Hirdetés
- OLED TV topic
- 3D nyomtatás
- Milyen monitort vegyek?
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Androidos tablet topic
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Azonnali notebookos kérdések órája
Hirdetés
-
Színpadon a hardverzenekar
ph A hangeszközöké és monitoroké a rivaldafény, de asztali gépekről, komponensekről, notebookról és egérpadról is szó esik.
-
Kidobja a Slacket a Disney
it Miután több mint 1 TB céges adatot szivárogtattak ki egy hackertámadás után, a Disney úgy döntött, hogy beszünteti a Slack használatát.
-
Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
ma Mindegyik telep nőtt, legtöbbet az iPhone 16 Pro hízott.
-
PROHARDVER!
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
nyogo83
senior tag
Dilemmaban vagyok, kivancsi vagyok mit csinalnatok.
A gyari kipufogo dobom csovenek a tove gyakorlatilag korbe rozsdasodott(raadasul elegge viseletes a kornyeke), hegeszteni eselytelen.
Szoval jott az otlet, lecserelem.Nem feltetlen akarok hangosabbat, se a kerek kinezettol elterni. Gondoltam, hogy valami jobb minosegu "kamu" Leo Vince GP Corsa formaju dobot felrakok, nyilvan matrica/logo/minden nelkul. A jobb minosegu (nem a 20 dollaros) verziok egesz korrekt minoseguek, legtobbe E-jel meg mindenfele okossag bele van gravirozva/preselve, ha a hozza nem erto rendor csak ezt keresne rajta.
Viszont: ahogy a motoros topicban is elojott a tema, egy ket helyen a rendorok ramentek az ellenorzesre (NKH-val karoltve, tok mindegy hogy akcio szeruen, vagy spontan), nyilvan buki a dolog, mivel csak az E-jel hivatalosan, papirforma szerint keves.
Itt jott az otlet, hogy OK, akkor aldozok ra tobbet, GPR/Arrow/Gianelli/Leo Vince/ stb eredeti dobot nezek, ami melle jar mubizonylat, meg minden legal.
Es itt bukik a dolog. Mert nem eleg a mubizonylat a dobhoz, mert a mubizonylaton szerepel az is, hogy az adott dobot melyik motortipushoz homologizaltak, csak igy ervenyes(meg ha be van iratva a forgalmiba, de az mellekes)
Az en motoromhoz egyedul az IXIL csinalt hivatalosan dobot, viszont azt is USA only, szoval E jel/EC jovahagyas nulla.Szoval hiaba adnek ki egy valag penzt egy jo GPR dobert, ha ugyanugy megzsanettoznak ha jobban megnezik, mintha a kamu E jeles dob lenne fent...
Vagy van meg egy lehetoseg, minosegi anyagokbolbol keszitett gyari kinezetu dob(pl Dominator dobok [link]), amiben nincs semmifele jelzes, es esetleg utolag nyomok ra egy szolid hoallo Hyosung matricat, vagy szelecselt tablat a belso oldalara, a szukseges infokkal(jelenleg a gyari dobon van par azonosito, E jel).
Vagy marad az olcso kinai, amin eleve rajta a kamu jel mindenhol...
-
nyogo83
senior tag
válasz csongi #21252 üzenetére
A gond az, hogy konkretan se hasznalt/se uj gyari dobot nem nagyon lehet talalni hozza.
Ha valahonnan is sikerulne talalni ujat, akkor az is minimum 70k, annyiert meg khm..Ha lehetne normalisat, akkor nem gondolkodnek egy percig se, hogy mas dobot keresgessek mivel ha most cserelem, a csatlakozashoz is hozza kell majd nyulni.
Szivesebben raknam fel a plug&play gyarit, de nincs
Amugy a hangjaval semmi problemam nincs, mert nem csendes, de nem is ordit, szolid mely hangja van.[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz nyogo83 #21253 üzenetére
Ez a TDM?
Lehet kipufogos szaki tudna ra csovet gyartani, es olyan lenne mint a gyari.
Nekem a Suzuki wagonr nel koltoztette a katalizatort alolrol, elore a motor melle.
Erdemes megnezetni. Aki erti a dolgat meg tudja csinalni szerintem.Ha kipufogod gyarinak nez ki, es nem ordit mint allat, akkor szerintem fene nem nezi a jelzest. Nalam a kozlekedes felugyeletnel nem foglalkoztak vele.
Illetve a forumon azt nem mondtak, kinek milyen dobja van?Mi adhatott okot ra, hogy ennyire korbe neztek igazoltatsnal?A kinai dobnal a kerdes az, hogy mi van belul?
Ha gyorsan kieg, akkor baj van.Mas:
Vajon lehet utolag uzemanyag szint merot csinalni egy latszodo fem tankos motorra? -
nyogo83
senior tag
válasz csongi #21254 üzenetére
Hyosung Karion(RT 125)
Lehet amugy vegul az lesz, hogy egy normalis utangyartott nem ordito dobot kap(nem kinait), ami kb full hasonlo mint a gyari.
Az uzemanyag szintjelzot mar en is nezegettem, de nem sok ertelmes utolagos megoldast talaltam. Ha csak a classic cafe raceres/custom bike-os megoldast nezzuk, amikor kivul furnak alul-felul egy lukat a tankra es atlatszo csovel osszekotik A gond, hogy csak azokon a stilusu motorokon nez ki jol.
-
nyogo83
senior tag
válasz csongi #21256 üzenetére
Amugy ez volt a hetvegi rendori akcio : Feljelentik a kínai fékkart, túraplexit használó motorosokat
Amugy van egy megoldas, ami elegge draga es szemely szerint nem tudom mennyire lehet bekalibralni nagyjabol megbizhatora. Uszo mentes szint ellenorzo, a benzincsap es a karbi koze kell egy T idommal beszerelni az erzekelot, sajat elektronikaja es kijelzoje van.
Gyakorlatilag a folyadek nyomasat veszi alapul, hogy mennyire van tele a tank.De kb 120-150 dodo, annyit nem er.
[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz nyogo83 #21257 üzenetére
Ahha!
Szerintem ez tul van lihegve. :).
A motoros nappali menetfeny meg foleg.
Le kell irni hova lehet tenni es kesz.
Autoknal is le van irva. Van ami baromsag, van ami nem.
Megertem a fekkart reszlegsen. De azert annyira takony anyagbol egyik sincs, hogy fekezesnel eltorjon.
Ha a gyari torik el, akkor a gyar felelossegre vonhato egy 20 plusz eves motornal? Gondolom jogilag igen, de joggyakorlat alapjan, meg ugyse sok esely van nyerni ellenuk.
Ertem en, hogy a gyari a jo.
De egy madisonnal a gyartot alapbol kellene birsagolni az alulmeretezett es minosegu lampaival.
Itt is latszik, hogy nem szakertok alkotnak szabalyt.
A hozza nem ertok meg batratatjak azt. :).
Ez csak egy szemelyes velemeny. Es hangosan gondolkoztam. -
huszi.gyb
senior tag
Kicsit OFF, de segítség kéne. Alany: Honda Dio AF28ZX
Tank nagyon koszos volt, kipucoltuk, egész jó lett, kapott friss benzint, karburátort tisztítottunk többször is, a jelenség megmaradt: Alapjárat stabil, gázra lefullad, utána (most már) nehezen indul, ha beindult, stabil az alapjárat, és megint gázra (le)fullad. Állás után indítva 4-500m-t meg lehet vele tenni, utána megint befullad.
Karburátorra gyanakodnék, de merre induljak el?
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #21260 üzenetére
Ez a megfulladás után nem indul tipikusan a beköpi a gyertyát esete, nem?
Úgy látom, itt mindenki úszószintekkel szív. Én most kockáztatok, mert csak
az UTCOMP szerint 6L/100 a fogyi, bár tartalékjelző alapján is azt becsültem,
de jelen pillanatban nincs konkrét infó, mennyi van a tankban, de még mennék
vagy 10 km-t. Ha és amennyiben odaérek a célhoz, ott van egy benzinkút...Szerk: decemberben 7.2-es fogyival ilyenkor már kifogytam, és tolhattam.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Burt1793 #21264 üzenetére
Azt. Eltoltam az Üllőire, s vigaszul kapott 12L MaxxMotion-t.
Szerk: ilyet még sosem tankoltam, bár 10 évvel ezelőtt toltam már oda
motort. Mondhatni nagy rutinom van már a benzinből kifogyásban...[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Burt1793 #21266 üzenetére
Ez így nagyjából mind. Általában a budaörsi Shellnél tankolok: sokáig kifejezetten
V-Power 100-ast, mert azt hallottam, hogy az még benzin. De mióta már az is E5,
visszaszoktam a sima 95-re. OMV-nél nagyon ritkán járok, ám konkrétan ehhez a
kúthoz már toltam be a motort 2009-ben, akkor a rakparton fogytam ki (közel volt).MaxxMotion-ről amúgy jókat hallottam (dízelbe tervezem kipróbálni: nem motor),
most gondoltam, megérdemli szegényiszákossárkány. Amúgy 6.6* lett a fogyim,
de így a végén elég dugós volt, sajnos nem jutottam tovább: kicsit jobb a forgalom
akkor talán eljutok a Kerepesin a Shellig, de örülök, hogy csorgásnál fogyott ki és
mondjuk nem egy előzés közben, 70-nél. Olyankor lényegesen kellemetlenebb.*: UTCOMP felkúszott 6.3-ra, szóval olyan sokat nem is tévedett, én centiztem ki.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #21267 üzenetére
Apám tankol mindig omv maxxmotion dízelt, sokat jár, szereti az osztrákokat. Én szívem szerint csak télen tankolnék autóba ilyet, télen a robiba is jobbat töltök, de ilyenkor örüljön, hogy nem 91-est kap.
A motort még nem tapasztaltam ki rendesen, ma töltöttem bele úgy is, hogy a cső nem volt bedugva a tankba és simán ment bele még 1,5 liter a kattanás után, sőt még ment is volna, de inkább abbahagytam, nehogy kifolyjon a túlfolyón (ennek még utána kell néznem a típusnál), néztem, közvetlenül biztos nem folyt ki semmi a kútnál, így 18,6 litert tankoltam a 20 literes tankba, 50 km-t mentem a tartalékkal. Múltkor viszont bedugott csővel 16,8 liternél kattant, abba is hagytam a tankolást, 10 km után lement egy egység a 6-ból. Pedig ez a motor a 20 literes tankjával 330-380 km-t is elmegy.
Robogóval esténként be szoktam támadni egy kutat, ha 210 km felett van a számláló, nem kockáztatok, reggel nem akarom ezzel az időt húzni. Persze este is sikerül beszopni mindenfélével, a szilágyi fasornál lévő omv-t pl 21-22 körül boltnak használják és csak egy pénztár van nyitva, az aldi-s kút budaörsön pedig 21-kor bezár...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz Burt1793 #21268 üzenetére
Nekem sem rögtön folyt ki, annál már rutinosabb vagyok! De hőtágulás után,
meg a macskazabálók hülye dizájnjának okán "erősebb féktávokon" simán...
Mindenesetre ha kifogyott 12.35L is belefér, tehát kerek 12-vel még jó voltam.Ui: nem kcsa SH-ja volt úgy a felújítás után, hogy akkora lett a kompót, hogy
csak 100-as benzinnel ment normálisan 95-össel kopogott? 91 durva lenne...Akartam egyet gyorsulni, hogy "prémium" érezteti-e hatását, de olyan rohadt
dugó volt, hogy csak 60-ig sikerült, el kellett venni. Az megvolt 3.4 mp alatt...
Nem is számítottam csoda eredményre, elvégre nekem nincs akkora kompót:
lehet, nekem kéne 91-est tankolni. (Esetleg valami jó kis 2T keveréket, lol.)https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz nyogo83 #21257 üzenetére
Ez gyakorlatilag egy nyomásmérő nem? Mi kerül azon 150 dodóba? Link?
Felkeltette a dolog az érdeklődésem! Van is egy 5PSI érzékenységű szenzorom,
sőt, 8-as adapterem is van, kijelző meg egyéb nem kell: rákötöm az UTCOMP-ra.De mondjuk ha fél méternyi vízoszlop (izé, benzin) nyomásával számolunk, az
nagyon max. 0.05 bar. De a benzin sűrűsége miatt inkább csak 0.5 PSI. Necces.
Szerk: főleg, hogy a fél méter sincs meg vélhetőleg a Madison tankjában.És akkor lehet, meg is válaszoltam: azért drága, mert kellően érzékeny. Vagy mi.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
nyogo83
senior tag
-
DigitXT
nagyúr
válasz nyogo83 #21271 üzenetére
Hát ezért a kijelzőért egy huncut fityinget nem adnék...
Szerk: egyrészt, mert filléres tétel, másrészt 10 egységet
a gyári műszer is megkülönböztet, többre számítottam...[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
nyogo83
senior tag
válasz DigitXT #21272 üzenetére
Ja persze, az a kijelzo mar reszlet kerdese, mert van ott az analogtol is, meg ugye nagyjabol barmit rakothetsz. Igazabol itt a lenyegi resz a "dobozban" van, az kerul majd 100Eur-ba.
De mondom, a kit 70%-80%-at elviszi a nyomasszenzor. Aztan amugy itt az is kerdeses, hogy pl mennyire szamit a kulso homerseklet(megemelkedett nyomas vagy eppen enyhebb vakuum van a tankban).
Mert ahol ennyire pici nyomassal kell szamolni, ott az erre is erzekeny lesz. Raadasul kell hozza meg egy microcontroller is, egy normalisan megirt szurovel, hogy ne csak parasztban a realtime nyomaserteket alakitsd at feszultsegge, mert pl a motor dontesere, gyorsitas lassitas, hatasara ne ugraljon a kijelzo.Szoval erdekes project(legalabbis semmiffele keppen nem vennem meg a kitet), hanem ha talalok epkezlab szenzort, akkor lehet teszek egy probat, szigoruan analog ora kijelzessel. Vagy ha eljutok oda, hogy lecsereljem a full analog oramat egy analog/digital kijelzosre, akkor azzal osszehozni.
De ahogy irtam korabban, ez is szerintem inkabb ilyen kenyszer megoldasnak szuletett, hogy jobb mint a semmi es a tank furasa/modositasa nelkul fajdalommenteset be lehet epiteni.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz nyogo83 #21273 üzenetére
szigoruan analog ora kijelzessel
Nekem ilyen dual órám van, azon gondolkodok, hogy azt meg lehetne
hajtani valami korrektebb jellel, mint a gyári 10 szint. A léptetőmotorja
nagyon finoman jár, de nem kéne szórakoznom vele, mivel feszt mér...
Legalábbis azt hiszem. (Ellenállást mér: gondolom fesz esés alapján.)Ui: közben már rájöttem, miért van annyi "felesleges" pozíciója a gyári
sebességmérőnek: pont azért, hogy ne ugráljon a mutató 1 km/h-ként.
Kvázi azzal simítja a mozgást. És azért vagyok 2 km/h lemaradásban
most folyamat, mert a nulla állás eredetileg nem is a nulla, hanem egy
pöcök egy kicsivel hamarabb állította meg a mutatót: nálam már letört.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
csongi
Topikgazda
En ilyesmire gondolok, de lehet baromsag.
Atfolyas mero egy fejegyseggel.
Lehet nem is rossz alap?
Tankolasnal beutom a tankolt litert es visszafele szamol. Lehet nem a legpontosab de azert kb elegendo lenne.
Ha ezt be lehetne kotni a karbi es tank koze, nekem mar elegendo lenne.Vagy olyan megoldas ahol alol lehetne megfurni a tankot es ott beteni egy senzort. Amivel nyomast lehetne merni, es nem kellene bele machanika.
Vagy ilyesmi.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz csongi #21275 üzenetére
Egyáltalán nem baromság, csak a pontosságával vannak gondok, főleg,
ha klattyogós szivattyúd van, mert akkor az löködi összevissza a rotort.Nekem pl. a 6.3 litert a 6.6-os valós helyett az UTCOMP egy ilyen 8K-s
áramlásmérő jele alapján mérte, ami erősen nem lineáris, ám egy adott
felhasználást feltételezve, átlagban jó. Tervben van a kimérése, s a jelek
linearizálása, ezért is szereztem be egy-két Arduino-s cuccot...Ui: épp tegnap hoztam el hozzá 2 db G1/8-as csatit, hogy jól teszteljek.
(A terv az, hogy a valós mennyiséget köböléssel állapítom meg, viszont
hogy kevesebbet kelljen adminisztrálni, építek hozzá egy mérleget is...)https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
csongi
Topikgazda
válasz DigitXT #21276 üzenetére
Nem vagyok otthon ennyire az elektronikba.
Olyan eljepzelesem lenne, hogy a tankolt litert megadom manualisan. Az elfogyast pedig automatikusan kivonja.
Ha klattyogos logdosi a benzint, akkor szerintem ez a problema egy egyszeru visszacsapo szeleppel megoldahto lenne.
-
DigitXT
nagyúr
válasz csongi #21277 üzenetére
Persze, kivonja automatikusan, csak ha szarul méred az átfolyást, akkor
többet, vagy kevesebbet von ki. (Meg persze áramlásmérő nem elég, kell
egy mikrokontroller, ami feldolgozza a jeleket: nekem ez az UTCOMP, de
lesz majd saját is, pont azért, mert a jelek nem elég lineárisak a fogyival.)A visszacsapó szelep valóban sokat segített nekem is... Csak elporladt...
Merthogy nem arra van kitalálva, hogy lökdössék. Szóval: membrános AC
mellett abszolút felejteném az ötletet, azonban neked biztos nem kell azt
kétszer elmondani, hogyan kell átállni elektromosra... Vagy egyszer sem.
Jó kis Pierburg, és/vagy a koppintása: csak kapjon benzint, hadd szóljon!https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
kcsa
veterán
Rendrakás zajlik: valakit érdekel ajándékba egy bontatlan Repsol 10w40 JASO MB (tipikusan Honda robogók - SH300 pl) olaj?
Inkább odaadnám, semmint leadnám hulladékba :)
Van bontatlan 10w40 autóba is egy flakonnal...
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
csongi
Topikgazda
válasz DigitXT #21278 üzenetére
Valami ilyesmire gondoltam, ha egyáltalán jó.
És találtam ilyet is, bár elég marós ára van.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz csongi #21281 üzenetére
Szerintem a jelszint kapcsoló semmilyen előrejelzésre nem alkalmas:
adott szint alatt mondja, hogy helló, előtte semmire nem használható.
Ilyesmi egyébként a Madisonban is van, utolsó fokozat a gyári jeladón
a specifikáción túl ugrik: 10-70 ohm a szabvány, ilyenkor lemegy 90-re
viszont lehúzza földre a tartalékjelző adott lábát is... Az szintkapcsoló.
De ennyit tud, ha csak az lenne, nem lehet számolni a fogyasztást.
(Illetve de: amikor tartalékra vált, tudod, még mennyi van és arányosan
az még mennyire elég. De csak akkor, csak ott, ha konstanst a fogyi.)Az ultrahangos mérőről azt olvastam, hogy a benzingőz összezavarja...
Pedig érdekes ötlet. De természetesen azt az árat én sem fizetném ki.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
csongi
Topikgazda
válasz DigitXT #21282 üzenetére
Nekem az is elegendo lenne, ha egy figyelmesztet lampat kapcsol.
A fogyasztast majd kiszamolom.
Illetve az megoldas lehet klattyogos szivattyunal?
90 fokon agasztatni a benzin csovet, es a masod agba kotni az atfolyas merot. Lehet annyit csillapitana, hogy a muszert ne zavarja ossze.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz csongi #21283 üzenetére
Ezt az utóbbi ötletet végképp nem értem. Amúgy pontosan milyen motor ez,
hogy semmi tartalék-jelző nincs rajta? Tartalékos állású benzincsap sincs?
Anno a DT50-en az volt, ha kifogyott, átkapcsoltad, onnantól volt vmi 3L hátra.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
OFF, de érdekes: arra nem gondolnak, hogy TÉNYLEG nincs olajnyomás?
Mondjuk kezdi összeszarni magát az olajszivattyú? Mi az, hogy nincs egy
szervizben műszer, hogy nyomást mérjenek? Röhej a köbön, komolyan.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
Winne
nagyúr
Volt időm újra nézelődni picit, ebbe vagyok beleszeretve, nyilván feljebb van jóval, mint ahogy azt belőttem, de gondolkodom rajta. A 19x cm-es magasságomhoz pici, mi?
Apropó van ugyanitt egy fekete is, ezeknél is úgy működik, mint az autóknál, hogy felszereltségben lehet különbség és ez valahol jelezve is van?
[ Szerkesztve ]
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
DigitXT
nagyúr
Relatíve pici motor, igen, de végigkattintgatva a képeket: még rendszámuk sincs. Ha már PCX, akkor ragaszkodnék a magyarországihoz, annyival nem olcsóbbak a bizonytalan előéletű külföldiek, hogy megérjék az "esetleges" szopófaktort... És pont a PCX az, amiből 700K körül volt a vadiúj 2-3 éve: nem ér 600K-t 7 évesen.
Ui: ha megnézed a 410K-ért hirdetett 8 évest feketén-fehéren írja, hogy 93000 km. Nekem nem lennének illúzióim a svájci orvos megkímélt robogójával kapcsolatban! Valószínűleg ezt a magyart futárok hajthatták (szét: 11 tulaj), viszont legalább tudható, hogy karbantartás mellett elketyeg ennyit. Vö. külföldi kamu 8000
0km. Sajnos akadozik a JSZP, sokat változott a felület, lehet most is épp azt reszelik, de végül: nem elírás a futott km! Különben se hinném el, ha 9300-at írt volna.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
Winne
nagyúr
válasz FeniX- #21290 üzenetére
Miért bizonytalanított el? Nem elég stabil vele a motor? Kanyarodni nyilván könnyebb vele, de könnyebben megcsúszik?
@(#21291) DigitXT: igazad lehet, csak egyre nehezebb így olyat találni, amire teljesül, hogy magyar, leinfózható, szemre is jó és az ára is jó.
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
DigitXT
nagyúr
válasz Burt1793 #21292 üzenetére
És mit kell csinálni 48000-nél? Olajcsere, szíj, meg ilyesmi?
Dél-Budán is megoldható, ha épp van egy szabad fél órám...
(És nem jön közbe komplikáció, egy berohadt csavar stb.)Winne: "alternatíva a tekert import fosok mocsarában turkálás"
Ezt csak arra idézem, hogy sose volt egyszerű "kifogni" a tutit.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
Burt1793
veterán
És DigitXT: most kértem időpontot a Szallerbeckhez, kaptam is 2 hét múlvára, de ha segít valamelyikőtök (szerszám kell, anyagot hoznám), akkor azt szívesen fogadom. Szíjcsere volt 36 ezernél, azzal nem kell foglalkozni. Nem rángat, jól működik minden. Olajcsere, légszűrőcsere kell. Talán más nincs is (majd megnézem a leírást otthon), de persze le lehet szedni a deklit, ha sok a fél óra.
Azért lenne nagy segítség, ha vállalnátok, mert messze van ez a szerviz ezért a kis beavatkozásért.Kcsa: nekem mindig is 10w40es olaj volt benne, majd veszek olyat.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz Burt1793 #21297 üzenetére
Szerszám van. Az időpont egyeztetés a kérdéses...
Éjszaka reflektor mellett?MÁS: valami készül! Ha és amennyiben a mérleg jó (naná, az, én csináltam!),
akkor a térfogatmérést előzetes sűrűségméréssel visszavezetem tömegmérésre.Benzinkúton tankoltam pontosan 5L V-Power 100-at, tegyük fel, hogy ez tényleg
annyi, hiszen a benzinkutakat ugye hitelesítik... De ha valamiért nem is lenne jó,
végeredményben úgyis a tankolás alapján mérem a valós fogyasztást. Szóval ha
akkor elhiszem a betankolt értékeket, akkor elhihetem most is a kalibrációhoz...
A minta fotón tekintsünk el a kiírt litertől, mert most még picit hasra ütött 720 g/L
sűrűséggel számolt, s nem is vonta le belőle a kanna 370 grammját sem.Mit akarok leprogramozni? Gombnyomásra indul a szivattyú. Ekkor kezdődik az
időmérés, adott átfolyt mennyiségnél (vagy számolt impulzusnál) automatikusan
megáll, ezzel meghatározza, hogy adott áramlás mellett mit számol a pörgettyű.Ezt többféle fojtással elvégezve felvehető a mérő valós karakterisztikája, amivel a
mért értéket korrigálni tudom később, így az UTCOMP valós fogyit mérhet! Minta:
És nem kell hozzá manuálisan vacakolni, kamerázni/megbecsülni, hogy átfolyt-e
adott mennyiség, utólag számolgatva az időt. Ezt mind tudni fogja, szoftverből.
Tudom, problémát jelenthet a load cell driftelése. Főleg alacsony áramlásnál.
Még mindig verifikálhatom a mért adatokat valami hiteles mérőedénnyel. Mondjuk
ami most van 2L-es mércés kancsó, az minden csak nem hiteles: konkrétan sz*r.Szerk: egy gyors számítással a fenti adatokból 739,4 g/L lesz a V-Power.
Szerk2: a mért adatokat majd automatikusan el is mentem csv-be az SD kártyára,
vagy akár felpattanva a Wi-Fi-re küldöm magamnak levélben "utólagos elemzésre".
(Tök jó, hogy így dobálózok ezekkel a tervekkel, bár kódban még nincs meg, LOL!
Mindenesetre tudom, hogy tudja, hiszen már próbáltam tökre egyszerűen library-k
segítségével akár képet megjeleníteni, vagy zenét is lejátszani az SD kártyáról.)[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
FeniX-
aktív tag
-
FeniX-
aktív tag
válasz FeniX- #20922 üzenetére
(Honda cg 125)
Sziasztok, egy véletlen folytán megtaláltam a választ a saját kérdésemre, és - érdekességképpen - berakom, hátha valamelyikőtök találkozott már hasonló megoldással.
A problémám dióhéjban annyi volt, hogyha jár a motor, akkor a lámpáim - az ütemek függvényében - enyhén vibrálnak, és ilyen simsonosan halványabb, alacsony fordulaton. (Mértem anno töltést is, arra azt írtátok, hogy kicsit alacsony)
No, a napokban átolvastam még egyszer a leírást és ott látom, hogy azt írják:
...and the use of direct lighting with attendant dimming of the
headlight at low engine revs.Úgyhogy ez a megfejtés a halvány és "remegő" lámpámra. :-D
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen