- Azonnali informatikai kérdések órája
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Hobby elektronika
- Milyen TV-t vegyek?
- Samsung LCD és LED TV-k
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- SSD kibeszélő
- Házimozi belépő szinten
- TCL LCD és LED TV-k
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
Hirdetés
-
Olyan telefon lett az idei foci EB hivatalos mobilja, ami nem kapható Európában
ma Folytatódik a Vivo és az UEFA együttműködése, a készülékválasztás megkérdőjelezhető.
-
Nagy fordulat jöhet az OpenAI-n belül
it Profitorientált céggé válhat az OpenAI, erősítette meg Sam Altman.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #20551 üzenetére
Egyes "gyári" gumiszaroknál fényévekkel jobb.
-
csongi
Topikgazda
válasz -Mosquito- #20551 üzenetére
Nah itt falun nem ösmerik a gumisok
-
-
DigitXT
félisten
válasz csongi #20555 üzenetére
Kérdeztem tőlük, hogy ha beleér, akkor elforog? Aszondja, nem. Akkor letörik...
Szóval kb. 45 fokban elforgatva került be, de így talán még könnyebb is hozzáférni.Szerk: ja és a guminyomásmérő bizbasz is bőven elfért még rajta, szóval fasza.
Mosquito: na igen, nekem még csak 3 éve, de legalább azóta se kellett cserélniük.
[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz DigitXT #20557 üzenetére
Nem is a csere,hanem ha relatíve használod a gépet,akkor bizony elég sűrűn érdemes nézni a gumik nyomását is. Amilyen elcseszett fújok vannak,ez a szelep hasznos cucc..
UI:
A guminyomásmérő bixbaxod bevált? Néztem ilyet [link]
Szerencsére van Garmin szelep sapi is ami kommunikál a navival cirka 25-30eFt-ért [link] is, de valamiért szívom a fogam. Jah' és ha esetleg GPS-t cserélek pl 396Lm-re,abban nincs guminyomás érzékelő funkció.Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #20558 üzenetére
Persze persze, nekem is azért kellett, mert sokkal egyszerűbb ránézni, fújni.
Gyárilag hátul egy egyenes szelep volt, horror hozzáférhetőséggel a küllők közt.A bizbasz annyiban bevált, hogy működik, de azért nem tökéletes: itt írtam róla.
Mondjuk amilyen sok kilométer belement a felavatása óta? Várj, megszámolom!
52168-nál pattintottam rá, és fújtam túl (a relatív melegben) ~1 tized barral, hogy
majd fagypont körül lesz pont jó. 52369-nél rongyoltam be a fészerbe: 200 km...Szerk: előtúrtam, hogy tényleg 3 éve van meg a szelep, 39813 óta, és pontosan
5K-ba fájt (ergo biztos drágább, mint a kínai). 12000 km annyira nem sok, de az
a 15 db keréknyomás ellenőrzés sem: lusta vagyok, de jól is tartotta a nyomást.
(Ilyen bejegyzések vannak, hogy E:2.10 H:2.15, nem fújtam. Fél év után. Röhej!)Szerk2: mondjuk akkor nem gondolkodtam olyasmiken, hogy egy januárban fújt
kerék simán ereszthetett májusra, viszont a meleg miatt pont jó lett a nyomása.Szerk3: még a Heidenau gumikkal együtt invesztáltam a szelepbe. Azóta voltak
új gumik a vason, de a szelep maradt: a gumi verziót mindig újra cserélték.
Szerintem a 2,5K/db sem volt horror ár érte, bőven megérte. Hasznos fejlesztés.[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
senior tag
válasz csongi #20560 üzenetére
Csongi, Atlanticnak van valami ismert nyűgje a blokkot leszamitva?
Marmint azert kerdem a blokkon kivul, mert ha jol remlik neked 500-as van es ami ki van nezve az egy Leader blokkos 125-os. De gondolom nagyjabol egy kutya a tobbi(esetleg fekrendszer terhet el). Mert nekem nem remlik semmi rendkivuli gebasz.Azt tudom, hogy a Leader blokk nem egy kenyes joszag, cserebe nem is egy erobajnok a Balnaban, de nem is szamit jelenleg. Sogorom friss B125-hoz keres egy nagytestut es jelenleg lenne egy egesz jo arban, elso tulajos itthoni, vegig szervizelt igazoltan 26-27k km-el, 2006 karbis verzio.
-
csongi
Topikgazda
válasz nyogo83 #20561 üzenetére
Szerintem nincs tobb nyugje mint a tobbinek.
500as blokkot mondom. A 125 nem ismerem.
Termosztat draga darab 30k kornyeke.
Viz szivattyu tengely hamar kopik.
Injektor fej ha befarad akkor csoppen es befele a henger iranyaba folyik el, onnan le az olajterbe.
Varosi suru leallasnal ez nem kellemes adaleka az olajnak.
Az ECU egy kinos elem. Ha toltesi gondok voltak, vannak, az haza vagja. Kenyes a feszultseg ertekekre.
Itt is van egy forumtag, o is kuzdott vele.Grimeca fekek jol mukodtek, a csapokat rendszerint nem zsirozzak be.Mindent lehet hozza szerezni.
Olajcsere idoben, megfelelo olaj es megy.
Elektronika resz, kulonosen a toltesi kor tud rajta berohadni, es a problema onnan kezdodik, lemelegszik minden.A legjobb robogom volt. . Szivatott, de a hibak javitasa utan nagyon finom kis muszer lett .
-
nyogo83
senior tag
válasz csongi #20563 üzenetére
A leader blokkot azt ismerem eleg jol, szoval attol nem feltem, de ezek szerint a blokkon kivul nagy gubanc neked se volt vele.
Annakidejen en is szemeztem vele, de hamarabb jott a kepbe a Madison.
Thx!Amugy maris hasznos volt ez az uj jarmu lekerdezesi rendszer:
Volt egy masik Atlantic, 13 eves 37k km-el amihez a tulajnak minden szervizszamla megvolt(amiota nala van, persze), illetve egesz jol nezett ki. A gond, hogy lekerdezve kiderult, o a harmadik tulaja(2 eve) es 8 evesen hoztak be kulfoldrol, akkor 5ezer km-el
Azert az milliobol az 1, hogy 8 evesen valosan 5k km legyen benne , foleg a hazai neppereket ismerve
Szoval ott minimum 2 vagy 3x annyi a futasteljesitmeny, es ez a kis 125-os blokk ebben a balna kasztniban 70-80k km korul mar nem lesz valami acelos allapotu. Foleg ugy, hogy abban az arsavban van masik ismert hatteru robogo is.Kivancsi leszek mennyire fogja ez az ingyenes jarmu adat lekerdezes megrendezni a hasznaltpiacot, mert azert eleg sokmindent ki lehet logikazni a tarolt adatokbol.
Kapasbol megsporol akar egy 1-200km-es felesleges utazast is(a fentebb emlitett Atlantic Szeged mellett lett volna) -
-
DigitXT
félisten
Én is most nézegetem. Nagy Maja még él, de már elég ramaty...
Futár srác nem kamuzott, hogy 1 év alatt beletekerte a 20000 km-t.
Szerk3: és azzal a lendülettel el is adta. Összesen 9 tulajnál jár.A legviccesebbek amúgy azok, amiket én intéztem, és emlékszem
rá, hogy oda álltam az autóval stb.Egyik képen rajta is vagyok...Szerk: műszaki vizsgás képeket miért nem hoz?
Szerk2: az is érdekes, hogy a Madison pl. doboz nélkül jött olaszból.
De legalábbis biztos, hogy utólag kapta meg a doboztartó konzolt.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #20567 üzenetére
műszaki vizsgás képeket miért nem hoz?
Megvan. Az autónál hozott. Mondjuk óraállás összevissza fotóznak, vagy sem,
meg rögzítenek, vagy sem. Legalábbis a generált PDF tud még foghíjas lenni...Szerk: ja mégsem, nem összevissza. 2012 előtti adat ugye nincs, de műszaki
vizsgás fotó meg előfordul, azon meg ott van az óraállás is. Érdekes dolgok.
(Olyan is van, hogy nincs kép az állásról, viszont rögzítették a rendszerben.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Azt a kutya, meg a macska, hogy ezzel mennyit túráztak! Jórészt tolatva...
Szerk: azért az necc, amikor fent van a forgalmi fotója, tele személyes adatokkal...
Jó hát 640x480-ban annyira nem olvasható, de valójában mégis: tudom tesztüzem![ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz csongi #20570 üzenetére
Neeem, nekem végig szép monoton növekvő... Csak azt
ne kérdezzem soha, olaszban mennyi volt. Ez egy másik
Madison, amire kíváncsi lettem, de nem is vártam mást.Igazából egy csomó “érdekes" motor kibukik, hogy felejtős,
nem "csak" úgy, hogy tekert órás olasz, hanem úgy is, hogy
fogalma se lehet az eladónak, milyen "megbízható", hiszen
eladásra vette (palimadárnak) és véletlenül sem használni.
A másik véglet, amikor csillió tulaja volt. Szabadulnak tőle:
szegény nagy Maja is addig volt csak jó vétel, amíg a futár
(szét)hajtotta, nyilván generálra szorul, azt meg nem fizetik
meg, aztán adják veszik (olcsón, dzsuvásan) folyó olaj, stb. -
csongi
Topikgazda
válasz DigitXT #20571 üzenetére
Jah!
Velem meg alkudoznak, xaros 280k bol.
Mert ez az evjarat olcsobb.
Mikor megkerdezi mikor volt szervizelve, es megmondom neki, hogy szinte minden porcikaja ujra cserelve, es ellenorizve van.
Akkor meg nem erti, de mondjam meg mennyi az utolso ara.
De tenyleg felteszem, Noi tulajdonossal es alig hasznaltan, azt majd vetitek a sok majomnak valamit -
nyogo83
senior tag
Sajnos semmilyen muszaki vizsga/eredetvizsga bejegyzes es kep sincs az adatbazisban, pedig kivancsi lennek ra mennyire ment rottyra.
-
Micsurin
nagyúr
válasz nyogo83 #20573 üzenetére
Beszaras.... Azért az ilyet már leültetném....
Már nem nézi az ember van e szervizkönyv, magyar vagy kinti stb ha jó az állapot és stimmelne saccra a futá, s lassan a tekerés is váll vonos lesz ha kiderül végre, hogy a hirdetett vasak legalább fele pörgetve van.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
nyogo83
senior tag
válasz Micsurin #20575 üzenetére
Igazabol itt a kerdes, hogy mennyire lehetett serulve.
Az a baj, hogy nem latszodik, hogy mikor voltak az eredetvizsgak csinalva, ergo mikor valthatott tulajdonost, mert abbol volt 6db.2008-ban lett a baleset utan feltamasztva es a ficko meg azt irja 2009-ben vette. Siman benne van a pakliban, hogy ramelegitettek.
-
DigitXT
félisten
válasz nyogo83 #20576 üzenetére
Na igen, azért a leültetés kívánásával ilyenkor óvatosan. Persze, ha egy tulajos,
aki végig mindenről tud, és a végén hazudik egy ekkorát a hirdetésbe, az más...Mindjárt össze is szerkesztek egy grafikont, hogy hogy nézett volna ki az állam
szerint a nagy Maja, vagy éppen a Madison, ha nem egy ilyen "elmeháborodott"
a tulaj, aki előretekeri az órát, hogy tudja a(z általa belerakott) valós futást.Szerk: amúgy motoroknál egynél se láttam műszaki vizsgás infókat.* Miért?
Szerk2: a konkrét példánynál valszeg 2009 előtt volt több tulaj, azért nincs adat.*: nem fotót, de listát sem. Csak az óraállások rögzítéséből lehet következtetni.
Szerk3: ebből a fos becsillanó képből amúgy mit lehet kiolvasni? Még ha eredeti
méretben lenne, és nem lenne szarrátömörítve, akkor talán, de így azért necc.[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
senior tag
válasz DigitXT #20577 üzenetére
Szerintem majd idovel minden adat felkerul lassan.
Pl a Madisonomnak semmilyen muszakis infoja illetve fotoja nincs bent.
De az elotte levo motoromnak minden muszakis illetve eredetvizsgas kepe bent van, pedig vasarnap mikor probaltam lekerni, meg a rendszamhoz se talalt adatot. -
DigitXT
félisten
válasz nyogo83 #20578 üzenetére
Na ez jó hír, ha igaz. Valamiért nálam háromból semmi. Amúgy az is vicc,
hogy egy km jeladó törés miatt praktikusan úgy ment fél évet a nagy Maja nem
is kevés futással (napi 30 km csak melóba), hogy hivatalosan meg se moccant.Szerk: azért csak bedobok ide egy képet. Rá sem ismerni a vasra, de ilyen volt:
[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
Valaki letudna nekem kérdezni? Még mindig nincs ügyfélkapum csak jövő héten csináltatok de jó lenne tudni édesapám Foresightjával mi van, mivel volt már pár színe és Wilkeres....
Ültetés jogos, de nyugodtan a nyomába eredhetnének a dolognak, van bőven ideje néhány tagnak a közlekedésin...
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz nyogo83 #20581 üzenetére
Köszi
Digit közben írt csak nem elérhető a kiszolg. Nepperek épp rettegve nézik mit nem fognak tudni elmelegíteni....
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
DigitXT
félisten
válasz Micsurin #20582 üzenetére
A jó hír: "A jármű nem áll körözés alatt."
Szerk: kár, hogy nem lehet 2012 előtti km adatokat látni, ott lenne a meglepi!
Mert az még "elképzelhető" (), hogy 5 év alatt 20000 megy bele, de az már
kevésbé, hogy olaszból 9 évesen nullkilométerrel jött. Vagyis: elképzelhető![ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
Az enyemnel nincsen sok adat.
Forgalomba van es nincs korozes alatt.
Ennel tobbet nem latok.De megis.
Elso tulaj vagyok .
2015 ota.
Es akkor kerult Magyarszki forgalomba.[ Szerkesztve ]
-
Grillo
senior tag
Na Scarabeo esetében úgy tűnik, igazat mondott az eladó, vagy legalábbis nem cáfolják az adatok.
De tök mindegy végül is.
Ha addig élek is, használni fogom idén sokat.Tud valaki bontott ülést?
-
DigitXT
félisten
Éjszakai műszak: még egy Madison... Sajnálom is a tulajt, meg nem is. Sajnálom, mert már évekkel azelőtt 75000+ volt a gépben, amikor megvette. Sajnálom, mert a motor az élete során garantáltan pizzafutárként is tevékenykedett kis hazánkban...
Még az a szerencse, hogy a futárkodás röpke 1 éve alatt végig csak fiatalodott.De nem sajnálom, mert azt ne mondja már, hogy 5 év alatt rendszeres(!) használat szerint csak 4000 km-t rakott bele. Még be is írja, hogy 50 km volt Bp oda-vissza...
Hányszor tekerték már vissza ezt a szerencsétlen motort, te jó ég! És hogy rohad a váz, hogy oda se lehet fogatni a sisaktartót? A legkreatívabb módokon takarták: kedvencem a húszforintos a csavar helyén. Persze ez csak apróság!
Mindenesetre a vételára kb. tükrözi a szopóroller faktort. (Időzített bomba a köbön.)
-
huszi.gyb
senior tag
válasz yodamastah #20591 üzenetére
Ha nepperhez kerülne a Gladius, valószínűleg nála is hasonló eredmény születne...
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz yodamastah #20591 üzenetére
Ennek cserélt volt az órája, vagy mi? (Nem úgy volt, hogy 2008 óta a tiéd?)
huszi.gyb: de hát máris nepperhez került... (Bocs, ez magas labda volt.)
Szerk: nem csináltam meg az ígért grafikont, de ugye egyszer véletlen nulláztam
a Madison óráját... Én barom fogtam a SpeedoHelaert, és előretekertem vele...
Pedig most lenne egy keveset futott, megkímélt nemdohányzó stb. motorom.[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #20595 üzenetére
Racionalizáltam a flottát:
4 autó (Berlingo, Colt, StiloMW, Carisma) maradhat csak
valamint 3 motor: Gladius, Maja, CygnusMinden másnak mennie kell.
Január 10-én könnyű ezzel villogni!
Dec. 30 és dec. 31.-én vettem egyet-egyet... Necces volt, hogy nem idénre jött ki, no...[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
yodamastah
őstag
válasz DigitXT #20593 üzenetére
Jah 2 órát törtem össze rajta. Olyan 25-28e lehet amúgy benne.
2008óta az enyém. Egyelőre marad. Tőlem már vagy bontóba megy, vagy játszós motornak lehetne eladni. Épkézláb ember nem fogja megvenni tőlem közúti forgalomba használatra. Nincs egy ép elem rajta amin ne lenne látható sérülés
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz yodamastah #20597 üzenetére
Mármint 60e-n felül, vagy már az is egy eleve bontott óra volt, és onnan indult?
(Amúgy nem is közúti motornak kell használni, ha egyszer versenypályára való.)Közútra ott a robogó.
-
DigitXT
félisten
válasz yodamastah #20599 üzenetére
nem irkáltam fel a cseréknél hogy melyik hogy állt
Öreg hiba.
Új hozzászólás Aktív témák
- Aliexpress tapasztalatok
- Azonnali informatikai kérdések órája
- BestBuy topik
- Autós topik
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Hobby elektronika
- Befellegzett az Alone in the Dark rebootját fejlesztő csapatnak
- További aktív témák...