- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákka Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- Híres régészprofesszor segíti a GeForce-ok eladását
- Milyen monitort vegyek?
- Milyen házat vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákka Kínát
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- OLED TV topic
- Házimozi belépő szinten
- Androidos tablet topic
- Vezeték nélküli fülhallgatók
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #7645 üzenetére
nekem tuti nem jó, meló után pattanok motorra és irány badacsony, 3 napos ivászat..
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Prof01
veterán
Köszönöm szépen, holnap még megpróbálom a másik főfékhengerrel még egyszer, aztán ha nem jön össze, akkor élnék az ajánlattal!
Egyébként azt nem említettem, hogy egy picit eltér a 2 főfékhenger, mert az újban kisebb dugattyú van (valószínűleg egy régebbi R6, vagy R1-esé volt). Az is probléma lehet, hogy nem képes annyi erőt kifejteni, hogy ezzel a féknyereggel megfelelően működjön? Vagy ez nem lehet befolyásoló tényező?
[ Szerkesztve ]
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
-
vendingo
veterán
válasz runner 125 #7651 üzenetére
Nem találtam motorhoz akkut.
Most YUASA YT12A-BS-t használok, de padlót fogtam az árától (30-40K).
Milyet lenne érdemes venni helyette? Varta, banner...?Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
emre
veterán
Az szerintem ki van zárva.
Fél ötig melózok, jó lenne ha addig kiderülne, mert ha hazaérek és leteszem a seggem a fotelomba nagyon nehezen (vagy egyáltalán nem) indulok el.
Meg addig megnézem, hátha van hasonló cuccom polcon.
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Topiccsendőr
addikt
Ne viccelj már, ha a dugattyúátmérő más, akkor persze, hogy másképp fog működni. Ne a főfékhengert nézd meg szemre mekkora, hanem milyen szám van beleütve. Ez általában inch szokott lenni japánoknál, míg az európaiak mm ben adják meg. Mivel brembo sztm mm lesz. Annak nem kéne eltérnie, mert más lesz az "áttétele".
Explosión de dos tiempos
-
runner 125
nagyúr
válasz Kasza08 #7657 üzenetére
Nem akarok nagyon geczi lenni, de te egy ilyen stunt motorért pénzt adtál?
Az életük 80%-át egy keréken töltik, ahol a motornak gyakorlatilag nulla kenése van. Nem beszélve arról, h szarrá forgatják őket és iszonyú terhelésnek teszik ki a futóművet, vázat.
Noh és még jogsid sincs rá..., egyebet nem fűzök hozzá.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
veterán
válasz runner 125 #7664 üzenetére
Ha occsóé' vette, akkor még akár jó bolt is lehetett.
Persze itt a nagyon olcsóra kell gondolni.más:
ezt meg kell osszam veletek
[link][ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
runner 125
nagyúr
Ok, én máshogy vagyok beállítva.
Addig nem veszek nagymotort, míg nem tudok kp.-ra megvenni egy 5-6 éves VFR800-at.
Szerintem ez totális pénzkidobás, még 200.000Ft-ért is, de mindenki máshogy működik."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Kasza08
őstag
Occsoé. Ez egy 3 éves projekt lesz. Idén megvettem a mocit, jövőre papírmunkák, a 3. évben visszaalakítom. Számolgattam, és még így is 1-2OOk-val beljebb vagyok, mintha egyből olyat vennék, mint amilyen ez lesz a 3. évben. Ráadásul így végigmotorozhatok 3 szezont, nem csak a 3.-ban kezdhetem el. Egyébként műszakilag rendben van a gép, nem sokat bohóckodott vele a srác. Idén nem tervezek vele semmi komolyabb utat, csak itt a környéken. Mindenki nyugodt lehet, én sem szeretném odaadni a sünöknek, vigyázni fogok
-
doc
nagyúr
válasz runner 125 #7667 üzenetére
hat, az 5-6 eves VFR pont az a motor, amit szerintem tilos elso nagymotorkent megvenni...
jo esely van ra hogy nekem az lesz a kovetkezo, de meg a mostani, 750-es VFR is eleg huzos volt kezdesnek, a VTEC meg sokkal alattomosabb tud lenniegy ilyen szemmel lathatoan szetutott gepet en siman megvennek 200-ert, megtanulni palyazni meg neha vadulni pont jo lenne (amire a VRF-t sajnalnam), aztan ha egy evvel kesobb eladom fillerekert, akkor sem buktam rajta szinte semmit
Kasza08: nem csak hogy nem bohockodott, nagyon nem is torodott vele, utotte-vagta, ez latszik elsore
ha hosszu tavra tervezel vele, akkor nem biztos hogy jo valasztas volt...
szerintem inkabb tanulj meg rajta rendesen motorozni, arra tokeletes, aztan 1-2 ev mulva csereld le[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
Minden fejben dől el.
Előtte csak egy 500-as robogóm volt, az is ment 180-at, de pl. egyik barátom YZ-250F-jét sokat használtam. Ha, már mentél ilyennel, akkor tudod milyen érzés. Nah ettől rendesen bedurranik az alkarod, iszonyú a gyorsulása.
Ettől függetlenül abszolút túrázós, ésszel haladós ember vagyok. Hajlamos lennék azzal is beállni 90-100-ra és irány a 'végtelen'.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
doc
nagyúr
válasz Topiccsendőr #7670 üzenetére
Nah ezt kéne kiverni az emberek fejéből, hogy pályára elég a rossz gép. Oda jobb állapotú kell, mint utcára.
persze, Neked, meg annak aki TUD palyazni, igen
de annak, aki a masodik korben eldobja a gepet mert nem tud kanyarodni, tokeletes inkabb egy ilyen repuljon a salakagyba mint a csilivili szivemszottya kedvenc... egy abszolut kezdo tudasanal meg a szar futomu meg szetcsiszolt henger is tobbet tud -
veterán
válasz runner 125 #7672 üzenetére
én is ezt szoktam mondani
aztán a 4. 60al tötymörgős birka után elgurul a gyógyszerem általában...どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
doc
nagyúr
válasz runner 125 #7672 üzenetére
ah, igy mar ok, azt hittem csak kisebb motorral van tapasztalatod, az 500-as robogo utan siman johet egy Vtec Viffer
amugy arra gondoltam hogy egyreszt alapbol eleg eros a gep, raadasul a VTEC szelepvezerles miatt kiszamithatatlanabb mint egy 'sima', emelle a megtankolva, ABS-szel kozel 300 kilos tomeg sem konnyiti meg az ember dolgat
de az teny, hogy veszett jo vas
-
vendingo
veterán
-
doc
nagyúr
válasz Topiccsendőr #7676 üzenetére
hidd el, nekem sikerulne (marmint esni)
azt is eleg nehez volt megtanulni (es nagyon meredek helyzetben lehet hogy nem is menne, hanem bepanikolnek) hogy ha kicsit gyorsabban erek a kanyarba mint akartam, akkor nem behuzni kell a feket, hanem elengedni es palyan az ember csak batrabban megy mint orszaguton, egy hasonloan elnezett kanyarban siman repulhet a vas, azt meg nagyon sajnalnam (vez.technikai treningre is szajat huzva megyek sajat motorral, nem akarom megfektetni (egyszer hajszal hijan sikerult), mig az iskola becsovezett GS500-aval rohogve nyomom a feladatokat)vendingo:
persze, en sem 100 lovassal akartam kezdeni de olvass kicsit vissza, az a bizonyos VFR meg meredekebb valasztas lenne elso motornak mint az enyem (persze azota kiderult hogy runner 125-tol nem kell felteni)[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
Persze, a gyógyszer mindenkinél el tud gurulni, nálam is.
De, vicc nélkül, én a Nexus-szal is simán volt, h beálltam 90-re, és 3,2 literből elmentünk 100km-t volt barátnőmmel. Hozzáteszem nem a fillérkedés volt a cél, szimplán így volt kényelmes.
Ennek is megvan a feelingje, a 60-nal tempózókat meg meg lehet előzni 90-nel is, nem kell hozzá nyélgáz.doc
Hjah, Malossi varióval 7 körül ez is 100-on volt 0-ról, jó kis gép volt.
Igen, egy másik barátomnak van, igaz még nem próbáltam és nem is itt lakik, de élőben láttam már, ültem rajta, imádja.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Prof01
veterán
válasz Topiccsendőr #7663 üzenetére
Holnap megnézem pontosan milyen szám van rajtuk!
emre: oké!
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
-
Daywalker
addikt
válasz vendingo #7677 üzenetére
Nekem meg a ZX-9R az első, még én is élek a 143 ló ellenére. Fejben dől el...ezzel is el lehet motorozni finoman. Szóval mindenki azt vesz, amit akar...aki hülye, robogóval is képes meghalni, pedig arra még jogsi sem kell
Egyébként nem tudom miért gondolják egyesek, hogy pályára elég a szar gép mert úgyis a sóderágyban köt ki a paraszt. Igen, vannak idióták, de a többség, aki először kerül pályára, az be van fosva és óvatosabban megy. Ha pedig élvezni akarja, akkor muszáj jó állapot.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
runner 125
nagyúr
válasz Daywalker #7681 üzenetére
Egyetértek.
Ráadásul pl. egy ilyen stunt motor, aminek szarrá van a futóműve, esetleg van egy kis 'hajlás' a vázban (hisz tudja mindenki milyen gyorsaságiből lesz "naked stunt"), akkor pont h nem lehet élvezettel tolni vele a pályán, mert a technika nincs egyben.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
KubanitoS
veterán
válasz Daywalker #7681 üzenetére
Ha számít valamit, én is támogatom ezt a "fejben dől el" dolgot. Ugyan abszolút láma vagyok, motorom sincs, egyedül a tanulómotorral van tapasztalatom, de bizony az a motor csak akkor gyorsult, ha én akartam.
A jogsi előtt én is aránylag sokat foglalkoztam ezzel a fejben dől el vs 125-össel kell kezdeni témával és nem tudtam kinek higgyek. Csak kizárólag azután jöttem rá mit is jelent a fejben dől el dolog, miután jobban megismertem a nagy motort.
A jogsi előtt nagyon meg voltam szeppenve, hogy mihez fogok kezdeni a "hatalmas erővel" a tanulómotorban, de mint kiderült: kezesbárány volt a gép, pedig nekem csak robogós tapasztalatom volt.
Szóval véleményem szerint valóban fejben dől el a dolog. Aki hülye, az a 125-össel is meg fog halni, akinek van esze, annak szinte bármilyen motor lehet akár első gép is. Erre a dologra véleményem szerint mindenkinek saját magának kell rájönnie tapasztalatból, fórumok olvasgatásával nem fog menni. Legalábbis én így gondolom.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
Daywalker
addikt
válasz KubanitoS #7683 üzenetére
Arról nem is beszélve, hogy a speed gépek többsége is csak egy bizonyos fordulat felett vadul meg. Ha nem pörgeted, van békés 40-50 lovad és nagyon fika nyomatékod. Én is ezzel kezdtem, nem bántam meg. Igaz, van 250-es sor 4 is a közelemben, hogy jobban ráérezzek majd a pályás döntögetésre, kanyarodásra, mégse a nagyot verjem oda, de nincs rá keret, hogy működőképes állapotba rakjam.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
vendingo
veterán
válasz Daywalker #7684 üzenetére
Én meg a V2-től paráztam mert az minden fordulaton megy mint egy barom, ráadásul az enyémbe itt-ott beletúrt az előző tulaj. Nagy fúvókák, K&N, leovince. Állítása szerint így sokkal nyomatékosabb. Sajna nem tom milyen lehetett gyárilag, és hogy tényleg ennyit számítanak ezek a dolgok.
[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
-
Daywalker
addikt
válasz Integra #7688 üzenetére
Hát igen, főleg ha nulláról kell kezdeni, mármint még lejjebbről, mert bontani is kellett. 0-ról villany, fűtés, kémény, konyha stb, gondolom nem kell mondani, ezek milyen összegekbe kerülnek. Meghoztuk azt a döntést az asszonnyal, hogy most bizony koplalunk, de ezt meg kell csinálni. Ebbe pedig a pálya sem fér bele Max az autópálya, de azért is fizetni kell
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Integra
titán
válasz Daywalker #7690 üzenetére
2 hónapra terveztem, 8 hónap lett a vége. szintén nulláról
egy kis autóppppálya[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Daywalker
addikt
válasz Integra #7691 üzenetére
Ahh, jó öreg...nekem ez a szám a régi streetracinges időket juttatja eszembe 2002-2004 környékéről, amikor még volt időnk ilyen marhaságokra, és volt feelingje Na elteszem magam, mert reggel indul a daráló és korán kelek
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
TayRol
nagyúr
nekem is az első volt a bandit és még megvagyok. igaz, motorozni még mindig nem tudok.
-
Varoz
addikt
válasz Integra #7691 üzenetére
Mekkora palotát építettél te 8 hónap alatt?
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
Varoz
addikt
válasz runner 125 #7697 üzenetére
Panel?
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
szakipeet
csendes tag
Affene, elég későn találtam rá, a Suzuki márkakereskedésekben nyílt napokat tartanak, már volt több helyen.. június 16-ig még van néhány hétvége, itt a program A robogóktól a nagy gépekig minden kipróbálható..
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest