Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Computex 2024: Íme a Project NeonStorm
ph Alaposan összetömörítette a PCIe 5.0 x4 SSD hűtését szolgáló vizes rendszert az ADATA.
-
Call of Duty: Black Ops 6 - Nyugalom, nem lesz 300GB-os a játék
gp Az Activision némileg tisztázta a felbukkant félreértést az idei epizód méretével kapcsolatban.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
veterán
válasz oliwire #139140 üzenetére
Ez egy örök dilemma. Vagy keveset eszik, vagy megy
Ha a közlekedésben eltöltött idő, vagy km a munkába járás a jelentős mennyisége, akkor nehéz lesz. Kényelmes legyen, legyen erő, egyén keveset. De a fogyasztás csak egy részlet az üzemeltetési költségbe.
De egy motornak itt nincs érdemi előnye. Saját számolás kb 10 évvel ezelőtt.500 robogó, saját javítással, akkor volt 33-37 Ft/ km az üzemeltetés. Ez egy 300 akármivel jelenleg is megállja a helyét.
1.3 nem megy, eszik 4 litert. Az erősebb járműhöz képest lenne idő veszteség, de pénzben jelentős spórolás. Itt ugye nem csak uzemanyagrol szól a dolog. Hóval valamit valamiért.
Jártam hasonló cipőben, napi 200Km munka járat.#139143. Ezért nem motoroznek . Az éves használhatóság oltárán nem áldoznak fel a klímát, a fűtést, az időjárás védelmet.
A motoros ruhazattal való kinlodast meg végképp nem .
amit illik ilyen szintű használat mellett 2 évente cserélni, egy olcsóbb közepes terméknél. A drágább még sosem terül meg, csak ha védelmez, de azt meg sosem kelljen kihasználni.Motoros munkába járás, kb a fele távolsággal ésszerűbb. 5-10 km között már egy e-bike is eletkepesebb lehet.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen