Hirdetés
- Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
- Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát
- A GameMax háza egyedi csavarral lovagolja meg a mai trendeket
- iGPSport iGS800 kerékpáros óra: egyből a csúcsra tör
- Már nincs messze a világ első teljes UCIe IP megoldása
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen alaplapot vegyek?
- Androidos fejegységek
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Androidos tablet topic
Hirdetés
-
A gépház modding sötét oldala.
lo RGB? Világítós ventik? LCD kijelző a gépházban? Biztos láttál már ilyet és lehet, hogy használod is de utána néztél,...
-
Érkezik a Redmi Watch 5 Lite
ma Szeptember 25-én Indiában lesz az aktivitáskövető premierje, és lehet, hogy marad is azon a piacon.
-
Minden információt felhasználnak rólunk a közösségi cégek
it Az amerikai hatóságok szerint a közösségi média felhasználói nem igazán rendelkeznek irányítással azon adatok fölött, amit az AI-rendszerekkel megetetnek a nagy cégek.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
h1n1_900
senior tag
Hmm nyitott dob? Roxira nincs ilyen?
Logitech X-530 eladó jó állapotban olcsón! http://href.hu/x/gkgr
-
DigitXT
nagyúr
Szó nem volt a kérdésben 50-es motorról... Ráadásul 4T 50-est nézzen?
Nézzük csak: két személlyel (50-es bukta), dinamikusan (4T 50-es bukta).
Szerintem ha Sportcity, akkor erre gondolt. Legalábbis minimum ilyesmire.TayRol: ha jól látom az X9 500-as 14"-os. Nem tudom, mire a kerékméret-
fétis (tudom, a rossz utak miatt), de szerintem ki kell próbálni/tapasztalni.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
TayRol
veterán
válasz runner 125 #16750 üzenetére
ja, bandit melle.
legtobbszor ketten hasznalnank, 300k korulre gondoltam.
lattam mar a gilerad, kiraly gep de ket szemelynek kicsi (méretre is). hatso doboz is kellene.g@bo: ezek szerint nyugodtan lehet nezegetni a kymco, keeway es tarsai robeszeket is?
DigitXT: jogos: a nagy kerek is viszonyitas kerdese. képen (hangsulyozom képen) az x9 kereke is eleg nagy már - igy masodik blikkre. de az alá semmikepp nem megyek.
mod: ja, legalabb a 200-asra gondoltam.
[ Szerkesztve ]
-
TayRol
veterán
válasz FehérHolló #16754 üzenetére
mivolt a kerdes?
-
h1n1_900
senior tag
válasz FehérHolló #16754 üzenetére
Látom idetaláltál kötözködni mert nagy volt a nyugalom.
Logitech X-530 eladó jó állapotban olcsón! http://href.hu/x/gkgr
-
h1n1_900
senior tag
válasz FehérHolló #16758 üzenetére
Kollégának nincs ékezet.De vanAkkor, hogy írjon é-t[ Szerkesztve ]
Logitech X-530 eladó jó állapotban olcsón! http://href.hu/x/gkgr
-
DigitXT
nagyúr
válasz TayRol #16753 üzenetére
A Burgman 400 is 14"/13", akárcsak a 400-as Majesty.
(Mondjuk a burgonya sem éppen városi robogó. Igazából
az, hogy dinamikusan két személlyel, meg legyen kicsi
(hiszen ha túl böszme, akkor nem manőverezhető túl jól:
állni az autók közt meg ki akar), de legyen nagyon nagy
kereke ellentmondásos igények. Szerintem. Egy kicsit.)Ahogy mész felfelé méretben, annál kevésbé alkalmasak
arra, amire vennéd; ha a megszokott robogós ill. motoros
gyorsaságot preferálod a városban. Honda Silverwing 600,
Suzuki Burgman 650? Ezek már "túragépek" inkább.Jah és hát 300K-ból az biztos, hogy egyik sem áll meg...
Szerintem most csapd fel a hasznaltauto.hu-t, s dobjál be
egy-két szűrőfeltételt, onnan már lesz elképzelésed, hogy
mi kapható 300K környékén. (Öregebb gépek talán-talán.)
Én már régebben néztem; egyelőre nem keresek új gépet.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
runner 125
nagyúr
válasz TayRol #16753 üzenetére
Értem.
Keeway-eket felejtsd el.
Távol-Keletről egyedül a Kymco bizonyított. Azokat nyugodt szívvel ajánlom én is.Sőt, én ilyen célokra én simán bevállalnék egy ilyen 250-es X-citinget. Nagy kerék, jó szélvédelem, nagy csomagtartó már eleve és sok hely.
Leonardo-kból is van 250-es, sőt 300-as is, bár ezek mind öregebb vasak.
Az említett X9 200
Kicsit nagyobb testű Honda Jazz.
..keresgélj még, és linkeld be.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
TayRol
veterán
válasz DigitXT #16762 üzenetére
kollegamnak 400-as burgonyaja van, o 2m es 130kg. nekem az mar nem kell.
200-250ccm-eset szeretnek, ezt latom az idealis robogomnak. tudja ket szemellyel a 90-100-at es jol gyorsul.
runner 125: ez a kymco egy nagyon kiraly. hu, tenyleg.
a jazz ellenben fortelmes. az x9-cel szemben is inkabb a kymco. na, este lapozgatom a hahu-t aztan majd dobok linkeket. ev vege fele akarok venni valami, jo kis nyomott teli áron, tavaszra.[ Szerkesztve ]
-
TayRol
veterán
válasz runner 125 #16765 üzenetére
az aprilia nem rossz. a madison mar nagy. ez pl. bejon. meg ez is.
nade: most egy dolog, hogy mi tetszik es mit szeretnek, de pl. a szervizhátterrol es hogy egy markan belul mit szabad venni semmit nem tudok.
de hogy majd' minden robesz kulfoldi papiros...
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz TayRol #16766 üzenetére
Szép fotóról mindkettő.
Igazság szerint az összes, neves nagyrobogó motorja jó. Vicc nélkül.
Az Atlantic-ban Piaggio blokk van, ami van a Gilera-kban, Vespa-kban, Malaguti-kban és persze Pigi-kben is. Nem kérdés a minősége. Normális használat mellett (5-6000-enként szűrő + olajcsere, abból is Motul, hidegen nem tépni a száját) simán elmennek 80.000km-t, komolyabb felújítás nélkül.
Ez ugyanúgy igaz a Yamaha blokkokra is, amik a Majesty-kben és a Leonardo-kban szolgálnak.Alkatrész ellátottság? Mire gondolsz? Mert, azért kopóalkatrészekből gyanítom nem akarsz használtat. Ilyenbe egy új hajtásszíj kb 13k, egy szett görgő 5-6k. E kettőt 12.000km-enként kell cserélni + ugye 6000-enként olaj és szűrő, - ezeken kívül viszont semmit.
mod.
Hjah, nepperkedés jövedelmező biznisz, pláne olaszból belapátolni a kacatokat, majd egy mosást, óratekerést követően 2x-es áron eladni.
Nem azt mondom, h kerüld az ilyet, mivel 300k nagyon az alja ennek a kategóriának, de sokkal alaposabban át kell nézni az ilyet.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
TayRol
veterán
válasz runner 125 #16767 üzenetére
Igen, ezekre gondoltam. Hogy miben milyen blokk van ezt még meg kell tanulnom, de latom nincs nagy valasztek.
Jobban nezegetve a 250-es x9 is jo, csak eloben meg kellene neznem mert szerintem sulyra mar tul nagy. De ahogy latom itt eleg nagy a valasztek es itt van 5 percre tolem.
12ezrenkent gorgo es szijcsere? tehat az 20k, 6 ezrenkent olaj es szuro. nem veszes.
Igen, tartok tole hogy kineztem egy kategoriat es nagyon keves penzt szanok ra...
Tehat keruljem az import cuccot es probaljak meg magyarorszagi robeszt venni. Mint a motoroknal.[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz TayRol #16768 üzenetére
Szerintem is korrekt az X9. Ebben a kategóriában talán annak van a legöblösebb csomagtartója. Egy méretes hátsódobozzal egy hétvégi bevásárlást meg tudtok csinálni vele.
Igen, az kb 20k - ezeket otthon is simán meg tudod csinálni, abszolút nem kell szerelőhöz vinni.
Az olajat én már évek óta autoteka2000-től veszem, bár szerintem Mocis topikban ezt már beszéltük. Itt a legolcsóbb. Ezekbe a Motul Scooter Power 4T 5W-40-et javallott tölteni, ennek literje 3350 náluk. Kb 1,2-1,5 liter megy ebbe a kategóriába. + ezeröt az olajszűrő.
Átlagolva az éves szervizköltsége; 6500 az olaj és szűrő, + 6000 a szíj és görgő harmada, mivel eleve másodgépként jó, ha 4000-et bele fogsz tekerni egy évben.
Összesen 12500ft, szerintem lófütty.Lényegében igen, érdemes kerülni, de 300k környékén ez sajnos nem elvárható. Nagy mák kell ahhoz, h hazait találj.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
TayRol
veterán
ez kiraly, de szerintem ugy lett osszetakolva.
az x9 tenyleg nemrossz.
Malaguti, kiralyul nez ki. mégegy.
Piaggo X8? Miben mas mint az X9?
Autotekat ismerem, jo arcok, jo aron.
Igen, ezt csak varosban hasznalnam szoval 3e km lesz az eves futasa. Sosem erdekelt, de kb. mennyit fogyaszt egy 200-as robesz?Ha nem fogok ki hazait, de jo az allapota akkor sem fogok a kardomba dolni. De vasarlaskor asszem majd a kozonseg segitségét kerem.
[ Szerkesztve ]
-
TayRol
veterán
ez gyanusan olcso.
mennyit szamoljak meg hozza ezekhez a kulfoldi papiros árakhoz?
-
runner 125
nagyúr
válasz TayRol #16770 üzenetére
Első: Gilera DNA. Jópofa járgány, de pici nagyon. Amolyan bölcsővázas robogó.
A "tankjában" van a sisaktartó. Amúgy ugyanúgy automata, 4t Runner blokk van bennük. Kettőtöknek pici, sőt, szerintem 180cm felett is nagyon guggolós.Második: Atyaég, ez nagyon gáz. Ráadásul az a hátsó gumi... kb. nagymotor gumit varázsoltak rá. Elég kókány, ráadásul semmi papír, így a rendszám is felejtős.
X9 faxa.
A fekete, barna üléses Password 250 nagyon cool. Nem zsánerem az ilyen nagykerekű "retrorobogó", de ez szép.
mod.
~ 100k jön rá reg.adóval és mindennel együtt. De, ha teheted még mindenképpen idén vedd meg. Jövőre brutálmód drágulni fognak az átírási költségek.
Jah, és az ilyen gépet _csak akkor_ fizesd ki, ha rendszámot kapott! Egyetlen egy papír hiánya elég hozzá, h ne kapjon rendszámot.3,2-3,5-ből ki lehet hozni a 4t 200-ast.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
TayRol
veterán
válasz runner 125 #16772 üzenetére
Az a DNA nagyon mokas
Lassan leszukul a kor, gondolom a 200ccm-es 20le-s robikkal mar fel lehet venni a pesti forgalom ritmusan ket szemellyel is.
Ax X9 meg a Password nekem is begyere.
Jo, hogy mondod mert gondolkoztam hogy megveszem most es lepapirozom jovore.
Jan.1-tol dragul minden?
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz TayRol #16773 üzenetére
Bőven, de első sorban 250-est keress, mivel ekkor testnél minden + ccm jól jön, a fogyasztása meg ugyanannyi.
Elég nagy mértékben, keress rá mocis topikban Inti linkelte nem is olyan régen. Ha, jól rémlik 3-4x-esére fog nőni a jelenlegi tervezet szerint!
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
TayRol
veterán
válasz runner 125 #16774 üzenetére
ha jol remlik az robogokra nem vonatkozik.
-
TayRol
veterán
pff, eleg keves a normalis vas. nehez dio lesz de nem surgos, szoval ha iden nem, akkor majd jovore. egy jo 250-es X9 is, meg a malaguti password is huzos áron van.
-
leroyclub
senior tag
válasz runner 125 #16774 üzenetére
Tudom hogy ezek SR-ek de a forma nagyon bejön. Mondanál rájuk valamit? 1, 2, Mondjuk a 70-es az kicsit necces. Mennyit fogyaszthat?
Egyébként ez a 130 épp hogy határ.[ Szerkesztve ]
-
kkrisi
senior tag
Hali!
NRG PureJet vagy Aprilia Area 51?
-
runner 125
nagyúr
válasz kkrisi #16778 üzenetére
Nem is egy árkat.
leroyclub
Az első össze vissza van festegetve, a műszerfal is jó fakó - a futás minimum 40.000km.
A második - ha igaz, ami benne van - biztos erős, de a Polini Corsa sokkal hegyesebb henger, mint egy vas sport. Pláne azzal a 20,5-es karbival. Szerintem 5,5-ből sem áll meg.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
mocsanisi
senior tag
válasz runner 125 #16780 üzenetére
Az elsőnek érdemes megnézni a műszerfalon a csavarokat, 4 helyen 3különböző, 1 hiányzik
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
V.Stryker
nagyúr
Sziasztok
Volt már róla szó, hogy van egy 4-5 éve nem használt Piaggio Typhoon-om, 50 2T. Nem indult, elvittem szerelőhöz, megcsinálta. Azért nem indult, mert a kipufogót valami telerakta szarral. Miután ki lett tisztítva, azóta megy. Mondjuk néha gázhúzásra fullad, de egy kis alapjáraton hagyás után ismét veszi a fordulatot. Ez mi lehet?
A másik ,hogy hidegen nem indul. Eleinte ha befogtam a légszűrőt, akkor indult, de most már csak hidegindítóval indul be. Utána míg meleg, addig viszont pöccre indul. A szerelő szerint a sok állástól vagy mástól lehalt az automata szivató. Ma megjött az új és beszerelve a helyzet változatlan. Hidegindítóval egy kis spricc és faszán megy, majd pöccre indul melegen.
Mi lehet a gond? A karbiban esetleg még valami járat el lenne dugulva vagy mi? (Elvileg a szerelő szétszedte a karbit, de mivel látta ,hogy én kitakarítottam, nem vagyok benne biztos, hogy ő még egyszer nekiáll, mert mondta is, hogy nem volt rosszul kitakarítva.)
Peugeot 308 T9 1.6BlueHDi / MacBook Pro 13 / Samsung Galaxy S24 Ultra
-
Topiccsendőr
addikt
válasz V.Stryker #16785 üzenetére
Első hallásra keveset kap. Vagy subertű helyzet (torpanás) tűszelepre nem gondolnék, de az is csinálhat dolgokat, de alapvetően hidegindító/alapjáratnál keresgélnék. Ha 20 fokban lett beállítva a karbi, és 10 fok alatt használod, akkor nem a szerelő hibája, bár én a csuklás miatt mindig egy kicsit dúsabbra állítom.
Explosión de dos tiempos
-
leroyclub
senior tag
válasz runner 125 #16780 üzenetére
Elmagyaráznád nekem hogy mit jelent az hogy hegyes henger? A karburátort letudom cserélni kissebre?! Kb mekkora kéne rá? És igy ahogy most van mi az elönye? Jobban gyorsul? Nem értek a motorokhoz. Esetleg nincs valami oldal ahol le van irva hogy melyik alkatrész mit befolyásol, mi a szerepe?
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz leroyclub #16788 üzenetére
Annyit, h a Corsa sokkal erősebb henger, mint a sima 70-es vashengerek.
Nem lehet kisebbet rakni rá, mivel egy ilyen henger, minimum ekkora karbit igényel. Kisebbel egyszerűen nem fog menni.
"És igy ahogy most van mi az elönye?"
..értelemszerűen jóval erősebb, egy átlag utcai 70-esnél.
Nézd, az nincs leírva sehol, h mi az a henger, karburátor, főtengely. Ha kicsit gondolkodsz összeáll a kép. Wikipedia-n biztos van írás és pár robbantott ábra a 2t motorról. Nézd meg.
De, ahogy az első hsz.-ban is írtam, ha teheted hanyagold a tuningolt robogókat, pláne az erősebbet. Mert utóbbi a tartósság és a fogyasztás rovására megy. Manapság szvsz nem mind1, h benyal 6-7 littyót egy ilyen télen, vagy megáll 3,5-ből.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Topiccsendőr #16787 üzenetére
A dúsabb keveréket hogy tudom megtenni? Az alapjárati benzincsavaron kicsit rátekerek...vagyis kicsit ki?
Peugeot 308 T9 1.6BlueHDi / MacBook Pro 13 / Samsung Galaxy S24 Ultra
-
Topiccsendőr
addikt
válasz V.Stryker #16790 üzenetére
Inkább be az alapjárati levegőt, de maximum fél fordulatot. A suber helyzetén ne változtass!
Ha ez a baja. De nem biztos.
Gázt ne nagyon húzz, amikor indítózol. Fontos, hogy az kku jó legyen, vagy rugdosd.
Ha nagyon nem indul max akkor próbálgast a gázrángatást.A legjobb lenne a szakihoz visszavinni.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Topiccsendőr #16791 üzenetére
Köszi a tanácsot. Megpróbálom.
Peugeot 308 T9 1.6BlueHDi / MacBook Pro 13 / Samsung Galaxy S24 Ultra
-
Brogyi
senior tag
válasz Topiccsendőr #16791 üzenetére
Igazából Tothgera30-nak akartam írni, de a te hozzászolásod inspirált. Tothgera30 is panaszkodott, hogy gyenge az akksija. Na, egy központiegységes injektoros gép nagyon furcsa dolgokat tud csinálni.Annál nagyon fontos az akksi állapota. Nagyon szépen lehuznak, s közben csak egy akksit cserélnek.Tudni kell azt, hogy a rossz akksi nem csak abban nyilvánul meg, hogy nem indul.Vándorol az alapjárat hőmérséklettől függetlenül. Minden ok nélkül leáll. Nehezen indul,és még ezer tünet lehet még.Egyetlen figyelmeztető jel, hogy lassabban indítózik,de figyelmenkivül hagyod, mert forgatja a motort.Szóval mielőtt szervízbe rohansz nyugodtan töltsd fel az akksit.Ha 1 pöccre indul, akkor vegyél újat.Sajnos a mai új robogókon a lámpát nem lehet lekapcsolni. Ez is gyorsított igénybevétel egy kis gyenge darabnál.Az említett tünetek csak a jéghegy csúcsa. Természetesen más ok is lehet,de ez nagyon egyszerű amit ajánlok.Kipróbálni szinte semmibe se kerül,de ha bejön akkor bazi nagy az öröm.Majd Persu esetleg megcáfol.Ő már tapasztalatból nyomja, én csak okoskodom.
Gyanítom, hogy ezek a vékony akksik egy szezont bírnak csak ki. Itt jöhet a többiek tapasztalata.Ja, és az még az igazi szívás hogy nincs berúgókar, így kizárólag csak az akksi marad. -
Topiccsendőr
addikt
válasz Brogyi #16793 üzenetére
dehogy javítalak, teljesen helytálló
Ditech is szereti köpködni a gyertyát, ha egy kicsit is rosszalkodik az akku.
Talán annyi, hogy a robogókon külön tekercsről, váltakozó feszről megy a világítás, a modern injektorosoknál is úgy tippelem így van, az annyira nem szól bele az akkuba.Visszatérve az akkura. olvastam a töltős irásodat. Fasza Jól tudom, hogy nincs szulfátalanító funkció ezekben az olcsó automata töltőkben, csak akkor rugdossa nagy áramimpulzusokkal, amikor nagyon kicsi a kapocsfesz?
Explosión de dos tiempos
-
Brogyi
senior tag
válasz Topiccsendőr #16795 üzenetére
Jól tudod.A legtöbben csak alacsony feszültségnél "rugdossa" ,de mivel ezek CPU vezérelt "super" töltök így extrém alacsony feszültségnél hibát jeleznek.Szóval ha rajta felejted a világítást akkor egyik CPU vezérelt töltő se indítja be.Kell egy egyszerű, hagyományos töltő az elejére.
Amint látod én elektromos ember vagyok, de nem idegen a motorszerelés.Csikó koromban csináltam Riga generált, de ma már ez nem igazán vonz. -
kkrisi
senior tag
hali!
April area 51 120-130 között nem veszélyes vétel? Egyátalán ennyiért vannak jók?
Mikre érdemes figyelni vásárláskor? Vizes legyen és az óra digites legyen? -
-
h1n1_900
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Villanyszerelés
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Ukrajnai háború
- Filmvilág
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Tőzsde és gazdaság
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Elektromos autók - motorok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen