házimozi belépő szinten
- Milyen egeret válasszak?
- Hobby elektronika
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen TV-t vegyek?
Hirdetés
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
PROHARDVER!
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#31733248
törölt tag
válasz yodamastah #19400 üzenetére
Nagyon őszintén mondom: szívesen kipróbálnám ezt a BMW-t, de hogy az új SH300-amat nem adnám oda érte, az biztos. Budapest külvárosából ingázom a Belvárosban, 20 kilométerre található munkahelyemig, erre egy könnyű és kezes motor sokkal jobb.
-
#31733248
törölt tag
válasz yodamastah #19433 üzenetére
(#19433) yodamastah
"Hát kipróbálni érdemes ha van rá lehetőség Nem sok rohangál belőle sajnos. Jó lesz ez majd ha 160 kiló lesz 260 helyett. Valamint 300 kilométert tud 100 helyett. Remélem megérjük "
Azt én is.
(#19435) DigitXT
Melyik SH300-ad van?
-
#31733248
törölt tag
válasz Burt1793 #19441 üzenetére
Igen, új SH300, tavaly ősszel, szalonból vettem. Van rajta kézvédő, markolatfűtés, doboz és lábvédő kötény is. Piszkosul tetszik. Jól megy, jól fogyaszt (Budapesten belül 3.1 litert) és már-már nevetséges módon kezes. Városba nem is tudok jobbat elképzelni.
Előtte kacérkodtam egy Suzuki V-Strom 650XT gondolatával is, de áldom a józan eszem, mert a Honda egy magamfajta pasasnak sokkal praktikusabb.
-
#31733248
törölt tag
válasz Burt1793 #19445 üzenetére
Nekem most van először kötényem, szóval semmilyen összehasonlítási alapom nincs. Viszont mentem már vele fagypont körüli hőmérsékletnél néhányszor és sima farmerrel, aláöltöző nélkül sem fáztam, mivel a lábtartóra tett lábamat oldalról is takarja. Kicsit túl is öltöztem magam az első alkalommal, felvettem egy ˙nagy hidegre fejlesztett decathlonos túrakabátot, alá a motoros dzsekim, de kimelegedtem benne, mire beértem a munkahelyemre (20 km).
"Ezt a V-Stromot én is nézegetem, imádom, úgy megyek vele egy nap 500 km-t, hogy meg sem érzem."
Egy kollégám tőlem teljesen függetlenül vett is, gyönyörű. Csakhogy én nem fogok nagyobb túrákra menni, az SH pedig városban annyival kezesebb és jobban vigyáz a ruhámra, hogy le is tettem róla. Még nem próbáltam ki, de a Dunakanyarig jó eséllyel ez is megteszi, még két személlyel is.
(#19446) zombei
Nekem ez a sárga, fűzött arany felnis nagyon adja...
[ Szerkesztve ]
-
#31733248
törölt tag
válasz Burt1793 #19448 üzenetére
Az a "jó 15 km-t 80 felett" más megvilágításba helyezi a szükségesség fogalmát, az biztos.
"én belevarrtam egy vízálló anyagot, ami lemegy a lábam előtt, így tényleg egy zsákba szállok bele"
Így már értem, logikus kiegészítés: tényleg zsákban vagy, még jobb szélvédelemben.
"A V-Strom-ot nem az sh helyett venném."
Persze, teljesen más célra való a kettő. A V-Strom dögössége és az SH praktikuma küzdött meg egymással - az utóbbi győzött. Versenyben volt a Honda NC750X is (automatával), az is tetszett. Én többször járok a Dunakanyar környékén kirándulgatni, igaz, eddig kocsival és főként a másik oldalon.
-
#31733248
törölt tag
válasz yodamastah #19451 üzenetére
Mivel egyértelműen városi motor, ezért csak rövid túrára alkalmas. Mondjuk egy másik, utazósabbra formált üléssel hosszú távon is jobb lehetne.
-
#31733248
törölt tag
válasz yodamastah #19459 üzenetére
(#19459) yodamastah
Számomra - városi robogósként - az élhetőség határát a 125-ösök jelentik. Azzal már "el lehet lenni". Igazán jóvá viszont felette válik az élet, erősebb motor, jellemzően jobb futómű és még mindig alacsony tömeg... Számomra az optimumot az SH300 jelentette: elég erős és nyomatékos motor, magas üléspozíció, keskeny idomzat, kezes városi viselkedés, 16-os kerekek és még mindig csak 169 kilós tömeg, alacsony súlyponttal.
Mellette még egy volt, ami érdekelt: az X-Max 300. De a végén ezt már sajnos ki sem próbáltam, annyira levett a lábamról a menetpróba alatt az SH. Előtte próbáltam Beverly 350-et is, jó volt, de annyira nem találtam meggyőzőnek, mint ezt, meg aztán túl olasz ahhoz, hogy megvegyem. Az új 400-as Burgman túrára biztos jobb, mint az SH, városba viszont nem az. Kár, mert FB-követőim dolgoznak a szalonban, megkaptam volna rá minden kedvezményt...
"Viszont lehet eltelik 1 év és más mellé tenném a voksom. Pl jön az új Forza 300, és hát lehet hogy ha már lehetett volna kapni akkor azt vettem volna."
Megnéztem azt is, de az én 190+-os magasságommal nem volt az igazi.
"Váltottunk pár szót, majd kinyitotam a robogót, és elkezdtem a komplett motoros szerkómat kiszedni az ülés alól. A srác csak annyit mondott "ne b*ssz hogy az ott a csomagtartó" "
Azt én is nagyon irigylem. Ebbe csak egy sisak fér apróságokkal.
Volna kedved összefutni valamikor? Kipróbálhatnánk a gépeket!
(#19462) DigitXT
Az X-ADV-t két Honda szalonban is alaposan megnéztem, annyira bejött. Régebben sokat robogóztam erdőn-mezőn, amolyan hétvégi pihenésként, ezért is gondolkodtam el rajta. Csak sajnos túl drága, ráadásként nehéz is. Viszont nagyon dögös.
[ Szerkesztve ]
-
#31733248
törölt tag
válasz yodamastah #19465 üzenetére
(#19465) yodamastah
Szuper, küldenél egy számot?
(#19466) thomasdante
"mi bajotok van a t-maxokkal?"
Az, hogy nincs olyanunk.
(#19478) DigitXT
"Mondom ezt úgy, hogy jártam a legaljával (4T 50-nel) is 1 hónapot. Az para!"
Azzal városban egyszerűen nem motoroznék.
"Jókat írsz az SH-ról, egész kedvem lett kipróbálni..."
Gyere.
Írtad a fóliázást: kb. mennyibe kerül az ilyesmi? Én UV-sítok, ilyen a bukóm és vettem egy láthatósági dzsekit is egy munkaruházati boltban, UV sárga és narancs kombó fényvisszaverő csíkokkal, szinte nyitja a kocsisort. Tényleg érdemes kipróbálnia annak, aki eddig nem tette, összehasonlíthatatlanul jobban észreveszik így az embert.
Én is a Dreamnél vettem a Hondát, nekem csak jó tapasztalatom volt velük, igaz, úgy nem nehéz, ha vesz egy új motort az ember.
-
#31733248
törölt tag
válasz Burt1793 #19497 üzenetére
Borzasztóak az ilyen helyzetek... Mint ahogyan az is, mennyi agresszió halmozódik fel az emberekben. Aki sokat megy, annak sajnos defenzív vezetési stílus mellett is adódhatnak kellemetlenségei. Büntisatu, anyázás, rosszabb esetben valami marha meg is akarja verni...
Jobbkezes utca, elsőbbségem van, kijövök, két tag szidja üvöltve az anyámat letekert ablaknál, felháborodva. Keresztben előttük megállok, széles mosollyal odasétálok (ordítozás abbamarad, döbbent fejek néznek vissza rám):
- Drága uraim, ez nem egy jobbkezes utca véletlenül?
- Ja... (...) De.
- Legyen szép a napjuk!
- Köszi... Elnézést! -
#31733248
törölt tag
Még jó, hogy az forró szituk szóba kerültek, fél órája mászott ki elém egy nyugdíjas néni úgy, hogy előtte alaposan megnézte jön-e valaki a buszsávban. Jöttem, reflektorral, UV-sisakban. Óra szerinti 65-ről kellett állóra fékeznem. Amikor dudáltam, észre sem vette, a járókelők mutatták, majd mondták neki az egyértelmű véleményüket...
-
#31733248
törölt tag
válasz bajnokpityu #19521 üzenetére
Ha a mai szabványoknak megfelel, akkor védelmi szempontból rossz már nem lehet.
-
-
#31733248
törölt tag
válasz yodamastah #19581 üzenetére
"250es xmax blokkokban sincs olajszűrő. (Minaelli blokk) Olajcsere periódus 3e km."
Hú, tényleg van ilyen?
-
#31733248
törölt tag
válasz csongi #19587 üzenetére
Ezek is 3 ezrenként kérnek olajat? A Hondákban ugyanaz a blokk van? Pár éve gondolkodtam egy használt Phanteon megvásárlásán, de a végén elvetettem.
Más: az SH300-on Metzeler Feelfree a gyári gumi, nagyon elégedett vagyok vele, igaz, nincs komoly összehasonlítási alapom. Csak kíváncsiságból: van ennél jobb?
-
#31733248
törölt tag
-
#31733248
törölt tag
válasz yodamastah #19696 üzenetére
Csak kíváncsiságból rákerestem, mennyi motor fogyott tavaly: 2286 rendszámost adtak el. Nem éppen sok...
Olvasom a Suzuki GSX-S 750 ABS ismertetőjét, figyeljetek!
"Az utcák leigázására, a csupasz sportmotorok megszégyenítésére tervezve."
-
#31733248
törölt tag
válasz DigitXT #19720 üzenetére
Persze, hogy írta. Csonginak válaszolt és kiderült, ketten együtt sem ólomsúlyúak.
"Csak (kis)városban, és kb 125-130kg."
Erre javasoltam a Kymco Agilityt. Van itt 399 ezer forintos áron (+ regadó). Olcsó, olcsó hozzá az alkatrész, egyszerű a szerelése és egészen megbízható is, ezért javasoltam.
-
#31733248
törölt tag
válasz DigitXT #19750 üzenetére
"1-2 apróság zavar még (kisebb kontakt hibák, szakadt ülés, törött idomok):
sosem lesz olyan, mint egy szalon SH, de lényeg, hogy szórakoztasson..."Nem feltétlenül kell pipec motor az embernek, vettem én már 120 ezerért is megfakult külsejű robogót magamnak, aztán soha, semmi baja nem volt és öröm volt a használata. Hétvégenként az erdőt-mezőt jártam vele és eszem ágában sem volt esztétikailag rendbe tenni, egy olcsó polírpasztán kívül mást nem kapott.
Az utólagos ledeket projektoros lámpához én nem igazán erőltetném, a hagyományos lámpatestekben jobban muzsikál, azok nem annyira érzékenyek a kevésbé központos kialakításra, mint a projektorosok. De nagyon meg kell nézni, mert szinte egyik sem szabványos. És a CE jelölés se tévesszen meg.
-
#31733248
törölt tag
válasz yodamastah #19756 üzenetére
Szuper, hívni foglak!
A fotód alapján erősen Horvátországnak tűnik... Tényleg ott vagy?
-
#31733248
törölt tag
válasz DigitXT #19765 üzenetére
Szerintem az XMAX eleve kényelmesebb lehet hosszabb távon, mint az SH300. Kanapérobogósabb az üléspozíciója, az SH sokkal hokedlisebb, városiasabb. Én egyebek mellett ezért is lettem SH-s. A Yamahát akkor választanám, ha többször mennék vele hosszabb távokat - arra biztos jobb. Az SH-n azért hamarabb elülöd a fenekedet. Ezért is gondolkodom egy ülés átalakításon, hátrafelé az én 190-et verő magasságommal jobb lenne még 4-5 centi - akkor alkalmasabb lenne túrázásra is.
Yodamastah, ez állati jól hangzik.
[ Szerkesztve ]
-
#31733248
törölt tag
válasz Burt1793 #19769 üzenetére
Kb. 7500-at forog óra szerinti 130-nál. Nem mondom, hogy kevés, de pár túra erejéig semmi baja nem lesz tőle.
-
#31733248
törölt tag
válasz yodamastah #19778 üzenetére
Akkor még jobb lehet! Igényes, jól kidolgozott motor, nagyon tetszik. Megírnál egy-két részletet? Mennyit fogyasztott, milyen volt a menetkényelme és mekkora vagy? Hova ment a menetszél a plexi magasításával? Ketten utaztatok vele, vagy csak egyedül?
-
#31733248
törölt tag
válasz yodamastah #19786 üzenetére
Nagyon jó fogyasztása és ezek szerint nem gyötört el az utazás sem. Szép teljesítmény ez egy ilyen robogótól!
-
#31733248
törölt tag
Fejlesztettem. Vettem egy Forcefield Pro Shirt X-V protektoringet. Az ismertető szerint:
Hátprotektor: mindössze 4,04kN átlagos áthatoló (hátat érő) erő 50J ütközési energiából (értelemszerűen Level 2)
Mellkasprotektor: szintén Level 2
Váll- és könyökprotektorok: Isolator L2 típusúak, mindössze 11kN átlagos áthatoló erő 50J ütközési energiából (Level2)Védelmi szempontból ezek piszkosul jó értékek, az átlagos Level 2-eseket is jóval meghaladják. A protektorok értelemszerűen szorosan rögzülnek, pontosan a helyükön vannak, elég nagyok és körül is ölelik az ízületeket. Motoron még nem próbáltam (de kényelmesnek tűnnek, pillekönnyűek), a hátprotektor viszont - már előre látom - valószínűleg izzasztó lesz, nem levegőzik jól. Vannak rajta ugyan lyukak, de sok reményt nem fűzök hozzájuk ilyen szempontból.
A cucc felvétele két okból is fura: nyeklik-nyaklik a nyúlós és könnyű anyag a protektorok súlya alatt, oda kell figyelni, nehogy megtépje az ember. A cipzár sem a megszokott helyen van, a felhúzása szintén némi figyelmet igényel a megszokottakhoz képest. Az ing anyaga jól szellőzőnek tűnik és kellemes a bőrnek. Megírom majd, hogy vizsgázik a gyakorlatban.
-
#31733248
törölt tag
válasz DigitXT #19862 üzenetére
Szívesen mentem volna, de augusztusi pihenésként épp egy telek- és házfelújítás ügyeit intéztem Kamaraerdőnél. A motorozás jobban tetszett volna.
Yodamastah, addig küldözgeted a képeket, amíg túragépet nem csinálok az SH-ból... Tényleg jó lehetett?
Meg tudnátok mondani, hogy lehet az új SH300-hoz szélvédő magasítót kapni? A Givi és a Kappa holnapjait néztem, de nem találtam kompatibilisnek tűnő darabot. Vagy mégis akad? Olyan kellene, ami megvéd egy 191 centis, 105 kilós, 4XL-es pasast 100-130 körüli tempónál a széltől.
[ Szerkesztve ]
-
#31733248
törölt tag
válasz bajnokpityu #19887 üzenetére
Ugyanilyen van nekem is, hurcolom egy ideje a kocsim csomagtartójában, de kipróbálni még nem tudtam. Samsung Galaxy S8-am van (149mm hosszú), az éppen belefér.
A J300 jó lehet, gratulálok hozzá! Nekem sajnos nincs az SH a közelemben, egy ideje nem motoroztam már. De a jövő héttől rendszeresen fogok. A budapesti forgalom amúgy egyre durvább, ismerősöm tegnapelőtt két óra alatt ért el háztól házig Budapesten belül... Mi lesz iskolakezdéskor?
[ Szerkesztve ]
-
#31733248
törölt tag
válasz bajnokpityu #19889 üzenetére
(#19889) bajnokpityu
A Mate 10 biztosan nem fér bele, az S8-nál is milliméterre ki van számolva a hely (hosszában).
(#19890) yodamastah
Nekem NOLAN N44 Evom van, nagyon jól látok benne lefelé is. Kifejezetten ezt kerestem. Az előző AGV GP-1-en inkább lőrés volt ehhez képest. Nem tudom, próbáltál-e hasonlót, minden robogósnak érdemes.
-
#31733248
törölt tag
válasz bajnokpityu #19896 üzenetére
Bocs, valamit elfelejtettem. Ha a "rendes" helyére, az X-alakú gumi és a fólia közé teszed, akkor nem fér be. Ha rázárod az esővédő huzatot (ami egy újabb réteg), akkor az alá befér, úgy, hogy a sima fólián kívül, az esővédő fóliáján azonban belül lesz.
[ Szerkesztve ]
-
#31733248
törölt tag
válasz bajnokpityu #19904 üzenetére
(#19904) bajnokpityu
A kínaiak sok elektromos robogót gyártanak (és fejlesztenek), más kérdés, hogy elsősorban az ottani igényszinthez, viszont az értékesítés nagyságrendekkel nagyobb.
Más: a Mondeóm még nem érkezett meg, szerinted lesz benne részecskeszűrő (1.5 Ecoboost)?
(#19905) yodamastah
Tegyük azért hozzá, nem feltétlenül kell mindenkinek új nagyrobogóban gondolkodnia. A nemrég említett 125-ös Kymco Agility városi szaladgálásra már megteszi és gyakorlatilag negyed-ötöd annyiba kerül, mint egy 300-as nagyrobogó.
[ Szerkesztve ]
-
#31733248
törölt tag
válasz bajnokpityu #19907 üzenetére
Az árajánlaton Ford Mondeo Business 1.5 Ecoboost (165LE) néven ment, a megrendelésen ugyanez, de a zárójelben már csak 160 szerepel. De EURO 6.2 lesz, az autópályázásból sok jut majd neki.
-
#31733248
törölt tag
válasz Burt1793 #19909 üzenetére
(#19909) Burt1793
"Ez már a 3 hengeres 1.5ös?"
4 hengeres.
(#19910) yodamastah
Azért nem rosszak ezek a 125-ös Kymcok, mindenkinek bátran merem ajánlani őket. Nyilván nem csúcsai a kategóriának, de megbízható és már vállalható robogók. És mindössze 100 kiló, basszus.
Scarabeo, Beverly, vagy valami hasonló olasz van itt valakinek, vagy mindenki japánnal nyomja?
[ Szerkesztve ]
-
#31733248
törölt tag
Köszi a válaszokat, látom, az olasz robogósok is komoly tábort alkotnak itt.
(#19914) Grillo
"125ös Rotx Scarabeom van, de ilyet szerintem már nem akarsz venni."
125-ösből én már csak a Piaggio-motorost próbáltam, az nagyon bejött. Eleve tetszik városi motorként ez a forma (SH is azért lett), a 125-ös Scara ráadásul jól is megy és egész korrekt a futóműve is. 200-assal volt tapasztalatom, az már szinte motorszerű élményt nyújt. Az 50-es viszont inkább biciklire emlékeztetett.
UV-cuccokat ki hord még rajtam kívül?
-
#31733248
törölt tag
válasz bajnokpityu #19963 üzenetére
Városon belül eléggé feleslegesnek tartom a bőrt. Van egy hálós nyári dzsekim, egy rövidebb és egy hosszabb cordura felsőm, ha hideg van, megy beléjük a bélés - egy jó szélvédelmű robogón, városon belül ez már (nekem) elég.
Láttátok az új Honda Forza 300-at? Nagyon igényes paripának tűnik. Nálad nem merült fel komolyabban?
-
#31733248
törölt tag
válasz bajnokpityu #19968 üzenetére
(#19968) bajnokpityu
Nekem csak polgári használatú bőrdzsekim van, de azt sem hordom... 2700 kilométerrel műszakilag szinte új az a moci, jó vétel lehetett. Az SH-nak nagyon egyszerű "műszerfala" van, a Forzáé sokkal igényesebb. Az ülés alatti tároló is hatalmas, a motoros plexi is nagyon bejön. Nem az SH helyett, amúgy.
(#19973) yodamastah
Hálós dzsekiből is bőrt használsz? Átfújja azt rendesen a szél?
-
#31733248
törölt tag
válasz yodamastah #19978 üzenetére
(#19978) yodamastah
Perforált bőrdzseki még nem is volt rajtam, de elképzeléseim azért vannak, mennyire szellőzik egy hálós dzsekihez képest. A hálósok azért védelmi szempontból sem rosszak, ahol a legvalószínűbben csúszik az ember, ott azért "rendes" anyag van.
(#19980) bajnokpityu
Javaslom, nézz a Decathlonban síeléshez használt aláöltöző felsőt és alsót, olcsó, vékony, meleg. A legolcsóbb is jó belőle. Alulra ugyanez béléses nadrággal, köténnyel vagy lábtakaróval. A kézzsák is nagyszerű találmány és tényleg olcsó (én inkább kesztyűpárti vagyok). Nekem van téli, szélálló neoprénes maszkom is, nagyobb tempónál jól jöhet. A Decatlonban van egy ezresért csősál is. Esőruhát, vagy más, szélálló cuccot is érdemes venni, ez is olcsó és biztosabb, hogy nem hűlsz ki. Ez például meleg, magas nyakú, jó áron adják, érdemes megnézni.
[ Szerkesztve ]
-
#31733248
törölt tag
válasz bajnokpityu #19985 üzenetére
(#19985) bajnokpityu
"Korduraban, plane halosban azert nem bizok, mert ha csuszunk aszfalton, jo esellyel elmozdul a proti, hiaba kb passzentos."
Nekem Modeka Mesh 2 Evo hálós kabátom van, ebből 4XL-es a méretem (191 cm @ 105 kg vagyok). A kabát - mint ahogy eddigi tapasztalataim alapján a hálósok általában - elég bő fazonú, a gyári protektorok szinte lötyögnek rajtam, ha felveszem. Szóval ennek alapján nem csodálom, hogy nem bízol benne. Én úgy oldottam meg a dolgot, hogy a gyári könyök- és vállprotektorok mellé tettem egy másikat is. Így már feszül a vállamon és a karbőség patentjának begombolása után jól illeszkedik a könyökömhöz is. De mostanában már áttérek a protektoringre.
A Decathlon szerintem tényleg jó. Tudom, mindent le lehet fikázni (sokan meg is teszik), viszont ezek akkor is jó ár-érték arányú cuccok, amikben nem fogsz csalódni.
(#19986) yodamastah
"Szóval város tempóban okés."
Örülök, hogy ennyire gyakorlott emberként megnyugtattál. Az a helyzet egyébként, hogy közel 11-11 kilométert Budapesten belül kifejezetten jó tempóban teszek meg, szóval azért nem árt a védelem.
-
#31733248
törölt tag
válasz yodamastah #19988 üzenetére
Ahogyan most használom, dupla protektorozással már jó, így feszül a vállamon és a könyökömön is jól áll. De a gyári darabbal simán kinéztem belőle, hogy elfordulhat a könyökömnél.
-
#31733248
törölt tag
válasz DigitXT #20016 üzenetére
(#20016) DigitXT
"ForceField ingben hogy érzed magad? Nekem lehet, hogy már kinyúlt, de egyre kevésbé jól."
Alig volt még rajtam ahhoz, hogy bővebben és megalapozottan tudjak nyilatkozni róla.
(#20033) Burt1793
"Álló kocsisor mellett lassan kell elmenni."
Nagy igazság, mint ahogyan az is, hogy ha látod, a buszsáv mellett megtorpan a forgalom, készülj a fékezésre, mert esélyes, hogy valaki a tükör használatáról megfeledkezve fog elég vágni. Én komolyan veszem a láthatóságot, de az ilyeneknél ez nem sokat számít.
-
#31733248
törölt tag
válasz yodamastah #20101 üzenetére
"Xmax 300 lámpája tényleg odab*sz. Először nem értettem miért húzódnak le az autósok ennyire, aztán megnéztem szemből a motort felkapcsolt lámpával "
Ne idegesíts már, nem akarok robogót cserélni. Jó nekem az SH, jó nekem az SH...
-
#31733248
törölt tag
válasz DigitXT #20133 üzenetére
Ledes az SH-é is, de nem is ez a lényeg: nagyon jó, szeretem, de van, amiben a Yamaha többet nyújt. Onnan főleg az ülés alatti dupla sisakos tárolórekeszt és az igényesebb műszerfalat irigylem. A világítása pedig vélhetően jobb az SH-énál, mert - ha jól vettem le - ott két izzó is ontja a fényt, nem csak egy. Az biztos, hogy a ledes lámpákkal rendelkező Octaviám e téren lényegesen jobb az SH-nál.
-
#31733248
törölt tag
válasz yodamastah #20136 üzenetére
Én az SH-ban célszerszámot kerestem és kaptam: igazi városi robogót. Az a "baj", hogy az ember mindig lát valami szebbet-jobbat egy másik modellnél.
-
#31733248
törölt tag
válasz yodamastah #20147 üzenetére
Egyetértek Veled, nagyon sokan akarnak megfizethető használt robogót vadászni és ez magasan tartja az árakat. A Kymco 300-asával az a "baj", hogy olcsóbb ugyan, de nagyobb is az értékvesztése, nem biztos, hogy akkora üzlet azt venni például SH helyett.
Új hozzászólás Aktív témák
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- DXRacer használt szék eladó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest