- Kábeleket és csövezést rejtő "kirakatház" a GameMax logójával
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákkal Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
stifi
senior tag
de pont az a mondandóm lényege kolléga.. hogy az a motor semmilyen, és 1-2 hónap a nyergében felvilágosítja a usert hogy ennél fickósabb, kényelmesebb, túrásabb kell neki..
van akinek motoros tapasztalat nélkül az álma egy gixxer és meg is veszi, utána meg sír a szája hogy kényelmetlen, pörgetni kell de igazából ő meg túrázni akar.. hát bazz, vettél volna sporttúrát vagy túrát..
a történeted pedig átérzem. szerintem is fasság a lépcsőzgetés, ész kell a motorhoz és azt egyikhez sem adnak. viszont aki sötétben tapogatózik annak nem árt ha gyűjt tapasztalatot. elvégre mindenkinek saját magának kell tudni mit akar, te sem azt vetted először amit kellett volna. másnak sem tudsz ebben jó tanácsot adni szerintem, lehet 4 év múlva trikeot fog venni mert az tetszik neki, de ahhoz kell az út amit bejár előtte...
tapasztaltan szerintem nehéz jó tanácsot adni egy kezdőnek akit nem is ismerünk..
szerk: ahogy persu mondja, nálam is ez volt. a második motorom volt az egyik legjobb döntés amit az elmúlt években hoztam. mert az első után pontosan tudtam mire van szükségem. és nem mondom, elférne a garázsomban mégegy paripa. tessék kapaszkodni, az egy rendszám nélküli kétütemű 250-es vas lenne kecskemétre és kakucsra ökörködni, esetleg versenyezni. de versenyezni meg inkább egy 750-es gixxert vennék és nagy pályán használnám, de arra még sokáig nem lesz se időm se pénzem..
[ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Ramius
őstag
válasz Gaboman #12597 üzenetére
Nekem a cbr 600fs az első motorom. 2000km-t mentem vele, eddig egyszer hagyta el a fordulatszámmérő a 9ezret, és nem húztam még 150 fölé. Meg lehet azt állni, ha tisztában van vele az ember, hogy sehol nincs még a motorhoz képest. Legalábbis nekem megy Tavasszal meg kecsóringen kezdek.
gyakorlat teszi a mestert...tönkre...
-
sketchifun
senior tag
válasz Daywalker #12600 üzenetére
Annyira friss, hogy 1 hónapja van meg.
Egyébként én is aközé a 10 ember közé tartozom, akit emlegettetek.
Mivel friss a jogsim, fater megajándékozott egy kocsival, névszerint egy BMW-vel.
És evvel sem száguldozom. Egyrészt azért, mert eléggé keményen büntetnek érte, másrészt azért, mert nem merek. Egyszerűen akkora erő lakozik ebben a kocsiban, hogy félelmet kelt bennem. Városon kívül megyek vele 90-net, úgy gondolom megnézem mit gyorsul. Beletaposok a gázba, nézem az órát, és mire elér 4-5000 fordulatig, már azt veszem észre, hogy 170-180-nál vagyok.Meg a motorozás mindig is a sebesség élvezetéről szólt, de az is csak egyenesben. A kanyarokban nem szabad gyorsan menni, tudom.
Megkaptam a jogsim, még aznap elmentek mellettem egy 750-es GSX-R-rel, és kiegyenesítették a kanyart. A sofőr meghalt, aki hátul utazott, kómában van. Mindkettőt személyesen ismertem.Gyerekek! Az a lényeg, hogy van pénz lóvéra! © Jakab Zoltán
-
Gaboman
nagyúr
válasz Daywalker #12600 üzenetére
"Nem a motor öl, ezt értsd meg."
Ezt én is tudom, de valahol mégis az öl ha rossz kezekben van, és egy 600 gyorsasági motor könnyebben tud meglepetést okozni avatatlan kezekbe.
De persze egy 50cm3 motorral is meg lehet halni, bár szerintem nem véletlen van a legtöbb halálos a gyorsasági motorosoknál.
Minél nagyobb sebességnél minél kisebb idő van arra hogy cselekedj, elkerüld a veszélyt.Mai kiruccanásom.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Topiccsendőr
addikt
válasz KoVee84 #12579 üzenetére
De.
Rutintalansag+eros motor eleg durvan felnyomja a perec eselyet.Pl rutintalan batyam is csak eldolt a motorommal egy pirosnal, mert radudaltak, nem kell ehhez meg gyorsan sem menni. A benzinkuton elesesekrol ne is beszeljunk. Hany ilyet lattam. egy kezdo ha kifarad leszallni nem tud egy motorrol
Valszeg habitus kerdese, de nekem biztos nem tett volna jo elsore nagy. Ismerem magam.
De ezen nem fogunk osszeveszni nektek igy jo.Explosión de dos tiempos
-
shiNIN
tag
válasz sketchifun #12603 üzenetére
Egyenesben, jó úton igazán nem kell nagy tudás, hogy ne legyen gond egy kis száguldásból. Viszont az unalmas Én még nem tudtam 130 fölött menni, mert az enyém annyit bír, de ha azt az izgalmat megszorozzuk 10-zel, még mindig nem vagyunk sehol. A kanyarok az érdekesek, kisebb sebességnél is, ott érdemes minél gyorsabban, de még biztonságosan menni
Az erő pedig nem azt jelenti, hogy na most akkor húzzuk a gázt, amíg bírjuk. Jó az, ha van némi erő, amit kihasználhatunk, ha kell. Szimpatizálok azzal, hogy az emberek ne gyönge motort vegyenek elsőnek, bár egyeseknek az a jobb. (Egyeseknek pedig az, ha nem is gondolnak motorozásra.) Persze van egy szint, ami fölött a motor olyan erős már lent is, hogy egy kezdőnek veszélyes, de a kettő között... Személyfüggő, no. -
stifi
senior tag
válasz sketchifun #12582 üzenetére
megpróbálok a többiekkel ellentétben a kérdésedre válaszolni: én sem a gsxr-t venném munkábajárni és első motornak. DE: kategóriájában a gsxr a kényelmesebbek közé tartozik (papírforma szerint), de azt meg nem mondom neked hogy ez főleg melyik évjáratokra vonatkozik...
léteznek olyan sportmotorok amik kényelmesebbek az átlagnál, ilyen a honda CBR600F például, vagy a Yamaha ThunderCat, esetleg egy full idomos Yamaha Fazer, egy Suzuki GSX-F, egy régebbi 900-as FireBlade vagy a fene tudja, végtelen hosszú a lista.. meg kéne nézni és meg kéne ülni párat, hogy értsd.csoszogni vele a városban vagy munkábajárni egyik sem való. ennek ellenére én is erre használom a sportmotorom és tökéletesen ellátja a feladatát. kit érdekel mire való, őszintén? arra való amire használom.. azért nem lepedővel akarok leugrani a tizedikről hogy majd repülni fogok és arra ez is megteszi.. van kereke, féke, lehet vele közlekedni.
más kérdés hogy elfáradsz rajta, az utasodnak kényelmetlen.. mert alapvetően nem erre való, de erre is lehet használni..Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Daywalker #12600 üzenetére
Hja, csakhogy rutintalanul b szhatod a vazat, feket, mindent, ugy kiegyenesited a kanyart es nem lapravagod a motort, mint a szar
A lassu motoron legalabb befosat az hogy olyan mintha szet akarna hullani 100 felett, meg ha ramesz egy buckara azt azonnal megerzed a kezeden labadon testeden is. jo kis tulzas de legalabb nem b sz at a motor, jogy mennyire biztonsagos ez az egesz.
Azert megneznek egy statisztikat hanyan pusztultak meg 600 sorneggyel, meg 500 sorkettovel. Ami persze megint semmit nem jelezne, csak mentalitas beli kulonbseget, ami mar a motorvasarlasnal kijon. Na mindegy.
Ezen ne veszekedjunkMeg abban sztm mindenki egyetert, hogy a legidealisabb az lenne, ha az ember megtanulna motorozni, es utana venne motort. ami persze nincs.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
stifi
senior tag
válasz Gaboman #12597 üzenetére
5 éve motorozok. bármikor el tudom nézni a kottát egy kanyarban, megijedés, lapon fékezés, elcsúszás.. végtelen a lista hogyan lehet elnyalni..
és érdekes módon még nem sikerült saját hülyeségemből elesni. egyszerűen nem feszegetem a határokat, ennyi a titok.aki feszegeti az az 50essel is el fog esni és az ezressel is. aki azt hiszi hogy tud motorozni az bátor, teljesen mindegy min ül.. nem azért fog feltekeredni a fára mert elsőre nagymotort vesz és rájön szépen hogy mit tud a vas és rutintalan..
kidobhatod a rutint az ablakon amikor lapon mész 150nel a szerpentinen és szembe jön a távolsági busz. olyankor az lett volna a helyes ha ésszel mész, és ahhoz még rutin sem kellszerk: persze értem én amit mondtok. arról nem tehetek hogy nekem 14 éves korom óta senki nem mondja meg mit hogy csináljak, én szépen kitalálok és megálmodok magamnak mindent.. a tanácsokat persze meghallgatom de nálam az nem játszik hogy "elsőre ne vegyél ilyet mert meghalsz".. én csak azért kezdtem 250-essel mert az tetszett, amiatt a motor miatt tettem le a jogsit.. a 600F-et is azért vettem mert tudtam hogy azt nekem gyártották. ha összecsuknám, ugyanilyet vennék. max pályázni kéne valami törhető, de akár az is lehetne egy 600F pályaidommal rendszám nélkül.. és akkor lábon ki tudnám vinni a ringre a másik rendszámával, mekkora ötlet
[ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #12612 üzenetére
szerkesztettem, olvasd el azt is
egyébiránt ez a "tartalék papír nélküli pályamotor és rendszámcserével lábon pályára menés" most nagyon felcsigázott.. kéne garázs
hja amúgy meg az új EU jogsi szabályok tökéletesen helyrerakják azt amiről itt pofázunk teljesen feleslegesen.. nagymotor 24 év felett. mondd azt egy 24 évesnek hogy vegyen 125-öst kezdésnek, elvégre kurvára ráér tesztelgetni 2-3 szezonig hogy neki mi a jó..
ahogy olvasom sketchifun még fiatal, évekig nem lesz még jogsija nagymotorra, addigra meg tuti lesz 1-2 kisebb gépe..
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
shiNIN
tag
válasz Topiccsendőr #12610 üzenetére
Nem akaropk mindenáron vitatkozni, de az én motoromnál ilyenek nem voltak. 110-nél teljesen kellemes (az a max. utazótempója szerintem, tovább csak rövid ideig pörgetem), buckákat, kátyúkat és süllyesztett csatornafedeleket meglepően jól kibír velem együtt (Szentlélek-Mályinka nekem poén volt, Alvarónak horror, pedig én eredtem a gs-esek nyomába egy ideig. a keresztbordákat nem bírja. ja, zörögni zörög, mintha szét akarna esni, de nem ugrik ki a gyomrom a durva úthibákon se. Alvaro állítása szerint az övé Cilin is igen, nem tudom, miért), s kezdettől fogva az a hely az ülése, amin a legmeditatívabb, legbiztonságosabb érzést vagyok képes megtapasztalni. Ez utóbbit nem értem, de még az esésekkor sem veszett el belőle sok. Csak kanyar előtt tűnik el rendszeresen az önbizalmam. De ez az egyéni pszichiátriai problémám.
-
zsolt19900
őstag
de ha most elkezdi és ez évben befejezi akkor rá(nk) még nem vonatkozik a 24 év, csak az a szabály, kitétel, hogy ez évben be kell fejezze a nagy A-t az aki elmúlt 21 éves.
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
KoVee84
senior tag
válasz sketchifun #12615 üzenetére
te figyi, te hány éves vagy?
-
Djuree
félisten
válasz sketchifun #12618 üzenetére
én 28 vagyok, de cserélnék veled szívesen, a jogsimat is odaadnám
[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
zsolt19900
őstag
válasz sketchifun #12618 üzenetére
de azt mondtad, hogy elkezdted nem? a nagy A-t
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
tutis
őstag
Nem a legfrissebb, 2010-es de azért nagyjából látni lehet a tendenciát, de mondom is.
motorkerékpár (ebben benne van a sportmotor meg a tanulómotor is): 443
segédmotorkerékpár (robogó, simson és társai):559
Szóval kurvára nem az számít hogy sportmotor van-e alattad vagy nem, sőt úgy néz ki minél kisebb a motor annál bátrabban, ezáltal nem olyan körültekintően közlekedik az ember...
Piros lámpánál meg benzinkűton eldőlés? Ja a 180 kilós sportmotorral eldől valaki de a 230 kilós tanulómotorral meg nem? ez elég meredek.
Könnyebb sportmotorral perecelni? Ez melyik mesekönyvben van benne? Kurvára de kurvára nem számít hogy milyen motor van alattad. Ha városban dugóba 150-el mész, akkor persze hogy karambolozni fogsz, legyen alattad bármilyen motor.
Kicsit idézek még:
"A balesetek főbb kiváltó okai hasonlóan alakultak, mint az elmúlt években. A kanyarodásra vonatkozó szabályok megsértése és az elsőbbségi jog meg nem adása összesen 40%-ban (!) játszott közre a balesetekben, ami több mint hatezer személyi sérüléses incidenst jelent. A gyorshajtás számlájára (legyen az valós vagy relatív gyorshajtás) nagyjából a balesetek negyede írható."
Láttok itt valami olyasmit hogy a balesetek kiváltó oka az hogy az egyén sportmotoron ült robogó helyett? mert én nem...A motort ember vezeti. A sportmotor is csak egy motor. Van rajta gáz és fék. Ráadásul széles fordulatszám tartománnyal rendelkezik, ami azt jelenti hogy km/h-ra pontosan tudsz vele menni. Ha 50-el akarsz vele menni akkor oda tekered a gázt. Az nem azt jelenti hogyha megmozdítod a kezed máris 200-al tépsz.. Néha az az érzésem hogy pár embernek felé kéne ülni egy sportmotorra hogy lássák hogy az se ördögtől való. Csupán több benne a lehetőség..De ez a sztereotípia hogy sportmotorral meghalsz elsőre olyan nagy baromság hogy csak csuda.
Szerintem ne ilyen tanácsokkal lássuk el a motorozni vágyó embereket. főleg úgy hogy némelyikünk életében nem ült még sportmotoron
Szóval én azt mondom továbbra is, mindenki azt vegye amit szeretne, csak arra figyeljen hogy tiszta fejjel szálljon fel a motorra, vezessen passzívan, lehetőleg a közlekedési szabályok betartása mellett..Innentől kezdve az már másodlagos hogy milyen motoron ül, legyen az sportmotor, robogó vagy chopper..http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
Topiccsendőr
addikt
azt elfelejted, hogy SMKP ből kb 600 000 van az országban, (egyébként egész pontos adatbázis nem áll rendelkezésére senkinek, mivel a rendszámoztatási törvénytervezet rendre tolódik) míg az összes nagymotor együttvéve töredéke ennek az értéknek.
ezért kicsit hamis képet mutat a stat.Explosión de dos tiempos
-
stifi
senior tag
válasz zsolt19900 #12616 üzenetére
ha nem vagy beiratkozva hónapok óta, nem lesz vizsgaidőpont már idén..
sketchifun: mire egyáltalán lerakhatod a jogsit nagymotorra el fog telni pár év.. asszem talán a korkedvezményes jogsit (eddig kategóriáról kategóriára fellépve lehetett kb 18 évesen is nagymotor jogsid, ha volt előtte 2 év gyakorlatod vagy valami ilyesmi) is eltörölték, tehát 24 év alatt nem nagyon fogsz gixxerezni szerintem.. lehet addigra el is száll a lelkesedés..én a hozzászólásaidból sejtettem hány éves lehetsz, szerintem jobb is ha most az autóra koncentrálsz és átgondolod ezt a motorozás témát egy párszor
[ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #12628 üzenetére
de itt a kulcsszó hogy ne kelljen mellé futót venni.. lábon a sajátommal is ki tudok menni, de azt sajnálnám szétkenni a falon.. de ha lenne egy pályamotor, rendszám nélkül, aztán a ringre csak felpattintom a rendszámot hogy ne legyen gáz akkor se ha kiszednek.. na az bejönne
ha mást vennék, akkor oda megfelelő autó is kéne :\
egyébként ha már más, én 750-es gixxert vennék. vagy mit ajánlanál pályára?Nincs időm kedvesnek lenni!
-
.mf
veterán
Jót gurulásztam ma is. Bp -> Vác -> Rétság -> Vác -> Rétság -> Vác -> M0 -> Szentendre -> Pilisszentlászló -> Esztergom -> Bp
Úgy érzem (remélem), hogy egész sokat tanultam ma. 2-es úton fel-alá gyakoroltam a kiülést. Több pályázás során is ezt a megjegyzést kaptam gyakrabban, hogy nem mozgok a motoron, nem ülök ki, meg néha merev vagyok.
Engem is meglepett, hogy rendes(ebb)en csinálva (kiülés, laza tartás) mennyit számít. Pár nappal ezelőtthöz képest a kanyarokba tempósabban tudtam bemenni, kanyarokban menni, és kijönni; s mindezt úgy, hogy közben stabilabb volt a motor és én is sokkal nyugodtabban mentem a nagyobb kanyarsebesség ellenére is. Még érezhetően bőven a határokon belül, tudtam volna még hova tovább dönteni, még többet húzni, de azt meghagytam biztonsági tartaléknak. Volt egy kanyar (mondjuk ez Esztergomban volt, lakott területt lévén lassabban mentem, 6x), ahol olajfoltot véltem felfedezni. Motor döntésből fel, fék, lehető legegyenesebben tartva már csak motorfékkel átgurulni rajta, s még volt időm / helyem a kanyar széle előtt újra ledönteni a motort és bevenni a kanyart.
S tényleg kényelmesebb is, a mozgással kevésbé ültem el a seggem.Fun fact: fogyim mára csak 5.16 volt (kevesebb, mert fröccsent mellé egy kis benzin, mivel csak jobbról volt szabad kút, de utálom ezt), pedig volt benne üres ótóúton
kétká feletti isszabályos száztíz, sok előzgetés, s a kanyargás is fék / motorfék, kanyarban stabil / enyhén fokozódó gáz, majd kigyorsítás. Többre számítottam. De nem panaszkodom, jobb ez ígyFotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
-
Daywalker
addikt
válasz sketchifun #12618 üzenetére
18 évesen eddig sem kaphattál nagymotorra jogsit. 21 volt a korhatár, szóval akármit-akárhova változatnak, jövőre akkor sem gixxerezhetnél, de még azután sem. De ha tanácsolhatom, akkor inkább tanulj meg autóval közledni, vezess le egy pár évet és legalább 100-200e km-t (lehetőleg ezt ne csak autópályán) ,és akkor tisztábban fogod látni a dolgokat. 0 vezetési rutinnal (ami lehetne akár autó is, a lényeg, hogy forgalomban eltöltött idő legyen) én sem ajánlanám a sportmotort, és más egyéb motort sem. Főleg nem egy nagyvárosban, ahol simán kivasalhatnak önhibádon kívül, ha totál rutintalan vagy, és nem tudod hogy kezelj egy-egy helyzetet.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
KoVee84
senior tag
válasz sketchifun #12618 üzenetére
akkor mindent értek
-
stifi
senior tag
válasz Daywalker #12633 üzenetére
ha megcsináltad 16 évesen az A korl jogsit, 2 év után mehettél nagy A-ra, és 18 évesen lehetett nagymotorra jogsid.
lehet keverem a kategóriákat, de így volt.
nem tudom az új szabályozással hasonló lehetőség lesz-e..mindenesetre engem nem zavar hogy nem lesz sok tizenéves nagymotoros az utakon.. láttam eleget zsákokban.. mondom ezt úgy hogy 21 voltam amikor leraktam a jogsit, életemben először rutinórán ültem motoron, de legalább vezettem autót 4 éve..
biztos csak azért nagy a pofám mert engem nem érint, az meg nem érdekel hogy másoknak milyen rosszés a másik intézkedést is nagyon várom, rendszámot a 600000 tetves 50-es (és 125-ös) bontószökevényre! Európa SMKP süllyesztője marad addig az ország amíg itthon papírok nélkül mindent lehet, és a közlekedési kultúra sem attól javul hogy ezekkel átmennek a piroson, rendre veszélyesen közlekednek és alkalmanként elhagyják a baleset helyszínét... következmények nélkül!
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Topiccsendőr
addikt
Hat ram ne hallgass, mert 250 es 2t parti vagyok, es most nem szocimotorra gondolok
de meg egy rs25 os is jo oda kecsora boven. Low budgedtbanHogy mit ajanlanek? Minel fiatalabb annal jobb. Ezt a tanacsot tudom csak adni, de leginkabb, nem adnek, mert nem ertek hozza. Azt tudom nekem mi kene
Explosión de dos tiempos
-
KubanitoS
veterán
válasz sketchifun #12603 üzenetére
Tehát összefoglalva, ha jól értelmezem:
- 17 éves vagy
- egy hónapos B kategóriájú jogosítvánnyal rendelkezel
- BMW-t kaptál
- 100 emberből a közé a 10 közé tartozol, aki soha nem száguldozik és nem érez késztetést sem rá, meg hát eleve büntetnek is a gyorshajtásért
- félelmet kelt benned, amikor a kocsi 5000-es fordulatnál 180-nal megyFolytatván a gondolatmenetet:
- motorjogsi még nincs
- motor is majd csak jövőre
- motorral nem szeretsz csoszogni, olyan helyen közlekedsz, ahol élvezetes: kanyargós szerpentin, és pályaMaradjunk annyiban, hogy itt szépen kijött miért is rakták 24 évre a korlátlan A megszerzését. Szerintem először tanulj meg autót vezetni rendesen és majd 24 éves korod után, érettebb fejjel gondolkodj el a komolyabb motorokról.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
tutis
őstag
válasz Topiccsendőr #12626 üzenetére
Igen, hamis képet mutat a stat, de több oldalról is, mivel a motorkerékpárok igen kis százaléka sportmotor, és ez sincs feltüntetve
Szerintem a 443-ból ha 100 a sportmotor akkor sokat mondok..Szóval ez a sportmotoros urban legend már rég nem állja meg a helyét..
Másik írásodra: Szerintem Te se haltál volna meg. Elég kevés embert ismerek aki nem tiszteli a motor erejét, legyen az bármilyen motor. Van pár friss jogsis cimbim, most kezdték (1-2 éve a motoros pályafutásokat, gsx-r-ük van (fórumos ismerősök ) olyan szépen közlekednek hogy öröm nézni, motoruk csilli-villi, nem provokálják sose a gázt, stb..
Elég sok fiatallal találkoztam már akikben szerencsére nyomot hagy az idősebb motorostársuk, szüleik vagy a tapasztaltabb emberek jótanácsa. Illetve tudják hogy nincs még meg a kellő tapasztalat.. Némelyüket még kakucsra is alig tudom kicsalogatni, hogy kicsit ismerkedjen a motorral, mert félti a motorját. Ez volt az álmuk, a gsxr, megkapták szülői segítséggel, de szerencsére jó neveltetésben részesültek, nem akarják eljátszani a szülői bizalmat.. Nem azt mondom hogy ez a tendencia, de sokszor előfordul az ilyen is..
Vagy ott van pl az uncsim. Letette a motoros jogsiját, lépcsőzetesen akart haladni, vett egy japán belpiacos 400-as motort. 1 hónapig volt meg neki, eladta, mert régi is volt, belpiacos is volt, fék se olyan volt hogy biztonsággal meg lehessen állni, futóműve is nyeklett nyaklott.. Most kiment külföldre dolgozni, gyűjt, többek között egy újabb kiadású naked bike-ra ami hosszabb távon kiszolgálja, valszeg valami 600-as nakedet fog venni..Ő is belátta 1 hónap alatt hogy felesleges olyan motort megvennie ami nem az álma, költeni is kéne rá mert már régebbi, stb stb.. Inkább hosszabb távon akar gondolkodni.. Szerintem a mai gazdasági helyzetben nem igazán lehet máshogy.. Kevés ember teheti meg hogy váltogassa a motorjait mondjuk 2 évente..persze az olcsóbb kategóriákat lehet cserélgetni, és valakinek ez is teljesen megfelel, sőt, én is eljárnék munkába még megy 125-ös YBR-el is, (persze úgy néznék ki rajta mint majom a köszörűkövön) de a szívem az mást diktál..Az embert pedig a szíve viszi előre, az esze csak segít a döntésekben..http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
ujskodas
tag
válasz Topiccsendőr #12628 üzenetére
Mielőtt megjelent az RR, azért nyert pár vb. futamot, az a fikázott 600F. Annyira azért tán csak nem szar? Én mehetnék akár a legújabb 1000-es gixerrel is, ha valaki aki jóval rutinosabb pályán, simán lenyomna egy 600F-el is.
Az ostoba hitelt ad a szóbeszédnek.
-
shiNIN
tag
Á, bármilyen motorral járható, csak lassan Persze úgy nem poén.
Nem is az úthibából álló út volt a gond, hanem a trükkös kanyarok. Az egyikben (beláthatatlan jobbkanyar, szűkebb, mint elsőre mutatta, s az út se lett jobb egy szikrát sem, lehet, hogy megcsúsztunk valamin?) mindketten elszálltunk, ugyanúgy. Megfogtuk a motort valahogy és nem jöttek szembe, de onnantól nagyon óvatosan mentünk. -
Topiccsendőr
addikt
válasz ujskodas #12642 üzenetére
Na varjunk, ennyire ne harapjuk a marketinget
Annak a vb s motornak semmi koze nincs ehhez. Ezt ertsuk meg. Semmi ertelme jonni a vb sikerekkel. Nem egy motorrol beszelunk.Palyara hidd el, h mumia. Ez van. Nem kell megsertodni. Nem azt mondtam, h szar motor.
Leveleket ki lehet kezbesiteni vele (vicc volt, nyugi)Explosión de dos tiempos
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #12644 üzenetére
Belerúgni a földön fekvőbe, ejj
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
yodamastah
őstag
-
jaktib
tag
Sziasztok!
Ezen a fórumon még új vagyok, de olvasgatom. Jelenleg még nincsen motorom jövőre gondoltam , hogy elkezdem az A-s jogosítványt. A mostani téma pontosan engem is érdekel Jelenleg már egy éve vezetek robogót 36 vagyok 165cm és 68 kg ez eléggé behatárolja a lehetőségeket motor vásárlás ügyben. 17 éves korom óta van jogsim és csak úgy volt balesetem , hogy nem én voltam a hibás ( kopp kopp ). Tehát gondolom benőtt a fejem lágya. Nekem igazán napi használatra kellene, no meg azért ki ki ruccanni a "nagyvilágba" olyan ami egy kicsit praktikus is. Mivel sokszor szeretném használni akár munkába is (napi 30km) dobozolható, van egy kis szélvédelme, és leérjen a lábam. Ha pedig elromlik valami, ne egy vagyon legyen a javítás, meg első motor lenne tehát tapasztalat szerzésre is kellene. Én így jutottam el arra a következtetésre, sok olvasás alapján, hogy nekem a GS 500 F lenne a jó.Mert az tetszik is. Tudom régi technika de max 800K-ért szépeket árulnak, persze meg kellene alaposan nézni műszakilag is. Pont ez az a motor amit ajánlanak vagy jól lebeszélnek róla. Mi lehet ennek az oka? Pl CBF 600 gondolom jobb választás lenne de nehezebb drágább megéri-e pl azt a különbséget? Miben nem nyújt "élményt" ez a motor mi az a gyenge pont amiben a többi hasonló motor jobb? Nem versenyezni szeretnék és 200-al kanyarodni, hanem normálisan viszonylag dinamikusan közlekedni. Mert a robogózás megszerette velem a motorozást. -
jaktib
tag
válasz KoVee84 #12648 üzenetére
Köszönöm a szép képeket. Ezek nagyon szép motorok ám. Én is nézegettem őket. De én éppen indokokat keresek mint nem hozzáértő, hogy ezek miért jobbak mint a GS. Nekem mint említettem mivel napi használatban szeretném tartani ha már veszek motort ne csak ott álljon. És a motor mérete is fontos nekem. De pl találtam Ilyen cikket. Ezek a szempontok is érdekelnek.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest