- Így építsd a billentyűzeted!
- Házimozi belépő szinten
- Milyen egeret válasszak?
- Hobby elektronika
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen TV-t vegyek?
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Gaming notebook topik
- Milyen processzort vegyek?
Hirdetés
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Mozgásban az F1 24
gp A Forma 1 versenyek rajongói hamarosan végre belevethetik magukat az idei epizódba.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
KoVee84
senior tag
válasz Djuree #12549 üzenetére
Persze, szakadékban lefelé
Stifi: Mindenki olyan motort vesz ami neki tetszik/amilyet akar. Én gs500 vagy 400-as Banditon tanulhattam/vizsgázhattam. Lehetőség szerint én mindig a Banditot választottam, mert az első pár alkalommal a gs500-al kellett mennem. Életem legmeghatározóbb negatív motoros élménye.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Djuree #12552 üzenetére
Én olyat is ismerek akik 125-össel mennek 2-en 90 ill 100kg a két személy.
Erre mit mondjak? Ők nem az élvezetért és a dinamikusságért motoroznak.
Szegény motor összefossa magát alattuk, minden értelemben."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
vlevi
nagyúr
válasz Djuree #12552 üzenetére
Viszonyítás kérdése. Ha korábban ugyanezt egy 250-es ETZ-vel csinálták, akkor ahhoz képest Superbike gép egy GS500
Nagyon sok dologra tényleg elég. Az csak a motoros habitusától függ, hogy neki elég-e. Aki úgy akar egy Grossglockner napijegyet elhasználni, hogy minden hajtű után torzuljon az arca a kigyorsításkor, annak kevés lesz. -
Daywalker
addikt
válasz KoVee84 #12551 üzenetére
Szerintem jó a GS500, idehaza simán el lehet vele karistolni, na de a 180km/h talán egy picit túlzás Max reptér kifutóján nyíl egyenesen hátszélben, mert nem valami gyorsulógép. Nekem igazán negatív tapasztalatom nem volt vele, igáslónak teljesen jó lenne. Aki motorozni akar, vagyis az élvezetet keresi, annak én is mást javasolnék. Szerintem meg egy 250-es ninjában is több élvezet van, mint a gs500-ban, pedig az még lassabb:
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
vlevi
nagyúr
-
zsolt19900
őstag
na én is 1-2 évig szeretném majd használni, és aztán majd venni valamit, ha lesz megfelelő
barátomtól van a moci, szóval rizikó kizárva, nagyon rendes gazdája volt neki.
felpattantam -mint mondtam- egy sv re és nagyon nagynak és számomra -egyenlőre- kezelhetetlennek éreztem sajnos. Ezzel nem az sv-t akarom bántani, hanem azt, hogy tudom magamról, amíg nem érzek rá a dolgokra, egy runner után bőven elég lesz a gs is
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
zsolt19900
őstag
bocsi kicsúsztam, egy kérdés:
ugyebár lehet tanulni saját motorral is az iskolában.... ha még nincs jogsim, hogyan juttatom el magamat meg a masinát pl. a rutinpályára, vagy a városi tanuló órákra?
erre tudtok valami szabályt? talán ott kell hagyni, elzárva a gépet, vagy ír az iskola valami papírt, hogy te ezzel tanulsz és ezért közlekedsz vele?
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Ferdzsoo
addikt
válasz zsolt19900 #12559 üzenetére
Alapból nem közlekedhetsz vele. Sehogyan sem. legalábbis legálisan. Az meg egy dolog, hogy akinek van saját gépe, mindenki azzal jár a rutinra meg a forgalmira is.
Ha pécsen fogsz vizsgázni bátran ajánlom Zoliékat a KÉK T-nél. Nagyon korrekt az oktatásuk."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Daywalker
addikt
válasz zsolt19900 #12559 üzenetére
Más odaviszi, vagy ott tartod. Más megoldás nincs. Ha létezne ilyen papír, akkor mindenki így járna
Hát, no offense, de ha az SV-t nagynak érzed, akkor ne akarj nagymotorozni Az SV egy bringa sok más géphez képest. Az, hogy most nem tudod kezelni jól...senki sem ezzel születik. Azért az a pár óra gurulgatás a tanpályán hasznos ebből a szempontból.vlevi: nem szétütöttet kell venni és akkor nem kell rákölteni és normális áron el tudod adni.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
zsolt19900
őstag
válasz Ferdzsoo #12560 üzenetére
az atinál elkezdtem már a tanulást, de köszi a tippet
Daywalker: elsőre, kapásból éreztem "nagynak".... az idomost próbáltam, az meg ugye még fevősebb is mint a túrás gépek, amit én szeretnék
[ Szerkesztve ]
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zsolt19900 #12559 üzenetére
En annak idejen motorral erkeztem a forgalom vizsgara is, meg a rutinra, de ez erossen kerulendo pelda
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #12563 üzenetére
Volt olyan a történelemben, akit ezért megkúrtak Szóval tényleg nem követendő.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
zsolt19900
őstag
nekem is az volt a tippem amúgy, hogy elsőre egy jogsis felviszi nekem, és van olyan hely az iskolában, ahol elzárják és akkor tudsz rajta okulni, na mindegy... csak jobb lett volna mint a buszozás
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
tutis
őstag
A gs500 szerintem nem mutat meg semmilyen irányt. Se nem chopper, se nem sportmotor, egy végtelenül leegyszerűsített naked bike, ami a a 80 éves technikáját képviseli..
KoVee84-nek igaza van sajnos, nem ezt kellett volna venni, mégha első motor is..
Amikor én letettem a nagymotor jogsit, jártam a szalonokat mint az állat, azaz már előtte nézegettem milyen motort fogok venni. először is volt valami Gs-szerű idomos motor, 47 lóerő körül, azt gondoltam elég lesz az.. Utána már nézegettem az Sv650s-t mert az mégiscsak tovább jó lesz.. Ahogy telt az idő és gyakorolgattam a CBF500-assal, éreztem hogy lehet az SV650s se lesz olyan sokáig meg. Akkor már a GSR és a GSX-R600-as között vaciláltam..
Sajnos ráhagytam a döntést a páromra (igen, ennyire szeretem ), és Ő a GSR-t választotta. Imádtam azt a motort, de 1,5 évig volt csak meg, 1,5 év múlva már azt mondtam hogy néha nem úgy húz ahogy kell, futóműve se olyan (pályán) amilyennek lenni kellene.. Be is toltam a kereskedésbe, és kihoztam a 600-as gixert. Persze itt is párom döntött, hogy a 600-ast vegyük, mert annak tetszik a színe (igen a nők így választanak motort ) akkor már legalább a 750est kellett volna kihozni.. De ha visszatekerhetném az idő kerekét, jogsi letétel után rögtön egy 1000-es motort hoztam volna ki, és nincs ez az egész tortúra hogy az embernek több motort kell megvenni míg elér a "célállomásig".. Az a baj hogy nekem még kell vennem egy motort, ami a mai gazdasági helyzetben szinte lehetetlen, és én is benyaltam félig ezt a szar szöveget hogy lépcsőnként kell haladni meg ilyenek...Marhaság az egész. Utcán csak a barmok mennek 2 kilóval, kurvára mindegy mi van alattuk, ha 50cm3-ből is ki tudnák hozni ezt a teljesítményt akkor megtennék és száguldoznának úgy.. Minden fejben dől el, kurvára mindegy hogy mi van alattuk.. Alattam hiába van 125 lóerő, utcán sokszor a robogósok is leelőznek..Szarok bele, ha sietni akarok nem azért sietek mert sportmotor van alattam, csilliárd lóerővel. Ha meg lassan akarok menni akkor se számít mi van alattam..ráadásul a mai 1000-es motorok kezesebbek mint a régi 500-asok..szóval szerintem ez a lépcsőzetesség maszlag, mindenki akkor tapasztalja meg hogy hülyeség amikor már lehúzott jópár évet és feleslegesen vett meg pár motort...http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
Topiccsendőr
addikt
Eloszor is.
Az o dontese, amit tiszteletben kellene tartani
Mivel pont ezzel foogja megtapasztalni, hogy mik lehetnek hianyossagai es elonyei egy motornak, majdnem tokmindegy, mit vesz elsore.Aztan. En robogoval kezdtem. Krvasokat estem. Mar csak a penz resze miatt siman megerte, h egy olcso smkp vel kezdodott. Meg csinaltam hulyesegeket rendesen. Sztm nagyon is jot tett nekem. Emlekszem, amikor veletlenul a kezembe kerult egy exup 1000. Veletlenul 2 ben indultam el, es beszartam, h milyet tol. Elsore nem tett volna jot Mindenki mas, ezert nem lehet egy mindenkire vonatkozo szabalyt kitalalni, h mi a jo. Sztm
A masik a motor valasztas. Mivel a gyerekkorom errol szolt egyertelmu volt szamomra, h mi lesz az elso motorom. 250 es zxr. Erre volt eloszor penzem, ez volt a legerosebb papiron, ennek volt a legjobb feke, futomuve minden cikk szerint ) nem os ertem sokszor, h az emberek miert nem tudnak valasztani motort.
Szoval nem mindenkinek ez az elete, tehat nem mindenki igy mukodik.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
tutis
őstag
válasz Topiccsendőr #12571 üzenetére
Persze, tiszteletben tartom. KoVee84 is leírta hogy az ővé is egy vélemény, az enyém is egy vélemény.. De én örültem volna magamnak hogyha odamegyek évekkel ezelőtt magamhoz és azt mondom hogy ne vedd be ezt a lépcsőzetesség szöveget hanem rögtön vedd meg azt ami lényegében az álmod. Nem itt tartanék hanem sokkal előrébb..
Robogó meg külön kategória. Bátyámnak kurvasok motorja volt, még gyerekként kezdte a motorozást, simsonok, mz, tz, és keleti csodák, épített motorok, aztán jöttek a japánok, CBR500F, CBR600FS, meg ki tudja még, eset már párat de semmi vészes.. De amikor robogóval eltaknyolt 15 éves motoros múlttal a háta mögött, intenzívre került, 3 hétig mozdulni se tudott..Szóval nem biztos hogy a robogós téma az annyira hálás, azzal persze hogy lehet esni, de nem biztos hogy nagymotorral is esel ha robogóval esel-kelsz..http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
zsolt19900
őstag
én sem bevettem a lépcsőzetességet, csak ráültem egy sporttúrára és azt mondtam magamba, hogy: hopp ez elsőre picit sok lenne
én egy olyan csávó vagyok, hogy ezeket érzem, hogy elsőre mik a határaim, és azt nem szeretem túlfeszíteni
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
tutis
őstag
válasz zsolt19900 #12573 üzenetére
nekem is sok volt elsőre a gsr, persze hogy sok volt, csak ugye ésszel él és megy az ember, nem kell mindig provokálni a gázt és nem lesz baj.. Lassan járj tovább érsz szisztematikát vettem fel, és lám nem lett gond..Utána meg ahogy kezdtem hozzászokni a motorhoz, annál jobban mertem én is a korlátokat kitolni..
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
válasz Topiccsendőr #12575 üzenetére
ilyen erővel sose vegyünk drága motort mert esés lesz..Mindenkiben benne van a perec nem csak a kezdőben.. Van aki azért esik mert kezdő és lassan megy, van aki meg azért mert nem kezdő és gyorsabban..
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
sketchifun
senior tag
Sziasztok.
Még újonc vagyok a témában, sőt, motorom sincs.
Viszont szeretnék, méghozzá egy 600-as GSX-R-t.
A kérdéseim, ami hozzá kapcsolódik:
Egy ilyen motor fogyasztása sok? Illetve konkrétan mennyi?
Egy ilyen motoron két személy is utazhat?
Egy ilyen motor mennyire kajálja a kopó, fáradó alktrészeket?(Gumi, csapágyak, légszűrő, csillagkerék, lánc)Válaszokat előre is köszi.
Gyerekek! Az a lényeg, hogy van pénz lóvéra! © Jakab Zoltán
-
Gaboman
nagyúr
válasz sketchifun #12577 üzenetére
Ha még motorod sincs akkor nem a GSXR 600 kellene kezdeni.
Valami finomabb gép után nézelődj, tanulómotornak nem megfelelő!Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
KoVee84
senior tag
válasz Topiccsendőr #12575 üzenetére
Azért ezt sem gondolod komolyan, hogy mindenki aki motort vesz az elesik
Nem törvényszerű elesni. Az első motorommal egyszer se pereceltem, a ninjával már 2x (1 Hring, 1 közút), -szóval nem tervezek többet esni-Zsolt19900: Mentél egyáltalán vele, hogy azt mondtad, hogy sok vagy csak felültél az álló motorra?
-
sketchifun
senior tag
válasz Gaboman #12578 üzenetére
Mégis mit ajánlasz, kezdő motornak?
Igazából mentem már Yamaha R1-gyel is, bár nem gyorsan, és kizárólag parkolóban, de éreztem hogy veszélyes gép. Meg azért motortérfogatban sem egy kategória, ezért gondoltam erre a kisebbre.
Gyerekek! Az a lényeg, hogy van pénz lóvéra! © Jakab Zoltán
-
Daywalker
addikt
válasz sketchifun #12577 üzenetére
Attól függ mennyire húzod. 6-8 l biztos...de ha nyélen mész szerintem 10 is beugorhat.
Utazhat, ha akard szopatni a hátul ülőt - képletesen érteve persze - de nem túramotor, tehát több száz km-re max egyedül lehet vele elmenni, a hátul ülőnek biztos minden baja lesz.
Ez is attól függ mennyit mész és hogyan. Aki állat, az szerintem 3-4000 alatt ledob egy szett gumit, más meg 12 ezret is elmegy vele. Láncra ugyanez érvényes. Jó esetben 20 ezret is el lehet menni egy szettel...és ha már cserés, akkor lánckereket is érdemes cserélni. Fékbetétet nehéz belőni, mert pályán hamarabb fogy, mint autópályánMotorra költeni kell, ez a helyet.
Viszont szerintem rohadt mindegy mivel kezdesz...már látom meg is kaptad a szent szöveget, hogy nem tanulómotor....azt vedd meg ami tetszik, és ha nem vagy agyatlan barom, akkor nem fogsz vele meghalni. Az R1-gyel is lehet szépen, okosan menni. Azért, mert rá van írva, hogy az adatlapra, hogy 170 lóerő, az nem jelent szart sem. Semmivel sem veszélyesebb vele NORMÁLISAN menni, mint egy 250-essel, amivel csak szopsz, mert ide-oda kell pakolgatni a sebességfokozatot.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
sketchifun
senior tag
válasz Daywalker #12581 üzenetére
Igazából megfogadom mindkettőtök tanácsát.
Állatkodásról szó sincs, munkába járás, meg elmenni ide-oda a cél.
Igazából hajlandó vagyok lejjebb adni motortérfogatban, mert azért szeretném, hogy ha úgy akarom, akkor elinduljon. Plusz amit te is mondtál, nem akarok állandóan váltogatni.
Milyen motort ajánlotok 400-600cm3 motortérfogatban? Lehetőleg ugyan ez a sportkarosszériás változat legyen. Ez tetszik. Suzuki, Yamaha előnyben.
Ezeken a motorokon amúgy utazhat két személy? Tehát forgalmi szerint a szállítható személyek száma kettő?
Gyerekek! Az a lényeg, hogy van pénz lóvéra! © Jakab Zoltán
-
Gaboman
nagyúr
válasz Daywalker #12581 üzenetére
Azért ez nem így van, nem csak az óvatosságon múlik ez, a tapasztalatlanság is megbüntetheti.
Nem csak a nagy sebességnél lehetnek problémák egy ilyen erős motornál.
Kezdőknek akkor sem ajánlanám, tanulómotornak ott van egy CBF600N vagy S, utassal is kényelmes, fogyasztása is jó, könnyen kezelhető, nem okoz meglepetést.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
KoVee84
senior tag
válasz sketchifun #12582 üzenetére
Ha munkába járni kell felejtsd el a sportmotort. Arra tényleg felesleges...
Vegyél 2007 utáni Z750-et. Tökéletes tanulómotor, megy, mint állat és nem is csúnya -
shiNIN
tag
válasz Daywalker #12581 üzenetére
Azért egy kezdő könnyebben megszívhatja valami harapós erős döggel... Ez mondjuk nem az
A gumi meddig tart kérdés azért sem megválaszolható, mert a gumin is sok múlik, az egyik fajta 2-3-szor annyit is kibírhat, mint egy másik.Azt viszont sosem értettem, miért tartja kb. mindenki tragédiának, ha váltani kell. Bár én elég ritkán váltok az enyémmel, főleg Magyarországon. De az Alpokban se túl gyakran, meredekebb részeknél egy idő után hagyom a fenébe és megyek másodikban
Tudom, teljesen máshogy is lehet vezetni teljesen más 250-eseket, de akkor is. -
shiNIN
tag
válasz sketchifun #12582 üzenetére
Ja hogy úgy értetted. Persze, 50 köbcenti felett utazhat két személy, ha van hátsó ülés
A munkába járás attól függ, hol történik. Nem mindegy, hogy Budapest belterülete vagy szerpentin
De elsősorban Tőled függ, hogy mi a megfelelő. Amit eddig láttam (nem mintha az olyan sok lenne), a legtöbb a vezetőn múlik, nem azon, hogy mire akarja, mennyi tapasztalattal, milyen utakon. Roppant különbözőek az emberek. -
zsolt19900
őstag
válasz KoVee84 #12579 üzenetére
elég volt maga az érzés ami első benyomásként megütött, szóval elsőre jó lesz a gs
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
sketchifun
senior tag
Se a CBF600, se a Z750 nem jön be. Csúnyák. Ez az egyik. A másik meg, hogy kizárólag sportmotor érdekel. Nem szeretem ezeket a motorokat.
Az hogy két személy fog utazni rajta, az meg ritka alkalom lesz.
Esetleg valami más, sportmotor ami ajánlott ebben a 400-600cm3 kategóriában?
Gyerekek! Az a lényeg, hogy van pénz lóvéra! © Jakab Zoltán
-
KoVee84
senior tag
válasz zsolt19900 #12587 üzenetére
HIBA
-
tutis
őstag
Én meg azt nem értem hogy miért tragédia 600-as sportmotorral kezdőnek motorozni, kb 50 kilóval könnyebb mint a tanulómotornak ajánlott típusok, klasszisokkal jobb a fék, a futómű, meg úgy egyáltalán minden..
De mondok jobbat, ott a gixerem, mode kapcsolóval. Sok az erő a kezdőnek és meglepetést okozhat? át kell kapcsolni C állásba, máris egy 250-es erejével bír.. Szóval én azt mondom továbbra is hogy felesleges a másodosztályú motorokat megvenni amikor az ember kurvára nem arra vágyik már kezdőként se..http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
válasz sketchifun #12588 üzenetére
Ne hallgass senkire csak a szívedre. Ha sportmotor tetszik akkor azt kell venni..
Vittem már én is páromat is munkába sportmotorral, nem szerette de megszokta. Én gixxerrel járok munkába. Nem szeretem mert egy robogó sokkal jobb lenne ilyen célra de megszoktam.. Viszont amikor kitolom a garázsból és ráülök az minden negatívumot feledtet..
HA ésszel mész nem lehet baj. Ha esztelenül akkor meg mindegy mit veszel, meg fogsz döglenihttp://www.youtube.com/tutisgsxr
-
Daywalker
addikt
Én sem értem, de amint látom felesleges itt magyarázni. Semmivel sem veszélyesebb egy 600-as sport, mint mondjuk egy szintén 600-as, kevésbé kihegyezett gép. Sőt! A kihegyezett legalább alul lustább egy picit
Én mindig a saját példámat hozom fel, vagy említhetem .mf-ét is. Mindketten nagy motort vettünk elsőre, ő 600-ast, én 900-ast vettem, és nem bántam meg, de szerintem ő sem. Lehet ésszel közlekedni ezekkel is, és akkor legalább nem kell jövőre lecserélni.sketchifun: lehet velük forgalmi szerint is...különben mi másnak lenne rajta két ülés? De csak akkor, ha már van más jogsid, ami nem számít kezdőnek (2+ éves). Ha az A lesz az első, akkor két évig nem szállíthatsz.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
zsolt19900
őstag
válasz KoVee84 #12589 üzenetére
hjajj
de tényleg ahogy ráültem, nem éreztem azt magamban, hogy: na ezt én még most tudom vezetni, tettszett a gép, nagyon gondos gazdától volt, de sajnos nem menne
majd pár év múlva
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
sketchifun
senior tag
Rendben. Megnyugodtam, nem kell lemondanom a Gixerről. Ismerem az érzést, mikor ráülhettem egy Yamaha R1-re. Feledhetetlen.
A két személy szállításról: friss B jogsim van, de a motort is csak a következő szezon elején szándékozom megvenni.
Gumikkal kapcsolatban, mert ugye az elég fontos: Milyen márkák ajánlottak?
Ár nem számít, a biztonság nekem sokat megér, jöhet a prémium kategória is.
Amikkel szimpatizálok: Pirelli - Yokohama - Toyo - Mischlein, ebben a sorrendben.Van esetleg jobb is? Vagy igazából mindegy, legfőképp a sofőrön múlik?
A két személy sem sokáig lesz, hamarosan jogsizik motorra a párom is, szerintem ő is kap egy 400-as körüli motort, vagy megkapja a kis Gixert, és veszek egy nagyobbat. De kiderül még, ez a jövő zenéje.
[ Szerkesztve ]
Gyerekek! Az a lényeg, hogy van pénz lóvéra! © Jakab Zoltán
-
stifi
senior tag
válasz zsolt19900 #12558 üzenetére
pedig az SV egy kifejezetten virsli motor a kategóriában
szerk: jogsi nélkül nem közlekedsz annyi biztos. de kiviheted tréleren a motort például, vagy ha az oktató jófej (esetleg fizetsz neki) akkor tárolhatod a telepen amíg tanulsz rajta.
a gyakorlatban egyébként meg az van, hogy azzal jársz, jogsi nélkül. csak az drága ha elkapnak vagy ha balesetet szenvedsz. én például a gatyát is leperelnék rólad ha nem fizeted a kárt zsebből azonnal
mert jogsi nélkül balesetnél csak te lehetsz a hibás, senki más![ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Gaboman
nagyúr
válasz Daywalker #12592 üzenetére
Tudod ez a csak munkába járok meg nem húzom neki megy nem állatkodom majd vele, na ez a szöveg ami nem kell nekem, mert úgysem tudod megállni hogy ne tedd, persze 1-2 alkalom amíg nem kezdik el hogy mennyit meg 3.ban aztán 6.ban.
És itt jöhet ki a tapasztalatlanság a rutintalanság, ezekkel a motorokkal nagyon hamar lehet hatalmas tempókat menni, és ezért nem ajánlanám kezdőknek.
Ritka, és ezt még egyszer ritka aki ezt meg tudja állni, aki mégis megteszi annak ajánlom én is, de ilyen ember 100ból talán 10.
Mert a sebesség élménye mámorít, miért veszel gyorsasági motort, azért mert élvezni akarod vele a sebességet, ha nem is így gondolod majd az első 10 kilométer után átszellemülsz.
Persze hogy jobb a blokkja, futóműve, fékei a súlya is, előbb el is kezdi majd a határai feszegetni a motornak, és mind ezt sajnos sokan nagy tempónál rutin nélkül.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
zsolt19900
őstag
következő amúgy is egy túra lesz, sport túrát amúgy sem szerettem volna, sv ből is inkább az idom nélkülire pályáztam, csak pont helyben volt és elhívtam, hogy meglessem, városon belül voltunk így se ő se én nem vesztettem semmit, aki azt a mocit megnézni és ezt a típust keresi, tetszeni fog neki
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Gaboman #12597 üzenetére
Mondjuk én abból a 10-ből való vagyok. Én még a CBF600-nak sem mertem 7k fordulat fölé húzni (nem 6-ban, hanem még 3ban sem ) az első 2 hónapban.-
persze aztán eljött az is."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Daywalker
addikt
válasz sketchifun #12595 üzenetére
Yoko és Toyo nem gyárt motorgumit, ha jól tudom. Majd azt vedd amire pénzed van, meg annak megfelelően, amire használni akarod a gépet. Addig felesleges ezen agyalni...ez nem olyan, mint az autógumi.
Friss B jogsi mennyire friss? Ha nincs meg a két év amikor megkapod az A kat. jogsit, akkor nem vihetsz személyt...Gaboman: tök mindegy milyen motort veszel, ki akarod majd próbálni a határait. Egy robogó és simson esetében is. Na most döntsd el, hogy melyiknél jobb feszegetni a határt: aminek normális fékei, váza és futóműve van, vagy azzal, amelyikkel nem. Ha béna és rutintalan vagy, és nem tudsz bevenni egy kanyart 2 kilóval, azt nem azért nem fog menni, mert sportmotoron ülsz. Mondjuk egy gsxr600 megy 240-250-et (nem óra szerint), egy túrásabb 600-as meg 200-220-at. Nem a motor öl, ezt értsd meg. Aki hülye, az a Simsonnal is hülye lesz és megdöglik.
De biztos az a baj, hogy magamból indulok ki...én sem forgatom hülyére, csak pályán. Amúgy elváltom 6-8 ezernél, ahol kb. van 80 lóerő...[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest