-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
veterán
Blokk festésre van valami jó spray, tudtok javasolni valamit?
-
martonx
veterán
Hétvégén én is gurulgattam, bár már megint csak városi üzemmódban Jelentem semmi atrocitás nem ért. Sőt, zseniális volt esténként az üres városban száguldozni
Ja, de volt annyi, hogy az egyik pirosnál egy cigány kiszólt az autójából, hogy tetszik a motorom, vajon jól megy-e. Versenyezni akart, elég gyorsan eltűnt a visszapillantóban
Nem szoktam belemenni ilyen szitukba, de pont jó pillanatomban kapott el, a kihalt utakon.Én kérek elnézést!
-
csongi
veterán
válasz GTVili #127504 üzenetére
Jol nez ki.
A hatso villanal a hoallo ezust es a matt lakk, egesz jo paros lett.
600 Bandit blokkot akarok festeni. Mindent.
Nem nagyon lenne ott sem tobb 100 foknal. A leomlok kornyeken azert lehet a lakk nem birna ki.
A Motip blokk festek milyen lehet?itt is kevernek es csinalnak sprayt. Azt a vazra akarom. par helyen mar az acelvaz kezelesre szorul.
[ Szerkesztve ]
-
Biqci
aktív tag
válasz csongi #127505 üzenetére
Minek akarod a blokkot lefesteni? Szép az úgy. Vagy a natur aluminium színe nem jön be?
Nekem legalábbis gyakran megkérdezik, hogy mekkora ez a motor? ... mert akkora nagynak néz ki a blokk, a 4 henger"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz GTVili #127507 üzenetére
Te nyertél
De a viccet félretéve, sokszor kérdezik, persze nem motorosok által preferált helyeken hanem pl. egy bolt előtt, hogy mekkora ez a motor. Biztos rájátszik, hogy a blokk azért látható rendesen és szélesebb is mint a tank. Lehet hülye vagyok, de nekem pont ez tetszik benne. Egy sor2 olyan nyüzüge mellettehugi0: na, asesemmi lehet, végigmenni ezen a szakaszon
[ Szerkesztve ]
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
zolee5016
őstag
Ez sűrű év lesz ha így sikerül továbbra is ..jövő héten a 2. olajcsere 6000 km...pedig februárban kapta a frisset.
Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
-
Biqci
aktív tag
válasz csongi #127512 üzenetére
Ja értem. Azt hittem meguntad az eredetit.
20 éves? Akkor K2-es? Én azt hittem, hogy csak a lég-olajos utolsó szériájának a blokkja volt fekete, a többi natúr volt."For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Xero
nagyúr
válasz -Mosquito- #127514 üzenetére
Koszi szepen!
-
senior tag
"Minden nap ugy kell motorra ulni, hogy mindenki mas meg akar olni. Ez alaptezis."
Most akkor lépjünk hátra kettőt és gondolkozzunk el kvázi objektívan, hogy akkor ebben mi is az öröm? ...
Szerintem nem is 'öröm' van ebben hanem 'csak' adrenalin.. Azt pedig állítom kevésbé veszélyesen, olcsóbban, stb. is meg lehet találni...
[ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
Nem kell ezt túlgondolni. Ez egy ugyan olyan baromság, mint az, hogy "minden motoros a testvérem", meg hogy "Nem félsz hogy meghalsz? Nem, mert 5 perc alatt többet éltem motoron, mint más egész életében"...
"mindenki mas meg akar olni": Egyszerűen defenzíven kell vezetni, és tudomásul kell venni, hogy az emberi agy úgy működik, hogy a nagyobb veszélyforrásra fókuszál. Értsd helyesen: egy kereszteződésben, ha jobbról jön egy IFA, balról egy motoros, hiába néz el mindkét irányba, ha kicsit is nem tudatosan néz, akkor reflexből az agy az IFA-t tekinti nagy veszélyforrásnak, és figyelmen kívül hagyja a motorost, mint sokkal kisebb veszélyt. Ezért van, hogy sok kiforduló azt mondja, hogy "nem is láttam".
"minden motoros a testvérem": ez is egy baromság. A motoros ugyan olyan ember, mint az autós, vagy a gyalogos, max van egy közös hobbink. Pontosan annyi gyökér van motorosok között, mint autósok között, vagy bringások között, vagy gamerek között. Mert a hobbi nem teszi az embert mássá (nagyon), max kicsit formálja a nézetét dolgokban, de attól még aki gyökér volt motor előtt, az gyökér marad motor után is. Aki pedig előtte is normális volt, az utána is az marad. Általában. Én pedig köszönöm, de bőven elég nekem az az egy testvérem, ami van. A többiekkel pedig mindig szívesen beszélgetek, sőt, segítek is ha tudok. De ugyan ilyen szívesen segítek más témában is, amihez konyítok valamicskét (ld. napelemes topik).
"Nem félsz hogy meghalsz? Nem, mert 5 perc alatt többet éltem motoron, mint más egész életében": aki ezt a baromságot kitalálta, az vagy egy igazi hülye, vagy igazán szar élete lehetett. Ideje volna elmennie egy randira, valószínűleg élete elsőjére, én azon pl. jobban izgultam, mint motoron bármikor. És akkor az olyan dolgokat, mint a jó szex, vagy a gyermek születése már meg sem említem. Esetleg próbáljon ki bármilyen sportot versenyszerűen, és érje el az első érmes helyezését. De lehetne még sorolni a végtelenségig szerintem!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Lomha 8V
addikt
válasz Geresics #127517 üzenetére
Ne is mondd, ezt én olyan töményen kapom, hogy borzalmas. A cruiseres, találkozókra járós motorosok között extrém ezeknek az aránya. Ezért erőltetjük inkább, hogy klubok egymás között találkozunk, de néha azért jó elmenni egy nagy buliba és ott aztán kapjuk vastagon a fa**ságot.
-
#14787072
törölt tag
válasz Somatom #127519 üzenetére
Tényleg, azzal most mi van? Sokáig volt, aztán pihi pár évig, aztán megint volt talán, nyilván tavaly semmi. Még 2004-ben voltam 1-szer, akkor tetszett, de régóta nem vagyok már találkozókra járós.
Arra emlékszem, sokaknak egy időben ez volt a siroki mellett "A" találkozó.....
-
Somatom
veterán
válasz #14787072 #127520 üzenetére
1992-2008 között a klub rendezte. Aztán fordult a világ, tőlünk meg el a szponzorok. Ott minden évben a pusztából, nulláról építettük fel a rendezvényt, tízmilliós nagyságrendű költségvetéssel. Szponzorok nélkül nem adta ki. A terület az önkormányzaté volt és a helyszín nevét később vkik felhasználták, kibérelték a területet és rendeztek találkozót. A klub meg úgy volt vele, hogy sok sikert hozzá, srácok. Ez a true story.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
#56573440
törölt tag
válasz Geresics #127517 üzenetére
"az emberi agy úgy működik, hogy a nagyobb veszélyforrásra fókuszál."
Meg nehezebben méri fel az autós az érkező motoros távolságát és sebességét -főleg ha ugye...- , könnyebben kerül holtterekbe, és olyan helyeken is előbukkan ahol egyébként autós nem vagy nem ilyen dinamikával, és még ezer más Pár napja szinte elcsaptak előttem egy sporttársat, főúton dobozos ment volna balra, fékezett, betolta az orrát picit hogy jelezze is érzéssel a szemből jövőknek hogy ő úgy szeretne arra. Eleve túl kis követési távval és középtől még befele közlekedett spori, aki erre a balra indexelős megmozdulásra kitolta fék nélkül jobbra a gépet és a dobozos segge meg a padka között röhögve elfért. Csak ez egy kereszteződés volt, és a neki jobbról, alsóbb rendűről érkezőnek ebből konkrétan a barna naci lett meg, mivel látta a dobozost, úgy gondolta hogy az "blokkolja" úgyis a forgalmat balról és ő is elkezd kicsorogni miközben jobbra néz. Nem láthatta a motorost hiszen takarásban volt, innentől csak ott lett szemkontaktus, amikor már szinte késő lett... Mondjuk sporttárs mozgásán látszott hogy azért nem ma kezdte, de centi nem volt köztük így sem.
-
Xero
nagyúr
válasz Geresics #127517 üzenetére
Egyke vagyok, mindenki bek*phatja!
Egyebkent valoban a mindenki meg akar olni inkabb ugy igaz, hogy lathatatlan vagy mindenki mas szamara, tehat kozlekedj igy. Ryan a Fortnine-on csinalt egy kivalo videot errol.
Egyebkent az adrenalinhoz: Szamomra pl a sieles sokkal fosatosabb. Sokkal kevesbe vagy controllban. Ha zuzol lefele szakado hoban egy kijegesedett palyan vagy ne adj isten szuzhoban 100km/h-val, ott maximum a combod a fek. Ha az elfogy mert hirtelen masok lesznek a korulmenyek, vagy megindul alattad a horeteg, akkor rabasztal nem segit senki, nem tudod elvenni a gazt. Ugyan ugy beled tudnak jonni (tapasztalat ) es ugyan ugy ripityara tudod torni magadat. Marpedig az ember ugyan akkorat tud nyekkenni 70-100-rol a jeges palyan mint az aszfalton, cserebe kozel sincs annyi es olyan protektor rajtad, hiszen nagyon korlatozna a mozgasban. Nekem egy 150-el meghuzott hosszu dontos kanyar kb ekvivalens egy kb 30-40-el vegig carvingolt laza kanyarral silecen.
Ha valakinek adrenalin kell tudom ajanlani La Grave-ot. Ott akarhanyszor jartam ugy porogtem, hogy masnapra belazasodtam. Az kimaxol rendesen.[ Szerkesztve ]
-
etnies
senior tag
-
fattyu
veterán
válasz Geresics #127517 üzenetére
a többet élés sarkítás természetesen
de ettől még. Az hogy neked mi a csúcspont az életben meg másnak mi. nem vagyunk egyformák.
Részemről ahhoz az állapothoz fejben amikor a határon motorozol és minden idegrostoddal erre az egy dologra koncentrálsz. Azt tisztaságot, és zen állapotot semmi de semmi más nem hozza nekem.
40 vagyok lassan. Randim volt már pár... Gyerekem nem is lesz. Hobbim volt/van egy néhány. Fotózás lövészet biciklizés gitározás PC game, esztergálás csak így hirtelen. Erre még a munkámat is szeretem. ja és álltam dobogón is.
De azt az állapotot ami 250 felett történik semmi mástól nem kaptam meg.
Amugy a te értékítéletedben nyilván az igazi hülye kategóriába esek. Nem is vitatom.
[ Szerkesztve ]
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
etnies
senior tag
válasz fattyu #127530 üzenetére
Én kicsit irigy vagyok azokra, akiknek még orgazmust okoz a motorozás.
Nekem elmúlt 18 év alatt. Ezen időszak alatt szinte folyamatosan, napi szinten motoroztam, évente max két hónapot kihagyva.
Ma már úgy vagyok a motorral, mint a karommal, a testem, életem része. A karodnak sem örülsz minden reggel, de ha nem lenne..
Öröm még mindig van, de eksztázis elég ritkán, szinte csak a hegyekben, vagy vasárnap hajnalban az üres utakon.Csongi, ejtőernyő nélkül talán kicsit még nagyobb lesz az adrenalin
[ Szerkesztve ]
"önmagam hite vagyok magamban"
-
runner 125
nagyúr
válasz etnies #127532 üzenetére
..mert rossz motoron ülsz ilyen szempontból. Azért van az a motorkarakterisztika, amihez már közeledve is emelkedik a pulzus, amire nem csak közlekedési tárgyként tekintesz.. A 701-es Husqvarna szerintem simán ilyen.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Somatom
veterán
válasz etnies #127532 üzenetére
Sztem egyáltalán nem mindegy, hogy mivel, hol, milyen célból motorozol. Az is motorozás volt, ami úgy kezdődött, hogy reggel hétkor, termóban, az ablak alatt, hajszárítóval melegítettem a futár ETZ karburátorát, miközben piszok sok mínusz rohangált, meg az is, amikor a HD -val, napsütésben, pálmákkal szegélyezett, kanyargós úton gurultam Monaco felé és az orromban éreztem azt a fűszeres, mediterrán tenger illatot. Mégis, micsoda különbség ez a két motorozás!
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
norbert1998
nagyúr
Mi volt itt hétvégén, te jó és
Kapota a topik rendesen. Voltam én is, de szerencsére nem volt gond, sok motorost láttam. -
fattyu
veterán
válasz csongi #127531 üzenetére
ugrottam. jó volt. de az sem az.
megvan videón. ember próbálja eladni nkem hogy na majd 200al fogunk esni.... mondtam neki idefelé gyorsabban jöttem ombre
pedig van tériszonyom. és még úgysem azt hozta mint a motor.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
fattyu
veterán
válasz runner 125 #127533 üzenetére
pontosan.
SOHA nem közlekedési eszközként tekintettem a motorjaimra. egyik sem volt az. mosolyfakasztó és adrenalintermelő igen.
A husky is egy beteg állat dolog és az sem pici élmény hogy 150 el kergetem ott ahol a gixerrel 53al megyek mert levedli az idomokat olyan fos az út.
és szeretem is a huskyt tényleg azóta is. oltári szerencsés vagyok hogy megtehetem kettőt tartok, és jó is hogy van, de én speedes vagyok azt hiszem.
Persu: melyik részével? hogy igazi hülye vagyok?
[ Szerkesztve ]
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
GTVili
tag
Van valakinek érdemi tapasztala a Mecseki (Solvart) fesszabályzóval...? Csak jót mondjatok,mert már megvettem...
Az elmúlt években már két fesszabályzót és ebből fakadóan két akkumulátort elfogyasztottam.....
Sajnos gyárilag nagyon rossz helyen van. A hátsó hengeből és a kipufogóból is dől rá a meleg,a menetszél meg nem igazán éri.... -
Xero
nagyúr
2 perc 35 masodperccel az utan hogy elinditottam a gopro-t a kis baratunk csattant a lencsen. Dejoooo
Amugy kerdes: Ma kicsit mar jobban cibaltam a bajszat a gepnek, igy eleg sokszor kozbeavatkozott a TC, foleg nullarol indulasnal. Ha nagyobb gazzal dobtam ra a kuplungot elkezdte kikapni az orrat, majd TC... na es itt jon a kerdes. Az, hogy nem engedi egy kerekre az jo, viszont nalam az tortenik, hogy amint elemelkedne egybol visszafogja a gazt, de annyira mintha otod gazon lennek es vegig igy is tartja ameddig el nem valtom. Ez igy azert eleg bosszanto. Hondasok: Masnal is igy van? Van valami trukkje azon kivul, hogy kikapcsoljam a TC-t? Ez utobbit kerulnem, mert vigyazzon csak a kis seggemre. -
martonx
veterán
Én 42 évesen kezdtem el újra motorozni 4 gyerekes családapaként. Talán benne van az adrenalin, bár én elég koca motoros vagyok. Egyébként biciklizni is imádok. Nálam valahogy a két keréken közlekedés az igazi (miközben a 4 gyerekhez van itthon két autó is...).
Ráadásul alig van időm motorozni, de így is 1-1 gyereket elvinni különórára is sokkal élvezetesebb, mint autóval
Motoron valahogy minden élesebb, érzem, hogy aktívan teszek azért, hogy eljutunk A-ból B-be, nem úgy mint autóval. Ráadásul motorral mindig történik valami, hol barátságos motorosokkal fut össze az ember, hol egy autós emberkedik / meg akar ölni, nézőpont kérdése. Autóba meg beülök, és kb. végigbambulom az utat.Szóval az ilyen kisarkított nagy kijelentésekkel nem értek egyet, de ettől még nekem kimondottan örömet okoz, amikor meló után / hétvégén egy fél óra - órácskára elugrok motorozni, vagy akár csak egy gyereket kirakok valamerre a városban, és onnan hazamotorozok.
Én kérek elnézést!
-
zgospel
őstag
Ez a baj az IMU nélküli rendszerekkel, hogy nem tud dőlésszögből számolni, csak a kerekek közti különbséget nézi. Ha van valami megengedőbb mód rajta, akkor tedd át abba, pl sport vagy pálya. Eldobni ugyanúgy nem fogod vele normál aszfalton, viszont finomabban fog működni.
Legalábbis nekem a Triumphom ilyen, utcai módban az is darabos, és olyat zár a gázon hogy kishíján lefejelem a kormányt, de sportban már nem szól bele az én stílusomban, track módban meg egyáltalán nem.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Xero
nagyúr
válasz zgospel #127546 üzenetére
Ez proli TC, van ON es OFF.
A kormany lefejeles nagyjabol pontosan leirja az elmenyt. Ma 3x is megszivtam vele, amikor picit gavallerosabb rajtot akartam venni.
Szerintem akkor egyelore marad bekapcsolva, aztan jovore ha mar magabiztosabbak leszunk egyutt, akkor kikapcsolom a gavallerrajtok elott. -
zgospel
őstag
Nem mertem ilyet ajánlani, pláne kevés rutinnal, de én a helyedben kikapcsolnám. Kivéve ha hideg az aszfalt. Gyanítom, hogy a legtöbb esetben amikor kapcsolt, akkor nem a kerék pörgött ki, hanem csak az eleje könnyült el, de hanyattdobni azért nem fog, ahhoz nagyon ész nélkül kellene rányúlnod.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest