-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
PowerBuldog
veterán
Üzemagyag szint jelzőtől az normális, hogy hol 3/4 fölött mutatja (ami kb a valós szint 100km után) de van, hogy 1/2 felett van éppen?
Eladó motyók: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/powerbuldog/index.html
-
tresh
veterán
válasz PowerBuldog #31451 üzenetére
Megtett km-alapján lesz pontos hogy hol áll az üzemanyag szint ill abból a legegyszerűbb következtetni szerintem, mert a szint jelzőt sok minden befolyásolja pl féloldalasan állsz a padkára, leejtő emelkedő mindig mást mutat.. egyszer elmész vele addig még visszajelez a kevés a nafta ikon akkor napi számlálón láttod hogy egy teli tank hány km-re elég..az után meg mindig tudni fogod mikor kell nyálért menni
-
giigz
veterán
Generator hosszbordas szijam mar alapjaraton folyamatosan nyikorog
Ebbol arra kovetkeztetek, hogy a vezszij is igencsak oreg lehet...
Viszont megnyugtatok mindenkit, 1-2 honapon belul meglesz a vezcsere, most megy majd a kocsi a karosszeriashoz, rozsda es a kozepso dob miatt, utana iranyban leszek a vezcsere fele
-
giigz
veterán
Ma raktam at az uj injektort amit robtol vettem, alapjarat nem nagyon volt meg, de mivel a potmeter jo rajta, es mar tudom hogy kell csinalni, ezert szepen belottem
Hatarozottan jobban megy az auto, majd kozlom az eredmenyt
-
giigz
veterán
Na szóval, mint írtam bent az új injektor, a tőle várt teljesítmény növekedés beigazolódott, alul-felül jobban húz, könnyebben gyorsít, viszont az az egy dolog nem tetszik nekem, hogy idő közben az autóm lelassult, és nem a múltkori teljesítményre tett rá egy lapáttal az injektor, hanem az elgyengült autómat hozta vissza olyan szintre, mint volt pl. tavaly év vége körül...
Szóval a célomat elértem, mert jobban megy az autó, viszont nincs meg az az eredmény (viszont most már nem az injektor lesz a ludas), amit várnék, de ez legalább már egy fokkal jobb...
80-110 km/h eredmények 4.-ben:
Vétel után, fals levegővel, elég gyenge állapotban, régi injektorral: 15,6s
Októberben, szervizekkel, fals nélkül, jó olaj, szűrő, szelephézag, stb., régi injektorral: 12,9s
Most, régi injektorral, elvileg tökéletes állapotban: 16,3s
Most, új injektorral, elvileg tökéletes állapotban: 13,3sTehát az új injektor 3 másodpercet (~20% javulás) hozott 80-110-nél... Viszont érdekes, hogy az autó a régi injektorral, rosszabb értéket produlált, mint amikor megvettem, akkor is ilyen fosgyenge volt, meg a napokban is... Pedig tavaly októberben, még ugyanezzel az injektorral, teljesen normálisan ment, persze robéval akkor is erősebb volt jóval, tehát olyan 10-11 másodperc körülinek kellene lennie, ami most 13,3s lett, tehát olyan most az erősebb (jobban dúsító) injektorral, mint tavaly a gyengébb injektorral... Érdekes...
-
#42667776
törölt tag
Olyan hangja van, mintha diesel lenne......
[link] -
#42667776
törölt tag
válasz sladka_pani #31472 üzenetére
Na ja! Lagunámon is kb ott van, csak sajna alá kell mászni, mert fentről nem elérhető.
-
AMD Power
titán
-
Mágus2
Közösségépítő
Nem is értem, hogy eddig még senki nem állított le erről a mérési módszerről, de majd én.
1 kérdésem van csak. Milyen fizikai érték változott meg drasztikusan október óta?
Igen, a hőmérséklet. Elárulok egy titkot,az sem mind1 milyen napszakban méred. Reggel 4-kor menni fog úgy, mint októberben. A beszívott levegő hőmérőjét nem tudod átverni. A meleg levegő ritkább, emiatt a teljesítmény csökken. Minden autó lustább a kánikulában. Egy kiadós eső után meg mintha motort cseréltek volna. Nézz utána, méricskélj, de a fizikát ne akard átrázni.
-
SZATA
senior tag
-
giigz
veterán
válasz Mágus2 #31476 üzenetére
Nem ertek ennyire hozza, szamomra ez volt a legkezenfekvobb, legpontosabb meresi modszer
Viszont most tankoltam pont, es sima 95 ment bele, majd ha ujra EVO lesz benne, ujra megmerem
Ha nem felejtem el es ugy jon ki a lepes, eso utan megint megmerem, meg majd oktoberben is megint... Es tenyleg ugy van ahogy mondod, a multkor eso utan olyan finoman jart a motor, alig hittem el
-
rob210
Topikgazda
Pont amit írsz ha bevált egy olaj kenési tulajdonsága azaz selymes a motor tőle és nem eszi akkor em kell csereberélni keresni a tutit mert esetleg melléfog az ember.
A meleget meg olvastam és igazat is adtam neked, de giigz annyira írta, hogy valami nem jó nála.
Renault power
-
Telda
addikt
Hali!
A 14éves kis Clio-n az eslő/hátsó lökharító műanyag eléggé ki van fakulva.
Újra lehet még ezt valahogy éleszteni, van valami műanyag ápoló kencefice? -
benvolio
őstag
Jelentem volt olajcsere /Castrol Magnatec 10w40/ és olaj- levegő szűrő csere /Filtron/.
Az olajból 3l-nél már maximumot mutatott a nívó pálca. Ez, hogy lehet? Nem 4 liter a max. az 1.4 8v -nél?
Üdv! -
-
benvolio
őstag
Persze lett járatva, és ez korábbi olajcseréknél is így volt, 3-tól egy kicsit több de ennyi a max. Végülis problémát még nem észleltem, hogy lenne. A hangja nekem is olyan, mint amit Lion01 linkelt, amit a szelephézag állítással lehetett mérsékelni, de akkor is ilyen kopogós maradt. Ezek szerint ezek a motorok ilyenek, de legalább probléma nélkül "kiketyeg a világból" mint a régi diesel mercik.
-
Pecc
őstag
Köszi a videókat srácok, én is csinálok egyet persze.
-
-
#42667776
törölt tag
Opel Corsa fényezetlen műanyag elemeit hőlégfúvózással vissza lehet hozni szinte gyári állapotra, viszonylag tartósan, azt már csináltam, lehet kipróbálom a Megane-on is. Ha siker lesz, megírom.
-
Mágus2
Közösségépítő
Nem kell ehhez érteni hozzá. Azonos körülmények között eltérő eredmény- valami nincs rendben. Eltérő körülmények között eltérő eredmény- ezen nem kell meglepődni.
Ha már ezt a mérési folyamatot választottad, akkor kapsz releváns összehasonlítható értékeket, ha mindig adott útszakaszon próbálod. Nem mindegy, hogy milyen a levegő mozgás, útfelület, emelkedő- lejtő.
Ha csak így tudsz mérni, ezeket vedd figyelembe.
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest