- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Apple notebookok
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- Háromféle processzor is része lesz a Core 200 sorozatnak
- Milyen egeret válasszak?
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Minimum 16 GB-ot vár az AI PC-kbe a Microsoft
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen TV-t vegyek?
Hirdetés
-
5 év alatt 100 milliárd dollárt költött fejlesztésre az Apple, az AI a következő
it Tim Cook újfent megerősítette, hogy nagy AI-tervekkel rendelkezik az Apple. És várhatóan alacsonyabb költségekkel valósítja meg azokat, mint a riválisai.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
2026-ban hozhatja saját IGP-jét a Samsung
ph Persze nagy kérdés, hogy mennyire lesz majd valóban saját tervezésű.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Xaels
félisten
válasz dellfanboy #117201 üzenetére
Amerikai modell...
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
jacis
nagyúr
válasz rayoliviero #117165 üzenetére
Majd írj hogy milyennek érzed. Kíváncsi vagyok milyennek éled meg az ezres élményt
iPhone 15 Pro Max,; Samsung Galaxy Z Fold 5; GoPro 8 black, XBOX Series S, Samsung Galaxy Watch 4
-
zgospel
őstag
válasz Xaels #117197 üzenetére
Harleysoknál nem feltétlen jelent rosszat ha sokat állt. Sokuknál egész ősztől tavaszig megy a felkészítés, utána szezon alatt pedig jó ha 2-3x elő tudják venni. Esetleg van egy nagyobb pár napos túra azt annyi volt a szezon. De a szervizeléssel folyamatosan foglalkoznak, és emellé csak a képzelet szab határt annak amit elköltenek tuningra.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
gergobaby
aktív tag
Sziasztok,
Ti honnan szoktatok informálódni gumik tekintetében? CBF600S motorra kellene néznem gumikat, a régiek már elöregedtek, ugyan a kopás még megfelelő lenne, de a 7 és 9 éves gumit cserélni kéne. Most Conti RoadAttack 2 van fent, ami néhány tesztből olvasva nem a legjobb, viszont én ennek a határait sem feszegettem 60-80 körüli szett árban gondolkozom
-
-
veterán
Első Harley-s élményem vegyesre sikerült. Több negatív, mint pozitív.
Egy Sportster 883 2011. évjáratút hoztam haza a cimborámnak. Ami tetszett, az a hangja, de kb.ennyi is. A futómű, a rázkódás, az anyaghasználat itt-ott...na ezek nekem nem jöttek be. Akkor az 5 sebesség, tenném feljebb, mert kívánná, de semmi.
Hát nekem nem tetszett.
Messzebbről hoztam, alig vártam, hogy leszálljak róla. Néztem a táblákat, hogy még mennyi km.van hátra...mondom Te jó ég! Mikor érek már haza.
Szóval csalódás volt inkább, mint öröm mámor.HARLEY-DAVIDSON Custom & DUCATI Meccanica, Bologna.
-
Xaels
félisten
válasz HarleyCustom #117208 üzenetére
Ezért nézem az 1000-es felettieket. Ráadásul a spori alap üléspozíciója nekem is kényelmetlen mondjuk erre van gyári megoldás. Én forty-eight-tel meg egy custom 1200-essel mentem, a customnak előre volt rakva a lábtartója az nekem bejött.
(#117204) zgospe első kézből vannak az infok? Vagy ez is csak a szokásos bullshit urban legend...
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
etnies
senior tag
válasz HarleyCustom #117208 üzenetére
Én pár Harley tulajdonost ismeretek, egyik fele totális pozőr, másik pedig évente három kört megy a motorral. A túra kimerül az 50 km-es fagyizásokban.
Elvileg Winkler sokat túrázik a HD-vel az égésterek szerint, de másról nem hallottam ilyet. Egyik főnökömnek is volt egy, 4 év alatt 1700 km-t belerakott.
Ezt most dobta fel egy magyar srác. Éves 1100 km.
[ Szerkesztve ]
"önmagam hite vagyok magamban"
-
csongi
veterán
válasz HarleyCustom #117208 üzenetére
A tesztek alapjan a road guide special kapott egy igen komoly futomuvet.
Egyik baratom Harlyvel tolja. Komoly km-eket zavar bele evente. Megvette a gyari max tuningot,amit kulon kellett lekerni neki.
Hogy minek nem tudom. De ha ez a vagya.
Van penze bananra. Imadja, le nem lehet robbantani rola.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Xaels #117209 üzenetére
etnies és csongi :
a spori az “alap” Harley, jól tudom?
Gondolom a nagyobb tesóknak már komolyabb futóművet adtak, meg rázkódás mentes, stb....
...hogy mentem vele kb.100km-tert, már örülök, hogy nem vettem, pedig majdnem.HARLEY-DAVIDSON Custom & DUCATI Meccanica, Bologna.
-
Xaels
félisten
válasz HarleyCustom #117216 üzenetére
Több modellcsaládjuk van. A Sportster a legolcsóbb (Street-ről nem beszélünk), de ott is vannak komolyabbak más futóművel. A 883 a legalapabb. Pár éve a Dyna megszűnt és az ottani modellek átkerültek a Softail család alá. Tour modellek alatt meg ott a Road King meg a Glide-ok.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
runner 125
nagyúr
válasz Xaels #117217 üzenetére
Nem tudom volt-e már tipp, de a VZR 1800 nem jön be? Sose voltam cruiser, chopper fan, de
Night Road-on kívül az ami bejön és tökös gépnek tartok.
Innen a topikból Rent-nek van olyan:
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
etnies
senior tag
válasz Xaels #117211 üzenetére
Figyelj, tisztázzunk valamit!
Se nekem, se senkinek nem tartozol elszámolással a motorozási szokásaiddal kapcsolatban, csináld úgy, ahogy akarod és soha ne foglalkozz senki véleményével.Engem nem zavarnak a szoborként tartott motorok, sem a gazdáik, csak a tényt állapítottam meg.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
etnies
senior tag
válasz HarleyCustom #117216 üzenetére
Fogalmam sincs, én még fiatal vagyok csopperezni. Amíg feltudom emelni a lábam, addig túraendurós maradok.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Xaels
félisten
válasz runner 125 #117218 üzenetére
Nagyon nem az én világom, de ezt is írtam korábban. Azért köszi.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
jacis
nagyúr
válasz runner 125 #117218 üzenetére
Ez a motor nagyon szép. Gumi vásárláskor fáj csak az ember feje
iPhone 15 Pro Max,; Samsung Galaxy Z Fold 5; GoPro 8 black, XBOX Series S, Samsung Galaxy Watch 4
-
runner 125
nagyúr
válasz Xaels #117221 üzenetére
Ha itthon nincs a favorit, a német piacot figyeld (mobile.de), esetleg az osztrákokat, a willhaben-t, ebay-t. Németeknél, osztrákoknál nagyobb divatja van a HD-knak, mint itthon.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
rayoliviero
veterán
A tankpad rásült a tankra, nem tudom leszedni csak körömmel kaparással. Sajnos szivacsos anyagú, szakad el, ahogy szedném fel. Mivel tudom vajon leszedni gyorsabban?
-
zolee5016
őstag
válasz rayoliviero #117224 üzenetére
Ragasztó ( matrica)eltávolító,akár loctite,akár valami sima. irodaszeres vagy.tescós is jó.Ez az ên motoromon is így volt...ezzel lejött (Gumikesztyű és műanyag vékony spatula ajánlott )
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
-
csongi
veterán
válasz rayoliviero #117224 üzenetére
Denaturalt szeszel szoktam a ragacsot tisztitani.
-
Somatom
veterán
válasz csongi #117198 üzenetére
Az nagyon régen volt, az AMF korszakban (Shovelhead blokkok). 1985 -től van Evo blokk, azok már rendben vannak. Ott csak az a bibi, hogy a Softail vázasokban fixen van a blokk. A vázon is mindent menetrögzítőzni kell. Viszont, ha egy csajt viszel 5. -ben 80 körül, az utána csak veled akar utazni. Ez nem vicc, csajok mondták, hogy az a vibráció nagyon bejön nekik. A Dyna -k és a Tourok gumiágyasok.
1999 -től van TwinCam blokk. A gumiágy maradt, a Softail blokkok viszont kiegyenlítőtengelyesek, így nincs vibráció. Nekem ez a mostani a második Dyna -m. 66 ezerig nem volt vele gond. Sajnos, valamiért odalett a generátor. De, nem nagy ügy. 45 ropi, meg egy nap szerelés.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
runner 125
nagyúr
válasz rayoliviero #117228 üzenetére
Ha van kéznél WD40 előtte én megpróbálnám azért azzal is.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Geresics
addikt
válasz rayoliviero #117224 üzenetére
Würth "Ipari tisztító" nevű spray-t javasolnám! Dekoros cég ajánlotta nekem anno, ők ezzel távolították el a kocsikról a dekorfóliát úgy, hogy a fényezést nem bántotta! Én azóta mindenre is használtam már!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Xaels
félisten
válasz gonger #117230 üzenetére
Nincs kilőve a japán kompletten, de a kritériumnak nem felelnek meg már sajnos szinte teljes mértékben. Ez az Intruder szép motor, de fiatalabbat szeretnék, volt két Yamahám meg egy Kawám amik öregek voltak és ez a 13L-es tankú rémálom számomra. A Virago meg az Eliminator is naponta volt tankolva ha csak ingáztam vele, túrán meg állandóan nézni kellett a km-eket, majdnem óránként kellett tankolni. A Dragstar azok után olyan volt mintha termelte volna a benzint, de ebből a Yamaha nem értem miért a Midnight Star irányt vette. Egy 1400-1500ccm-es Dragstar utód maga lenne az álom... Ez a bajom a Honda Fury-vel is szép, csak motorozni nem ideális, pláne nem utassal.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
csongi
veterán
válasz Xaels #117232 üzenetére
Nehéz ügy lesz.
Azért a pár éves japán modellek bőven az általad meghatározott ár alatt vannak.
Amit magamon tapasztalok, hogy a kinézetet már részben elengedtem. Annyira, hogy egy 500 as 2002es scarabeo is megszépült a szememben
Az amit nyújt szolgáltat az jobban érdekel, és hogy jól érezzem magam rajta . A mint az embereknél. A belső érték többet számít mint a külső. -
Xaels
félisten
válasz csongi #117233 üzenetére
Igen a japánok sokkal olcsóbbak, de vajon miért?! Ha már szolgáltatásokat veszünk akkor a HD-k tele vannak amúgy kényelmi funkciókkal is, a kulcsmentes indítás, a magát kikapcsoló indexek, az elrejtett ABS (tudom ez pár éve kötelező, mármint az ABS), beépített riasztó és végeláthatatlan mennyiségű "tuning" alkatrész. Persze nem a 883-as Sporiból indulok ki, bár az is van amit örököl a nagyoktól. A japán gyártók nem tudják ebben a szegmensben lenyomni a HD-t valamiért még odahaza sem és már nem is próbálkoznak ami sokkal inkább gond. 1-2 típust/évjáratot leszámítva semmi spiritusz nincs bennük és ezek is egyre korosabbak már.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Xaels
félisten
válasz runner 125 #117234 üzenetére
Jajj nagyon nem. V2-eseket nézek amihez nem kell 190cm-esnek lennem, hogy át tudjam dobni rajta a lábam. Amúgy van hasonló megalomán cucc fele ennyiért is.Triumph Rocket Touring
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Somatom
veterán
válasz Xaels #117232 üzenetére
Az 1,4 -es Intrunál a konstrukciót alárendelték az esztétikának. Nagyon rossz szerelni. Pl. mindkét karburátor hátrafelé áll, bowdenekkel vannak összehangolva. Ha a bowdenek nyúlnak, akkor nehéz beállítani. Még az akkuhoz is nehéz hozzáférni. Nincs alatta elég fék, meg futómű. Túrához nehéz pakolni. Az utódjánál (1,5) már szembeforgatták a hengereket (egy karburátor), akku elöl, hátsó rugó progresszív. Viszont, nehéz és zabál. Fék csak a dupla tárcsásokon van. Volt 1,5 -ösöm, 45 ezret mentem vele.
Aztán teszteltem egy VTX 1800 -at. Az tetszett, de nem volt pakolható. Ugyanannyiba került, mint egy alap Dyna. Úgy voltam vele, hogy ha a HD nem jön be hosszú távon, akkor könnyebben tudok kiszállni belőle, mint ha a VTX nem jönne be. Aztán maradt a HD, csak az alap Dyna -n sem volt fék, meg futómű. Ezért váltottam Dyna Sport -ra. Ez sem tökéletes motor, de az eddigiek közül ez kényszerít a legkevesebb kompromisszumra. Szvsz. ha egyébként bejön a HD, akkor ne vegyél helyette japánt. A TC blokk 80 ezerig problémamentes, aztán "kis felújítás" (bordásszíj, vezérműlánc feszítő papucsok, stb. Maga, a belseje örök élet, meg egy nap. Ha pedig mégis szervizelni kell, akkor is hálás leszel, hogy nem japánt vettél. Nem az a kérdés, hogy hogyan szerezz hozzá alkatrészt, hanem az, hogy melyik forgalmazó katalógusából, melyik gyártó termékét válaszd. Ha engedi a kredit, akkor hatgangost vegyél! Az enyém még ötös. Mentem hatossal, nagyon hosszú az overdrive, jól jön túrán. Plusz, azok már 1550 -esek és automata a primerlánc-feszítő. Onnan ismered meg, hogy a kuplungdekli középső szerelőablaka csak dísz, nincsenek rajta rögzítőcsavarok.
Uffff.....Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Xaels
félisten
válasz djeperto #117237 üzenetére
Szép motor az az R18, de látod a 4M keretbe nem fér bele egy 10 évesnél fiatalabb HD sem amivel minden tiszta lenne, ráadásul a Boxer motor miatt nincs előretolt lábtartó sem, nekem meg az a kényelmes hosszútávon.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Xaels
félisten
válasz Somatom #117238 üzenetére
Van ismerős akinek 1,4-ese volt, ő is szidta, hogy az akkut valami lehetetlen helyre tették benne. HD-t szeretnék, Dyna vagy Softail, de 4M a keretem és azalatt ritkán van valami olyan amivel minden rendben van. Amit itt korábban linkeltem fekete Switchback az nagyon tetszene, de miután felhívtam és mondta, hogy USA-ból behozott motor (meg jött nekem azzal, hogy ezt a típust csak USA-ban forgalmazták, de ez szerintem kamu) már jöttek a kétségeim, motorszerelő ismerős is azt mondta, hogy eszembe se jusson USA-ból hozott motort venni mert az alkatrészekkel szívni fogok, bár ő inkább csak japán motorokat szokott szerelni. Ez volt az.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Somatom
veterán
válasz Xaels #117240 üzenetére
Ez a HD -nál nem érvényes. A lámpák kivételével tök ugyanolyan az EU, mint az USA modell (talán még az óra a különbség, mivel mérföldes). Behozni "lehetetlen", de ha már itthon forgalomban van, akkor tök mindegy. Onnan ismered meg, hogy az eredetileg USA piacos vázszámok 1HD1 -el kezdődnek, az EU piacosak pedig 5HD1 -el.
Az 1,4 -en a blokk mögött, alul van az akku. A kiszerelését úgy kell kezdeni, hogy leveszed az utasülés hátulján levő, műanyag burkolatot. Gondolom, ez mindent elmond a szerelhetőségéről.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
-
Somatom
veterán
válasz Xaels #117242 üzenetére
Igen. Mellesleg, pl. az enyémen a gyári karburátor Mikuni, a teló Showa, ( a féknyereg leszereléséhez sokcsillagos, 10 -es, metrikus krovafej kell), az első lámpa is vmi japán.
Leginkább a hazai importőr (Dobai Attila) kavar azért, hogy jogilag ellehetetlenítse az USA behozatalt.
Az ember valószínűleg nem kamuzott. Sok olyan konfiguráció van, amit Európában nem forgalmaztak. Pl. az enyémből is létezett gyári dobozos, fejidomos verzió, ami nálunk nem szerepelt a palettán.
Ha sokat mozogsz pakolva, akkor majd gondolkodj hátsó telócserén és duplatárcsásításon![ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
nagyúr
-
Xaels
félisten
-
Somatom
veterán
válasz Xaels #117245 üzenetére
A szokásos dolgokon kívül, voltmérő a töltésméréshez. Keress olajszivárgást a nagy kuplungdeklinél! Vigyél egy tükröt, nézz alá a kuplungdekli hátuljánál. Van ott egy hernyócsavar, az az olajleeresztő. Nézd meg, hogy nincs-e elgyilkolva a "feje", nincs-e megrepedve mellette a dekli. Sok idióta nem tudja, hogy az a csavar úgy szorul, hogy kúpos és megtépi, mint egy normál csavart. Persze, szétrepeszti a deklit.
A blokk ugrál. Nézd meg, hogy az első gumibakon nincs-e repedés. Hátul a Dyna -n egy elmebeteg konstrukció van. A lengővilla nem a vázhoz, hanem a blokkhoz van csavarozva és az egész a hátsó gumibakkal kapcsolódik a vázhoz. Ha az a gumibak elöregszik, akkor instabil lesz a motor. Ezt figyeld próbaúton! Forgasd át a kereket, alaposan nézd meg a bordásszíjat! Drága a cseréje és nem éri meg utángyártottat venni. Általában az épített gépeknél szokott baj lenni, mert leszerelik a gyári szíjvédőt és ha odakerül modjuk egy murvakő, akkor hazavágja a szíjat. Úgy látom, hogy ezen ott a gyári szíjvédő. Nézd meg a kábeleket a csatlakozóknál. Lámpa, generátor cserénél gyakran inkább elvágják a vezetékeket, minthogy szakszerűen kihúzzák a csatlakozókból. Hirtelen ennyi jutott eszembe.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
nagyúr
válasz dellfanboy #117246 üzenetére
Vicc, de nem. Eddig lefújta az összes órát, amin eső lett volna előre láthatólag.
[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
válasz Xaels #117249 üzenetére
Kérdezd meg, hogy hol szervízeltette, próbáld meg kipuhatolni, hogy milyen társasággal mozog! Sanszos, hogy ki lehet deríteni a true story -t. De, ez nem úgy néz ki, mint egy "rocker" HD -ja. Ez inkább olyan "Alsóörsös" HD.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Kupon kunyeráló
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Milyen autót vegyek?
- Politika
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Apple notebookok
- Hálózati / IP kamera
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen