- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákka Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- Híres régészprofesszor segíti a GeForce-ok eladását
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
.mf
veterán
Néztem, hogy a szöveg ismerős, pár hete már olvastam valahol, csak a képek között voltak újak. Aztán a végén láttam a Shox emblémát, onnan másolták.
Hja, én is ellennék ott. Bár az időjárás kicsit javulhatna.
Inti: kimész? ÚJRA? Kabbe, most irígykedek
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
doc
nagyúr
válasz Daywalker #13398 üzenetére
en is voltam par honapja, ajanlom mindenkinek, nagyon jo buli
a legjobb meg az oktatas 'mellett' a gokart-palyan kanyarogni (ott szallt el a hatso fekem az egyik hajtukanyarban )BTW, elkepeszto milyen idiotak vannak...
nem mintha ez ujdonsag lenne, de azert mindig felhuzom magam rajta:
4 savos (2x2) ut, belso savban 80-nal totyorog valami Micra-kategoriaju aszfaltpattanas (kulso sav persze ures). megpoccintem a dudat, szarik ra... megnyomom hosszabban, semmi reakcio. elmegyek mellette teligazzal, dudat nyomva es meg o mutat be az ablakon keresztul.
mutatom neki a kulso savot, hogy 'ott kene am, oreg!'
erre beletapos a gazba, es jon utanam...
remelem el tudjatok kepzelni azt a groteszk kepet, mikor a kellemesen dorombolo sportmotor utan nyuszitve-csorogve-zorogve probal lepest tartani egy Micra
en nagyon nem problemaztam, nyugisan gurultam (igy sem volt sok eselye...) aztan varosba beerve piros lampanal szepen elore gurultam[ Szerkesztve ]
-
stifi
senior tag
én sosem dudálok, sosem villogok.. ha valaki begyógyul a belsőbe, nem én fogom jó útra téríteni, előzöm jobbról, balról ahogy jólesik éppen... csak az hiányzik hogy felbasszam valakinek az agyát és elgázoljon direkt/véletlen..
valószínű azt sem tudja hanyadikán van elseje, nemhogy jobbra tartás meg ilyenek... a dudálástól mutogatástól nem fog az ilyen észhez térni, el kell kerülni nagy ívben!Nincs időm kedvesnek lenni!
-
tutis
őstag
Ez semmi, én a múltkor csövezek haza a 6-os gyorsforgalmin (70 a megendedett), belső sávban kb 90-100-al zúzok, gyorshajtok de belső sáv végig üres, mondom nincs gáz. Erre valamelyik idióta aki vérszemet kapott hogy elmentem mellette gyorsabban, utánam jön, és úgy előz meg a belső sávban kb 150-el, hogy a kezemet súrolta a visszapillantója..
Utána se mentem mert ki tudja,lehet még elkezd kakasoskodni és fellök, ami amúgy is majdnem sikerült, majdnem telibevágott hátulról.. Ja jelzem, nem a sáv szélén mentem, Ő neki a záróvonalon, félig átlógva a szembe sávba kellett előznie, de hát tökös gyerek volt, meg kellett mutatnia ki a jani..http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
stifi
senior tag
nekem a múltkor volt olyan hogy majdnem belémjöttek hátulról, valami problem volt és meg kellett állnom a kocsisor mögött, erre látom a tükörben hogy nem lassul a paraszt mögöttem és közeledik.. el is kezdtem menni előre be a kocsik közé, hát ha nem teszem meg ezt lehet nekem jön.. hátra is pillantottam és mutattam neki hogy ez így nem nagyon volt frankó de a kis takony csak pislogott mint hal a szatyorban..
saját magadra kell vigyázni, senkitől sem várható el hogy majd ő figyel... a kölcsönön bizalom elve motoron nem létező fogalom!
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Integra
titán
ááááá, meg se várom az ilyennél, hogy észbe kapjon, inkább azonnal megoldom magam mondjuk olyat szoktam csinálni, hogy kielőzőm és utána bal kézzel a hátam mögött jobbra mutatom, hogy ott menj paraszt.. úgysem fogja fel, na mindegy
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
ujskodas
tag
Én múlkor felértem a dombtetőre, hát mindkét sávban szembe jöttek. A majom passatos záróvonalnál, beláthatatlan dombnál, amielőtt még kanyar is van előzött. Azért utána mentem, megmutattam neki, hogy gyerek is ült mögöttem, bassza meg az anyját! Abból a kocsiból meg amit előzött, ordítottak rá rendesen, nekem meg mondták, hogy megölnék a hülyét a helyemben.
Az ostoba hitelt ad a szóbeszédnek.
-
stifi
senior tag
én erre nem is szoktam figyelni, előzök ahol tudok biztonsággal.. persze ha Te nem érzed magad biztonságban ha jobbról előzöl akkor nem is kell, nem én fogom megmondani neked a frankót erről, vezessen mindenki úgy hogy hazaérjen, csak ez számít!
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
yodamastah
őstag
CBR250 vs sok ninja 250 [link]
-
tutis
őstag
válasz yodamastah #13417 üzenetére
Még én is elviselnék egy ilyen átalakított cbrt
De sajna ilyet sokat nem fogunk látni mert az új ára annyi mint egy használt 600-as sportmotornak, az ember meg már inkább azt vesz, ha hosszabb távon gondolkodik..
de ez a válság óta megfigyelhető új árképzés már nagyon idegesítő.
egy 50cm3-es normális robogót/motor nem kapsz fél milla alatt, vagy csak alig. 125-ösök 1 milla körül mozognak. 250-esek másfél millába is beleszaladnak.. Mi a rák kerül abba annyiba? Vedd meg a robogót fél milláért, persze ezt mind azért hogy spórolj. Mondjuk spórolsz vele 4 liter/100km üzemanyagot az autóhoz képest. De több mint 30ezer km-et kell beletekerni a robogóba hogy ugyanott legyél mintha nem vettél robogót és az autóval közlekedtél volna, az autóba tankoltad volna a robogó árát.. Hát ez kurvára nem spórolás...
Persze lehet venni használt motort is, a példát csak az új motor árak miatt hoztam fel..
Sajnos elég hülyén működik a gazdaság. Meg maga az egész világ. Meg magyarország
Itt van a gadaság élénkítése. Ahelyett hogy adót csökkentenénk, így több maradna az emberek zsebébe amit relatíve fel tudnak használni vásárlásra, stb-re, ami ugye azt eredményezné hogy felpörögne a gazdaság, ehelyett mindig adót emelünk, hogy ne is maradjon semmi az embereknek amit el tudnának költeni.. Az adóból meg ugye nem jön be annyi. Saját magát dönti dugába a rendszer... Magyarország, én így szeretlek..http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
TayRol
nagyúr
válasz yodamastah #13417 üzenetére
simán kéne nekem is az a cbr.
-
TayRol
nagyúr
-
senior tag
Elképesztően béna vezetők is vannak a Bp-i forgalomban, bizony állandóan figyelni kell, mint egy számítógép, ami scanneli a forgalmat, darálja a pillanatnyi (plusz a hárommal odébb következő pillanatnyi) szituációt és pillanatok alatt beavatkozásra készen reagál.
Én megyek az autók között mindenhol, de úgy, hogy kezdetben! vagy kis sebességkülönbséggel (aztán minél hamarabb befejezve a manővert), vagy egy darabig (pillanatok ezek) a középvonalon, hogy a kipufogó hangját érzékelje és még mielőtt eljutna az a gondolat az agyáig, hogy - Mi ez a hang? - Valószínűleg egy motoros megy mellettem -, legalább 'tudatalatt', azaz reflexből érzékelje, hogy 'valami van ott' és ne húzza rá (rám) véletlen se a kormányt.Működik a dolog..
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
-
.mf
veterán
válasz Topiccsendőr #13424 üzenetére
Hát épp ez az, azok viszont miért nem jönnek be az országba?...
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
yodamastah
őstag
Jovo het vegere mar 28 fokot irnak!!! Most hetvegen megprobalok levadaszni egy jo elsot, aztan remenykedjuk hogy tenyleg 25+ lesz napsutessel
-
senior tag
válasz Integra #13422 üzenetére
Egyébként az utóbbi évekhez képest tapasztalhatóan több figyelmet kapnak a motorosok, kétkerekűek. Rengetegen húzódnak félre, engednek el a sorok között.
Ha tehetem intek is, köszönve a helyes magatartást.
- ...amiben az is benne van, hogy nem szeretnék ha a barom motoros esetleg végigkaristolná a kocsi oldalát ugyanúgy, ahogy a kresz szerint ez mostmár abszolút legális dolog.
Érdekes megfigyelni azt is, hogy ha megy a közlekedésbe rendőrkocsi, vagy rendőrmotoros, az autósok 'látványosan' lemaradnak, lassan mennek mögöttük, becsorognak szépen mögéjük a lámpánál, míg én megyek vígan - de persze normálisan - ugyanúgy előre és nem is történik semmi..[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #13424 üzenetére
Akartam mar kerdezni a verseny MZ-d kb hany kilo lehet?
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #13428 üzenetére
Az enyem kb 120-130, de volt aki levitte 105 re . Allitolag 100 ala is be lehetne vinni, de ki az az allat aki magra konnyitett csavarokat hasznal, meg mindent alura kicserel egy szocimotornal
Explosión de dos tiempos
-
Integra
titán
igen, határozottan jobb a morál a motorosokkal szemben, de talán a motorosok is jobban odafigyelnek az autósra. mindenképpen pozitív a változás.
na ettől viszont agyfaszt kapok, 70-es hungária és 60-nal megy a rendőr, a birkák meg beállnak 55-60-ra, összefossák magukat azonnal, ha meglátnak egy yardot. drámai.. motorral nem gond, mert szarok bele, 90-nel simán átszlalomozok közöttük, de autóval már nem ilyen egyszerű néha. ok autóval is körbeszlalomozok mindenkit, rendőrt is, szarnak bele, de az is biztos, hogy az ilyeneket előttem egy bazookával robbantanám le az útról...
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
senior tag
válasz Topiccsendőr #13429 üzenetére
Persu! Szerintem simán van ilyen, aki pl ott megy az elején.
Érdekes megfigyelni a kupás video-kon, hogy egyes gépek hogy húznak el a többi mellett..
(Szerinted pl. mi kerül akár 400e -be egy ilyen MZ-n...?) -
Djuree
félisten
válasz Integra #13431 üzenetére
tudod miért van ez? egyszer volt a showder klubban is: "lehet-e egyáltalán rendőrt előzni?" na ezt nem tudják sokan hogy persze hogy lehet. sokan nem tudják és inkább nem előzik meg biztos ami biztos
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
senior tag
válasz Topiccsendőr #13434 üzenetére
Látod meg is van az eredménye a ráköltött forintoknak, csak az egy másik szempont hogy megéri-e, mikor ennyiből kategóriával feljebb lévő motorral is lehet már menni..
Szerintem ezt kicsit úgy is lehet nézni, hogy inkább leszek kakas a szemétdombon mint utolsó a 'farkasok közt'
-
senior tag
válasz Topiccsendőr #13434 üzenetére
Jut eszembe, lejössz a műhelybe, befogsz egy jó kis gyémántfúrót az állványosba, aztán lyukaszthatod Te is kedvedre a féktárcsád, kiflid, lánckereked, gyújtásdeknid akár..
a lyukak még nem kerülnek olyan sokba..(profibb helyeken persze lézerrel, vízsugarassal, vagy maróval csinálják, dehát szegény ember vízzel főz)
[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
de nehogy múltazz neki egyet, miközben gyémánt fúr, mert a végén téged lékel meg egy gyenge pillanatában
egyébként miért nem vezetnek be súlylimitet? megállítanak valami egészséges súlyhatárt, kb 120kg, oszt csá. ennyit a drága súlytuningról.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Topiccsendőr
addikt
Oke, de az eleje szepen motorozik, kutriknak sztm tenyleg gyari a motor, meg a szilentek is gumik, stb. 24 loero is ugy jott ki, h az utolso tulmeretevel 26x kobcentis. Megis az elejebe megy, szoval motorzni is kell ahhoz. Meg amit a gangel ment legutobb kecson azzal a szarral. 43 akat. Hogy eloztem meg ot kakucson?
Explosión de dos tiempos
-
senior tag
válasz yodamastah #13438 üzenetére
Pont ilyen a szabályzat.. kinézetre is azért hasonlít egy széria motorra, ellenben pl egy angol MZ-vel, ami már ránézésre is más (árkategória is egyben..):
És még így is lehet fokozni a dolgot.. Az egyik gond az, hogy egy-egy alkatrészt 3x vagy 4x kell megvenni mire beválik, mert szar a minősége.
A motorok alkatrészei úgy vannak összeválogatva több másik motorból származóan - már ki tudja mióta használt alkatrészekből. Sajnos ez a jelenség elkerülhetetlen, mivel egy MÚLT idéző, már csak a MÚLT-ban lévő motortípusról beszélünk.
Az egy-egy utángyártott alkatrész pedig annyira nem olcsó, hiába MZ és általában szintén rossz anyagminőségű. (pl újonnan egy komplett első telóvilla 55e Ft, ennyiért - igaz használtan, - de hibátlan állapotban kaptam a Yamahámhoz is komplett első futóművet)Azon lehet vitatkozni, hogy egy modernebb 2T motor, mondjuk egy 125-ös hasonló használatban vajon milyen költségre jön ki, - reméljük ezt megtudjunk.
Sajnos ugyanakkor azért tudomásul kell venni annak aki ilyesmibe fog, hogy 'a motorsport az köccség..'
(és ne panaszkodjon, mert senki sem tart pisztolyt a fejéhez, hogy csinálja..)
Ezzel együtt is egy jó dolog és talán még mindig a legolcsóbb kategória..[ Szerkesztve ]
-
senior tag
válasz Topiccsendőr #13439 üzenetére
Kutrik motorját (avagy a kategóriát) majd 8-10 éve faragja, ezt azért ne feledd..
Ennyi idő alatt mi alkatrész múlhatott ki - cserélődhetett már benne..!Kálmán meg valamitől megtáltosodott..
-
senior tag
válasz Topiccsendőr #13442 üzenetére
Akkor jövő szombaton ünnepélyes keretek közt elfüstöljük a múltat...
-
ALI_G
veterán
válasz Topiccsendőr #13444 üzenetére
Minden futamon indultál idén? Hányat nem sikerült befejezni?
-
Topiccsendőr
addikt
Nene, ne tepjuk fel a regi sebeket.
Nagyon kevesben indultam, legtobbszor ejfelig szereles elozte meg, amikor Fido nezte amint szopok a kuplunggal es azt mondta: "Tamas ez nem a jovo. Ez a mult. "
Altalaban a szombati x kategorianal szethajtottam az egeszet. De volt egy leforgott kuplungos 4. helyem, arra buszke vagyokExplosión de dos tiempos
-
-
ALI_G
veterán
válasz Topiccsendőr #13446 üzenetére
Ez az x kategória mi volt? Nem hallottam még erről, de láttam az oldalon is.
F1DO: legalább egy futamra emlékszem, amikor nem ért célba Elképzelhetőnek tartottam, hogy volt másik is, főleg amennyit sz*pott vele idén.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Milyen notebookot vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- TCL LCD és LED TV-k
- Projektor topic
- BestBuy topik
- Hobby elektronika
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Elektromos autók - motorok
- Androidos tablet topic
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest