- Kábeleket és csövezést rejtő "kirakatház" a GameMax logójával
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákka Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- HDD probléma (nem adatmentés)
- 3D nyomtatás
- Házimozi belépő szinten
- OLED TV topic
- Milyen TV-t vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
Nehéz elfogultság nélkül nyilatkozni róla, megpróbálok, noh és az is igaz, h más nagymotorral, hosszú távon nincs tapasztalatom, így nem nagyon tudom mihez viszonyítani.
Nekem ez jó pár éve szerelem volt első látására, persze nem mondom azt, h foggal körömmel ragaszkodtam hozzá, elkalandoztam pár óra erejéig a BMW-k irányába is, de valahogy a racionális érvek mindig visszahúztak a VFR-hez.
Talán a totalbike egyik VFR használt tesztjében olvastam, h az RC46 II első tesztje volt mindezidáig a legolvasottabb írásuk, szinte minden teszt oda és vissza van a típustól. Egy negatívumot szoktak kiemelni, mégpedig azt, - ami leginkább az első példányokra volt igaz a cikkek szerint - h 6000-től túl durván kapcsol a VTEC vezérlés.
Amikor először mentem vele én is készültem lelkileg, fizikailag, mindenhogy, de megnyugtatok mindenkit, túl van lihegve. Nem mondom h semmit nem érezni, de az konkrét fasság amikor olyat olvasni h "ezzel külön meg kell tanulni motorozni a VTEC vátlás miatt". Lehet tapasztalni egy erőteljesebb megindulást 6000 felett, de lazán kontrollálható, sőt, én úgy gondolom h a "hubszki" érzésre 10 lapáttal tesz rá, h tényleg megváltozik a plusz szelepnyitás miatt a motor hangja (elkezd üvölteni).
Amit én inkább negatívumnak emelnék ki (mint egyedüli), az a 250kg-s száraz tömeg. Baromira fogni kell tolás közben, mert tényleg van "húzása", de persze itt is igaz, ha elindulsz vele már nem érzed úgy.Egyébként baromi kezes, a váltó pontos, precíz, a gáz talán kicsit érzékeny- azonnal reagál a fordulat a legkisebb mozdulatra is. A fékek qrva jók, a C-ABS miatt kombinált, így bármelyik kereket fékezed, mindig dolgozik az első és hátsó dugattyú is. A futóművet én puhának nevezném, bár állítható elől és hátul is, azt nem birizgáltam még.
A V4 hangja semmivel nem összekeverhető, egyedi, fémes, gyönyörű, főleg 6000 felett.
Utast még nem vittem vele, egyelőre összeszokási fázisban vagyunk, de kíváncsiságból felültem hátra is, még a 187cm-mel is kényelmesnek tűnt, az utaslábtartók kifejezetten mélyre vannak húzva.
Üléspozíció elől nagyon baráti. Formát tekintve mindig is a fej - oldalidomos motorok vonzottak, naked bike, túraenduro, cruiser nem az én világom. Annó próbáltam GSX-R-eket, tetszett, de pár km után kivolt a csuklóm, fájt a derekam, stb. Akkor eldöntöttem h sportmotort biztosan nem veszek, bármennyire is tetszik. Viszont a formavilághoz ragaszkodtam, de kényelmesebb motor kellett, amivel akár túrázni is kényelmes - két személlyel is és emellett nem túl guggolós. Ezen kategóriában nem sok alternatíva van. Triumph-ból van valami hasonló (1000-es talán), de az nem japán, illetve a BMW-nek van még hasonló sport-túrája, sor 2-es 70-80 lovas blokkal, de az sem mozgatott meg igazán, így maradt a VFR.
Szakforumon két típushibával találkozni, állítólag a generátor 50-60.000km környékén megnyikkan szinte mindenkinél, illetve a láncfeszítőre kell figyelni, csörög a lánc ha kopott, de ez is inkább 50-60k felett jellemző.
Kb. ennyi így gyorsba, ha van kérdésed mondjad csak.Hahu-n 35-40db szinte mindig van fent, úgy gondolom ennyiből már könnyű választani (pláne ha nem ragaszkodsz olyan ritka színhez, mint én )
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
FIREBLADE78
addikt
Ha egy nyomon haladó járművet előzök a sávomban és nem megyek át a másik sávba akkor nem kell ugye indexelnem?
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Laraxior
titán
válasz FIREBLADE78 #53552 üzenetére
Amúgy sem kötelező tartozék az irányjelző a motorra, így sosem kell használni
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
FIREBLADE78
addikt
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
V.Stryker
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #53554 üzenetére
De. Indexelj mindig. Az a biztos. A felesleges indexeles nem hibapont, az elmulasztott igen.
-
-
Daywalker
addikt
válasz runner 125 #53551 üzenetére
Ezek az autós-motoros tesztek sajnos mind elvakult fasságokról szólnak. A Totalbike híresen hondabuzi társaság. Múltkor egy GS500-as motorodoktoros hírhez is egy CBR600F képet raktak fel A nepper is olyan butaságokat ír, hogy kb. még a fékbetét vastagságát sem kell hondán megnézni. Most a robogóból is hondát vettek visontára. Szóval a TB full lejáratta magát már a hülyeségekkel és a márkabuziságukkal (mondjuk legalább azt a kis szar 125-ös hondát nem ajnározták most az egekig a legutóbbi tesztben, de hát gáz lett volna arra a kínaira ráhúzni, hogy minden milyen csodás).
Sajnos a tapasztalat nálam is azt mutatta most például a Hayabusa kapcsán, hogy sokszor túl vannak lihegve a dolgok, és mennek a cikkekben sztereotip baromságok, amikre ráerősítenek a tulajok is, hogy jobbnak írják le a motorjukat, mint amilyen. Hiába na, (azt nem írom, hogy kis pénz, kis foci, mert erre viktor már rácáfolt...tehát) kis pénz, muszáj önigazolást szereznie a tulajnak - a cikkekben meg nem lehet rosszat írni, mert akkor nem lesz pénz.[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
HSM
félisten
válasz Laraxior #53553 üzenetére
Nem kötelező, mivel jelezheted az irányt kézzel. Az irányjelzés viszont kötelező, az nem maradhat el, akár integetsz, akár indexelsz. Indexelni amúgy sokkal kényelmesebb.
(#53551) runner 125: Ezt a kombifék-dolgot én sosem értettem. Egészen máskor, egészen másra kell a két féket használni. Sokan ki is köttetik, szerintem jó okkal.
[ Szerkesztve ]
-
Anulu79
addikt
A tankot mivel érdemes átmosni? Lehet, hogy ez volt a baj a motorommal. Mikor leürítettem belőle a benzint volt egy nagyobb festék darab a tankban. Arra gyanakszom, hogy ő volt a ludas a motor "fulladása" miatt. Most festőnél van és amikor vissza kapom arra gondoltam, hogy jó alaposan kimosom a tankot mielőtt újra vissza teszem.
-
Anulu79
addikt
válasz FIREBLADE78 #53552 üzenetére
Egyébként meg kötelező az irányjelzés ilyenkor is.
-
HSM
félisten
válasz -Mosquito- #53559 üzenetére
Oké, nincs azzal bajom, csak mivel fórumtárs dícsérte, gondoltam megkérdezem, miért jön be neki.
Szerencsére az én motoromban nincs, én használom "manuálisan" az első és hátsó féket. De az tutifix a sírba vinne, ha hátul fékezek és elöl is ráfogna... Vezetéstechnikailag is érdekesen adja ezt ki.
-
amdk7
aktív tag
válasz pityaa23 #53547 üzenetére
Az előző alkalommal is így indult, hogy:
"Áááá, nekem nem kell CBF" és látod mi lett beőle?
Köszi a képeket!V.Stryker:
Mivel nem dupla lengővilla, így nem kell sz@rakodni vele, hogy egyenesen fut-e a kerék, vagy nem. Kilazítassz egy csavart majd egy körmös kulccsal állítassz a feszességen és visszahúzod a csavart.runner 125:
Előszür is köszönöm a részletes beszámolót, jó volt olvasni. Pár dologra reflektálnék is:A Vtec váltás miatt gondolkodom eleve 2006 utániban. Én is mindenhol azt olvasom, hogy előző verzióban finoman szólva nem egyenletesen jött a plussz erő 6000rpm-nél...
Illetve mégegy negatívumot hallottam, miszerint az oldalra kitett hűtők nagyon melegítenek. Most a tiszaföldvári talin pontosan rákérdeztem erre egy FI tulajtól, de azt mondta nem vészes, no meg nem úgysem állandóan városban araszol ezzel az ember... ha így lenne, robogót vett volna.
Én 175cm vagyok, szóval egészen védett lennék a széltől. Viszont a 250kg ami egy picit engem is "megrettent", de hallottuk a Blöff c. filmben, hogy: "A súly, a megbízhatóság jele."A HAHU-n meg 2006 (inkább 2007) felett nem sok minden van... Kinéztem egy nagyon f@szát, elmentem Tiszaföldvárra, mire visszajöttem elkelt.
Daywalker :
De az is márkabuziság (csak ellenkező oldalról megközelítve), ha azt mondjuk, hogy a Honda tuti szar, mert csak a sok márkabuzi szereti és ajnározza.
Szóval nem esem én sem át a ló túl oldalára, de minden motornak vannak pozitív és negatív túlajdonságai is. runner 125 írt is mindkét oldalról megközelítve az említett tipusról. No meg minden ember más beállítottságú, többek között én sem vennék csak japó motort autót, nem azért mert rühellem az eu-s dolgokat, csak már volt BMW, VW-m is és látom, láttam mire mennyit kell vásárlás után költeni. Ezzel együtt aláírom jók, kényelmesek, szépek az eu-s járművek is, de kinek a pap, kinek a papné... nekem a lánya.HSM:
A kombinált féknél sem úgy van, hogy rányomsz óvatosan a hátsóra és dolgozik az első!
Vészfékezésnél besegít az elsőből 1-2 dugattyú (ha csak a hátcsót taposod), illetve ha rátépsz az elsőre fog a hátsó is... és ha csúszna, akkor jön a képbe az ABS.
Nem a rutinos vezetőknek lett kitalálva, hanem a balfékeknek mint pl.: Én. Van mikor hoz az élet olyan szitut, ahol azért ez is tud segíteni, hiába 150ekm rutinnal nyomja a pályaversenyző, picit nem figyel, félrenéz és hopp, jól jön a technika. Az újabb mocikba már mindegyikbe van ilyen-olyan ABS.[ Szerkesztve ]
Adataimat többé kevésbé az adatlapomon, illetve a személyigazolványomban találod meg. :)
-
-
HSM
félisten
Az ABS-el nincs bajom, alapvetően nem szeretem, kocsiban bizonyos fajtákat ki is szoktam kötni, de motornál lehet, mégis hagynám.
Szóval én ezt a kombinált dolgot nem értettem. Elméletben jó, hogy húzod az elsőt, és húzza a hátsót, de a hátsót már alapból húzza a motorfék (ugye, nem kuplungoljuk ki a sokhengeres "ABS-t" fékezésnél). A hátsó taposásnál első húzás meg végképp nem oké.
No mindegy, szerintem érdemes ezeket a dolgokat megtanulni minden motorvezetőnek. Nekem pl. hatalmas pluszt adott a Honda vezetéstechnika tréningje... Nem is drága, ha azt veszed mennyibe kerül egy árokban landolás....[ Szerkesztve ]
-
Daywalker
addikt
Az miért lenne márkabuziság? Az simán utálat...az a márkabuziság, ha leszarozom a hondát és helyette a buzukit ajnározom az egekig. Na ezekből is van elég.
Nem állította senki az ellenkezőjét sem, tehát azt, hogy a Honda szar (bár az autóiktól nem vagyok elájulva, főleg ami a sokat emlegetett minőségi összerakást meg anyagokat érinti). Egyszerűen arról van szó, hogy kategorikusan agyon van ajnározva valami, és legendákat építenek rá a userek úgy, hogy fingjuk nincs róla, nem értenek hozzá, vagy ha nem jó, akkor nem vallják be az önigazolás miatt. Itthon különösképpen, mert itthon az a jó, amire nem kell költeni, csak tankolni bele...bírja a ridegtartást, a beleszarok, nemtörődöm kóklerek hathatós munkásságát. Sajnos ha veszel egy BMW-t (autót) használtan, akkor ugyanez a helyzet..."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
amdk7
aktív tag
Hááát, igen. Ha tudom valóban összefuthattunk volna.
Mondjuk én a felvonulásokat alapból kihagyom, ettől függetlenül az asztal mellett megihattunk volna valamit.
Majd legközelebb! Ami késik nem múlik.HSM:
Honda Safety-n én is voltam. Nagyon hasznosnak is ítélem és ajánlom is mindenkinek aki még nem volt vezetéstechnikai tréningen. Sőt, mi több, mennék még többször is.
És egy szóval nem mondtam, hogy nem kell megtanulni fékezni. Sőt az a legjobb, ha minden külső beavatkozás nélkül vészhelyzetben tökéleteset fékezünk. Sajna mint írtam az élet nem mindig ezt hozza, ezért én üdvözítőnek tartom a technikát, azaz ha van "B" variáció is.Daywalker:
Igen, ez így van. Itthon mindenki elvakult, ezen kár is vitatkozni.
Én csak arra akartam rávilágítani, hogy sok a "márkabuzi" attól még nem biztos, hogy az sz@r, vagy utálni kell.
De nem ér ez a téma szerintem több szót, mert mindenkinek van valamilyen szinten 1-2 favoritja.[ Szerkesztve ]
Adataimat többé kevésbé az adatlapomon, illetve a személyigazolványomban találod meg. :)
-
HSM
félisten
Elfogadom az álláspontod.
Mondjuk az amúgy mindenképpen hasznos, ha az ember mindig fejben tartja azért a fontosabb technikákat, és ebben pl. a kombinált fékrendszer pont, hogy nem segít.
Ellenben az ABS segíthet vészhelyzetben, anélkül, hogy "elfeledtetné" az emberrel a helyes technikát, így azzal nagy bajom nincs.
-
Következő ilyesmi Sárváron a Vármeeting lesz, de úgy néz ki egyedül megyek ha megyek, viszont akkor nem hiszem, hogy kiperkálom a beugrót. Na meg nem maradok éjszakára sem.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
runner 125
nagyúr
A kombifék kapcsán ki kell hangsúlyozni h ABS-szel van kombinálva, szóval, nehéz ez által akkora baromságot csinálni, h emiatt ess el. Értem én h az ősprofi motoros nyers technikáért van oda és tudja mit mikor, h kell használni, de jelen helyzetben ne úgy képzeld el, h húzol egy első féket, és 50-50 arányban fogja mindkét kereket. Múltkor olvastam valamerre, ha jól emlékszem kb 20-80 arányban dolgozik a fékrendszer. Lábfékre többnyire a hátulját fogja, az elejét csak pontosan annyira, h fokozza a lassulást és így fordítva.
Az ABS meg eleve kontrollálja h ne legyen kerékmegcsúszás fékezés miatt, se elől, se hátul.Őszinte leszek, nem mentem vele még kanyarban határon, egy jó darabig még nem is fogok, viszont a fékhatást már próbálgattam mellékuton, nekem baromira bejön ez a kombó. Valahogy úgy tudnám leírni, h ha megfékezed a motort mondjuk első fékkel, nem érzed azt a tipikus csak és kizárólagos első villa beülést, hátsó elemelkedést, hanem olyan érzés, mintha kompletten az egész motor "beülne" a fékezéstől.
Kétségkívül ez inkább túravas, mint sportmotor. Az én felhasználási igényeimnek tökéletesen megfelel. Valahogy biztonságosabbnak érzem ez által, nem akarok határokat feszegetni vele.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
HSM
félisten
válasz runner 125 #53569 üzenetére
Mondom, mit látok problémásnak benne, amin az ABS sem segít. Kanyar előtted, lassítasz, itt nagyon oké (lehet) a kombi fék. Ledöntöd kanyarba, de sunyi az íve, nagyobb dőlés kéne. Ráhúzol a hátsó fékre, hogy segítsen kicsit jobban bedönteni, és nem pont az fog történni, mivel ráhúz az elsőre is, ami viszont épp felállítani igyekszik a motort. Még ha csak 80-20 arányban, akkor sem az igazi. És ha kiviszed a korlátot ez a 20% miatt, ott az ABS sem fog tenni érted semmit, mivel nincs kerékmegcsúszásról szó sem.
"hanem olyan érzés, mintha kompletten az egész motor "beülne" a fékezéstől."
Ezért fontos mindig első és hátsó fékkel egyszerre fékezni. Így áll meg a motor jó technikával fékezve. Ezt meg tudod csinálni kis gyakorlással kombifék nélkül is, viszont kombifékkel nem tudod csak a hátsó vagy csak az első kereket megfékezni.
Én ebben látom a rendszer problémásságát. -
amdk7
aktív tag
De ez nem úgy működik (mint írtam), hogy hátsóra rálépsz és húzza is az elsőt!
Van bőven szabadsági fokod. Finoman tudsz csak a hátsóval is fékezni! Ha meg betéped a hátsót, akkor ott már b*szhatod ha van, ha nincs ABS.
Vagy gondolod az aki a safety programot megalkotta, olyan motort gyárt, amivel azt nem lehet követni?Xaels:
Őszintén, nem vagyok nagy motoros találkozós tipus, inkább a haverok miatt megyek, akiket évente 1x-2x látok. (No meg újakat szerzünk. ) Ilyenkor jól elbeszélgetünk, iszogatunk, aztán go home.Adataimat többé kevésbé az adatlapomon, illetve a személyigazolványomban találod meg. :)
-
HSM
félisten
-
amdk7
aktív tag
Igen, de a safety-n vészfékezést gyakoroltad, ezért kellett kikötni.
Az meg, hogy mitől blokkol a hátsó, mennyire kell határozottnak lennie a fékezésnek, 40-45fokos aszfaltnál, mondjuk egy mélygarázsból kigurulva (15fok) azt elég nehéz megítélni.Szerintem nem rossz az az elgondolás, igaz nem pályára való, de a hétköznapi hősökből így kisebb eséllyel lesz legenda. :S
V.Stryker:
A google a barátod.
[link]
De más motorgyártó is alkalmaz ilyen vagy hasonló lengőkart.[ Szerkesztve ]
Adataimat többé kevésbé az adatlapomon, illetve a személyigazolványomban találod meg. :)
-
Én is inkább túrázgatni megyek. Mindig kerülő úton megyünk/megyek. Minél több legyen a motorozás, de haverék igénylik. Így egy éjszakába nem halok bele.
Igazából ki vagyok éhezve egy jó kis tábortűzes szalonnasütésre már egy ideje. Kéne valami kempinget keresni egy jó helyen és egy éjszakára kigurulni egy túrával egybekötve.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
V.Stryker
nagyúr
Az lehet, csak nekem nem ilyen mocim van.
Szerveződni látszik egy vészfékezős gyakorlás. ha valakit felizgatna rajtam kívül....
[ Szerkesztve ]
-
-
V.Stryker
nagyúr
Jó kis erdei hűsöléshez javasolnám ezt a helyet. Mi ide megyünk nyaralni is.
-
-
válasz V.Stryker #53577 üzenetére
Jól néz ki bár azért közelebbi célpontot kellene találni. Pároméknak fent a Mátrában van faházuk Fallóskúton. Az is jó hűs ilyenkor, ha más nem a család felmegy hónap végén.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Ferdzsoo
addikt
Nálam a lábfékfék fékez 6 dugattyúból kettőt elöl, de az első nem nyúl hozzá a hátsóhoz.
Elmondanám hogy nagyonjó dolog. Pont amikor bent vagyok a kanyarban (nem a kanyar bejáratánál mert akkor term. mindkettővel fékezek, hanem mikor már benne vagyok és elmértem a tempót vagy szűkül az ív) akkor kicsit lábfékezek és érezhetően jobb lassulást el tudok érni vele mert az a két dugattyú elöl az számít. És nem kell határig taposni a hátsót hogy pont a megfelelő tempót elérd, hanem rásegíti azt a keveset az első.
Én nagyon szeretem.
Mondjuk hogy a kézifék a hátsót is fogja az tényleg érdekes elgondolás, ennek nem látom annyi értelmét..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
runner 125
nagyúr
válasz Daywalker #53556 üzenetére
Ezzel én is tisztában vagyok, becsnepperrel az élükön, valóban egekbe ajnározzák a Honda-kat.
Néha én is szórakozom a nem romlik el gondolattal, ami nyilván nettó hülyeség és csak gag, de a megbízhatóságukat akkor is nehéz megkérdőjelezni, ennek ellenére kompromisszumok ezen márkánál is vannak.
Pontosan ezért igyekeztem megemlíteni az általam tapasztalatakat, negatívumokkal együtt. A tömegén nincs mit szépíteni, nehéz, fogyhatna legalább 50 kg-t, de a VTEC tényleg nem annyira szájba rugós az utolsó példányoknál.amdk7
Nincs mit.
Nézd, az oldalhűtők hőjét maximum lassú (20-30km/h) tempó mellett érezni. Városban 50-nel gurulva már simán elviszi a menetszél és az oldalidom nyílás kialakítása is olyan, h nem a térdedre tolja rá, szerintem nem zavaró. Az viszont tény, h a gyökkettes tempót (nem leszek felvezető egy motoros felvonuláson, az biztos ) nem szereti, hamar elkezd melegedni főleg így nyáron, talán itt kijön az oldalhűtő hátránya. Kis tempó mellett egyszerűen nem kap akkora menetszelet.
Amiről még nem írtam fentebb az az egyedisége és a forma. Nincs még egy V4-es, oldalhűtős, 1 lengőkaros, VTEC vezérlésű, C-ABS-es motor piacon. Műszaki, tech boozyként nekem ez is fontos volt, bevallom. A formája meg kortalan, szó szerint. Autó, motoriparban egy tizenév + -os gyártási periódus mindig óriási bizonyíték. Sőt, a legkeményebb amin kihűltem amikor mentem a gyári szűrőért, h az RC46 II még most is rendelhető. Gyártják. Persze ki venne már ilyet, amikor ott az utód. Nem az elfogultság beszélel belőlem, picivel többért vehettem volna olyat is, de egyszerűen nem jön be. Sokkal inkább a fogaskerekes FI utódjaként látom, túl eltúrásították, túl "puha", túl steril, túl kecses lett. Forumbejegyzések szerint a teljesítményéből is érezhetően faragtak lefelé, talán próbálnak nagyobb rést hagyni az 1.2-es és e között.
Számomra kiveszett belőle a disznóság, na.
Úgyhogy a következő biztosan az 1.2-es lesz.
A jót hamar elviszik. Ha megvan a vásárlási szándékod érdemes azonnal cselekedni, enyémet késő du. rakták fel, másnap reggel 8-ra nyitáskor ott voltam, majd pár nap matek után elhoztam.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
HSM
félisten
válasz Ferdzsoo #53582 üzenetére
Köszönöm, egy ilyesfajta magyarázatra voltam kíváncsi. Ezekszerint annyira nem rossz, mint amennyire először számomra tűnt. Mondjuk ettől függetlenül ha ilyen Hondám lenne, első dolgom lenne kikötni, de így már értem, miért szeretik a tulajok.
(#53583) runner 125: Kitűnő és egyben gyönyörű gépek ezek, jó pár egzotikus megoldással. A hűtő amúgy bármilyen motornál fortyog, ha ilyen 20-30-al mész hosszabb ideig, főleg ilyen hőségben, olyankor még örülhetsz, ha nem ömlik a nyakadba/lábadhoz a forróság.
[ Szerkesztve ]
-
canniball
nagyúr
válasz runner 125 #53581 üzenetére
Megint megtudtam valami újat.
Btw a "facelift" mit jelent pontosan? Guglival csak egy totalbike tesztet találtam, de abból erről pont semmit nem tudtam meg...https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
beci
őstag
Sziasztok.
Az mitol lehet,hogy melegen ha tolom a motort,a hatso kerek felol kattogo hangot hallok?Nem a lanc. Nincs megnyulva,pont jo.Olyan nincs,hogy valami ne lenne sörnyitó....
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #53583 üzenetére
En csipem a becsneppert, meg nincs az emberrel baj, de a mitoszokat mindig olyanok kajaljak, akik nem latnak bele annyira melyen valamilyen teruletre. Pl az az elszolasa, h milyen pici szelepe van a kisturbos automotoroknak, es milyen szarok, pontozonak sem jo az anyaga... (Mindezt szemrevetelezessel megallapitani) egy sornegy motorkerekparban raadasul akar 15 ezret is porog, es megkockaztatom vekonyabb a szara...
A mitoszok is siman megallnak ilyen labakon.
Szoval kell ehhez egy szuklatokoruseg, es egy kis egyugyuseg.
(A hasznaltkocsikhoz az ember dobbenet hogy ert egyebkent, hangsulyozom)[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #53588 üzenetére
Azt hittem, ez egyértelmű, azért kötném ki, hogy én tudjam külön-külön adagolni a fékerőt előre és hátra, ahogy a helyzet megkívánja.
A tapadási körrel nincs igazad, ha már ki vagy sodródva (vagy poros/homokos/köves az út széle és nem tudsz jobban kihúzódni), nem igazán tudod jobban alászedni, az ülésből kimászni meg idő. Mi marad korrigálni az íven, azaz lejjebb dönteni a vasat? Hát a hátsófék. CSAK a hátsófék, első nélkül.
-
polimorf
tag
A leányom driftelni tanul [link]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Topiccsendőr
addikt
Hat nekem nem egyertelmu, hogy miert kotogeted ki az abseket
Igazam van, bizonyos korulmenyek kozott. Es neked is igazad van, bizonyos korulmenyek kozott.
Ja hogy mar lesodrodtunk az utrol? Ja es mar poros uton is vagyunk?
Hat akkor elerkeztunk oda, hogy ez baromira szituaciofuggo.
Mekkora a tempo? Mennyire poros az ut? Mekkora tempoig hasznalhatod a hatso feket a motor lejjebb dontesere?
Nem lehet rahuzni mindenre ezt.Explosión de dos tiempos
-
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #53593 üzenetére
Dehogy akartam mindenre ráhúzni. Csak azt állítottam, hogy van az a szitu, amikor szerintem jobb, ha külön van. Mivel külön tudom húzni egyszerre és külön is, míg a kombó az mindig kombó, ha akarom, ha nem.
A kombó akkor jobb, ha a vezető hibázik, vagy nem jó technikával fékez, és nem az általam vázolt szitu áll fenn. Szóval ja, szituáció és vezető függő a dolog ahogy írod.Az ABS kikötés csak azért, mert egyfelől egy igen komoly plussz hibaforrás (az egyszerű és igen megbízható hidraulika helyett kiegészül a rendszer kerékérzékelőkkel, vezérlőelektronikával, pumpával, plussz rakás extra csővel, és még ami nem jut eszembe), másfelől többször bebizonyosodott, hogy főleg csúszós útviszonyok mellett (eső, homokos aszfalt) lényegesen jobban fékezek a tulajdon lábammal, mint amire a régebbi ABS-ek képesek (a legújabbakhoz nem volt szerencsém, nem tudom, jobbak-e már). Egyébként sokszor bele is írják a kocsik/motorok kézikönyvébe, hogy növeli a féktávot az irányíthatóság megtartásának érdekében, szóval nem én hibbantam meg a melegben, hogy ezt tapasztaltam több ízben is....
Motoron amúgy csak a kombinált fékezést kötném ki, az ABS-t nem, tekintettel hogy ott sokkal nehezebben védhető az első kerék blokkolása, mint autón. Persze, ha valami speckó bukókeretes motorral előtte tudnám gyakorolni, hogy előzzem meg a blokkolást bizonyos körülmények esetén, akkor lehet a motoromnál is kikötésre kerülne, ha lenne egyáltalán benne.
Természetesen az ABS kikötés nem való mindenkinek, ezzel tisztában vagyok. Az amatőr sofőrős állóra fékezett keréknél százszor hamarabb megáll a legbénább ABS is. Ugyanez motoron, sokkal jobb, ha valaki ABS-el mer rendesen fékezni, mintha ABS nélkül csak hátsóval próbálna szenvedni... Vagy ha túl bátran tépi meg az elsőt ABS nélkül és kicsúszik alóla...[ Szerkesztve ]
-
beci
őstag
válasz Topiccsendőr #53589 üzenetére
Nem konkrét hibafeltárást és javítást kértem.
Csak ötleteket,hogy merre induljak el.Olyan nincs,hogy valami ne lenne sörnyitó....
-
amdk7
aktív tag
Egy jó kempingezés sosem rossz.
Az a baj, hogy itt a környéken (Cegléd) nincs semmi érdekes hely. Muszáj északnak indulni,mert bár a másik irányba is mehetek, de arra gyakorlatilag csak egyenes utak vannak. :SAdataimat többé kevésbé az adatlapomon, illetve a személyigazolványomban találod meg. :)
-
smallmer
őstag
Sziasztok,
aprilia sr 50 factoryba esetleg nem tudjátok, hogy mekkora nyomás kell a gumikba? esetleg valahola gumin rajta van?
köszönöm -
runner 125
nagyúr
válasz Topiccsendőr #53590 üzenetére
TCar-on szoktad olvasni a nepperűzőt? Nem hiába került ki az a kis monológ nemrégiben, de akkor is.. olyan szinten közhely, semmitmondó válaszokat szokott adni, h az már fáj.
Láttam azt a részt amikor elmentek vele bevásárlókörútra Németországba, aláírom, ebből él 25 éve, nyilván érti a dolgát. Az elfogultságuk viszont nem kérdéses, olyankor is be szokott nyomni egy Honda Jazz-t, amikor nem is azt a kategóriát keresi a user.canniball
Kapaszkodj meg, külsőt tekintve kb. 1-2 dolgot változtattak a fényezésen kívül. A VFR felirat nem matrica, hanem dombornyomott lett, a ford.számmérő más hátteret kapott és lekerültek a narancssárga index-ek.
Ekkora jött képbe a C-ABS rendszer, ha jól tudom az első futóművön is csiszoltak, emellett javították a VTEC váltás miatti átmenetet, illetve új gyújtásgörbét kapott.
Apróság még, de pl. a váltónak 2006 után kivezettek egy jeladó csatlakozási pontot, így az utólagos fokozatkijelzőt már közvetlenül rá lehet dugni, nem kell vezetékeket metszegetni, összekötögetni, h jól működjön.
Kb. ennyi amiről én olvastam.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz runner 125 #53599 üzenetére
A sztereotípiáknak - bár definíciójánál fogva túlzóak és sarkítottak - mindig van valóságalapjuk.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Formula-1
- Cisco vizsgák (CCNA, CCNP, CCIE)
- Hogwarts Legacy teszt
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Sweet.tv - internetes TV
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Tovább kavar a nevekkel a Realme
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest