- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- 3D nyomtatás
- Projektor topic
- Gaming notebook topik
- TCL LCD és LED TV-k
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Házimozi belépő szinten
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Ilyen lesz a SteamWorld Heist II
gp A folytatás a tervek szerint a nyár folyamán, pontosabban augusztus elején érkezik.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Something_
őstag
válasz Something_ #53250 üzenetére
Videón: [link]
Fél órával később érkeztem ide, nagyobbnak tűnt a víz.
Szerk.:
nagyobb is volt, mert a videón még nem éri el a padkát a víz, de amikor én voltam arra, akkor bőven ellepte[ Szerkesztve ]
-
Daywalker
addikt
válasz V.Stryker #53209 üzenetére
Új betétet járatni kell kicsit, óvatósan fékezgetve, hogy összekopjon a tárcsával és stbstb. Nekem sem blokkolt először, de ne hevítsd túl, mert üveges lesz és akkor tényleg szar lesz. Idővel jobb lesz.
Egyébként pedig a Ferodo tényleg nem egy nagy szám sajnos, vannak jobb márkák amik jobban fognak, kevésbé csikorognak stb. De ezt vetted, használd el, bajod nem lesz."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Bogyó bá' #53224 üzenetére
Egyreszt ne varjuk a csodat.
Egy allapotfelmeres nelkul semmit nem lehet megallapitani. Es ne higgyuk azt, hogy ilyen idos gepek soha nem ertek meg foldet. Vagy hogy karcmentesek. Ez azert vicc kategoria.Mindenhol penzbol elnek. Piac torvenyei alapjan nincsenek csodak.
Nem biztos hogy gazosak, de semmikepp ne szamits olyan motorra, amire semmit nem kell kolteni.
Ezek oreg motorok. Valami javitanivalo lesz rajtuk. Ettol eltekintve nem biztos hogy rossz uzlet, csak veletlenul se gondold azt, hogy egy tiz ev feletti motorra semmit sem kell kolteni.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #53253 üzenetére
Természetesen. Csak úgy fogok - talán ősszel - motort venni, ha a vételáron és az átírás költségein felül még 80-100k összeggel rendelkezem. Amit valószínűleg rá is kell költsek a motorra. Ha piszok nagy mázlim lesz és mégsem, akkor meg majd jól elmotorozom a maradékot.
Csak az volt a furcsa, hogy ugyanilyen áron, képek alapján sokkal szakadtabbnak tűnő, és - mivel magánszemélyek árulták - semmiféle "jótállással" nem rendelkező gépeket pár nap alatt elvittek (ugyanezen típusokból), ezek meg legalább fél éve ott virítanak a HaHu-n.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
mindkilla
tag
válasz -Mosquito- #53244 üzenetére
Nem túl bizalomgerjesztő a srác beceneve. : )
Szezon végén egyébként milyen arányú árcsökkenésre lehet számítani 10 év körüli használt gépek esetén? (hornet, gsr600 és hasonlók).
-
RAiN91
őstag
válasz Daywalker #53252 üzenetére
Szia
Enyémben újnak kinéző betétek vannak. SV650. Most csináltam a jogsit, és az ottani SV-n 1 ujjal harapott a fék. Enyémen viszont full fix a fogáspont, érzésre jobb, de 3 ujjal kell tépni ha meg akarok normálisan állni.
Akkor nekem is üvegesre keményedett a betét? Vagy a tárcsa? -
Djuree
félisten
én olyan de olyan kibaszott ügyes vagyok! bnőm fent a lakásban leejtette a sisakját mert nem volt a szíj becsatolva, jól megkarcolódott, de csak a plexi oldala, ott nem zavarja, jól lebaxtam. aztán erre lent, mikor vettem volna fel a földről, kigurul a kezemből a sisak, rosszul foghattam meg, nem esett magasról, viszont végiggurult az aszfalton, a plexi pont középen karcolódott, nem zavar mert kicsit lentebb van mint ahol kilátok, meg kicsi is a karc, de asszem ideje tartalék plexit vennem, jó az ha van otthon.
hol tudnék shark rsi-hez olcsón plexit venni? külföld is jó. nem tudom van-e utángyártott, de gyári jobb volna...LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Daywalker
addikt
válasz RAiN91 #53257 üzenetére
Azért az a kétdugós úszónyerges Tokico, ami az SV-n van, nem egy monoboc Brembo és nem is egy Sumitomo...szóval csodákat nem kell tőle várni. De nem vagyok távgyógyító, ugyanakkor nem hinném, hogy baj lenne nálad, mert ha jól emlékszem azt mondtad, az oktatós motor egyujjas, de karig be kell húzni, na az pedig nem egészséges. Szerintem ott valami beavatkozás van már...
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
SirKero
őstag
válasz Bogyó bá' #53255 üzenetére
A mostani gépet én is így akartam megvenni. Télen már elkezdtem nézegetni,hogy mi a kínálat de sajnos rá kellett jönnöm,hogy azok a masinák amik egyben + jó árban vannak azok nem lesznek olcsóbbak sem szezonban sem szezonon kívül. Addig addig vártam én is hogy szépen ezeket el is vitték előlem.
(#53256) mindkilla Abszolút megbízható évek óta hozzá hordom az aktuális motorom.
[ Szerkesztve ]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
Xaels
félisten
válasz Djuree #53258 üzenetére
Fokt. ebay-ről sem olcsóbb a plexi
Egyébként igaz, hogy belpiacos 400-as az Eliminator, de ha most rendbe lesz rakva: Új fékek, tavalyi gumik, új termosztát, hengerfejtömítés, gyertyák, kipucolt és cserélt tömítéses karbik, fél éves akku és üléshuzat. Rendszeresen vittem olajcserére, átnézésre és 500 alatt elviheti bárki. Ettől függetlenül esztétikailag azért van rajta amit csinálni kell.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
runner 125
nagyúr
válasz Djuree #53258 üzenetére
Dobj emailt pár motoros boltnak, két hete én is cseréltem plexit az N102-n. Volt is rajta karc és sajnos még tavasszal olyan szerencsétlenül ejtettem le pont a lépcső élére, h megrepedt a teteje kb 2cm hosszan.
Citybike-tól rendeltem meg, kb 10k volt a gyári ha jól rémlik."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
V.Stryker
nagyúr
Komolyan mondom nagyon csalódott kezdek lenni ami a szerelőket illeti. Még tegnap rákérdeztem a sportmotoron is a típusspecifikus topikban, ott is azt mondja cserés a tárcsa 5mm-nél. Miközben a szerelési könyv 4,5mm-ert ír, az 5mm "stantard".
Ugyanez volt a láncfeszítésnél...állva, sőt üljön rá valaki.... szerelési könyv: középsztenderre állítva.Komolyan, mindenki beszél a világba anélkül, hogy megnéznék azt a k.rva könyvet. Nekem laikusnak kell résen lennem és bújnom az angol szakszöveget,hogy ne b@sszanak át.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz V.Stryker #53265 üzenetére
Ha Hondád volna, azt mondanám, hogy nézz rá magára a tárcsára (ha még a gyári), mert bele van ütve a használható minimum vastagság. Innen tudom, hogy a Csótányom már necc: 3,5 mm a minimum, mikróval mérve 3,55 átlagban, de ugye két hét múlva indulok egy nagy túrára vele. Mivel beszerezni sem a gyárit, sem utángyártottat nem lehet hozzá, így majd az új gazdájának a feje fog főni miatta...
(#53268) V.Stryker: a tolómérővel az a baj, hogy ha válla van a tárcsának, akkor azt is beleméred, magyarul nem tudsz pontosan mérni vele.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Something_ #53266 üzenetére
Mit tudom én, előzőleg belinkeltem a képet amit a szerelésiből csináltam. 5mm a standard.
bogyo112: Gyári tárcsa, most néztem meg, minimum 4,5mm-ert ír rajta. Én nem tudtam microval mérni csak egy jobb tolómérővel, aszerint kereken 5mm-es.
De nem ez a bajom, hanem tényleg 23k van a motorban, az előző tulajok is vigyáztak rá, csak tető alatt volt tárolva, semmi nincs rozsdálva, megérve, szakadva, tök újszerű majdnem. Épp láncot cseréltünk rajta, olajat, szűrőket, számlák megvannak az előző karbantartásokról, hogy volt fékfolyadék csere, légszűrőcsere, stb. Tehát, hogy minden oké.
Erre elviszem rutin kis szarokért és kicseréltetné a fél motort. amikor meg mondom neki, hogy ne má, akkor meg megfenyeget,hogy hogy fogok elesni.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Daywalker
addikt
válasz Bogyó bá' #53267 üzenetére
Hahaha...ha Hondád van...azt hiszed Suzukinál és Kawasakinál nincs ráírva? De rá van írva a legtöbb motorra. Még egy szaros robogó tárcsán is rajta van általában.
V.Stryker: El vagy tájolódva. Típusszecifikus topikban azt hiszed szerelők vannak? Igen vannak akik szerelgetnek, de ma már mindenki szerelő, akinek van egy villáskulcsa. Azt vedd alapul ami a könyvben van, minden másra szarj. Nem hinném, hogy gyárilag vastagabb lenne mint 5 mm, annyi szokott lenni a legtöbb motornál, és az általában 4,5-nél cserés. Tolómérő viszonylag jó irány, simán ki lehet vele tizedeket mérni. Ha 5 mm-t mutat akkor az legfeljebb 4,9...teljesen jó. Ne hagyd magadat meghülyíteni.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Bogyó bá' #53271 üzenetére
Nem, csak arra akartam rávilágítani, hogy nem Honda specifikus a dolog. Amúgy a Honda még mindig nem gyárt tárcsát, Yutaka vagy ki a rák a beszállító többnyire...
V.Stryker: arany színű a tárcsa közepe? A Suzuki általában Nissin tárcsákat használt, azokra rá van vésve középre körbe, h min th xy mm...
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Daywalker #53273 üzenetére
A Csótányomra ezt az egy típust lehetne feltenni (méretek, furatok száma és helyzete-átmérője) és a 'kihúzás" nagysága (konvex tárcsa, nem sík), de ennyire kínait meg nem szeretnék. Majd az új gazdája, meg fogom adni neki a típus elérhetőségét.
szerk: ja, ez egy lengyelek által árusított, de echte kínai (mint nálunk a Motowell) 50 köbcis robogóhoz tartozik. Több napi munkámba került, míg egyáltalán rátaláltam. A Honda semmi más gépen nem használt ilyen méretű tárcsát, még a Csótány "elődjén", az idomos CBX125F-en sem ez van. B*sszák meg...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
kcsa
veterán
válasz Bogyó bá' #53274 üzenetére
Az a bolt még egy f.sza hely, jártam már pár helyen, de ilyen mocsok és kupleráj kevés helyen van Legalább négy-öt webshopot futtat a cég különböző neveken, aztán erről mindenki gondoljon amit akar. Plusz ha jól sejtem övéké volt korábban a Peugeot és Hyosung forgalmazás is, amíg be nem csődöltek.
-
Bogyó bá'
nagyúr
Sejtem hogy egy szeméttelep lehet (csak telefonon beszéltem velük párszor, de ilyesmi volt az én benyomásom is róluk), de tulajdonképpen minden webshopon rendelt cuccuk időben megérkezett, és nagyon olcsón. Szelephézagállító szerszámok, kormánymarkolatok, olajszűrők, stb.
motorosoknak.hu; m0moto.hu, spirro.hu....
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
-
runner 125
nagyúr
Láncra egyébként mit használtok?
Valamit vennem kellene, de ahogy elnéztem az előző tulaj valami "zsír" szerű, qva ragadós, grafit színű masszával kente. Nem tudom mi lehet az, csak tippelek, Motul lánckenő paszta? Használható továbbra is, vagy van jobb?
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-Mosquito-
őstag
válasz Daywalker #53270 üzenetére
Mondjuk egy tipuspecifikus topikban valaki leír egy hibát akkor ott ha elofordult/találkozott vele valamelyik tulaj akkor egyből tudja/tudhatja rá a választ/megoldást mint itt, ahol megy matek/találgatás és a többség még egy fék betéttel sem tudna kicseréni.. A tulajok meg még lusták is mert csesznek elolvasni/átnézni valamikor 3-600 oldalas manualt, inkább kérdeznek,mi meg találjuk ki,mi lehet a baj.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
hroberto
veterán
Üdv Urak!
Endurocross motort szeretnék venni mostanság. 5-600 ezer HUF környékén. Mit javasoltok?Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
Mizsala
csendes tag
Sziasztok! Mióta Pesten lakok, nem találtam megfelelő szervízt a motoromnak. Voltam a Dream-be, de nem igazán voltam velük megelégedve. Tudtok ajánlani valami mást a I-II-XII kerület környékén amit érdemes lenne kipróbálni?
Vagy a pestiek hová hordják a gépet?
(Egy transalpról lenne szó...)[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz V.Stryker #53265 üzenetére
Vannak nagyon segg szerelők, ez tény. Aranyat ér, amelyik tényleg képben van és korrekt is. Ismerősnek a fél motorját ki akarták cserélni (kihagyott a blokk), nem kérte, kicsit gondolkozott, és rájött, hogy "öreg" lehet már a gyertya... 2000Ft-ból helyrerakta a gépet közel 100 000 helyett (egyhengeres gép volt).
De amúgy igen, erősen ajánlott tisztában lenni a saját típus szervizelésével, akkor semmi meglepetés nem érhet. Sajnos az itthoni javítás árakba nem fér bele, hogy minden típusnál még a könyvet is lapozgassa. Amúgy nem kell megijedni, a főbb, gyakoribb javítások csak kis részét teszik ki a mondjuk 500 oldalas könyvnek, elég ha mondjuk a fontosabb ~100 oldallal tisztában vagy.
-
dellfanboy
senior tag
válasz hroberto #53282 üzenetére
ccm? papír kell? mire használnád? hétvégi móka vagy télen nyáron munkába aszfalton?én a helyedbe gyűjtenék még. nagy szerencse kell, hogy szezonban kifogj ennyiért egy jó paripát...
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
pityaa23
senior tag
Na sikerült a városi is. Hétfőn beugrok a papírokért a vizsgabázisra, utána okmányiroda. Majd türelmetlen várakozás.
-
-
hroberto
veterán
válasz dellfanboy #53286 üzenetére
400-500 ccm-ben gondolkodom. Hétvégi erdőjárásra kellene. Nem szeretnék ettől több pénzt rászánni. Körbenézve a piacon a Suzuki DR-Z 400 tűnik a legjobb vételnek. Esetleg valami más?
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
dellfanboy
senior tag
-
pakriksz
őstag
válasz Doki16 #53231 üzenetére
"A kawa nálam alapból kiesett mivel dobfékes hátul. "
Ne ülj fel az összehordott marhaságoknak... a dobfék hátránya a tárcsához képest annyi, hogy rosszabb a hűtése(előnye meg hogy nem tud elvizesedni, és sokáig tart). De egy hátsó féknél ez soha nem lesz gond, mert az nem melegszik túl.
Még olyan baromságokat szoktak összehordani róla hogy gyenge, pedig pont fordítva, azonos átmérőjű dobfék erősebb mint a tárcsa, mert jóval nagyobb felületen fékez.A GS500F-el az a gond, hogy azt már úgy tudom spanyolországban gyártják, na meg a váltója elég gáz az összes gs500-nak.
[ Szerkesztve ]
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
hroberto
veterán
válasz dellfanboy #53292 üzenetére
Nem nagyon észrevehetően gyengébb az S?
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
pakriksz
őstag
válasz V.Stryker #53243 üzenetére
én talán a kékhold-at ajánlanám, bár kerékcserén voltam náluk csak, elég korrektek voltak, árban sem rossz (3500-ért kiszerelés felniről le, újat fel, centrírozás, visszaszerelés, ha ott vásárlok gumit, mindez kb 15 perc alatt) és még egy apróság beállításán is segítettek ingyen, pl karbiszinkron és tisztítás 12k lenne. Egy probléma van, hogy ilyen gyors dolgokon kívül pepecselősebb munkát (karbi állítgatás, szelephézag) csak ősszel tudnak vállalni, mert nagyon el vannak havazva munkával.
[ Szerkesztve ]
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
dellfanboy
senior tag
válasz hroberto #53294 üzenetére
ha versenyző vagy, vagy esetleg van több év tapasztalatod off road szinten akkor de. sokkal gyengébb, de a versenyváltozata is gyengébb egy hasonló ccm-es KTM-hez képest.
de leírásodból az jött le hogy ez lenne az első vasparipád ahhoz meg szerintem egy S megfelelőha meguntad utána javaslom a KTM-et
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
pakriksz
őstag
válasz runner 125 #53296 üzenetére
és alkatrész is van hozzá hiszen az ER-5 és a GPZ500-al közös az egész motor és erőátvitel.
[ Szerkesztve ]
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
hroberto
veterán
válasz dellfanboy #53297 üzenetére
Már egy jó pár éve nem motoroztam. Anno egy KX 250-em volt az utolsó komolyabb gépem. Azóta csak robogók.
KTM-en is gondolkodtam, de azt mondják az "okosok", hogy szervízigényes. Meg aztán 40 évesen már nem fogok versenyszerűen motorozni. Abszolút hobbi szinten kell, mert sokszor hiányzik az érzés ami megvolt a KX idejében.Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
dellfanboy
senior tag
válasz hroberto #53299 üzenetére
hát egy 250 kétüteműhöz képest lassab lesz egy 400as 4ütemű(nem lesz anyira robbanékony).. függetlenül hogy S vagy E verzió
de mielőtt megveszed mindeképp próbált ki, nekem csak 25-ös kétüteműm volt CR de jobben kedvelem a 4T-t nem kell annyira forgatnieladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Eredeti játékok OFF topik
- Magisk
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Milyen légkondit a lakásba?
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- PlayStation 5
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Fűnyíró topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen