- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Házimozi belépő szinten
- Milyen egeret válasszak?
- Hobby elektronika
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
Hirdetés
-
Lunar Lander Beyond teszt
gp Nagyon sok évtizeddel az eredeti Lunar Lander megjelenése óta ismét ezen a címen jelent meg Atari logóval egy játék. Vajon mennyit javult a játékdesign a hetvenes évek óta?
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
PROHARDVER!
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
yodamastah
őstag
válasz bajnokpityu #19309 üzenetére
Nem az marad a gixxer
-
szentkuti11
addikt
válasz bajnokpityu #19348 üzenetére
Ha jól tudom, kcsánál akad valami hasonló.
-
kcsa
veterán
válasz bajnokpityu #19348 üzenetére
Micsoda véletlen
-
Burt1793
veterán
válasz bajnokpityu #19358 üzenetére
Szíj, görgő 18 ezret, kuplung többet, de persze ez felhasználásfüggő. Az új sh-nak 12 ezres az olaj csereperiódusa már, 6 helyett.
A fék és a futómű karbantartás sem olcsó és 40 ezer környékén már kell rájuk költeni.ABS nem olyan fontos szerintem, az erőtartalék és a gyors manőverezés tudja kárpótolni. Nekem eddig nem volt szükségem az abs-re robogón, motoron, országúton gyorsan menve fontosabb (és itt tényleg nagy sebességre gondolok), ott kanyarok előtt sikerült már néha aktiválnom, illetve persze mások miatt is jókat lehet satuzni.
Nekem kb. fele-fele a benzin és a karbantartási költség adott távra nézve.[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz bajnokpityu #19358 üzenetére
Az a kicsit többért mit takar? Sztemolyan 900e+ kelleni fog hozzá. Még akkor is ha olaszból hozol be egyet amiben "csak" olyan 30e km van.
-
Burt1793
veterán
válasz bajnokpityu #19380 üzenetére
Nemrég tehették kötelezővé, mert az előző sh-n még nem volt széria (2011-2015), de már elég sokan úgy vették. A 2015-ös változatnál már széria az abs.
Amúgy a robogók seggnehezebbek, ezért sem olyan nagyon fontos az abs, de igen, természetesen sokkal megnyugtatóbb az abs-es robesz, olyat vegyél.
-
yodamastah
őstag
válasz bajnokpityu #19380 üzenetére
EU-ban 2016-tól ABS-es minden motor 125ccm és felette.
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz bajnokpityu #19393 üzenetére
Konkrétan nem tudom, de csere biztos nem kell, ennyi alacsony futású óra biztos nincs, mint amennyire igény lenne.
-
nyogo83
senior tag
válasz bajnokpityu #19393 üzenetére
A muszerfalban egy EEPROM-ot vagy kiforrasztasz (vagy ha olyan a kialakitas, akkor raakasztasz par vezeteket) es a benne levo tartalmat modositva felulirod.
Nem bonyolultabb mint alaplapot flashelni kulso eszkozzel.
A nehezites altalaban, hogy a hexa tartalomban melyik cimen melyik bitet kell atirni es mire. Az autok es motorok 95%-ahoz van program amivel a tartalomban at tudod irni, vagy megvan hozza az algoritmus illetve a bit terkep.
Ha nincs, akkor az se nagy kaland aki ert hozza kicsit, a Madisonnal kb egy delutani piszmogas utan megtalaltam hogy hogyan es hol tarolja a km-t, illetve hol van hozza vedelem. -
kcsa
veterán
válasz bajnokpityu #19438 üzenetére
Itt is belőhető lehetne, csak a töredék darabszám miatt eléggé mission impossible.
-
yodamastah
őstag
válasz bajnokpityu #19438 üzenetére
Forgalmiban benne van az első magyarországi forgalomba helyezés dátuma.
-
Burt1793
veterán
válasz bajnokpityu #19438 üzenetére
Tessék, nekem az UKE az 2011.
(#19436) yodamastah: Azért a 130 (gps szerint) már elég sok a 300-asnak, én most az M1-esen járok be, óra szerint 120 a megszokott, de ha kell gyorsítok. A kényelmes valós 130-hoz már kell 600 köbcenti szerintem, még azok is forognak 5000-et ilyenkor legmagasabb fokozatban.
Igen, én is tudom, hogy mennyit csal az én órám, ezt bele is számolom, városban ezért megyek 75 körül óra szerint, mert az a 70, azt még nem is büntetik (persze ahol az ép ész engedi, nem a belvárosi kisutcákban). Az M1/M7 bevezetőn, a decathlon vonalában óra szerint 120-ra lelassítok mindig a trafinál, kocsival is ennyi kell.
(#19437) Econ: Neki 400-as Madison-ja van. Neked a legújabb, 2015 utáni sh-d van? Mi volt előtte? Jó cucc?
[ Szerkesztve ]
-
Grillo
senior tag
válasz bajnokpityu #19438 üzenetére
Nekem 2004-es és USB.
A budipóz kényelmességéről annyi, hogy a Scarabeon mondjuk olyan 1,5 órát vagyok el, utána meg szoktam állni egy fagyira/tankolni/valami, mert a seggem megkívánja a felállást. A 2 óra még menne, de utána már biztosan szenvednék. Valamivel nagyobb a lábamnak a hely, mint a kortestvér Bevely-n, az SH-t nem tudom.
-
yodamastah
őstag
válasz bajnokpityu #19481 üzenetére
Van piros XMAX csak az 125ös
De ha megnézed a képet, a színes műanyag elemeket kell lecsavarozgatni (gyorsan megvan) elviszed egy fóliáshoz megcsinálják pikk pakk olyan színűre amit akarsz.
-
DigitXT
félisten
válasz bajnokpityu #19489 üzenetére
Khm... A fél topik a "szopásaimmal" van tele, hadd ne írjam le megint.
A konkrét hirdetéssel csak az volt a baj, hogy műszakilag (!) tip-topnak volt
hirdetve a vas, ami ugye bizalmat ébreszt: gyakorlatilag a fele (se) volt igaz.
Tegyük fel, hogy nem tudják, mert csak kereskedők. Akkor meg kamuznak.Burtnak meg mondjuk az SH-ját "csinálták" (márkaszerviz!), csak valahogy
nem sikerült a vállaltakat végrehajtani. Aztán kcsa-val rakták rendbe otthon.Valahogy annyira nem győzött meg. Közel van, meg minden, de na...
-
#31733248
törölt tag
válasz bajnokpityu #19521 üzenetére
Ha a mai szabványoknak megfelel, akkor védelmi szempontból rossz már nem lehet.
-
kcsa
veterán
válasz bajnokpityu #19521 üzenetére
Kicsit én is így érzem. Próbáltam már az enyémnél sokkal olcsóbb sisakokat is, de lehet hogy a biztonsági szempontok szabványosak, a kényelem viszont nem.
A magasabb árkategóriában ez általában sokkal jobb, pedig enyém is legfeljebb középkategória legalja.
Mindig nézegettem a lidl/aldi sisakokat is pl. tartalékba, de annyira gagyi, hogy azt el nem lehet mondani
-
yodamastah
őstag
válasz bajnokpityu #19521 üzenetére
shoei
-
yodamastah
őstag
válasz bajnokpityu #19820 üzenetére
Johet a beszámoló.
-
Micsurin
nagyúr
válasz bajnokpityu #19820 üzenetére
Kymcot vettél?
*@csongi: köszi! Légszűrő csere óta megszünt a dolog, meg szépen átállítottam faterom Repcéről, 5100-es Motulra. Azóta nem olajos az Airbox, enni se eszi, olaj csere alatt ha egy decit megeszik, szerintem 5X,YYY ezerrel ez bőven jó.
* Mielőtt nekem estek volt Taiwanim szerettem ha 250 esetben lett volna még mindig meglenne.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
yodamastah
őstag
válasz bajnokpityu #19823 üzenetére
J300 stabilabb es sokkal jobban is megy. Hiába ugyanaz a blokk. J300at sokan dicserik, jol sikerült.
-
DigitXT
félisten
válasz bajnokpityu #19852 üzenetére
-
bajnokpityu
félisten
válasz bajnokpityu #19886 üzenetére
gyárinak gyári, de picit talán túlárazott+a mai telók inkább hosszúak, mint szélesek. talán bele se férne a 155mm hosszú telóm.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
#31733248
törölt tag
válasz bajnokpityu #19887 üzenetére
Ugyanilyen van nekem is, hurcolom egy ideje a kocsim csomagtartójában, de kipróbálni még nem tudtam. Samsung Galaxy S8-am van (149mm hosszú), az éppen belefér.
A J300 jó lehet, gratulálok hozzá! Nekem sajnos nincs az SH a közelemben, egy ideje nem motoroztam már. De a jövő héttől rendszeresen fogok. A budapesti forgalom amúgy egyre durvább, ismerősöm tegnapelőtt két óra alatt ért el háztól házig Budapesten belül... Mi lesz iskolakezdéskor?
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz bajnokpityu #19886 üzenetére
"ui: oda vagyok a gépért. normális, h várom, mikor kell mennem dolgozni?"
Menj el motorozni csak úgy.
Én ilyet használok telefonra: [link] Itt látni is a bal tükörre felrakva: [link]
Mondjuk szívás hogy ha rásüt a nap és 28 fok felett van a hőmérséklet akkor töltés közben túlmelegszik a teló (Note5). Megoldottam úgy hogy felül beengedem a levegőt és szellőzik, valamint érdemes 100%ra töltött telót belerakni melegben, mert akkor csak tartja a töltést, nem tölti. De sajna nem jó bezárni a telót. Viszont ez a megoldás vízálló.
Kormányon amúgy nekem nem jött be. Zárt sisakkal eléggé kint van a látótérből. Meg fogom csinálni hogy a műszerfal felett legyen a plexi mögött.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz bajnokpityu #19891 üzenetére
Ez a konzolos megoldás atom stabil az előző xmaxon is sokat használtam. Ebből a szempontból jól meg van csinálva ez a givi/kappa tok.
A j300 jobban megy mint a 300as xmax. Gyorsulás és a max sebesség is jobb ha jól emléxem. A motor erő/súly arány elvileg jobb az Xmaxnak valamivel. Valszeg a hajtás lett jobban eltalálva a j300nál, vagy az áttétel olyan hogy jobban megy
Az xmax vége nekem most a magasra húzott plexivel és a nagy hátsó dobozzal kb 145-146 sík úton. Doboz és feltolt plexi nélkül 150. 140nél 132vel megy GPS szerint. [link] A felső tartományban kb 6% csal az óra.
Ami érdekes, hogy a 140et tök könnyen eléri, és tartani is tudja, nem érezni hogy szenvedne, de 140 felett mintha falba ütközne, nem gyorsul tovább. Pedig a rev limiter még odébb. Valszeg a gyári áttétel inkább jó fogyasztásra van belőve és nem annyira a gyorsulás/top speed kombóra.
a jól látom a j300 eléri a rev limitert [link] Jól megy ez a gép nagyon Érdekes hogy állítólag a DT300 rosszabbul megy. PEdig ugyanaz a blokk elvileg
[ Szerkesztve ]
-
zombei
aktív tag
válasz bajnokpityu #19886 üzenetére
[link] Nekem ilyen van. Igaz, hogy nem robin, de a lényegen nem változtat
-
#31733248
törölt tag
válasz bajnokpityu #19889 üzenetére
(#19889) bajnokpityu
A Mate 10 biztosan nem fér bele, az S8-nál is milliméterre ki van számolva a hely (hosszában).
(#19890) yodamastah
Nekem NOLAN N44 Evom van, nagyon jól látok benne lefelé is. Kifejezetten ezt kerestem. Az előző AGV GP-1-en inkább lőrés volt ehhez képest. Nem tudom, próbáltál-e hasonlót, minden robogósnak érdemes.
-
#31733248
törölt tag
válasz bajnokpityu #19896 üzenetére
Bocs, valamit elfelejtettem. Ha a "rendes" helyére, az X-alakú gumi és a fólia közé teszed, akkor nem fér be. Ha rázárod az esővédő huzatot (ami egy újabb réteg), akkor az alá befér, úgy, hogy a sima fólián kívül, az esővédő fóliáján azonban belül lesz.
[ Szerkesztve ]
-
zombei
aktív tag
válasz bajnokpityu #19896 üzenetére
Azért nem minden modellen idomból indítják a tükröt. Pl.: Majesty,People,Scara stb..
-
DigitXT
félisten
válasz bajnokpityu #19901 üzenetére
A műszerfal burkolat egyik 3000 Ft-os idomát átfúrva.
Öreg motoron ez gond nélkül bejátszható, újon necces... -
yodamastah
őstag
válasz bajnokpityu #19904 üzenetére
Lenne piaca, csak amíg 4mft egy jó villanyrobi (BMW) addig sokat nem fogsz látni Itthon még attól is dobnak az emberek egy hátast hogy egy tisztességes nagyrobogó cca 1.7-2mft. Mondjuk jogosan, hiszen robogót nem szerelemből vesz az ember, hanem hogy spóroljon. Időt és költségeket. De nehéz úgy indítani a spórolást, hogy 2M motorra, 4-500e 4évszakos felszerelésre
Kolléga meg mikor utálja a robikat, képzeljen oda a motor helyébe egy autót. Annyival nagyobb lenne a dugó. A büdös meg... jelenleg euro4es robogókat lehet kapni ami 3-4 litert eszik a városban... ehhez képest minden autó egy szennyező szar
[ Szerkesztve ]
-
#31733248
törölt tag
válasz bajnokpityu #19904 üzenetére
(#19904) bajnokpityu
A kínaiak sok elektromos robogót gyártanak (és fejlesztenek), más kérdés, hogy elsősorban az ottani igényszinthez, viszont az értékesítés nagyságrendekkel nagyobb.
Más: a Mondeóm még nem érkezett meg, szerinted lesz benne részecskeszűrő (1.5 Ecoboost)?
(#19905) yodamastah
Tegyük azért hozzá, nem feltétlenül kell mindenkinek új nagyrobogóban gondolkodnia. A nemrég említett 125-ös Kymco Agility városi szaladgálásra már megteszi és gyakorlatilag negyed-ötöd annyiba kerül, mint egy 300-as nagyrobogó.
[ Szerkesztve ]
-
#31733248
törölt tag
válasz bajnokpityu #19907 üzenetére
Az árajánlaton Ford Mondeo Business 1.5 Ecoboost (165LE) néven ment, a megrendelésen ugyanez, de a zárójelben már csak 160 szerepel. De EURO 6.2 lesz, az autópályázásból sok jut majd neki.
-
yodamastah
őstag
válasz bajnokpityu #19921 üzenetére
Ja hát esőbe indulsz 20 fok alatt akkor vizálló meleg cucc kell Én is robesszal mentem ma reggel, és be voltam öltözve rendesen. Esőruha, meleg kabát, téli kesztyű, téli csizma, nagy térdvédő.... hazafele izzadtam is rendesen a 26 fokban
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz bajnokpityu #19963 üzenetére
De én is bőrben tolom legtöbbször. Kivéve kánikulában. 28-30 fok felett városban hálós nyári dzseki. Ha messzire megyek akkor csak bőr. Tengeren full bőrruhában voltam (biztos hülyén nézett ki de lesz*rom ) Ha stabilan 15 fok alatt van akkor nem nagyon megyek messzire a városból. Ide van egy meleg kordúra kabát, meg egyéb meleg cuccok.
[ Szerkesztve ]
-
#31733248
törölt tag
válasz bajnokpityu #19963 üzenetére
Városon belül eléggé feleslegesnek tartom a bőrt. Van egy hálós nyári dzsekim, egy rövidebb és egy hosszabb cordura felsőm, ha hideg van, megy beléjük a bélés - egy jó szélvédelmű robogón, városon belül ez már (nekem) elég.
Láttátok az új Honda Forza 300-at? Nagyon igényes paripának tűnik. Nálad nem merült fel komolyabban?
-
yodamastah
őstag
válasz bajnokpityu #19974 üzenetére
Hát nem sokminden rémlik. Annyira nem vadásztam a kawás infókat. Nem tudom láttad-e, de Varga Geriék csináltak egy jó tesztet amikor megjelent. [link]
-
#31733248
törölt tag
válasz bajnokpityu #19968 üzenetére
(#19968) bajnokpityu
Nekem csak polgári használatú bőrdzsekim van, de azt sem hordom... 2700 kilométerrel műszakilag szinte új az a moci, jó vétel lehetett. Az SH-nak nagyon egyszerű "műszerfala" van, a Forzáé sokkal igényesebb. Az ülés alatti tároló is hatalmas, a motoros plexi is nagyon bejön. Nem az SH helyett, amúgy.
(#19973) yodamastah
Hálós dzsekiből is bőrt használsz? Átfújja azt rendesen a szél?
-
yodamastah
őstag
válasz bajnokpityu #19980 üzenetére
Nyakmelegítőt használsz? már csak ez nagyon sokat dob a bőrdzsekivel.
Ha hidegebbre fordul az idő, kevés lesz a bőr. Kell egy jó meleg, hosszú vízálló túrakabát. Olyan ami a derekad alá megy bőven. Kell egy nyakmelegítő, egy rendes téli kesztyű, plusz nem árt a motorra markolatfűtés. Vagy még jobb ha fűtött kesztyűt veszel. Ezen kívül lábtakaró, vagy egy magadra csatolható kötény meg egy téli robogós csizma. Nem leszel menő ebben a cuccban, de a robogó amúgy se menő
Ezeket megveszed 2-3 fokban is el tudsz indulni reggel. Neked van reggel egy kis autópálya szakasz, oda nagyon kelleni fognak a meleg cuccok. 130nál már most megfagysz reggel ha nincs rajtad meleg motoros ruha.
Sajnos ezzel nincs mit csinálni, ha 9-10 hónapot szeretnél robogózni, ahhoz kellenek a jó meleg cuccok is.
-
kisp113
tag
válasz bajnokpityu #19980 üzenetére
Üdv,
Én tegnap tettem vissza az ülésfűtést és ma reggel már a markolatfűtés is ki lett próbálva egy kicsit
Szerintem érdemes beruháznod egy tyúkanyó+kézzsák kombóra is, nem kell ahhoz fagy hogy indokolt legyen. -
#31733248
törölt tag
válasz bajnokpityu #19985 üzenetére
(#19985) bajnokpityu
"Korduraban, plane halosban azert nem bizok, mert ha csuszunk aszfalton, jo esellyel elmozdul a proti, hiaba kb passzentos."
Nekem Modeka Mesh 2 Evo hálós kabátom van, ebből 4XL-es a méretem (191 cm @ 105 kg vagyok). A kabát - mint ahogy eddigi tapasztalataim alapján a hálósok általában - elég bő fazonú, a gyári protektorok szinte lötyögnek rajtam, ha felveszem. Szóval ennek alapján nem csodálom, hogy nem bízol benne. Én úgy oldottam meg a dolgot, hogy a gyári könyök- és vállprotektorok mellé tettem egy másikat is. Így már feszül a vállamon és a karbőség patentjának begombolása után jól illeszkedik a könyökömhöz is. De mostanában már áttérek a protektoringre.
A Decathlon szerintem tényleg jó. Tudom, mindent le lehet fikázni (sokan meg is teszik), viszont ezek akkor is jó ár-érték arányú cuccok, amikben nem fogsz csalódni.
(#19986) yodamastah
"Szóval város tempóban okés."
Örülök, hogy ennyire gyakorlott emberként megnyugtattál. Az a helyzet egyébként, hogy közel 11-11 kilométert Budapesten belül kifejezetten jó tempóban teszek meg, szóval azért nem árt a védelem.
-
nyogo83
senior tag
válasz bajnokpityu #20020 üzenetére
A legjobban az duhit, hogy csak ma reggel 3 olyan esetet lattam, amikor rendor a szart is kibuntethette volna az autosbol.
Az, hogy a Thokolyn rendorauto elott az allo kocsisorbol a csavo gondol egyet es 2 zarovonalon keresztul, buszsavon atvagva nagy gazzal visszafordul az ellenkezo iranyba es a rendor csak turja az orrat.
Az, hogy rendszeresen van, hogy rendorauto ele megy ki autos az Erzsebet hidon zarovonalon at a buszsavba, majd egyutt vonatoznak az Astoriaig es a rendornek eszebe sincs kivillogni, hogy baratom, zarovonal+buszsav hasznalata?Hat megis, mi a joisten fogna vissza az embereket attol, hogy betartsak a KRESZ-t, mikor a szemuk elott szarnak ra. Az elmult fel evben a varosban egyre jobban emlekeztet a kozlekedes a youtubos orosz dashcames videokra. Az egesz varos le van zarva mindenhol, mindegyik autos frusztralt hogy orakat ul a dugoban, nem halad, nehogymar neki valahol meg 5 percet kelljen varni, vagy valaki gyorsabban haladjon tole.
Sorozatosan latom a nagyon reg piroson valo athaladast, olyan keresztezodesekben lekanyarodast(nyilvan gyorsabb utvonal remenyeben) ahol csak egyenesen mehetne, a buszsav hasznalat mar szinte altalanos.DE...a kihirdetett uber trafizas az majd megelozi a baleseteket
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz bajnokpityu #20020 üzenetére
Minap vácin ment el mellettem egy terepjáró merci kb 120-al nyél gázon (westend előtt ahol 50es tábla van). Majdnem elé váltottam a sávot, az utolsó pillanatban vettem észre hogy jön valami mint az állat. Kurvára fontos volt neki hogy még 300 métert menjen padló gázzal a belvárosban. Darabokban szedtek volna össze ha nem veszem észre a tükörben felvillanó csíkot
A legújabb balfaszkodás amit ijesztően gyakran látok mostanában: Gyalogos telefonba belemerülve elindul a zebrán pirosnál. Majd mikor majdnem elütik, összerezzenve ébred fel a telefonból és jön rá hogy hol van, majd szalad vissza a járdára.
[ Szerkesztve ]
-
Grillo
senior tag
válasz bajnokpityu #20036 üzenetére
Itt nem, mert záróvonalon kéne átmennie. Minden nap erre jövök haza, tényleg általános, hogy meglátja 100 méterrel előtte a szaggatottat, és már vált is. Vagy ha olyan verdája van, amire amúgy sem vonatkozik a KRESZ, akkor már a híd elején. Vagy bárhol.
-
DigitXT
félisten
válasz bajnokpityu #20039 üzenetére
Nem, csak akkor, ha már a Rudas mögött oda soroltak teljesen szabálytalanul.
Amúgy sajnos az általános megállapítás sokakra igaz. Motorosokra is. Ez van. -
DigitXT
félisten
válasz bajnokpityu #20071 üzenetére
Felnicsíkot raktam fel nemrég. Jól néz ki, de ennyi. Viszonylag ritkán megyek
úgy keresztbe autóknak, hogy ez legyen az egyetlen, amit észrevesznek...
A rendőrcsíkosat passzolom, hogy hova férne a motor hátulján. Dobozra max. -
kisp113
tag
válasz bajnokpityu #20071 üzenetére
Én. A fél ebayt raragasztottam 😀
-
csongi
Topikgazda
válasz bajnokpityu #20071 üzenetére
Ahogy enblatom, a nem eszrevetel a jarmu oszlopainak kitakarasabol adodik.
Semmilyen csik, vagy lampa, vagy lathatosagi melleny nem segit. Persze minel tobbet teszunk a lathatosag erdekeben annal jobb. Igyekszem ugy helyezkedni, hogy lathato legyek tukorbol, oldalrol. Probalom kerulni a jarmuvek holtereit. -
csongi
Topikgazda
válasz bajnokpityu #20084 üzenetére
Vagy ott is ugyan azt a xemetet veszed meg...
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- nVidia tulajok OFF topikja
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest