- Kábeleket és csövezést rejtő "kirakatház" a GameMax logójával
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákka Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
canniball
nagyúr
válasz -Mosquito- #53348 üzenetére
Mostanában folyton ijb van; a felrakatott szép új gumit meg nézegethetem hogy milyen szépen porosodik a garázsban álló paripán ahelyett hogy kopna.
DigitXT!
Látom nagyon unatkoztál.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Pocee
senior tag
válasz Daywalker #53335 üzenetére
haverom most hozta el a prop tech-től a motorját,padoztatni vitte hogy hangolják össze a dolgokat,erre valamit nagyon elszúrtak,mert a motor érezhetően rosszabb lett,nagy reményekkel hozta el,hogy végre meglesz a kunmadarasi arany de csak ezüst lett...
ui.: a kunmadarasi versenyen még vagy 2-3 an mérgelődtek a prop tech miatt,hogy gyengébb lett a motor...
ettől még lehetnek jók,csak na...[ Szerkesztve ]
Mr.Brightside
-
V.Stryker
nagyúr
válasz -Mosquito- #53345 üzenetére
A bősi túra alkalmával tök jó fele indultunk, az az első egy - másfél óra nagyon jó úton, nagyon jó motorozás volt. Nem rajzolod be térképen nekem? Lehet holnap megtekerem. :-)
Délelőtt lebontom a burkolatot, elvezetem a GPS töltő madzagját és bekötöm...végre...hetek óta halasztom. MOndjuk most elkoboztam anyám gps-ét, ami méretben és tudásban tökéletes.
Más: Ma engedtem az erőszaknak, megvettem a Pest megyei matricát a motorra. Pedig nem akartam, de ma pont olyan helyen voltam, hogy a következő célra eljutni kb. egy óra eszetlenkedés lett volna, míg a nulláson a megengedettnél kicsit gyorsabban max 10 perc.
-
-
Daywalker
addikt
Én is most jöttem meg onnan. A mai nap tanulsága: jó motor a hayabusa, de szívenszúrnám aki ezzel a fékkel utcára merte engedni!!! Egyébként én azt hittem veszélyesebb motor, de kellemesen csalódtam. Bár tény, hogy megy mint a barom, de kurva sok körülötte a legenda azért...
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
-Mosquito-
őstag
válasz V.Stryker #53354 üzenetére
Persze itt vannak.
Oda út. [link]
Vissza út. [link]Aksira kösd rá egy bizti társaságában. Nekem csak a Pest megyei matricám van (eddig) meg,ha megyek külföldre akkor kiváltom a 10naposat,hogy minél hamarabb kiérjek a határra,majd ha jövök vissza akkor gyorsan érjek haza. Ott akarok motorozni ahol.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
-Mosquito-
őstag
Holnapi guri.
Találka/indulás: Kistarcsa OMW benzinkút (Szabadság út 62)
Gyülekező: 8:30h
Indulás: 9hElső megálló Salgótarján Meki. Majd innen Cered,Ózd,Szilvásvárad. Szilvásváradon vagy Lillafüreden eszünk. Innen Eger,Hatvan,Kistarcsa OMV benzinkút.
FONTOS!
Mályinka-Lillafüredi szakaszon nem valami jó az út,így ott lassan figyelmesen kell haladni. Ceredi szakasz tele van technikás egyenesekkel,így az jöjjön aki nem szédül a kanyaroktól. Tempó: Az lesz,nem szeretnék várni perceket senkire sem.
9h-kor indulok aki bújt aki nem,megyek.Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Laraxior
titán
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
-
V.Stryker
nagyúr
válasz -Mosquito- #53357 üzenetére
Köszi a térképet.
Olyan jó lett volna ha legalább egy nappal előre jelzed. Felkészíthettem volna a feleségem.
Persze, már megvan a lengő biztosíték tartó, megvettem bele a 3A-es biztit is.
Amúgy iGo-ban tud segíteni valakit? Eddig Waze-t nyomtam, teljesen elszoktam. Szóval tervez egy útvonalat ahogy ő akar, de én egy másikon akarok menni. Ekkor én be szoktam tenni egy köztes pontot, arra, amerre mennék. Ezzel az a baj,hogy ha csak a városközpontot teszem be, hogy azon keresztül akarok menni, de az nem a főút mellett van, akkor állandóan vissza akar oda vinni és nem ugrik át a végső célpontra. Lehet ezt valahogy jól csinálni?
[ Szerkesztve ]
-
-
Bogyó bá'
nagyúr
Lyesszusom, egy világ dőlt össze bennem! (
MotorozniCsótányozni voltam az este, 4 hét kihagyás után...)Előzmények: 4 hete, az első rutinóra óta nem ültem a Csótányon, de ma már nem bírtam tovább: go motorozni!
Elindulás előtt: önindító teker, motor egyet se pöffen, én meg erőltetem, de piszkosul. Akku csontig lemerül mint a múltkor, így többedik kísérletre betolom, sikerrel. Kis kék füstpamacsok mögöttem, miazmás...
Elindulás: végre nagy svunggal indulok, és ha nem motoros csizma van rajtam, tuti kitöröm a bokámat. Nagy lendülettel teszem fel a bal lábamat a lábtartó
ramögé 20 centivel, csak úgy csattan a talpam a betonon: ennyivel van előrébb a lábtartóm, mint a Gladiuson (eleinte nehezen) megszoktam. Hajrá, túléltem, gyia pacik!A Gladius után olyan érzés volt a kis döggel menni, mint egy biciklivel. Egész pontosan mint egy olyan kempingbiciklivel, aminek mindkét kerekében nyolcas van. Ennyit az úttartásról.
Ja, néha meg is kellene állni. Ezen az izén nincs fék, csak jelképes lassítóberendezés, na erről is teljesen megfeledkeztem. Megúsztam szerencsére.
Egy óra után kezdek hozzászokni ismét, bár fölöttébb zavar, hogyha elveszem a gázt, akkor le is áll, szóval húzogatni kell. Néha meg fennmarad 4000-en a fordulat. Szóval nem lehet mellette unatkozni.
Ha megállok, élénk égett olajszag vesz körül... Szép kilátások Erdélyre, de majd "megszokom".
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Ferdzsoo
addikt
válasz FIREBLADE78 #53365 üzenetére
Jajj ne már...
Nem attól fogsz gyorsabban menni hogy gyorsasági motort veszel...
Hanem attól hogy erősset.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Ferdzsoo #53366 üzenetére
Jogos,de ha van alattam egy olyan gép ami simán nyalja a 250-et akkor ki nem próbálja ki? Nem azt állítom,hogy ő annyival ment,mert közel annyival se,de érted mire akarok kilyukadni. Pláne nekem crosz bukóban szenvedés a 110 km/h is aztán alapból nem húzom. Igaz 40-el is meglehet halni
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Laraxior
titán
válasz FIREBLADE78 #53367 üzenetére
Nem hiszem, h nagyon ment volna, az auto hatulja nem igazan van behorpadva. Szerintem csak siman rosszul esett. De egyelőre senki nem mond semmit. De vegulis mindegy, az életébe került
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
HSM
félisten
válasz FIREBLADE78 #53365 üzenetére
Nem a sebesség öl. Hanem a meggondolatlanság. Abba nem halsz bele, ha kipróbálod a 250-et megfelelő, biztonságos helyen, viszont ha 70-el belerongyolsz egy eléd kihajtó járműbe, az elég rosszul végződhet.
Szóval inkább technika és önuralom.[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
-
HSM
félisten
válasz runner 125 #53370 üzenetére
Azt szokták mondani, nem a fegyver öl, hanem aki meghúzza a ravaszt....
Gondold végig, aki huligánkodni akar vele, nem egy túramotorral fogja tenni. Ugyanakkor nem minden sportmotoros huligánkodik. Én pl. majdnem 2005-ös R6-ot/2007 CBR600-at vettem túramotornak, egyszerűen mert tetszett, és kényelmes is volt, valamint a jó futóműve révén.
Persze, az is benne van ebben, hogy a sportmotorok nagyon nagy sebességre vannak hangolva, ha egy jót akarsz gyorsulni, sokkal gyorsabban kell menj, mint egy túrásabb váltójú gépben. Egy GSXR600 kb. 100km/h-nál éri el a maximális gyorsulását, míg mondjuk egy SV650 már 50-nél. Pláne, hogy az SV-nél 80-nál váltani kell, ha mást nem ott észreveszed, hogy gyorsan mész, a GSXR-nél 130-nál kell csak először váltani. -
FIREBLADE78
addikt
válasz Laraxior #53368 üzenetére
Szerintem lefejelhette a kocsit,tuti fejsérülés miatt. Városban ezért sem szeretek gyorsan menni illetve Marquez sem vagyok,hogy hirtelen megálljak pofára esés nélkül. Következő motorom tuti abs-es lesz,nem érdekel ha pancsereznek miatta.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
FIREBLADE78
addikt
BMW mocikról valakinek van tapasztalata? Kva jól néznek ki. 1200gs-re gondolok,csak nagynak tűnik a méreteimhez
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
baboss
őstag
Én heti egy alkalommal szoktam a neten motorbalesetes videókat nézni okulás és elrettentés céljából,hogy mikre kell odafigyelni.
[link][ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz FIREBLADE78 #53372 üzenetére
Azért inkább tanulj meg anélkül is fékezni.
(#53374) baboss: Ha nem is heti rendszerességgel, de én is.
(#53375) Daywalker: Igen szép példány. Neki szidtad a fékeit?
-
Topiccsendőr
addikt
válasz FIREBLADE78 #53373 üzenetére
Nemreg volt tapasztalatom 1200 illetve 1150 el.
Nem tudom mire vagy konkretan kivancsi, de nagyvonalakban:
Alul van a sulypont, egyaltalan nem erezni a nagy tomeget menetkozben. A paralever-telelever futomu nagyon tetszik, jaraskulturaja termeszetesen nem sornegy, rezeg, de egy ekkora boxernel nem meglepo, abs tetszik, kocsik koze nem szivesen mentem vele varosban, ha nagyon megszoktam volna a motort, talan akkor.
Eroben egyaltalan nem ijeszto, a nagy tomeg miatt sosem fog olyan ideges lenni mint barmely konnyebb epites, ettol fuggetlenul elsederinti a hatso kereket boven.
Az egesz motor baromi kulturalt, leszedve a tankot akkora rend van, hogy orom nezni, derekszog-parhuzam szigoruan. Az 1200 ason az olajbetoltonyilashoz spec szerszam kell. Otthon nem lesz olajcsere. (Ami nem baj, csak ilyenkor azert sokan felszisszennek)
A fedelzeti szamitogep sztm krvajol nez ki, akarcsak a kulseje a motornak.
De az egyszerubb 1150 is tetszik, allandoan villogo abs lampakkal, aminek ellenere mukodott az abs.
Az 1200 es egy picit simabban jart, de sok kulonbseg nem volt a ketto kozott.Sikerult egy jegesobe belemenni vele, az 1200 as plexije annyira nagy szelvedelmet nyujt, hogy a terdem es a konyokom kapta a jeget, elol szaraz maradtam. Viszont ha piszkos, semmit nem latsz pl napsutesben.
Mindenkepp premium erzet menni vele, egy kis karaktert is kaphatsz a boxerrel, nekem tetszett.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Topiccsendőr #53380 üzenetére
Ez így tökéletes volt. Miért erőlteti a boxert a bömös? Igaz fingom sincs mit jelent
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
V.Stryker
nagyúr
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz V.Stryker #53382 üzenetére
Én akkor is úgy keresném: kézbe vennék egy hibátlan példányt meg egy tolómérőt, és elindulnék vele a nagyobb villamossági alkatrészeket forgalmazó boltokba. Vagy marad a márkaszerviz, de szerintem 10x-es árat fogsz fizetni "ugyanazért".
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz FIREBLADE78 #53383 üzenetére
Miert erolteti a ducati az L2 ot? miert erolteti a harley a lokorudat leghutest? Miert erolteti a mazda a wankelt?
A porsche a boxer farmotort? Szerencsere a leghutesrol leszoktak.Kifejthetnem, de nem a technologiahoz van koze, sokkal inkabb szociologiai tanulmany, es a haladasellenesseghez a vevok jarulnak a leginkabb hozza.
Explosión de dos tiempos
-
-
zeon.hu
nagyúr
válasz runner 125 #53390 üzenetére
Pl az AN-2, 9 henger, cirka 30000ccm3.
De sokat ugrottam belőle#?*@&!
-
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #53381 üzenetére
Persze, értem, de nekem ez nem opció. Én azt szeretem, ha elfordítom a gázt és megy. Persze, a megfelelő sebességben. Ha már a kuplunggal is kell gépészkedni, az durván elvesz nálam az élményből.
Gondold végig, én minden piros mögül büntetlenül, lelkiismeretfurdalás nélkül kilőhetek egy Sv-vel, ugyanazért a gyorsulásért meg égethetném a sportmotorok kuplungját, ami azért rendesen igénybe is veszi azt. Nekem ez nem adja, ez van.(#53391) Daywalker: Nem gondoltam volna, hogy egy ilyen dupla 6 dugós fék 320-as tárcsával ennyire gyenge lehet. Ránézésre inkább a kétujjas nose wheelie-k jutnak róla eszembe, mint az életveszély.
Amúgy ha jól emlékszem 2008-tól új féket kapott, asszem radiális négydugós monblock-ot. -
Topiccsendőr
addikt
válasz Daywalker #53391 üzenetére
Hatdugosban csak a sumitomo tud csinalni feket ugy latszik. R1 nel panasz nem volt.
Ezt a Tokico t meg raktak zx12 gsxr 1000, TL1000R, zx7 zx 12 stb minden masra es mindegyiken ilyen.
Karmantyucserevel jobb lesz, elmeletileg annak lesz nagy ellenallasa az evek soran, es ezert kell nagy ero a fekhatashoz. Azert en megneznem, mit lehet csinalni egy top betettel, es mas atmeroju fofekhengerrel vele.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Nalam a motorozas pont errol szol. A leheto legjobban alkalmazkodni a motorhoz, mondhatni kimotorozni.
Ebbol lesz nalam az elmeny.Bar ha mar a kuplung kopasa miatt nem losz ki egy pirosnal, akkor 2006 tol felfele a legtobb sportmotoron kuplungolva behuzva lassits, mert a csuszokuplung nagy motorfeknel csusztat.
Az en R6 ommal sokat jartam palyara, ott kapott rendesen a kuplung, es rajtolni is ott tanultam vele.
25 000 km korul kezdett csuszni 6 ban, nyomatekmaximumon a kuplung. Addig eszre sem vettem hogy mar nem az igazi. Nem szethullott, hanem elcsuszott. Kicsereltem, mehetett tovabb. Azert az baromi nagy teljesitmeny. Ezek utan nem attol felnek hogy annyira elkopna, es nem oda van tervezve.Mindenkinek masrol szol a motorozas, ezt elfogadom.
A villanymotorokat szeretni fogod, az biztos
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest