Hirdetés
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Vezetékes FEJhallgatók
- RAM topik
- Hobby elektronika
- Philips LCD és LED TV-k
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
Hirdetés
-
Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát
ph A dolog már eléggé időszerű volt, mindenesetre a három színben készülő, TKL-es megoldás nem dúskál a hobbistáktól ellesett okosságokban.
-
Hosszabb előzetesen a Tomb Raider animációs sorozat
gp A Netflix-re szánt széria a tervek szerint jövő hónap elején debütál.
-
Minden információt felhasználnak rólunk a közösségi cégek
it Az amerikai hatóságok szerint a közösségi média felhasználói nem igazán rendelkeznek irányítással azon adatok fölött, amit az AI-rendszerekkel megetetnek a nagy cégek.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-=Tiger=-
tag
Nekem annyira nem, mert már többször találkoztam vele valamelyik vezérlőegység menüjében.
A problémám a következő: Mikor pár éve lettek cserélve a betétek azóta beesik a pedál... nyomod nyomod és szépen csúszik be...viszont a fékerő nem csökken és nem is levegős. Maga a fék az mindig harapott a fékhatás nem csökkent le miatta. Pumpálásra felkeményedik, majd szépen lassan megint megy be... Azért gondolom, hogy lehet van valami köze hozzá.
-
-=Tiger=-
tag
Hát de ez az... Nem lehet sztem hibás, mert az előző betétek cseréje előtt nem volt semmi ilyesmi. Meg szép is lenne ha egy 6-7 éves akkor még 3 éves autón valami baja lenne a főfékhengernek, meg ha baja is lenne, azóta már sztem rég TK-ra törtem volna a nem megfelelő fékhatás miatt. ABS is, minden működik. Nem is zavaró jelenség, a fék ugyan úgy fent fog. Hátul már annyira lekoptak a tárcsák, hogy a betét, már ami még van belőle kb 60%-os felületen érintkezik a tárcsával és még így is harap.
-
gabx76
senior tag
válasz Reaper04 #32298 üzenetére
Szia!
Annyira nem értek hozzá, hogy hangra megmondjam, de a tippem továbbra is a vezérlés/okoskerék probléma. (Simán lehet az is, amit írtál, hogy oda van már szíj, vagy valamelyik görgőd.)
Az okoskerék általában indításkor ad ki kerregő hangot, de ritkán ettől eltérőjelei is lehetnek.
Ha aktuális a vezérléscsere, és megteheted, akkor ne halogasd. Az enyémben ugyanilyen motor van és júniusban cseréltem: 40-45e az anyag + 15-20e a munkadíj. Az okoskerék még kb 40e Ebay-ről. (ha kell majd, tudok ajánlani konkrét eladót) -
csibor
őstag
N0500403 ilyen alkatrészt keresek. Valakinek ötlete?
-
SZATA
aktív tag
-
giigz
veterán
-
rob210
Topikgazda
válasz -=Tiger=- #32303 üzenetére
A főfék munkahengerednek nem lesz baja, sokkal inkább a fékrásegítő szokott ilyen hiba jelenséget produkálni.
Ha benyomod minden frankó, de ha benyomva tartod szépen becsúszik, a fékerő nem megy el, mert a fék ettől még fog, de a rásegítő belső gumi lapja valószínűleg kezd átszakadni és ezért ha folyamatosan terheled már elengedi a "nyomást" .Én másra nem tudok gondolni.
De ettől még lehet valami egyszerű baki is, többek között az elégtelen légtelenítés is lehet hiba.Renault power
-
just
aktív tag
No, autót elhoztam Zoltántól. 1főtengely,1hajtókar,hajtókarcsapágyak,csapágysor,hengerfejtömítés,vezérlés összes szíjjal és vízpumpával, főtengely ékszíjtárcsa, motor 2x átmosva, alul is felül is. apró tömítések és velejáró csavarok. Azthiszem nem hagytam ki semmit. 270ezer ft lett. Most megy mint az állat. Befecs. fejeket be kell vizsgáltatnom még.
Two things what i hate. People that can't count...
-
Laraxior
titán
válasz g.gergo #32318 üzenetére
Miért van kitakarva a MUL-189?
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
mycso
Topikgazda
válasz g.gergo #32318 üzenetére
Na ez odaver, az autó is szép, a szín is jól áll neki és a motor is YO
Más: 15K.-ért a komplett autót átpolíroznák, az jó ár érte (nekem jónak tűnik)?
Illetve eddig 2 helyen is azt mondták, hogy megcsinálják, de a fekete az nagyon kényes, nem szeretik polírozni, mert holgramos maradhat[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
AMD Power
titán
Elsőnek több mint jó - Renault Mégane használtteszt
Renault Mégane 1.4 16V Alizé, 2002 - használtteszt -
giigz
veterán
Azt nem tudjátok, hogy az én autómnak (aksim lemerülésének) mennyi idő kellene, hogy már ne induljon be? Tehát állásban kb. hány nap/hét után nem indulna már be, mert lemerült az aksi?
-
kisninja
őstag
Irreleváns kérdés...
Függ az akku állapotától, kapacitásáról, és hogy mennyit fogyaszt a riasztód illetve a kocsid. + a külső tényezők hőmérséklet stb...
Egy fullos akku 54Ah-s kb 35-40 napig bírja ha 60mA vesz fel a kocsi (compi + riasztó)
De ha minden jó és normál a készenléti áramfelvétel max 30mA így 75 nap.[ Szerkesztve ]
powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
AMD Power
titán
A fehér holló.
28 éves autó 11 ezer kilométerrel! Érdekel?
Amerikába került a Hollandiában megőrzött Renault 25Az a belső!!
[ Szerkesztve ]
-
Sly189
senior tag
mycso: amit találtam LED-et az sajnos citrom sárgán világít így az felejtős a rendszámtáblához... Mennyiért tudnál nekem egy ilyet összedobni? ( LED szalagosat )
-
Laraxior
titán
Elszakadt a gyári szőnyegem,gondoltam kipróbálom a feketét, hátha illik bele, amúgyis csak ilyen volt a tescoban, persze kisebb, mint a gyári
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
giigz
veterán
Kifogyott a benzin az autóból Nem figyeltem, vagy nem tudom, rosszul számoltam ki, sok rövidtáv volt, többet fogyasztott az autó, szóval kifogyott...
Elmentem egy 5 L-es 1650 Ft-os kannáért, Shell nyálat kapott, beletöltöttem, beindult Mindjárt megyek tankolok egyet
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
válasz AMD Power #32346 üzenetére
Ha most meglesz a vezérlés nem lesz semmi izgalom, készülök már, hogy vajon mit tudnék kitalálni az izgalmasság érdekében... Most épp az jutott eszembe, hogy kicentizem a benzint...
Na jó viccet félretéve nem szándékos volt, engem is meglepett, még 10-30 km múlva akartam menni tankolni... Viszont nem látszik semmi jele, hogy felszívott volna valamit... Szépen járt a motor... Mi baj lehetne, ha felszív valamit?
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz Laraxior #32343 üzenetére
Butaság volt tescosat venni ebbe a kocsiba csak a méretpontosat szabad megvenni.
Már mint személy szerint én így gondolom.Más:
Megane I tulajoktól kérdezném, hogy ha hosszú úton leteszitek a kezeteket a kézifékkarra akkor ott nektek is dől be a meleg, vagy nekem adta fel a harcot a hővédő lemez a kocsi alján.
Erősen gondolkozom, hogy lekapom a kipufogót és kitalálok oda valami szigetelést, mert amikor 200kmert mentünk most a kocsival akkor majdnem meleg volt a kezemnek, vagy inkább erősen langyos.Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen