Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • csongi

    veterán

    válasz oliwire #139140 üzenetére

    Ez egy örök dilemma. Vagy keveset eszik, vagy megy :)
    Ha a közlekedésben eltöltött idő, vagy km a munkába járás a jelentős mennyisége, akkor nehéz lesz. Kényelmes legyen, legyen erő, egyén keveset. De a fogyasztás csak egy részlet az üzemeltetési költségbe.
    De egy motornak itt nincs érdemi előnye. Saját számolás kb 10 évvel ezelőtt.500 robogó, saját javítással, akkor volt 33-37 Ft/ km az üzemeltetés. Ez egy 300 akármivel jelenleg is megállja a helyét.
    1.3 nem megy, eszik 4 litert. Az erősebb járműhöz képest lenne idő veszteség, de pénzben jelentős spórolás. Itt ugye nem csak uzemanyagrol szól a dolog. Hóval valamit valamiért.
    Jártam hasonló cipőben, napi 200Km munka járat. :)

    #139143. Ezért nem motoroznek :). Az éves használhatóság oltárán nem áldoznak fel a klímát, a fűtést, az időjárás védelmet.
    A motoros ruhazattal való kinlodast meg végképp nem :).
    amit illik ilyen szintű használat mellett 2 évente cserélni, egy olcsóbb közepes terméknél. A drágább még sosem terül meg, csak ha védelmez, de azt meg sosem kelljen kihasználni.

    Motoros munkába járás, kb a fele távolsággal ésszerűbb. 5-10 km között már egy e-bike is eletkepesebb lehet.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák