- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen egeret válasszak?
- Hivatalosan is elkészült az NVIDIA App
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Házimozi belépő szinten
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Milyen TV-t vegyek?
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
zack
nagyúr
-
DigitXT
nagyúr
Én itt vettem: pár K-ból kijön. Hát a csere nem biztos, hogy triviális,
főleg, hogy ezek elég speckó funkciókat tudnak. Kezdve mindjárt az
elakadásjelzővel, meg folytatva azzal is, hogy pl. gyújtás nélkül nem
tudod bekapcsolni, de ha rajtahagytad, miközben rajta volt a gyújtás,
akkor kint marad (így lehet pl. gyújtás nélkül is vészvillogózva tolni a
motort, vagy otthagyni az út szélén, ha nincs más megoldás épp).Na ilyeneket nem lehet kivitelezni egy 2KHUF-os elektronikus relével,
ami csak annyit tud, hogy a rákötött tápot szaggatja. Persze ezekből
is van több fajta: én a legegyszerűbbet vettem, és lényegében nem is
cseréltem ki a relét. Azt meghagytam az "elakadásjelzős funkciókra"
(mivel érdekes mód az nem villogott gyorsan), viszont az indexeket
az új elektronikus relével villogtatom: beépítettem a kormányba. De ez
egy ilyen moci, lehet otthon "sufnituningolni" (2003-as, öreg/kicsi) egy
2008-as 400-as Majának már tuti nem esnék neki így barkács módon.Esetedben, ha túl gyors a villogás, előtét ellenállást használnék.
-
runner 125
nagyúr
válasz dJ Peer #17449 üzenetére
Hali!
Keress rá Egü-n is, ők is építettek be ledsort egy új SR lámpájába, szerintem valami rövidke kis írás van róla.
_
Ma délután szétkaptam a karbit, hogy megnézzem mi a franctól dolgozza vissza a benzint a légszűrőbe. A konkrét megoldás nem lett meg, szépen ki(és le)pucoltam és kifújattam az egészet, illetve kicseréltem a szívócsonkot is.
Amikor levettem a légszűrőt, akkor láttam igazán, h bizony az úszóház tömítése odalehet, mert tiszta egy poros, koszos, keverékes volt az egész karbi, s főleg a tömítés környéke.
Szétszedve semmi rendelleneset nem láttam rajta, úgyhogy szépen kipucoltam azt is, majd a 300 fokig hőálló pasztával az úszóház külső élét nagyon vékonyan bekentem. Most itt van a szobában, hagyom h megkössön, aztán holnap összerakom.
Meglátjuk."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Tothgera30
Ármester
Neeem, kicsi gazdám, jóóók a futóműveim, jóóók a gumijaim, jó a vázam, szép szilárd és merev... - T-Max 500 + Malossi 2000 + Sound. Szóval valahogy így kéne egy...
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
r-chee
őstag
A héten felvetődött bennem a gondolat, hogy Stage 6 sportkipuff (Pro Replica) helyett visszarakom a gyári (fojtás mentes, ám katalizátoros) kéményt a 70-es henger mellé, hogy megpróbáljam, mit mutat úgy az összhatás. Leginkább az iszonyatos ordító hang miatt gondolkoztam ezen a lehetőségen.
Ma felapplikáltam a gyári kipuffot. Nem állatottam semmit, karbi is maradt az eddig beállított (74-es főfúvóka, középállásba helyezett zéger a sűbertűn, levegőcsavar 1 és 3/4-en kint).
Próba: gázkar nekihúzásával ugyanolyan harapós maradt a motor, gyorsulás viszont nagyon gyér így, 1 km után éri el a 45km/h-t és feljebb nem is megy . Tiszta szabályosság . Mentem vele kb 3km-t, és miután visszajöttem s leállítottam, sötét lévén igencsak látszott, ahogy a kipuff csöve a dobtól visszafelé szépen megy át vörösből feketébe . Bazze, mondom....Eléggé túlhevült szegény cső.
Visszarakni a sportkipufogót - késő este lévén - nem álltam neki. Azonban foglalkoztat a kérdés, hogy lehetne-e valamit kezdeni így a gyári kipuff - 70-es henger kombóval, vagy felejtős az ötlet és amúgy is a henger meghibásodásához (túlhevüléséhez?) vezetne-e ez a felállás?Válaszokat előre is köszi.
üdv.
Origin (BF3, BF4) nick: r-chee *** BFBC2 game nick >> r-chee [HUN] --- Logout blog bejegyzéseimnél >> BFBC2 és Battlefield 4 PH! játékosnévsor és magyar szerverek listája
-
zack
nagyúr
válasz Tothgera30 #17457 üzenetére
3,2M-ért már lehet a robogók királya...
Arról nem beszélve, hogy az olaszokhoz és a Suzukihoz viszonyítva minden 2x annyiba kerül az újabb Yamahákhoz. Ha alkatrész kell, az zsebbenyúlós.
Nem tudom a régebbi Majákhoz mi mennyi, de az én 2008-as példányom simán vetekszik a GSXR alkatrészáraival.
Yamahából friss robogót csak olyan vegyen, akinek van lóvé a fenntartásra...Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
Tothgera30
Ármester
válasz r-chee #17458 üzenetére
Szerintem felejtős. Esetleg valami Sito Plus féle beszerzése javasolt, az talán egy hajszálnyival jobb a sportkipuffanccsnál. Bár ha az enyém lenne az a 70-es vashengeres akkor régen egy Leo Vince ZX-et toltam volna rá, azzal nincs üvöltő hangja, viszont a forgalomban is észrevesznek és a hőt is szépen elvezeti.
#17459 zack: Nekem külsőleg a T-Max, Nexus irány a bejövős. Oké hogy GSXR, de mondjuk azon nagyon sok bukta van, míg egy ilyen eleve ritkább és nem hajtják szét szerencsétlent. Továbbá a sportmotoroknál nagyobb a törési/sérülési ráta. Frisset pedig nem vennék, csak pár éveset.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
r-chee
őstag
Azon is filóztam már, lehet, hogy sok márkához képest már az elejétől túlságosan nagy átmérőjű a Stage6 Pro kipuff csöve (KÉP)...Ez is lehet az egyik oka a nagy fogyasztásnak.
Az általad emlíetett Leo Vince ZX kipuffnak szépen fokozatosan szélesedik a csöve, ahogy ezen a képen is látszik: KÉPOrigin (BF3, BF4) nick: r-chee *** BFBC2 game nick >> r-chee [HUN] --- Logout blog bejegyzéseimnél >> BFBC2 és Battlefield 4 PH! játékosnévsor és magyar szerverek listája
-
r-chee
őstag
válasz Topiccsendőr #17463 üzenetére
A tölcsér alakú fojtás (szűkítő) kivételéről van élményem Stage6 Pro kapcsán....Két helyen volt csak odapöttyintve cső belső falához, de kb 40 perc volt kiszedni, mert totálisan síkba, sőt kicsivel az alá kellett köszörülnöm ama két helyen. Az ideg majdnem széttépett . Fórumokon meg azt olvastam pont az előbb említett típusnál, hogy "kcsit lecsiszolod, megkoppintod, és már el is reped". Mondják azok, akik még sosem szedtek ki ilyesmit....
Szerk.: gyári kipuffban vakcsövön kívül más fojtás sztem nem nagyon van. Most katalizátort ne vegyük annak .
[ Szerkesztve ]
Origin (BF3, BF4) nick: r-chee *** BFBC2 game nick >> r-chee [HUN] --- Logout blog bejegyzéseimnél >> BFBC2 és Battlefield 4 PH! játékosnévsor és magyar szerverek listája
-
Topiccsendőr
addikt
válasz r-chee #17464 üzenetére
a nagy fogyasztás oka az, hogy nyelezed. nem a kipuff. ha meg lecserélted a kipuffot sportra, akkor meg ne sírj, hogy fogyaszt.
Komolyan nem értem az igényeket. menjen is meg ne is fogyasszon... kész.a gyáriban lesz még valami. nem csak a szekunderlevegő, vagy mi a rák
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
r-chee
őstag
válasz Topiccsendőr #17465 üzenetére
Majd holnap ránézek mégegyszer, de kipuff csövébe bekukkantva nem láttam szűkítést....
Amúgy több dolog miatt is érdekes a téma. Levegővel belefújva, végén kézzel érzékelve szinte könnyed a levegő átáramlása. Valahol azt olvasni, káros a gyári kipuff a 70-es hengerhez, valahol meg azt, hogy jó hozzá, csak kicsit visszafogja. Komolyan mondom, egyetlen témával kapcsolatban sem ütköztem még olyan ellentmondásokba, mint robogó szereléssel, bütyköléssel kapcsolatban....Nagyon gáz....Amúgy nem nyelezgetem a robeszt, nem küldöm 70-nél jobban (átlagsebesség az 55 körül lehet sztem) nem használom úgy, hogy 60-szor hirtelen kigyorsítok. Elején voltak ugyan ilyenek, de hát kinél nem .
Arra is gondoltam, hogy kicsit ki kéne égetni, lehet, hogy van benne némi felesleges cucc, mert ma próba után eléggé füstölt vagy 5 percig is .
Fogyasztást ugyan sokallom, de úgy konkrétan még sosem sírtam, hogy "jaaaj, faxooom, miiééér??!!??" Ha fogy a benzin, után töltöm. Akkor is, ha 600FT lesz 1 liter. Azt is tudom, hogy nem fogok örökké ebbe a motorba tankolni .
Origin (BF3, BF4) nick: r-chee *** BFBC2 game nick >> r-chee [HUN] --- Logout blog bejegyzéseimnél >> BFBC2 és Battlefield 4 PH! játékosnévsor és magyar szerverek listája
-
Topiccsendőr
addikt
válasz r-chee #17466 üzenetére
hát lehet hogy tele van koksszal. erre nem gondoltam
De ilyen levegőbefújást ne is említs. Most érted. mérd már meg a dugattyú-henger illesztést a kék szemmértékkel, ott van a piros dobozban az asztalon.
kérdezd meg, hogy miért káros. ne légy rest megkérdezni, hogy miért, nem kell mindent vakon elhinni. Aztán ha jönnek a homálykodással, akkor nagyjából kiderül, kinek van igaza, vagy ki jár közelebb az igazsághoz.
Explosión de dos tiempos
-
runner 125
nagyúr
Jaja, tök egyértelmű.
..aki annyi pénzt kiad egy maxi robogóért, ott már nem számítanak a határok. Reálisan gondolkodva abszolút nem éri meg. Sőt, 3,2m-ért én akkor sem vennék motort, ha megtehetném.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
PLaci58
addikt
válasz runner 125 #17454 üzenetére
Jól látom, hogy a tankban van a keverék és üres az olajtartály? Jó koszos a porlasztó. Jól zár az úszó tűszelepe? A membránház alatt is érdemes tömíteni. Az a műanyag zipzáras rögzítés is gyanús. Az biztos nem gyári. Gyanús lehet még a leeresztő csavar.
A tűszepre gyanakodnék elsődlegesen. Nekem túlfolyásnak tűnik."Nincs végzet, csak ha magad is bevégzed!"
-
runner 125
nagyúr
válasz PLaci58 #17471 üzenetére
Nem tudom miből gondoltad, h nem kulonolajzassal hajtom, külön van a benzintank és az olaj.
A tuszelep gumis végén egy kicsi koszt láttam, így elképzelhető, tulfolyt és azért dolgozta vissza a karbiba.
Egyébként maga a membranhaz ilyen gumis bevonatú, ugyh az tömit faxan, ott nem is volt nyoma szivargasnak, viszont a membran és a szivocsonk köze raktam pasztat.
Passz, a motor általános állapotából kiindulva gyári minden. Kb. Ez sem volt meg soha szetszedve.
Majd délután kiderül, bízom benne h megoldódik a visszatermeles."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
PLaci58
addikt
válasz runner 125 #17472 üzenetére
Nekem űgy tünt, hogy az olajcső üres és a benzin sárgás, de lehet, hogy rosszul láttam.
Nagyon hasonló a Rapido porlasztója, csak a motor felöli vége más. Hány éves az a motor?"Nincs végzet, csak ha magad is bevégzed!"
-
-
PLaci58
addikt
válasz runner 125 #17474 üzenetére
Érdekes, hogy mennyire hasonló a porlasztója az 1990-es Rapidojéhoz (valami honda motor van benne). Mondjuk ezekkel a porlasztókkal nem sok gond szokott lenni.
Ha régen volt pucolva, akkor nézhet ki így. Majd nyáron kiderül, hogy a használat során milyen lesz. Szerintem tiszta marad.Találtam egy képet egy Runnerről :
Ahogy elnézem ez nem 180-as, de tetszik a hátsókerék mérete
[ Szerkesztve ]
"Nincs végzet, csak ha magad is bevégzed!"
-
g@bo
nagyúr
válasz runner 125 #17474 üzenetére
szerinted, ki lehet cserélni otthon, házilag a/egy hengerszettet /50 4T-> 80ccm/ ?
lenne némi szakmai segítség... kispolák hengerfejtömítést is megoldottam.. ot csak a szelephézagokkal tököltem, de ment a verda. -
runner 125
nagyúr
válasz PLaci58 #17475 üzenetére
Hjah, ha beírod a google-ba h Runner, kb. elsőnek dobja ki ezt a kotlát.
_
Ma nézegettem a Vespa-kat.
..nagy megdöbbenésemre láttam, h gyártanak még PX 125-öst?! Az nagyon komoly.g@bo
Hát, szerintem necces, eleve 4t, szelephézagot kell állítani, karbit is tuti át kell fúvókázni.
De, mondtam már, szerintem ne költs rá, hanem vegyél nagyobbat.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
barack1997
senior tag
Yamaha Target-ről mi a véleményetek ? Álló rövid levegős mina. érdemes ezt tuningolni ? megbízható ?
-
akos3
addikt
válasz runner 125 #17479 üzenetére
Jajj de szép ez a vespa! És én sem tudtam..Ugy látom ez is váltós mint a régi volt. (hogy is hívták? nem körváltó... )
-
akos3
addikt
uh de tolja a runneres: [link]
-
PLaci58
addikt
válasz runner 125 #17479 üzenetére
Azon a Vespán legalább van lábfék, amit hiányolok a robogókról
Jó az a támasz.Porlasztó képeket kerestem a runnerről miközben találtam azt a szörnyet. Az se komplett aki "laposvasból" csinálja a hátsó villát.
Találtam is egy jó kinézetű porlasztót:
[link]ui. nem tudtam beilleszteni a képet
[ Szerkesztve ]
"Nincs végzet, csak ha magad is bevégzed!"
-
Area51
csendes tag
Üdv
Kérdésem volna!
Készen lett a Runner-em 180 2T
Egy pár dolog cserélve lett,(csak gyári semmi tuning)
A kuplung,variátor sésze nem lett bántva ott nem volt gond!
Na most a motor hibátlanul müködött szépen jár,semmi zörej minden ok!
Most össze lett rakva,tehát a burkolat,kerekek fel. És nem tudok rájönni de valami tompa kopogó hangot hallok a vizkeverő felöl!
Már mindent megnéztem nem ér e valami valamihez,nem e laza valami de nem tudok rájönni!
Valami tanács?
Köszönöm -
runner 125
nagyúr
válasz Tothgera30 #17485 üzenetére
..ezek belső vízpumpások, szinte biztos, h nem az.
Area51
Vedd le a szürke deklit, és indítsd be úgy.
Ki rakta össze, szerelő?"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
r-chee
őstag
válasz r-chee #17458 üzenetére
Kicsit mókoltam a motorral. Még a gyári kipufogó van fent. Súbertűn eggyel feljebb raktam a zéger gyűrűt. Így most szintén jól gyorsul, s viszonylag hamar eléri a 45km/h-t a motor, ahol is érződik a "plafon-hatás". Hogy nincs tovább. Akkor sem, ha nitrót küldesz belém
Most 4,5 grammos görgőket használok. Vajon nehezebbel (pl. 5,7 g) több lenne a végsebesség? (50-es hengerrel 65 maxot ment a motor gyári kipuffal anno.)
Ráérek kísérletezni - míg vissza nem rakom a Stage6-ot, vagy helyette egy más típust .Origin (BF3, BF4) nick: r-chee *** BFBC2 game nick >> r-chee [HUN] --- Logout blog bejegyzéseimnél >> BFBC2 és Battlefield 4 PH! játékosnévsor és magyar szerverek listája
-
Area51
csendes tag
válasz runner 125 #17486 üzenetére
Üdv
Próbáltam hogy le veszem a deklit de akkor is csinálja!
A burkolatot én szereltem fel,Motorikusan pedig szervizben volt de mielőtt haza hoztam ki próbáltuk és semmi zörej nem volt!
Mentem vele ma egy pár kört és azt vettem észre hogy melegen 1-2km után megszünik ez a hang! Viszont motorikusan nagyon jó! -
Area51
csendes tag
válasz runner 125 #17486 üzenetére
Nem jól írtam nem a dekli felőli oldalon halom ezt a zörejt hanem a kipufogó felőli oldalon,a kis burkolat alatt,
-
Area51
csendes tag
válasz runner 125 #17486 üzenetére
Üdv
Valami ötlet? -
runner 125
nagyúr
válasz Area51 #17491 üzenetére
Gondolkodtam, de passz. Ha, most lett összerakva, akkor főtengelycsapágy biztos nem lehet, bár nem tudom mennyire néztétek meg, de ezeknél még típushiba, h magában a csapágyban megforog a főtengő, nyilván ilyen esetben főtengely csere a megoldás, de nem hiszem h itt is ez állt fent.
Egy valami nézz még meg, ugyanis ilyen fémes hangot az enyémből is hallottam néha, s épp a minap vettem észre, h mi az.
A nagy, központi blokktartó bak mellett van egy kis fém darabka, noh az valamiért kilazult, és mozog a helyén. Nézd meg, hátha..
Képen bekarikáztam..
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Area51
csendes tag
válasz runner 125 #17492 üzenetére
Köszi
Valami ilyenre gyanakszom én is!
Mert fel bakoltam még az össze szerelés előtt és én is arra gondoltam hogy meg nyomódhatott valami! Megnézem!
A főtengely nem hiszem,vagyis remélem hogy nem az!
Igazából ez nem egy dúrva hang inkább ilyen tompa műanyagos kopogás.
És a lendkerék deklinél hallom leginkább -
Area51
csendes tag
válasz runner 125 #17492 üzenetére
Meg oldódott a zörej neked lett igazad! Nekem is az zörgött de már oké!
Viszont most meg ki égett a tompított izzóm a H7-es pedig minden izzó újra lett cserélve!
Még mielőtt hozzá fogtam a fel újításhoz akkor is egy alkalommal ki égett, Mi lehet az oka?
A fesz szabályzót néztem nem melegszik tehát elvileg az jó! -
Topiccsendőr
addikt
válasz Area51 #17494 üzenetére
srácok
azért ennyire ne legyünk már egyszerűek. nem melegszik valami akkor jó? ezeket ki kell mérni, nem kézrátétellel kell megnézni, meg szemre, meg odarakom a kezem, hogy mennyi jön, meg mekkora a hézag. Nem is értem hogy gondoljátok.
a főtengelycsapágyat meg nem lehet hallani. ha hallod, akkor ott már nagyon nagy gáz van. és még az se biztos hogy beindul, ha valamit hallasz, ott már majdnem tized mm a hézag.
lehet semmi baja.Explosión de dos tiempos
-
MaciG
addikt
Kérdezném a kedves fórumtársakat, hogy egy átlagos 80cm3- is robogó mennyit eszik 100km-en városi használat mellett?
BANZAII
-
MaciG
addikt
válasz Tothgera30 #17497 üzenetére
Biztos. Az átlagost úgy értem, hogy nyilván nem csak 1 fajta ilyen robogó van. A 4 és a 2 ütemű is érdekel.
BANZAII
-
runner 125
nagyúr
Miféle 80-as robogó az?
Most hirtelen, ha mondani kellene, a PX80-on kívül más nem jut eszembe. Úgyhogy, nagyon nem átlagos a 80ccm-s lökettérfogat.
A kövi kategória meg már a Big Bore henger, ami önmagában több, mint 150k.
Area51
Hjah, attól h nem melegszik még lehet szar.
De, végig kell nézni vezetékeket, lehet, h valahol ki van dörzsölődve és letestel.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Diablo IV
- Telekom mobilszolgáltatások
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Microsoft Excel topic
- Windows 11
- Windows 7
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Önfenntartásra rendezkedik be a kínai chipszektor
- További aktív témák...
- Hankook téli és nyári gumi szett - 1 szezonosak - 235/45 R 17
- 2 szezonos - Hankook K135 Ventus Prime4 XL 235/45 R 17 97 Y XL nyári gumi
- 1 szezont futott - HANKOOK Winter i cept evo3 W330 235/45 R 17 97 H XL
- Philips AVENT Premium elektromos cumisüveg melegítő (SCF358/00)
- Újszerű Philips kézi gőzölőkészülék GC360/30 valamennyi tartozékkal, dobozában
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest