- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákka Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- Híres régészprofesszor segíti a GeForce-ok eladását
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen nyomtatót vegyek?
- Mini-ITX
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Milyen egeret válasszak?
- Házimozi belépő szinten
- Samsung LCD és LED TV-k
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen notebookot vegyek?
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Geresics
addikt
válasz z123456789 #117849 üzenetére
Jól emlékszel, először (közvetlenül a baleset után) ő is beismerte, és csak utána kezdett magyarázkodni, hogy a másik motornak semmi keresnivalója nem lett volna ott, ahol ő volt, stb-stb. Megjegyzem ő volt hátul. Én aztán nem vagyok egy pályázós, meg versenyzős, de úgy tudom mindig a hátsónak kell figyelnie...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
norbert1998
nagyúr
válasz Micsurin #117850 üzenetére
Az átírás és a nem akarok messze menni, főleg egy motor miatt típusú okok miatt a kinti DT125 nem jöhet szóba, már ha ahol kerestem ott tényleg kereken 0 volt belőle ausztriában (autoscout, mobile).
Most csinálom az A1-et, úgyhogy az A2-es opció sem megfelelő most.
Szóval konkrétan a fenti motorokból kell választani, amúgy pont az A2/A miatt 1-2-3 évre.
-
runner 125
nagyúr
válasz norbert1998 #117848 üzenetére
[link] - XR125?
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Micsurin
nagyúr
válasz norbert1998 #117853 üzenetére
Max vara a maradék postás motor vagy igazi mindenes aminek az a célja, hogy megkerülje a földet és még egy vasutas is megtudja javítani. CBF meg szerintem marha túlárazott ahhoz képest, hogy egy szimpla léghűtéses 125-ös, nagy offroadozást nem fogsz csapni ezekkel a 125-ösökkel.
@runner: Akkor már inkább XT nem? Valahogy bizalom gerjesztőbb.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz runner 125 #117858 üzenetére
Nem levegős? Szerintem a WR a vizes.
mod.: nem kell ecsetelni, csak említettem nekem az XR tűnik talán opciónak de a Vara 125 meg minden téren jobb motor szerintem ettől is. Mentem olyannal meglepően kényelmes és jól összerakott cucc behatását keltette.Brixton Motorcycles Crossfire 500
0:50 nézzétek már meg azt a blokkot, csak szerintem van benne konkrétan egy 2013-as CB500F blokk? A Totalbiken említett 47 Le 8600rpm-en is gyanúsan hasonlít és a nyomaték érték. De még a deknin a csavarok száma és elhelyezése is stimmel.[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Caboose
tag
válasz Micsurin #117857 üzenetére
Nekem volt Honda XR125L jó régen (több mint 10 éve). És próbáltam az akkori Yamaha XT 125-öt is. A Honda kicsit erősebb volt érzésre és a végsebesség alapján is. Ne feledjétek itt fél lóerőnek is van ám szerepe!
Ha a terepképesség a lényeg, akkor mindenképp ezt a kettőt nézegetném, viszont két személlyel mindegyik 125-ös borzasztó lesz. -
norbert1998
nagyúr
Értem. Köszönöm.
Őket is nézegettem, de úgy voltam velük, hogy a Varához képest egy árban vannak, sőt, esetenként akár feljebb is lehetnek árban, valóban megérné a felárat, mikor a Vara annyira különleges, ezek meg majdnem egy 50-es játék külsejével rendelkeznek? Nem költői kérdés, tényleg nem tudom megválaszolniErről mit gondoltok? [link]
Caboose:
Nem, a terepképesség csak egy fontosabbfajta extra, kitaposott, lejárt, autóval (Megane kategória, nem X5 ) is járható földút lenne több, de persze az országúthoz képest ez is elhanyagolható lenne, bőven, már ami a kilométereket illeti. Egyetemre, cégbe, kirándulni járni kell, a földezés egy extra szórakozás, de erre akár meg is tarthatom az SM 50-est, úgysem képvisel nagy értéket, bár most meg lett csinálva rendesen.[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz norbert1998 #117862 üzenetére
Felújítással fogod kezdeni ha használni is akarod ezek a 2T-k itthon rommá vannak már gyilkolva.
2T-vel zaklasd Persut( ) úgy is a becsipődése!
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Caboose
tag
válasz norbert1998 #117862 üzenetére
Cirka 30 éves, kétütemű motor. Én biztos nem venném meg, főleg nem első motornak. De én rühellem a 2T motorokat és még öreg is, ami alapból nem lenne baj, csak nem bízok a volt tulajok szervizelési szokásaiban.
Szerk.: Az XR 125-öt merem ajánlani. Strapabíró, szög egyszerű a világból is kimegy típus. Szerintem a lazább földutakat bírnia kell, habár én sose terepeztem vele. Nekem anno kb 110 volt a vége, de én akkoriban lehettem vagy 60kg vasággyal együtt. De azért az előzgetésekkel vigyázni kell.
[ Szerkesztve ]
-
Caboose
tag
válasz norbert1998 #117865 üzenetére
Olyat nem ajánlok, amit nem ismerek. De egyébként amennyire tudom, jó motor az is, nyugodtan bevállalhatod. Viszont egy eldőlésnél biztos több minden fog sérülni rajta, mint az XR-en vagy az XT-n. Illetve vagy 30 kg-al nehezebb is, de cserébe erősebb.
Egyébként elképesztő pénzeket kérnek ezekért a kis motorokért.
Ha jól emlékszem én anno 400-450e körül vettem, adtam az XR-t. Ami akkoriban lehetett vagy 2-3 éves... -
válasz runner 125 #117852 üzenetére
Igen, de nem is akartam, hogy ordítson. Nincs kipucolva, benne van a katalizátor is. Hosszútávon nekem is kényelmesebb meg így megúszom a hajnali tologatást ami a Dragstarral még elment, de ez majd 1 mázsával nehezebb
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
válasz Somatom #117867 üzenetére
Digitális van. A km órában levő kis kijelzőn válogathatok mit akarok látni és van benne fokozatkijelző fordulatszámmal. De lehet óra, napi/összkm, vagy épp hátralévő hatótáv.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Somatom
veterán
válasz norbert1998 #117848 üzenetére
Sztem 125 -ben a 4 ütem halott dolog. Haverom futárkodot Ybrahim -mal (ő így hívta). Spórolni lehet vele, de élvezkedni nem igazán.
Amikor a futárcéget csináltuk, akkor vettünk 5db új DT125 -öt. Az elsőt én járattam be, asszem 17LE volt. Első szervíz után "kinyitották" a power szelepet (27LE). Na, az már komoly volt és volt hozzá fék, meg futómű. Egyszer, egy krétai nyaralás alkalmával béreltünk motorokat és nekem jutott egy DT200. Azzal gázelvétellel kellett gyorsítani. Tipikus 2T. Alul semmi, de amint kinyitott a power-szelep, abban a pillanatban vissza kellett engedni a gázt, mert vagy az elejét emelte, vagy a hátulját forgatta. Persze, amint ráéreztem, onnantól minden kanyart salakmotorosan vettem.
Szvsz. ha 125 -ben élménymotorozni akarsz, nem csak eljutni A -ból, B -be, akkor 2T.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
norbert1998
nagyúr
válasz Somatom #117871 üzenetére
Ezekre jó is lenne pl. a 2T RS125 is, de azzal tényleg nem megyek semmiféle földe/murvás/döngölt úton sem.
Mindenesetre azt az egy elérhető DT125-öst megnézem, nagyjából kikupálódtam már 2T ügyben anno a robogó+most az SM 50 állítgatása, rendbehozatala után, már csak a powerszelep az ismeretlen számomra szinte
A robimat anno csavarra szétszedtük, a dugó lötyögött benne, de hát az egy léghűtéses egyszerű csoda volt. Ennek meg inkább az üzemanyagrendszerébe kellett belenyúlni. Nem ment és nem is indult. Most megy is és pöcccre indul is. -
runner 125
nagyúr
-
Somatom
veterán
válasz runner 125 #117876 üzenetére
Egyáltalán nem az. Minél kisebb űrtartalmú egy motor, annál nagyobb fordulatszámra van szükség azonos teljesítményhez. Minden, ami forog, mozog, az kopik is. Ezért nem mindegy, hogy hány mozgó alkatrész van egy blokkban. Minél kevesebb, annál egyszerűbb és olcsóbb a karbantartás.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Chris0321
addikt
Ne is mond. Mióta megszereztem a jogsit, nem igazán motoroztam (98-ban). Évekkel ezelőtt mikor a kocsim átadtam műszaki előtti felkészítésre a sógoromnak elkértem a robogóját, hogy addig is mobil maradjak. Egy nyitott bukót kaptam mellé, lehajtható plexivel és már eléggé ősz volt. Csak 1-200 km-ert motoroztam összesen, mégis kinn a semmi közepén kaptam egy bogarat a sisakba és elég gyorsan meg kellett állnom. Ha elérem egyszer, hogy legyen sajét motorom akkor biztos zárt bukót veszek hozzá.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Caboose #117877 üzenetére
ez egy nagyon pontatlan sztereotipia :D
Milyen 2T milyen 4T hez kepest?Mekkora literteljesitmenye van a szoban forgo 2T nek? ketszerakkora, mint a 4T nek? Vagy egy magas literteljesitmenyu 4T elmegy 60-100e kmt?
Miert hasonlitsuk ossze egy 12 loeros motor karbantartas igenyet egy ugyanakkora kobcentibol kihozott 30 loerohoz?
A 2T nel a kenes a legkisebb problema, altalaban a problemak 99 szazalekanal a homerseklettel van a baj, ami a rossz benzin-levego keverektol van, a kenes elegtelenseg kb ismeretlen fogalom.
Explosión de dos tiempos
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #117880 üzenetére
Erről ugrik be anno mintha olvastam volna, hogy a Mito-hoz gyártottak utólag trapéz(?) alakú dugót, hogy melegen csökkentsék a megszorulás esélyét.
Ez valid? Egész tűrhetően hangzana.
mod.: a trapézban nem egészen vagyok biztos de fixen emlékszem mikor nézegettem őket több helyen írták speckó a gyáritól valamelyest eltérő alakú dugóval kisebb a megszorulás veszélye.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #117872 üzenetére
Ha belefer a keretbe, inkabb mx 125 ot nezz, az ugyanugy rotax blokkos, mint az RS, nagyjabol terepre viheto, esetleg enduro szettet is lehet bele venni.
Egy nagyon jo konstrukcio, a rotax 122. Nem azzal van a baj, hogy 2T, hanem a karbantartas teljes hianya, amiben ezeknek altalaban reszuk volt a penztelen fiatal tulajok miatt.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #117881 üzenetére
Mindegyik motorban, mindegyik dugo olyan alaku, hogy normalis alakja legyen melegen. Azaz hidegen teljesen torznak tunhet.
alul nagyobb az atmeroje, mint felul, es a csapszegnel keskenyebb, mert ahol tobb az anyag a csapszeg miatt, ott nagyobbat tagul.Explosión de dos tiempos
-
runner 125
nagyúr
válasz Somatom #117878 üzenetére
A legfőbb probléma ebben a témában, h a 4 ütemű és a 2 ütemű motor alapvető működésével nem vagy tisztában.
A 2 ütemű motor kenése SOHA nem lesz olyan, mint bármilyen 4 üteműé. A benzinnel keveredő kenőanyag hatásfoka töredéke a 4 ütemnél alkalmazott külön olajkenésnek. Ebből következik, h a 2 ütemű motor élettartama 100% h rövidebb a 4 üteműeknél.
Más felől 2 ütemű motorból manapság minimum 25-30 éveset kapsz. Eleve sokkal nagyobb fordulatra tervezték ezeket, a 30 év alatt legalább 2 tucat ember kókányolt rajtuk valamit. Szinte az összes szarrá van kopva (és nem csak a motor, karbi is), kendácsolva. Rettenet nagy anyagi kockázat egy ilyen 2t-be beleugrani manapság.
Ilyen motort maximum fanatizmusból érdemes 2020-ban tartani. Ha valakinek van rá fétise, vagy egy be nem teljesült gyerekkori álmot akar megvalósítani. De napi használatra felejtősek."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #117883 üzenetére
Szvsz kisipari barátunk nagyot akart mondani hátha hamarabb eladja a portékát mint az ember rendel egy prox vagy wössner szettet.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Caboose
tag
válasz Topiccsendőr #117880 üzenetére
"a kenes elegtelenseg kb ismeretlen fogalom. "
Főleg motorfék üzemben."egy magas literteljesitmenyu 4T elmegy 60-100e kmt"
Egy 600-as sportmotor is 200 LE/liter meg a 30LE-s 125 2T is. Szerinted melyiknek lesz magasabb a várható futásteljesítménye? Nyilván itt elég nehéz korrekt összehasonlítást készíteni, de akkor is..."altalaban a problemak 99 szazalekanal a homerseklettel van a baj, ami a rossz benzin-levego keverektol van"
És miért lesz rossz a keverék? (Komolyan érdekel)Komolyra fordítva szót, sose fogsz meggyőzni, ki nem állhatom a 2T motorokat. Maximum Jet Ski-be tudom elviselni őket, vagy nagyköbcentis dízelnek hajókba vagy harckocsiba.
runner 125 (#117884): Osztom a véleményedet.
[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
válasz runner 125 #117884 üzenetére
Ne legyél lekezelő, azt nem szeretem! Nem ismersz, ezért nem jelentheted ki, hogy mivel vagyok tisztában és mivel nem. Illetve, kijelentheted, de ez téged minősít, nem engem.
A kókányolás pedig független attól, hogy egy blokk 2, vagy 4 ütemű. Láttam én már "patkolt" vezérműláncfeszítőt, helikolozott vezérműtengely leszorító csészéket, feltöltött vezérmű bütyköket, köszörült szelepkorongokat, stb., stb.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
runner 125
nagyúr
válasz Somatom #117888 üzenetére
Ha hülyeséget írsz és ragaszkodsz hozzá, akkor mire következtessen az ember?
.. a végén beperellek, majd a bíróság eldönteni kinek van igaza."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
JoinR
őstag
válasz norbert1998 #117848 üzenetére
Szerintem 2-3 évre megéri a Keeway TX. Nyilván többet esik az ára, mint egy használtnak, nah de mégiscsak ott az új motor érzése (számomra ez nagy értéket jelent, az elmúlt másfél évben 3 új gépjárművet vettem (+ bicikli ), és ha továbbra is megengedhetem magamnak, nem fogok többet használtat venni, kivéve a veteránokat).
Plusz bagóért van hozzá bármi (kivéve az elektromos alkatrészeket), meg úgy egyáltalán van hozzá minden. Szerintem műszakilag is jobb, fordított teló, hátul is tárcsafék, új gumi (használton garantáltan valami öreg és/vagy kopott gumi lesz), nyilván nem crosspályára való, de amire kell, szerintem megtenné. Aztán lehet, hogy mire odajutsz, megtartod szaladgálósnak, mert a következő újat nem indítanád be a boltba menni, vagy ilyesmi.[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Caboose #117886 üzenetére
Nem akarlak meggyozni. Csupan a pontatlansagokat szeretnem kivasalni.
Motorfekezni is lehet 2Tvel. Ez megint a trabant es wartburgoktol jon, mert azoknak szabadonfutojuk volt, hogy ne legyen motorfekuk, mivel ha lejtmenetben mentel tobb km-t akkor megragadtak volna. Ezek motorhoz kepest nagy tomegu autok voltak. Ha tobb km-t mesz egy ilyen motorral motorfekkel, akkor azt nem lehet vele, bar ezt nem erzem eletszerunek. Egy ilyen motorral palyazhatsz, uvegelheted, motorfekezhetsz versenypalyan, nem lesz baja. Lehet vele motorfekezni. Mindig van annyi olaj a forgattyushazban, hogy ez ne legyen problema.
A 4T olajzasa meg erzekeny a motor dolesszogere, es a dugattyu hutese miatt rengeteg levegot old fel az olajban, ami kesobb problemakat okozhat nagy terheles , es ezaltal magas olajhomerseklet mellett, szoval mindenhol megvan a gyenge pont, vagy a kompromisszum.Nezzuk meg, egy 600 as sportmotorbol, ha kiveszed ugyanazt a teljesitmenyt, mint egy 125 osbol, azaz, egyfolytaban nyelen mesz, nemhogy 50 ezret, de meg 25 ezret sem megy el. Eleg sok manualt elolvastam a temaban, gyari kiegeszitocsomagokhoz, pl YEC kezikonyv, hogy palyara alakitas utan milyen idokozonkent kell cserelni pl fotengelyt, egy ilyen literteljesitmenyu 600- 1000 ccm es 4T-n. hat nem 50 ezrenkent.
Vagy ott vannak a keveshengeres 4T versenyendurok.Es tobbszor felhoztam peldanak, hogy lattam mar 50 ezret futott dt 125 ost, bontatlan hengerrel, mert gyokkettovel mentek vele. A hasznalat modja megint rengereget szamit.
A benzin levego keverek altalaban masik kipufogotol, mas karburatortol fog elmenni, amit elsokent cserelnek ki a tulajdonosok a motorjukon. Gyari allapotban egyaltalan nem erzekenyek, de amint hozza van nyulva, ismeretlen terepre lep az ember. A tobbi atomlpcsatorna modositast agyatlanul, mar nem is emlitem, a gyujtas idopontjanak valtoztatasaval.
Nem akarlak meggyozni, mas ervekkel, amik helytalloak, egyetertek, es ami valoban a 2T motorok hatranyai, de amiket felsoroltal, az nem a fajtajellegbol adodik, hanem inkabb szociologia.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Somatom
veterán
válasz runner 125 #117889 üzenetére
Nem írtam hülyeséget, legfeljebb te tartod annak. Bocs, de a pereskedés meg ez a farokméregetés engem nem érdekel, ezen a szinten nem kommunikálok!
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Caboose
tag
válasz Topiccsendőr #117891 üzenetére
Tudom, hogy nem is az volt a célod, de nem győztél meg. Főleg a kenéssel kapcsolatban.
Azért megnézném egy 2T motor dugattyúját és csapágyait egy Stelvio lejtmenet után...
Még mindig tartom, hogy az a fránya tűgörgő 100% hogy nem minden üzemállapotban kap elegendő kenőanyagot, pláne egy kényszerolajzású 4T-hez képest. A híresen rossz töltési fokról és az ebből (is) adódó irdatlan rossz hatásfokról (lehet, hogy magas terhelésen jó a fajlagos fogyasztás de alacsony terhelésen nem éppen) meg az emisszióról pedig ne is beszéljünk. Valljuk be őszintén nem véletlenül nem alkalmazták sosem nagyobb teljesítményű, komolyabb utcai járművekben.
Aki viszont szereti, használja egészséggel. Én köszönöm nem kérek belőle. -
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #117884 üzenetére
Ez nem igy van.
A kenessel nincs problema, nem ettol rovidebb az elettartama. A 4T nel is keveredik az olaj a benzinnel foleg hideginditasnal, ahol benzin is jut az olajba. A 4T nek a hengerenel ugyanugy a honolasokban ragad meg az olaj, ugyanugy erintkezik benzinnel. Emellett a benzinnek is van kenesi tulajdonsaga.
Ha a 2T kenese rossz lenne, toredeke lenne a 4T nek, azonnal megragadna.Ha a hidrosztatikus csapagyakra gondolsz, mint kenyszerolajozas, itt pedig a korabban emlitett levego oldas tud problemas lenni. A lukteto terhelessel jaro keveshengeres 4T nel inkabb gorgoscsapagyakat hasznalnak ezek helyett ugyanugy, mint a 2Tnel, mert azt meg nem birja.
Azzal egyetertek, hogy regi szarokat kapsz, amore ra kell kolteni megegyszer az arat.
Hogy sokkal nagyobb fordulatra terveztek? Kb 11 tol pirosodik mindegyik a 90-00 as evekben.Bar az anyagi kockazat megint nem mindre igaz. Nemreg vettem nikaszil hengert 15 es 13 euroert. 15000 ert komplett rotax 122 blokkot. A fotengely gatya, de azt amugy is szetnyomtam volna, mert hajtorudcserevel kezdek egy ilyen blokk osszerakast es akkor nem lesz semmivel problema. Mivel a rotax gokart sorozat meg mindig fut, minden is van hozza, nem dragan. Ugyanazt a vizpumpat, dugattyut, fogaskerekeket hasznalja a DD2.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Caboose #117893 üzenetére
Olyan terhelesen a kenyszerolajzas is beadja a kulcsot, azaz az sem megfelelo minden uzemallapotban, mint vazoltam, megint valami olyan dolgot hozunk fel, ami nem passzol igazan.
Stelvio hasonlat megint nem all mikuni olajpumpaval. Akkor is kap olaat, ha motorfekezel.
Az emisszioban teljesen igazad van a reseken egyenesen tavozik a kenoolaj, amivel nem tudtak igazan mit kezdeni, a kozvetlen befecseknel joval kevesebb olajat hasznaltak, de meg mindig nem megoldott problema. Bar egy hamar kopo alusiles honda, vagy egy tulhonolt sc59 liteeres olajfogyasztasaval ugyanott vagy olajegetesben, csak az nem homolog ertek.
Hogy nem veletlen hogy nincs 2T? az autogyarak sem raktak el teljesen, mivel joval olcsobb gyartani, es egy 2T mindig erossebb lesz egy ugyanakkora 4T hez kepest. Errol tudnek neked irni egy esszet, hogy mi mitol lett, de ez sem olyan egyszeru, hogy az egyik szar a masik nem, de nem terhelnelek ezzel, te nem szereted, ennyi, vilagos.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Caboose
tag
válasz Topiccsendőr #117895 üzenetére
Műszaki világban semmi sem fekete vagy fehér. Mindennek megvan az előnye és a hátránya. Ez mindig is így volt, sosem lesz tökéletes megoldás vagy szerkezet egy adott problémára.
A gond nekem ott van, hogy a kétütemű technológia NEKEM utcai felhasználásra több hátránnyal bír, mint előnnyel. Pláne, ha egy hasonló 4 üteműhöz hasonlítjuk.
De ennyit erről. -
Micsurin
nagyúr
válasz Caboose #117896 üzenetére
Pont ezt próbálja ecsetelni, nem hasonlóhoz van mérve ha egy postás/futár YBR-t meg egy rotaxos Tuono125-öt összemérsz baromira másra tervezték őket.
Ezzel együtt ha valaki lefog beszélni első motornak a 2T 125-ről az ő lesz pont azért mert ezeket itthon mindenki csak hajtja aztán ha nagy a gebasz kapnak egy dugót és mennek eladásra.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
runner 125
nagyúr
válasz Topiccsendőr #117894 üzenetére
Tisztelem a tudásod, de nem értem, h mi nincs így? Rágoogle-ztam most gyorsan. Mit írtam rosszul amit ezek nem támasztanak alá? Illetve a fenti postodból akkor következik a kérdésem. Ha a kenéssel nincs probléma akkor a lenti írások szerint miért van? És szerinted mitől rövidebb az élettartam, ha nem attól?
"Ugyanakkor, mivel az olaj-üzemanyag keverék által biztosított kenés nem mérhető össze a négyütemű motorok kenési megoldásaival, ezért aztán a kétütemű motor várható élettartama is rövidebb."
[link] - olajinfo.hu"A kétütemű forgattyúsház elősűrítésű résvezérelt motorok olajozása fejletlenebb, rosszabb hatásfokú mint a négyütemű motoroké, általánosságban elmondható hogy az üzemanyaggal keveredve kerül a kenendő helyekre, ami egyszerűségét tekintve előny, hatásosságát tekintve hátrány is egyben. Az olaj-üzemanyag keverék által biztosított kenés nem mérhető össze a négyütemű motorok kenési megoldásaival, ezért aztán a kétütemű motor várható élettartama is rövidebb."
[link] - wikipedia
"A kenés keverékolajozás esetén nem tökéletes, nincs elegendő olajfilm az alkatrészeken. Ezért gyorsabb azok kopása – rövidebb a motor élettartama."
[link] - onroad"Az olajozás nem tökéletes, nincs meleg olajköd és az olaj nem nagy nyomással kerül az alkatrészekhez, ezért gyorsabb az alkatrészek kopása."
[link] - Dr. Horváth Jenő, sportmotorok"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Pfiucska
aktív tag
válasz norbert1998 #117848 üzenetére
A keeway ertekveszteserol nem tudok nyilatkozni viszont arrol igen, hogy a keeway utan a regi ybr125 borzaszto. Kicsi es kenyelmetlen szamomra az egesz, szerintem cbf125-tel is ugyanez az erzesem lenne. 177cm 76kg vagyok de szerintem az emlitett ket japo 160-165 cm-hez keszult.. a Tx-en nincs ilyen problema, utaskent is kenyelmesen elferek. Ekkor a sofőr 181cm 85kg
iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs