-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
-
FRENK1988
veterán
Úrak mi a vélemény erről a gépről? van pár hibája de amúgy?
[ Szerkesztve ]
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
mycso
Topikgazda
válasz rob210 #31557 üzenetére
Párom autója kombi (astra J), meg új is, így igazából teljességgel feleslegessé vált számomra a kombi, no meg titkon mindig is vágytam egy kabrióra.
(#31558) FRENK1988: az utóbbi 2-3 hónapban itt borsodban is egyre több kabrió m2-t látok, bár inkább PH1-eket és nagyon tetszik.
Viszont itthon 1.5dci-k vannak, meg pár 120lovas 1.9dci, de azok már közel a 2M forinthoz, az újabb 131lovas 1.9dci-k, meg 2M felett.
Ilyen 2.0dci-t itthon nem is találni és ugye ez 1.5M körül van, talán mindennel együtt megállna 1.8M-ben itthonra lepapírozva.[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
giigz
veterán
válasz Mágus2 #31553 üzenetére
Pont emiatt 2x is mértem ma, viszont az egyik alkalommal csak 100-ig tudtam videózni, mert rendőrök álltak az út szélén, gyorsan tettem is lejjebb a telót...
Szakadó esőben: 8,8s
Eső után félig száraz úton: 8,7sTehát gyakorlatilag jelentéktelen a különbség. Itt nem ez a döntő tényező, hogy hány fok van, esik-e vagy nem.
-
giigz
veterán
Furcsa, hogy nem kell hozzányúlni az ablaktörlőhöz... Minél nagyobb eső van, annál szebben mennek a cseppek... 80 km/h fölött már nagyon szépen viszi lefele, átlagos esőben abszolút nem kell törölni
Kis gyenge esőben videó a vízlepergetőről: Sheron Rain OFF
-
Ck.
addikt
Én majdnem vettem egy 2004-est a múltkor 600 ezer ft-nyi összegért.
Aztán végül inkább letettem róla, mert rájöttem h ha cserélem is vmire az A6-ot, az csak egy vese lenne. Az is csak azért, mert gyűlölöm. És ha az A6 megszopat, akkor így állok rajta bosszút.
Amúgy jó kis gép, kollégám árulja, de ő is csak azért mert szintén vese fertőzött lett.[ Szerkesztve ]
-
Pecc
őstag
Köszi srácok.
-
giigz
veterán
Ennél az én 1.4 8V kopottas motorom is stabilabban jár, ennek nem ilyennek kellene lenni. A 8 szelepsből is van sokkal szebben járó az enyémnél, viszont a 16 szelepsnek még sokkal simábban kellene járni. Nekünk pl. a Focus 1.6 16V fordulatszámmérő gyakorlatilag meg sem mozdult alapjáraton, a tied pedig jobban ingadozik, mint az én 8 szelepesem, ami ugye nem a selymes járásáról híres.
Fojtószelep pucolás mindenképpen előnyös lehet, injektortisztító adalék szintén, a motornak meg Xado kezelés.
-
tresh
veterán
Xado
16szelepesnek az lényege hogy a motor kulturáltabban jár.. az ő alapjárata pedig rendbe van.. diagra téve a tied is ugrálna minimálisan ahogy az övé is és a fokátoké is az hogy most ott a műszer szemre meg se mozdul az megint más kérdés.. itt akkor van gond ha radikálisan ugrál eltér a gyári értéktől.. esetleges pucolás jót tesz neki ez így van plusz új gyertyák és beállított szelephézagok csodára képesek
-
giigz
veterán
Igen, diagon az enyém is ugrál mondjuk 720 és 780 között, viszont az övé ennél nagyobb különbséggel jár, és mint tudjuk a 16V-nek pont kisebb különbséggel kellene járnia. Volt már diagon a Fóka és az enyém is, kb. ötöd annyira ugrált a Fóka alapjárata, mint az enyém, és ez így van rendjén. Viszont ahogy neki ugrál a fordulatszám, az szerintem nincs rendjén. Nem mondom, hogy hatalamas probléma, simán lehet vele így is járni évekig akár, vagy még több, de akkor sem olyannak kell lennie.
-
tresh
veterán
Ez így van.. de szerintem 4 új gyertya +szelephézag állítás és ennyit se fog neki ugrálni.. amúgy csak érdekességképpen barátom megane 1.6 8v ugrált neki is a mutató viszont szépen járt a motor áttettük az én órámat és nem volt semmi baja..majd az övét az enyémbe és az ugyan azt csinálta mint nála Szóval sok minden lehet de én a műszercsoportot csak tájékoztatásul veszem és nem alapozok rá semmit ahogy pl a tank visszajelzőre se
-
rob210
Topikgazda
NA akkor elárulom egész nyugodt lehetsz nem rángat az autó.
Addig pedig nincs baj az alapjárattal.
Nekem jobban mozog a műszer, de amikor a fojtószelep takarítás után kiütötte az értékeket a szaki, akkor a gépen meg se mozdult 760on állt miközben a mutatóm 700 körül járt.
Egyszóval ez a műszercsoport hibája, nekem is ilyen vagy még ilyenebb.Ennek ellenére a motorom kulturáltan és egyenletesen jár.
tresh: 2 dolog egy ma voltam apudnál korrekt normális úriember, köszi, jó munkát végzett.
A másik az ne írj kérlek ilyen butaságokat, hogy szelephézag állítás, ezen gondolkozz el kérlek, hogy miért írtam biztos rá fogsz jönni.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
tresh
veterán
válasz rob210 #31579 üzenetére
Bocs 8 szelepnél leragadtam igazad van
Fáradt vagyok nem aludtam semmit egy ideje
Az a lényeg hogy jó lett a klíma.
más: nap végére
[ Szerkesztve ]
-
#42667776
törölt tag
Üdv!
Lehet, hogy lezárt téma, és bocs, hogy bele vauu, de visszakanyarodva az alapjárathoz, szerintem sincs semmi baja annak az alapjáratnak. A műszercsoportok kilengéseiről meg az előttem szólóval egyetértek az csak tájékoztató jellegű, ez kb olyan mint amit feltettem videót ott kerepel szerencsétlen, mintha ki lenne a lelke valójában szép simán jár és nem is ilyen hangos (tresh hallotta) amikor nálam járt. A lagunánál jártam tavaly úgy, hogy egyszer csak elkezdett leállni amikor elvettem a gázt kereszteződésnél kanyarodáskor amikor visszaváltottam, vagy megálltam valahol és ha gondolt egyet leállt. A legegyszerűbbel kezdtem, megnéztem a légszűrőt, fél éve volt benne 3-4e km nem volt túl vészes de kicseréltem és azóta sem áll le.
Legyen az bármilyen motor, minimális ingadozás mindig is lesz!tresh Megoldódott a rezgésed?
-
tresh
veterán
válasz #42667776 #31581 üzenetére
Nem sajnos még nem és az a helyzet hogy időm is csak jövőhéten lesz több de akkor meg asszony meg kirándulás babázás stb ..szóval most kicsit áll a dolog elég sokat beleöltem most pénz/energia terén hogy ezt megoldjam..van pár verzió még de most inkább kapja az új olajat+szűrőt + ránézek a levegő +gázolaj szűrőmre is meg látjuk hol lesz a hiba bár nem hinném hogy valami hude nagy motorikus baja lenne
-
#42667776
törölt tag
Sikerült elérnem! Megírtam a problémád jellegét és ez a válasz jött, hátha segít....
"Szerintem kell lenni valami felfüggesztési gondnak ami elkerülte a figyelmet!! Lehet egy rossz porlasztó ami utánacsepeg esetleg a porlasztási sugár ami alapjáraton adhat némi rezgést!! Lehet eldugult visszafolyó cső ami alapjáraton szintén okozhat rezgést, de ezek nagyon ritkán lépnek fel!!"
-
just
aktív tag
No, dci vakvágányon. Szombat reggel a megyeri hídon elkezdett kerepelni a motor, így pesten hagytam egy rokonnál. Mivel Zoltán szabin van, így egy másik renault szerelővel megnézettem ma, hát nem túl sok jóval biztatott. Tuti a motorból jön a hang, de még nem biztos hogy hajtókarcsapágyas. Lehet hogy valami valahonnan levált és a szelepnél megragadt. Fejlemények később, kb 2 hét múlva mikor Zoltán ráér.
Two things what i hate. People that can't count...
-
tresh
veterán
válasz #42667776 #31584 üzenetére
Köszönöm Uram,
A porlasztok pénteken rendbe lettek téve egy alacsony nyomáson pisilt az ki lett cserélve és be lett állítva mind a 4 kapott új rés olajcsöveket is. A felfüggesztés 4 ponton van a motornak az mind cserélve van és fogja mint a beton igaz emlékeim szerint a bölcsőnél is van "valami szilent" lehet az adta meg magát a jobb oldalon és azért rezonál pénteken ugy is olaj csere majd aláfekszem és megnézem mi a helyzet.
-
kisninja
őstag
Nah feltöltve a klíma 14 év után csak fele annyi gáz volt benne, meg is színezték. Most jéghideget fúj ebben az időben 5 perc után fáztam a kocsiban. Már csak a műszaki van vissza meg egy két szilent de az majd csak 30-31....
powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
tresh
veterán
válasz kisninja #31596 üzenetére
Ha olajat is töltenek vissza a rendszerbe már pedig illik akkor pont azzal óvód meg a gumi o gyűrűs tömítéseket ahol a gáz el szokott szivárogni. Csak ezért nem értem a színezést Mert az akkor kell ha nyomást engedi és ugye ahol kibukik a színezőanyag ott a problematika
-
giigz
veterán
Jelenleg meg vagyok elgedve a teljesitmennyel, igy mar nem problemas annyira, sokat jelent az a +~15% teljesitmeny. Uj injektorral szepen megy. Lassan johet a vezcsere
SocketA: 370k volt, erre ment bo masfel ev alatt 450k korul, tehat most tartok bo 800-nal kb., ebbe termeszetesen nincs biztositas, ado, benzin. Tehat ha varok a vasarlassal, akkor most a sajat Focus-unkat vettem volna at, gondolom nem kell reszletezni, a ket auto nem egy kategoria, de hat nem vagyok jovobelato... Annyi jo volt a dologban, hogy abszolut nem ertettem hozza muszakilag, es ezen azert eleg sokat tanultam, alap szereleseket, olajcsere, ilyesmi mar meg tudok csinalni. Ha a Focus lenne az enyem, ezeket nem tanultam volna meg... Pont valamelyik nap beszeltem egy ismerosommel, hogy miota megvettem, folyamatosan a szereloket jarom, de annyira hozzaszoktam, hogy ez mar kell is nekem, a multkoraban par honapig nem voltam szereloknel, telen csak jartam vele, es komolyan hianyzott, hogy jarkaljak a szerelokhoz Igy legalabb nem unalmas, el sem tudnam magam kepzelni egy Toyota-ban, dog unalom, kivul-belul fortelem unalmas szinte mind... Itt meg azert csak van izgalom, itt egy ujabb zorges, ott egy kattogas, vajon beindul-e, vezerles mikor szakad, stb.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest