- Hivatalosan is elkészült az NVIDIA App
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen egeret válasszak?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Házimozi belépő szinten
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Vezetékes FÜLhallgatók
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
ch003067
addikt
válasz Tothgera30 #16253 üzenetére
ugyan ilyen : [link]
A blokkról nem tudok képet küldeni, mert a papámnál van a motor.
Naah, ez még egy egészen elfogadható ár. El is mentettem az oldalt, és valószínűleg fogok is vásárolni egyet, amint eladtam valami motyómat
Jah és ami a legfontosabb, hogy nem berugókaros, hanem Injektoros.
[ Szerkesztve ]
-
Sandrew
őstag
válasz Tothgera30 #16253 üzenetére
Nekem minarelli van az aeroxon
Most nemrég lementem mert el kellett ugranom egy helyre. Berugtam de a kar nem jött vissza. Ennyit számít ez a hideg?
-
ch003067
addikt
válasz Tothgera30 #16256 üzenetére
Rendben, nézelődök.
-
mokus1
addikt
a keewayemen szarakszik a fék. Behúzom és úgy marad fogja a kereket.Ha leállítom a motort akkor elengedi de ha behúzom újra. fékfolyadékot cseréltem nem segített. Mi lehet vele?
-
V.Stryker
nagyúr
Sziasztok
Valaki tudna segíteni egy Piaggio Typhoon-t beindítani? A story annyi, hogy 4-5 év állt egy helyben, most hozzám került. Kicsit letakarítottam. Karbit levettem, szétszedtem, fullra kitakarítottam benzinben, ugyanebben a membrános benzincsapot is kidzsuváltam. Új benzincsöveket tettem rá, új akksit. Viszont ez a dög nem indul. Szikra van, több gyertyával próbáltam. A benyát szívja, azzal sincs gond. Csak kerreg az önindító, néha mintha mintha elkapná, de aztán mégse. Tekergettem minden fele én az alapjárati csavart is és a levegőt is, de semmi. Csak a mintha elkapná. Mi tévő legyek?
-
-
V.Stryker
nagyúr
válasz mokus1 #16261 üzenetére
ŐŐŐŐŐ...a berugó rész nem múúúkodik. Kiugrott a rugo vagy mi és nem tudtam visszatenni, meg ott a amiben forog a berugókar tengelye ott belül ki is tört valahogy belőle egy darab, bár attól még mehetne. Szóval nem tudom rugdosni. Amíg működött, addig próbáltam azt is.
-
-
-
-
kkrisi
senior tag
válasz V.Stryker #16260 üzenetére
sokmindentől lehet...Ha van szikra, meg benya, akkor még próbálj meg a fékkarokkal játszani. Nekem pl mind2 van ugye kapcsoló, és én mindig ahátsóval rúgtam be, de most az bszott ki velem beszart a kapcsoló, de az első féket behúztam és faszán bepöccent!
Vagy még a benzincsap lehet vicces, ha membrános, akkor fel szokott akadni a membrán, de ahogy írtad h jön a benya nem lehet gond! De lehet hogy gyújtáskapcsolónál vagy szakadás lesz valahol, próbáld meg kimérni valahogy! Légszűrő karbi legyen tiszta mint a babasegge!! De lehet önindítóddal lesz cumi...azt is jó lenne kipróbálni másikkal...bár azt megjegyzem, hogy ezek a pici akksik nem sokáig bírják ha nem sajnálod a kakaót.. -
Killing
addikt
válasz V.Stryker #16265 üzenetére
Nekem csak úgy indul a peugeotom ha full gázt húzok neki indítózás közben, de van mikor előtte kerreg egy jó darabig, pedig naponta használom.
Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
-
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Topiccsendőr #16274 üzenetére
Honnan tudhatnám meg a jó beállításokat. Sok lehetőség nincs, mert van az alapjárati csavar, meg van egy tekerentyű a levegőnek. A levegőmennyiségnek menet közben van értelme. Az alapjáratit meg mondjuk ha teljes betekeréstől kitekerem három teljes fordulatot, akkor max magas lehet az alapjárat, azt meg később beállítom. Vagy nem?
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz V.Stryker #16275 üzenetére
passz.
hogyhogy menet közben?
alapjárathoz tartozó levegőmennyiséget állítod. amikor indítasz, az alapárati rendszert használod, illetve a dúsító rendszert is, ha van automata szivatód.
az egyikkel megemeled a tolózárat, a másikkal a levegő mennyiséget állítod.
ha el van teljesen tekerve az alapjárat hogy be se röffen, vagy ha a dúsító rendszerrel is baj van, akkor a tolózár magassága nem sokat ér. Azt amúgy is változtathatod, a gázkarral, hogy megnézd, miért nem indul. Túl dús, vagy túl szegény.Explosión de dos tiempos
-
klaczi
aktív tag
válasz Topiccsendőr #16277 üzenetére
Köszi a gyors választ
Négyütemű! Lifan 125ccmm. Jelenleg egy Mikuni 26 mm torokátmérőjű karbi van rajta. Hidegindításkor mindig vacakolni kell egy kicsit a gázkarral, mert nem igazán van rajta szivató. Tökéletesen be tudtam állítani. Főleg az "elegancia" miatt tennék rá ilyesmit, hogy legyen elektromos szivatóm. Ennek torokátmérője ha jól tudom 24 mm. Ennek bőven elégnek kell lennie. A jelenlegi szinte teljesen le van folytva. Kicsit nagy rá.
Azóta már sikerült kigugliznom a működését. Csak egy kis áram kell neki. Akku van a gépben.
Amúgy én sétamotoros vagyok és az egész csak szórakozás a bütyköléssel együtt[ Szerkesztve ]
-
V.Stryker
nagyúr
Ma megnéztem pár helyen ezt a hidegindító sprayt, de csak a tescoban találtam. Viszont arra meg rá volt írva, hogy kétütemű motorokhoz ne használjuk, kivastagítva. Jó hogy nem vettem meg vagy ez mindre rá van írva, de azért használjátok?
-
-
klaczi
aktív tag
válasz Topiccsendőr #16280 üzenetére
-
vicces
addikt
válasz klaczi #16278 üzenetére
az elektromos szivatónak elvileg csak 12 volt kell.a szivatópatront ha kiszereled, a közepén lévő "fütyinek" ki kell emelkednie. ekkor zárja normál működés közben a szivató fúvókát. ez kb 2 perc, bár még soha sem mértem le. illetve hidegben logikusan tovább tart míg bemelegszik. egyes modelleken van hőérzékelő is. ezek szerintem pontosabban szabályozzák a szivatást, mert akkor veszik vissza amikor már megfelelően bemelegedett a motor/hűtővíz, nem pedig amikor át tudott melegedni a szivató patron..
"...Hidegindításkor mindig vacakolni kell egy kicsit a gázkarral, mert nem igazán van rajta szivató..."
ez most nem értem, hogy nincs is rajta, vagy csak nem működik..
egyébként a manuális szivató sztem jobb, én biztosan nem bántanám, inkább megpróbálnám rendesen beállitáni/kipucolni.én s csak azért cseréltem a rossz szivatómat szintén elektromosra, mert ingyen kaptam egyet. egyébként kb 12-16 ezer küvecs lett volna.
....
a hidegindító sprére nem véletlenül lehet az a mondat felírva. én nem emlékszem, hogy bármilyen külső segitséggel kellett volna indítanom a motoromat a legnagyobb hidegben is..
ha nem akar indulni legrosszabb esetben rárúgnék gyújtás nélkül néhányszor a berúgóra, egyéb esetben lehúznám a gyertyapipát és indítóznék.. de ez nem normális állapot.. kivizsgálást és javitást, beállítást igényel az ilyen gépjármű[ Szerkesztve ]
:)
-
kisszoko
újonc
Üdv Mindenki!
Én most tervezek venni egy használt kisrobogót ilyen 60e ft körül, és gondoltam kikérem a véleményeteket. Alapból Honda dio-t akarok venni mert a részletes leírás van róla neten, és rengeteg alkatrész, gondoltam hogy én majd itthon szerelgetem bármi baja van. Yamaha vagy esetleg Suziki-ban gondolkodom, de igazábol nem nagyon értek hozzá, csak amit hallottam innen-onnan. Fogyasztás igazábol nagyon befolyásoló szempont lenne. Bármi tanácsot/véleményt szivesen várok! -
klaczi
aktív tag
válasz vicces #16282 üzenetére
Ezt a blokkot külön vásároltam és egy mikuni súber+súbertűs karbi van rajta. Szivató gyanánt be van építve egy pillangószelep. Ennek lenne az a feladata, hogy, elzárva dúsítsa a keveréket. Igen ám de egy jó beállított alapjárat esetén a motor hajlamos leállni.Tehát finoman a gázkarral emelem az alapjáratot. Nem túráztatom csak épp, hogy egy kis gázt adok. Olyan 20 másodperc múlva magától ketyeg. Azt várnám el a cserétől, hogy indítás után folyamatosan minden beavatkozás nélkül forogjon. -
Tothgera30
Ármester
válasz Topiccsendőr #16288 üzenetére
60 ezer forintért nehezen vesz olyat ami még motornak is nevezhető.
kisszoko #16283: 220-230 ezer forint alatt tuti nem találsz megfelelő befecskendezős robit, ami nem tákolt sz@r, persze 4T 50-esek közül is a normálisabb alja a 200 ezer forintos összeg. Szerintem ha 60 ezer forintért találsz egy olyat amire nem kelessz az árért még egyszer rákölteni felújítás címszóval, akkor örülhetsz hogy jó vásárt csináltál, és minden elvvárásod két kerék, egy kormány és egy ülés lehet, fogyasztás meg jó ha 4 liter alatt marad. Ezért mondom én hogy 60-tól 80k-ig tip-top Simsont érdemes nézni, 60k alatt (olyan 30-50 ezer forint körül) meg Piaggio Ciao/Jawa Babetta 210/Peugeot 103 és társai.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Tothgera30 #16291 üzenetére
igaz. akkor choi nori. 60 ból kijön, 4 ütem és megy 30cal. viszont alig fogyaszt.
3kj van értelmes 60 papírért, csakhát ha nyelezi az ember akkor tényleg 4 litert megesz.
ditechből meg szerintem 140-160 ért van normális is. kell vinni a gameboyt meg a kábelt kiolvasni. Mindenki fosik tőle, mert alig értenek hozzá, nagy a homálykodás, pedig hosszú távon még a morini is jobban jön ki ilyen benzinárak mellett.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Debilon
addikt
robogó télire eltevésénél mire érdemes figyelni?
gondolom akksi kivesz, ezen kívül még mit érdemes megcsinálni?
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
Tothgera30
Ármester
válasz Topiccsendőr #16292 üzenetére
Kis aranyos, persze megy az jobban is, meg hát erő is van benne, de nekem valahogy közelebb áll a szívemhez a "tekerős" moped kategória.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Tothgera30 #16294 üzenetére
hogy szedi a lábát. a másodikon besírtam
Explosión de dos tiempos
-
Tothgera30
Ármester
válasz Topiccsendőr #16295 üzenetére
Még ahogy nézem is a kínai/japó vidiket róla, egyre jobban bejön . Egy nyitott dobbal nagyot ütne, 30-al szaladgálnék vele boltba, közbe nagy DRZ jellegű hang jönne belőle .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
V.Stryker
nagyúr
Sziasztok
Na ma vettem motorindító spary-t. Szétszedtem ismét a karbit, de nem volt dzsuvás. Kicseréltem a benzincsövet, leszedtem a kipufogót, nem-e az dugult el, de semmi. Egyszerűen semmi. A motorindítóval sem indul be. Kicsit elkapja és amíg van benne ebből a motorindítóból, addig ilyen fulladásosan hörög, de ahogy az kimegy, onnan megint leáll.
Van még valami amihez nem nyúltam. A karbin van két nagy lyuk, az egyik megy ugye a henger felé, a másikon a levegő. Ezen kívül a tetején bemegy a gázbovden a düznihez, a másik az automata szivató. Aztán jönnek a csövek és itt van egy amiről fingom nincs. Szóval van a benzincső, ez egyértelmű. Van a vákumcső a benzincsaphoz és van egy nagyon vékony cső, ami belemegy a motorhoz, valahol a henger tövénél, ahová az olaj is bemegy. Ez a kis vékony cső, amiről gyanítom,hogy benzin megy bele (de hova? ) ez mi lehet? Ha leveszem az oldaldeknit, akkor ott a főtengely előtt vannak valamik amikhez nem értek és oda megy bele. A bal alsó sarokba látható kis ketyerékhez megy... Mi lehet? Nem lehet ott a baj?
[ Szerkesztve ]
-
-
runner 125
nagyúr
válasz Debilon #16293 üzenetére
Igen, azt kapd ki.
Mosd le alaposan.
Ha, vizes és nem fagyállós a hűtővíz engedd le.
Húzd fel sztenderre majd az első teleszkópot alulról támaszd meg valami tuskóval, vagy pici stokedlivel, h ne érjen le a gumi.
Esetleg takard le."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Tothgera30 #16294 üzenetére
..csak most tűnt fel.
Ez Pikacsus, félbe vágott műanyag hordó az elején nagyon szexi.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Hankook téli és nyári gumi szett - 1 szezonosak - 235/45 R 17
- 2 szezonos - Hankook K135 Ventus Prime4 XL 235/45 R 17 97 Y XL nyári gumi
- 1 szezont futott - HANKOOK Winter i cept evo3 W330 235/45 R 17 97 H XL
- Philips AVENT Premium elektromos cumisüveg melegítő (SCF358/00)
- Újszerű Philips kézi gőzölőkészülék GC360/30 valamennyi tartozékkal, dobozában
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest