- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Házimozi belépő szinten
- Milyen egeret válasszak?
- Hobby elektronika
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen TV-t vegyek?
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Gaming notebook topik
- Milyen processzort vegyek?
Hirdetés
-
Mozgásban az F1 24
gp A Forma 1 versenyek rajongói hamarosan végre belevethetik magukat az idei epizódba.
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
dellfanboy
senior tag
válasz Caboose #116806 üzenetére
politikusnak elmehetsz, mert latom sikerult a kerdesre valaszolnod
pc36 mint ahogy irod 2002-tol van ebbol jelenleg a hahun 1 db van ami 570.- leiras szerint kicsit serult, de 04-es evjarat. a kovetkezo 705 penz 2002-es fejidomos.
welcome!es abban se vagyok biztos hogy ha vki 6kiloert akar venni valamit akkor a 650 belefer, bar tudjuk be hogy le tudja alkudni [vagy nem]
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Xaels
félisten
válasz Caboose #116907 üzenetére
Harley-Davidson Fat Bob (Dyna)
(#116908) jacis: anno a kawasakit ingyenesre vittem mert azt kérte a vásárló. Ott értelemszerűen olyan dolgokat néztek meg csak amihez nem kellett nagy technika és szétbontani az egész motort, de fel tudták emelni és úgy nézték meg ami olyan volt. Kormánymű, kerekek, fékek, elvitte a szerelő egy körre a telepen és megjáratta.
A HD-nál nem 100% de úgy emlékszem azt mondták telefonban, hogy padra is teszik így gondolom tudnak teljesítményt is mérni.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
rayoliviero
veterán
válasz Caboose #117609 üzenetére
Az az értelme, ha nem kell állítani, akkor nem kell megbontani úgy a motort. Feltéve, ha megbízható tényleg a teszter.
De a legdurvább az, hogy 50000-es árat mondott az egyik szerelő ezzel a teszterrel vizsgálva, ha nem kell állítani. Ha kell, akkor 75.
A gép 100, két teszteslésből kijön az ára.A másik szerelő az nem volt ilyen pofátlan, ott 25.
[ Szerkesztve ]
-
-
jacis
nagyúr
válasz Caboose #117794 üzenetére
Igen én sem mennék el pólóban meg farmerban motorozni (10 éve mikor elkezdtem sajnos megtettem) de szerintem kár ezen ennyit kattogni. Ő elmegy. Legyen az Ő baja. Szerintem senkit nem akart rábeszélni, hogy így menjen motorozni csak leírta, hogy Ő így érzi jól magát.
iPhone 15 Pro Max,; Samsung Galaxy Z Fold 5; GoPro 8 black, XBOX Series S, Samsung Galaxy Watch 4
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Caboose #117877 üzenetére
ez egy nagyon pontatlan sztereotipia :D
Milyen 2T milyen 4T hez kepest?Mekkora literteljesitmenye van a szoban forgo 2T nek? ketszerakkora, mint a 4T nek? Vagy egy magas literteljesitmenyu 4T elmegy 60-100e kmt?
Miert hasonlitsuk ossze egy 12 loeros motor karbantartas igenyet egy ugyanakkora kobcentibol kihozott 30 loerohoz?
A 2T nel a kenes a legkisebb problema, altalaban a problemak 99 szazalekanal a homerseklettel van a baj, ami a rossz benzin-levego keverektol van, a kenes elegtelenseg kb ismeretlen fogalom.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Caboose #117886 üzenetére
Nem akarlak meggyozni. Csupan a pontatlansagokat szeretnem kivasalni.
Motorfekezni is lehet 2Tvel. Ez megint a trabant es wartburgoktol jon, mert azoknak szabadonfutojuk volt, hogy ne legyen motorfekuk, mivel ha lejtmenetben mentel tobb km-t akkor megragadtak volna. Ezek motorhoz kepest nagy tomegu autok voltak. Ha tobb km-t mesz egy ilyen motorral motorfekkel, akkor azt nem lehet vele, bar ezt nem erzem eletszerunek. Egy ilyen motorral palyazhatsz, uvegelheted, motorfekezhetsz versenypalyan, nem lesz baja. Lehet vele motorfekezni. Mindig van annyi olaj a forgattyushazban, hogy ez ne legyen problema.
A 4T olajzasa meg erzekeny a motor dolesszogere, es a dugattyu hutese miatt rengeteg levegot old fel az olajban, ami kesobb problemakat okozhat nagy terheles , es ezaltal magas olajhomerseklet mellett, szoval mindenhol megvan a gyenge pont, vagy a kompromisszum.Nezzuk meg, egy 600 as sportmotorbol, ha kiveszed ugyanazt a teljesitmenyt, mint egy 125 osbol, azaz, egyfolytaban nyelen mesz, nemhogy 50 ezret, de meg 25 ezret sem megy el. Eleg sok manualt elolvastam a temaban, gyari kiegeszitocsomagokhoz, pl YEC kezikonyv, hogy palyara alakitas utan milyen idokozonkent kell cserelni pl fotengelyt, egy ilyen literteljesitmenyu 600- 1000 ccm es 4T-n. hat nem 50 ezrenkent.
Vagy ott vannak a keveshengeres 4T versenyendurok.Es tobbszor felhoztam peldanak, hogy lattam mar 50 ezret futott dt 125 ost, bontatlan hengerrel, mert gyokkettovel mentek vele. A hasznalat modja megint rengereget szamit.
A benzin levego keverek altalaban masik kipufogotol, mas karburatortol fog elmenni, amit elsokent cserelnek ki a tulajdonosok a motorjukon. Gyari allapotban egyaltalan nem erzekenyek, de amint hozza van nyulva, ismeretlen terepre lep az ember. A tobbi atomlpcsatorna modositast agyatlanul, mar nem is emlitem, a gyujtas idopontjanak valtoztatasaval.
Nem akarlak meggyozni, mas ervekkel, amik helytalloak, egyetertek, es ami valoban a 2T motorok hatranyai, de amiket felsoroltal, az nem a fajtajellegbol adodik, hanem inkabb szociologia.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Caboose #117893 üzenetére
Olyan terhelesen a kenyszerolajzas is beadja a kulcsot, azaz az sem megfelelo minden uzemallapotban, mint vazoltam, megint valami olyan dolgot hozunk fel, ami nem passzol igazan.
Stelvio hasonlat megint nem all mikuni olajpumpaval. Akkor is kap olaat, ha motorfekezel.
Az emisszioban teljesen igazad van a reseken egyenesen tavozik a kenoolaj, amivel nem tudtak igazan mit kezdeni, a kozvetlen befecseknel joval kevesebb olajat hasznaltak, de meg mindig nem megoldott problema. Bar egy hamar kopo alusiles honda, vagy egy tulhonolt sc59 liteeres olajfogyasztasaval ugyanott vagy olajegetesben, csak az nem homolog ertek.
Hogy nem veletlen hogy nincs 2T? az autogyarak sem raktak el teljesen, mivel joval olcsobb gyartani, es egy 2T mindig erossebb lesz egy ugyanakkora 4T hez kepest. Errol tudnek neked irni egy esszet, hogy mi mitol lett, de ez sem olyan egyszeru, hogy az egyik szar a masik nem, de nem terhelnelek ezzel, te nem szereted, ennyi, vilagos.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Caboose #117896 üzenetére
Pont ezt próbálja ecsetelni, nem hasonlóhoz van mérve ha egy postás/futár YBR-t meg egy rotaxos Tuono125-öt összemérsz baromira másra tervezték őket.
Ezzel együtt ha valaki lefog beszélni első motornak a 2T 125-ről az ő lesz pont azért mert ezeket itthon mindenki csak hajtja aztán ha nagy a gebasz kapnak egy dugót és mennek eladásra.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Caboose #118136 üzenetére
Nem a hotagulasra gondoltam. Igazad van, rosszul fogalmaztam, nem csak a hajtorud nyulik, hanem a fotengely is gorbul. Ez nem az en okolszabalyom, hanem az aprilia RSA fejlesztesenel a gazdinamikai szamitasokat vegzo mernokee. Nem mindenre lehet rahuzni, nem mindenhol lesz ekkora a dugattyu utvaltozas.
Az egesbol adodo terhelest nem nagyon lehet szamitasba venni magas fordulaton. 13000 fordulatnal a hengerben a nyomas nem tudja elegge gyorsitani a dugattyut, nem annyira gyors az eges.
Meg terjeszkedesnel is a hajtorudnak kell visszahuzni a dugattyut.
Miutan a dugattyu eleri a max sebesseget, a hajtorudnak kell megint lelassitania. Ekkor a dugattyu nyomja a hajtorudat, es tesz energiat a rendszerbe. Ahogy alsoholtpont utan a hajtorud nyomja a dugattyut a maximalis sebessegig, aztan a dugattyu lendulete huzza a hajtorudat a surites elleneben, amivel megint energiat tesz a rendszerbe. Ilyen magas fordulaton az ugynevezett munkautem nem nagyon letezik.
Ezert talaltak ki a crossplane, vagy big-bang rendszereket.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Caboose #118270 üzenetére
szeretnelek megkerni, hogy mellozzuk ezt a bicskanyitogato "elarulom neked" satobbi sallangot.
2T motorbol indultunk, ki.
2T nyomatekvaltozasa egy fordulatra vetitve.
a vonal felett tolo ero a hajtorudon, alatta a huzoero. a big bangbe akkor en most nem mennek bele, hogy miert van, mert nem tanitjak a BME n.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Caboose #118292 üzenetére
nem sikerult a sallangot most sem elhagynod.
Nevetseges a mondokam, de vegulis erted, mire gondolt a kolto. :D hagyd ki az onerzetedet kerlek legkozelebb, kulonben nem fogunk beszelgetni :D
Esetleg beszeld meg Frits Overmars-al, mindenkepp ugyanilyen stilusban. Ezek a baromsagok tole szarmaznak.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Caboose #118297 üzenetére
A sallang ez:
nevetseges a mondokad
elarulom neked
hogyan tudsz ilyeneket irni
Stb.
Termeszetesen nem en keszitettem, sajnos nincs lehetosegem kozelebb kerulni 2T gp motorokhoz, igy nem tudtam ezt az abrat neked sajat magam megcsinalni. :D
Lusta nem szoktam lenni, csak most elhavazas van, ezert csak akkor tudok valaszolni hosszabban, ha vki bunkozik :D
Ertem, a lenyeg, hogy a vegere en lettem a moslek :DDD
Jolvan :D[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Caboose #118297 üzenetére
A műszaki nyelv amitől a legtöbbször még a szakoktatók is eltekintenek, hogy értse a tömeg az előadóban. De kösd az ebet a karóhoz, hogy eszement nagy szakértőnek tűnj.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
csongi
veterán
válasz Caboose #118304 üzenetére
Bocs!
Olyanert kersz elnezest amiert nem kellene.
Amiert kellene, azert meg nem.
Ez olyan sertodos hsz-nek tunik.
Korabban irtam neked.
Szted hanyan vannak itt mernoki szinten?
Ergo amit irsz azt kis hanyada erti.
Amit a vegletekig le egyszerusitett Persu azt tobben el tudjak kepzelni.
Ez nem egy mernoki szakmai topik azert.
Bar vagyunk paran akik fogtak a kezukben nyomatek kulcsot, vagy eppen vajkaltak a komputerekben.
Ettol fuggetlenul ird le ugy ahogy helyesnek tartod. Mindenbol lehet tanulni. Es a tobbelet tudas mindig jol jon egy forumba.Sztem feleslegesen feszultok ennek.
Szivesebben olvasnam az egymas kiegesziteset, alatamasztasat, cafolatat, szemelyeskedes nelkul.Ezt forumbarati joszandekkal irtam. Nem sertegetni, szemelyeskedesbol.
Sok ido es erdemleges info vezik el a civakodassal.Persu ilyen, Neha csak egy gondolatot dob be, aztan mikor ideje engedi, es van kerdes kifejti reszletesen.
Te meg elsore a reszletekig levezeted.
El kell fogadni a masikat, a forumozasi szokasat vagy lehetoseget.
Nem vagyok itt topikgazda, ez csak egy sajat eszrevetel volt.
-
Geresics
addikt
válasz Caboose #118304 üzenetére
Nyugi, nem csak Te vagy itt mérnök, csak nem mindenki érzi magát attól felsőbbrendűnek, hogy megszerzett egy vagy több mérnöki diplomát. Azzal, hogy Te szakzsargon-náci vagy, nincs semmi baj, sőt szerintem örvendetes. Nem mindenki ilyen, én pl. a Napelemes topikban igyekszem érthetően fogalmazni, még ha ezért a szakmaiság oltárán néha áldozni is kell. Az viszont, ha valaki állandó szükségét érzi annak, hogy bizonyítsa, hogy ő tudja helyesebben mondani, hogy benzin, és ettől lekezelően, személyeskedve beszélsz másokkal, az már nincs rendben.
Ebben a fórumban mindenkinek megvan a maga stílusa, amit az esetek nagy részében elfogadnunk, és helyén kezeljük. Volt, akihez külön szótár kellett, mégis elfért itt. De amíg valaki ki nem vívja magának a lekezelő stílust, addig ez nem szokás, és utána sem az a megoldás, különben jár érte az enyje-benyje. Kivétel nincs. Akkor sem, ha valakinek valamilyen végzettsége, vagy fórum-rangja van.
Itt a fórumon a legtöbben kaptunk már ilyesmiért warnt, volt aki ezt zokon vette, volt aki tanult belőle. Kérlek, ne jussunk el odáig, és a szakmai vita maradjon tisztán szakmai a lekezelő megjegyzések nélkül! Okos ember a végén úgyis beismeri, ha a másiknak van igaza, elvégre csak az nem hibázik, aki nem csinál semmit!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
csongi
veterán
válasz Caboose #144913 üzenetére
Hogyan fogadod be? Nah annak az ellenkezője.
Mint ahogy nem fog befogadni egy Goldwinges közösség egy Yamahával.
Nincs ebben nagy csoda. Ha mérnek a Mátrában nem kell posztolni. Pont a pöcsöknek ad segítséget, és nehezíti a szelektálást. És rengeteg ehhez hasonló dolog van, amivel egyszerűen elfordul a társadalom tőlük.
El lehet határolódni tőlük. Nyugodtan el lehet hajtani a visegrádi gyülekezőn aki szándékosan vereti a herélt kipufogóval. Voltak páran. Pont olyan hülyegyerek ,mint az autós. Könnybe lábad a szemük mert motoros, és ez az összetartás alapja? Elég gyenge valami. De ha nem motoros és hangos kipufogója vagy vereti, akkor már vérgyökér lesz.
Először a saját háza táján söprögessen az ember.vihartigris:
A probléma nem itt van. Most akkora diszkriminácó lett, hogy jajj.
Írtam korábban. Ott kellett volna felsorakozni az elmúlt 12 évben az összes megmozduló mellett. A nagy diszkrimiánicó már réges régen megtörtént. Az alap jogok már rég nem léteznek. De most ha tábla lekerül, akkor lesz nagy győzelem, és minden rendben lesz?
Mert sajnos csak eddig fog elmenni a dolog, de itt sem lesz nagy változás sztem.
Illetve fosigrád meg szarigrád...stb. Elég szánalmasak a hangadók.
Ha lenne diplomácia érzéke az önjelölt vezetőnek, már változás lenne.
Dodor állítása meg, kb 12 hónap alatt beigazlódna. És a helyi környezet indítványozza változtatást mert érezhető a kiesett bevétel. Továbbá nem csökkent a hangterhelés.A Polgi intézési módja is hagy kívánni valót maga után bőven. Ezt már ős is tudja sztem.
Ezekkel az emberekkel így nem fog sikerülni szót érteni. Jelenlegi vezetésnél ez nem működik.
Minden 4. évben van lehetőség változtatni.dellfanboy
Nem tudok róla, hogy bármilyen influencer csatornán az menne, hogy mi vagyunk autósok, és ti pöcs motorosok vagytok.
Nem látom a megkülönböztetést a maguk részére a motorral közlekedőkkel szembe.
De lehet csak nem botlottam bele.
Ennek szöges ellentétje a motort vezetők hangadói.Topiccsendőr:
Nem lett a legjobb hasonlat elismerem.Nem akarok vitatkozni, csupán jó lenne ha konstruktívan ítélné meg és látná magát kívülről a motoros közösség. Sztem ez az első lépés.
Ehhez pedig az egyénnek kellene tudnia, hogy közúton nem a saját élvezetem kielégítése az irány adó. Mert ezzel a közösség többi tagjának tudok ártani.[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz Caboose #144936 üzenetére
Kiközösíthetik őket, mint a nácikat az Amerikai história X filmben. Majd a kiközösített emberek csoportokba tömörülnek és szervezkednek. Biztosan fognak maguknak szervezni néhány napot évente, amikor együtt jól elmennek motorozni kicsit a saját stílusukban. Szerintem tök logikus, hogy ezt az ilyen célra kitalált és üzemeltetett pályákon teszik majd és nem mondjuk a Pilisben.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Linux felhasználók OFF topikja
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Luck Dragon: MárkaLánc
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen