- A Palit fekete VGA-szörnye nem kér a színes pislákolásból
- Vezetékes FEJhallgatók
- Nikon Z MILC fényképezőgépcsalád
- Mini-ITX méretű RTX 4070 Kínából
- Kiszivárgott információk az új AMD chipek érkezéséről
- TCL LCD és LED TV-k
- Hobby elektronika
- Milyen TV-t vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen SSD-t vegyek?
Hirdetés
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
T Phone 2 Pro - majdnem mindenben jobb
ma Az első körös magentás szolgáltatói telefonok ugyan nem voltak drágák, de sok kompromisszumot követeltek meg. A második generációs páros minden szempontból fejlődött, miközben az árazás maradt.
-
Xbox Game Pass [2024] - Az extra júniusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között az EA Sports 24-et kapják meg az előfizetők.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mawyx
senior tag
válasz Tothgera30 #15501 üzenetére
Mit jelent a le lehet műszakiztatni ezeknél a hirdetéseknél? Annyi mintha le lenne járva a műszakija, tehát elviszi az ember vizsgahelyre és 20-30ezer Ft-ért lesz friss műszakija? Vagy ami még soha nem volt műszakiztatva mert kismotorként volt, azzal mást is kell csinálni?
Egy nő gondjait amúgy sem megoldani kell, hanem meghallgatni./Eastman/ | Ami árammal működik, vagy rá lehet tenni egy számítógép tetejére, az informatikusi munka :)
-
DigitXT
félisten
Általában külföldről behozott motoroknál van ez: ezeknek még soha nem volt magyar papírja, szóval még egy regadó is befigyel, és az "első" műszaki drágább is, mint egy "sima". Szerintem 20-30 helyett nyugodtan számolj 70-80-at, mire rendszám lesz a motoron, és forgalmi a zsebedben. Persze ez ccm és évjárat függő (ahogy az átírásnak is vannak ccm függő költségei).
[ Szerkesztve ]
-
Bling95
őstag
Még mindig nemjó a robesz
Rájöttünk hogy azért akad meg a berugókar mert hiányzott a karnál az alátét meg a zégergyűrű. Orvosoltuk a problémát. Na mostmár azt elértük hogy nem ragad meg a kar és beindul a motor. Viszont valami iszonyatosan reszel. Amikor még régen lehetet indítani akkor nemreszelt semmi szóval itt valami új probléma lehet. De egyszerűen nem jövünk rá mi és miért ér össze. mintha a berugó "mechanizmus" érne hozzá a motor felöli oldalhoz.
Azt meglehet csinálni hogy felrakom a deknit , berúgom és utána leveszem? mennyire biztonságos ilyet tenni? Szerelőig nem merek elmenni vele mert tényleg nagyon reszel....
Aztán a másik: Melegen eltűnik az alapjárat ( ez egy régebbi gond) , és pl egy lámpánál huzogatnom kell a gázt mert kül leáll. Plusz utána nehezebb is beinditani amig lenem hül.
Milehet? Karbit kéne kipucolni vagy mi? Alapjárati csavart feltekertem a legnagyobbra , hidegen pörög mint állat melegen ugyanugy leáll.Szóval szopok a motorral rendesen mitnemondjak, valamelyik dologra ötlet valakinek?
-
priti
addikt
válasz Topiccsendőr #15502 üzenetére
Nem beszéltem a boltossal, csak neten láttam, hogy hírdet. Egyébként nem a Daytona CDI-től nő a motor teljesítménye, hanem a gyáritól csökken. Előbbinél a teljesítmény, utóbbinál a károsanyagkibocsátási norma elérése a cél. Nincsenek csodák, ez csak egy gyújtáselektronika. Egyébként nem lepne meg, ha trafót is kéne cserélni egy ilyenhez, állítólag nem, de hiszi a piszi. A gyárival magas fordulaton szerintem kisebb lehet a szikra.
Hardverlesen
-
Topiccsendőr
addikt
Nem a szikrától lesz környezetbarátabb, az karbibeállítás. Előgyújtás 2ütemnél nem olyan fontos, mint 4 ütemnél, azzal se lehet sok lóerőt hozni a konyhára.
Versenymotorok sokkal szegényebb keverékkel mennek, azokhoz kell versenytrafó meg a társai, de a gyári bőven jó a viszonylag magas fordulatokhoz. Gyári hengerhez, gyári beállításokkal parasztvakítás a malossi trafó és satöbbi. Még a hetvenes vashengerhez is.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
őstag
válasz Tothgera30 #15501 üzenetére
Köszi, és ezeknek milyen az első telója? Volt Runnerem, aminek ugyanez a fordított teleszkópja volt elöl és egy rázósabb úton szétrázta az agyamat, annyira kemény volt elől, szinte semmit nem mozgott.
-
Tothgera30
Ármester
válasz dave93 #15511 üzenetére
Szerintem zsíros. Ez érdekes, az NRG Powerben is zsíros van és mozog rendesen, ha az első fékkel erősen fékezel úgy összemegy hogy szinte hozzáér az első idom a kerékhez. Szerintem csak újra kellet volna zsírozni, meg előtte ugye rendesen kitakarítani.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
priti
addikt
válasz Topiccsendőr #15509 üzenetére
Persze, nyilván itt hajszálnyi különbségekről beszélünk. Gondolom ha nem a CDI-ben lenne a fojtás a japcsi motorokban igazából nem sok értelme lenne kicserélni, kb. semmi. Kérdés hogy a fojtás technikai megoldása mennyire rontja a teljesítményt 0-60 között is. Száz video-t láttam, ahogy a Daytonával elfekteti a km órát a motor, szóval a fojtás biztos hogy a CDI-ben van, de láttam olyan CV50-et is youtube videon, ami nem állt meg ugyan 60-nál, de sokkal lassabban érte el a 60-at, mint az enyém, szóval már vége volt szerintem nagyon és ha azt veszem hogy abban 10000km volt, az enyémben meg 15000 van és a blokkomra fél doboz karbitisztítót ráfújtam, mire le mertem szedni a szívócsonkot annyi dzsuva volt rajta, tehát nem nyúltak hozzá, abból azért látszik, hogy a CDI cseréje után megy ugyan 75-80km/h-val a motor, de elég rövidtávon ki lehet nyírni a blokkot.
Én amúgy eleve szkeptikus vagyok az olyan típusokkal szemben, amik gyárilag mennek 80-90-eket, mert nincsenek csodák, ha ötvenes akkor ötvenes. Mondhat bárki bármit, azt bizony pörgetni kell ilyen végsebességhez és ami pörgős az sosem lesz tartósabb annál mint ami nem, hiába vizezik be.Hardverlesen
-
őstag
válasz Tothgera30 #15512 üzenetére
Na látod ez az. Nálunk is van egy 50es NRG itthon, ugyanez a fordított teleszkóp, mint a runneré volt, az mégis teljesen jó, a runneré meg mindig is kemény volt, mint az állat. Viszont ezt többek mondták, hogy az összes fordított runner teleszkóp ilyen, kegyetlen jót lehet vele kanyarodni, de kátyús úton meghal.
-
mdk01
addikt
Hali!
Jó régen jártam erre fele.
Keresek még Area51-re első lámpabúrát.Továbbá olyan gondom van hogy egész télen kint volt a robesz az udvarba letakarva rendesen.
Aztán most hogy letakarítottam és vettem bele új aksit be akartam indítani. Be is indult de nem pörög fel rendesen. Fullra van húzva a gáz de 1mp/5röfenéssel megy és ha elengedem a gázt akkor lefullad. Ami még jellegzetes jelenség és iylet még nem tapasztaltam(bár nincs nagy tapasztalatom) hogy ha jól emlékszem az AC pumpából megy egy lefolyó(de inkább túlfolyó) cső a motor aljához és jelenleg most azon folyik(igen folyik) ki a benzin miközbe pöfékkel lassan és néha kihagy egy-egy robbanás.
Én így hozzá nem értőként azt gondolom hogy nem jut el annyi benzin a karburátorig mint kellene.Apámat megkérdeztem véleményezze az esetet és közölte hogy télire nem szoktak benzint hagyni a motorba mert hogy leülepedik a motor (karburátor) réseibe és eltömít bizonyos járatokat. Biztos igaza van de nem tudom most hogyan tovább.Mi a véleményetek mit csináljak?
Köszönöm
Üdv.
-
Sátán44
addikt
Erről mi a véleményetek? Az hogy ennyi km van benne, abban nem hiszek.
Gilera Runner 50 LCKis bohóccal is lehet nagy cirkuszt csinálni... :-)
-
mdk01
addikt
válasz Sátán44 #15517 üzenetére
Lehet vmi kiscsajé volt és évi 500km rakott bele aztán feleslegessé vált. Én sem mentem többet egy évben, mert csak úgy volt és néha használtam, de volt mellette kocsi is.
Amúgy féktárcsa sokat elárul. Kérdezz rá burkoltan hogy volt e már cserélve vagy vmi hasonló burkolt de nem túl átlátszó kérdéssel érdeklődj utána.
Sztem jó kis gépek ezek is amúgy.[ Szerkesztve ]
-
danntora
tag
Hali!
Ha a levegőcsavart állítva nem nagyon változik a fordulatszám az lehet attól hogy gyári motorban 17,5-es a karbi és a szűrő egy piros Malossi filter? Ugyanis meleg időben nem szeret egy rúgásra elindulni, nem lehet hogy túl sok anyagot kap? -
runner 125
nagyúr
válasz kkrisi #15497 üzenetére
Sisaknál elsődleges a biztonság. Ahogy fentebb is írták, ennyiért nagyon belépőt kapni, amire én nem bíznám az életem.
Minőségi (Nolan, Schubert, AGV, Suomy, stb) sisakra egyszer kell pénzt kiadni, és az jó ideig örök darab.
Egyébként a sötétített plexi este halál, ezt vedd figyelembe."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Sátán44 #15517 üzenetére
Külső alapján tip top, és ne feledd, ez Runner, nem erox. Muhhaha.
Egyébként az első gumi szinte tuti nem gyári, de még ha 20.000 is van benne 2 kilóért megérheti.
De nézd meg a hátsót is - ez mind jó alkualap, ugyanis 4000km alatt max a Gixerről lehet lehajtani a gummákat, egy 50-esről kizárt.Azt ne feledd, h nem kell sokat szarozni. Menj el, nézz meg 1-2-t és fizess, mert a jó vételek hipp-hopp elkelnek.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Sátán44
addikt
válasz runner 125 #15523 üzenetére
a jó vételek hipp-hopp elkelnek
Tapasztalom a tegnapi belinkelésedből már 2 kilőve.
Kis bohóccal is lehet nagy cirkuszt csinálni... :-)
-
Killing
addikt
No, szombaton nekivágok a Balatonföldvárnak a kis peugeot-tal.
Reggel megyek, este jövök.
Szeged-Balatonföldvár-Szeged, egy 50-es robesszal 1 nap alatt, nem lesz semmi az biztos, majd 500 km.
Ha 100-150 km után pihenőt tartok akkor nem lesz túlhajtva ilyen melegben, ugye? Vagy sűrűbben álljak meg?[ Szerkesztve ]
Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
-
DigitXT
félisten
válasz Killing #15525 üzenetére
Ez valami modern kori Iron Man verseny akar lenni?
Értelme ennek nem sok: jó 10 óra utazás, és... Mit
is akarsz Balatonföldváron csinálni, hogy "megéri"?Szerk: szvsz nem a moci döglik majd a 30+ foktól,
hanem a vezetője... Pláne, ha megáll, és nem lesz
menetszél. A motoros ruhája felforralja az agyvizét.[ Szerkesztve ]
-
Killing
addikt
válasz DigitXT #15527 üzenetére
Felfoghatjuk egy modernkori Iron Man versenynek is, amúgy 5 óra alatt kényelmesen lent vagyok.
Lehet példát venni a mopedrallysokról is, Szeged-Budapest táv, szar robogókon, motorokon, betonút nélkül, és mégis megcsinálják.
Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
-
Killing
addikt
-
Killing
addikt
Veszélyes, tudom. Persze hogy az. A vizsgabiztos is így vált el tőlünk anno. Kis távon is veszélyes, csak itt nagyobb távon vagyok kitéve neki, amúgy pedig a hajnali órákban megyek, akkor még nincs akkora forgalom.
Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
-
Killing
addikt
A kedvetekért készítek beszámolót, és lesz 1-2 fotó is.
Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
-
mdk01
addikt
Nincs vkinek ötlete a problémámra?
-
mdk01
addikt
2x
[ Szerkesztve ]
-
-
kkrisi
senior tag
esetleg erről mi a véleményetek?
-
runner 125
nagyúr
-
priti
addikt
válasz Killing #15525 üzenetére
Sűrűbben állj meg és ne a megtett km szerinti rendszerességgel, hanem magadra figyelve. Fejben nagyon el fogsz fáradni. Ekkora időtartamban folyamatosan forgalmi helyzetben lenni nagyon fárasztó. Ha nem vagy hozzászokva nem tudsz ennyit monoton koncentrálni. Más az amikor ismerős helyen egész nap ide-oda rohangálsz a motorral. Egy zombi leszel, mire odaérsz. Ha nem csináltál még ilyet rövidebb távval kezd. Ez így motorral nagyon veszélyes, nagyon könnyen hibázol, ha kimerült vagy. Amikor lementem Dunakesziről (BP-től északra)Orfűre (Pécshez közel) BP-n keresztül kocsival magam is meglepődtem, hogy elfáradtam. Megálltunk egy kv-ra nem sokkal az út vége előtt és amikor indultam a parkolóból lefulladtam. Életemben nem fulladtam le soha, egyszerűen zokni voltam már és alig vártam, hogy legyünk már ott, pedig én kocsiban ültem, így a zaj nem terhelt annyira, de téged az is fog. Aznap vissza is jönni ... horror. Más az amikor az ember fuvaros és hozzá van ehhez szokva, az agy is olyan, mint az izom. Edzeni kell ahhoz, hogy az ilyen specifikus terheléseket könnyen vegye.
Hardverlesen
-
g@bo
nagyúr
válasz runner 125 #15535 üzenetére
elmentem ma meglesni a mocit, **** piaggio zip 50 4t. kegyetlenül tukmálta a kereskedő utolsó darab volt, 1,8 km el az órában. az istennek se akarta beüzemelni, mondom mennék vele 20 métert, hogy húz, valami.
tetszetős a gép, kinyitottam az ülését, " piaggio ..... guanghzou made in china " ójes. mind ott készül?
mivel nem próbálhattam ki, nem mertem megvenni, záróra előtt 2 percel előkerült egy benzines kanna, de nem röffent be a gép a berugó karra. az ár baró a többiekhez képes, 300k, 2 év garral.
nemtom mitévő legyek.
kép a cuccról: [link]
-
g@bo
nagyúr
senki nem vesz szivesen használt cuccot, ha megyek vele, más nem veszi meg, mert "használt". ezt mondták. de zárás előtt 1 perccel már hajlottak némi próbára, fura, 300k azért nem kevés....... oké, akciós cucc, de azért csak megnézném mit veszek.
egy 10 ropis cipőt is felpróbálok, jó e... nem otthon nyavajgok hogy a bal szorit, de sebaj, olcsó volt.
szóval ott toporzékoltam 17 től 18h ig, addig fűtött, mien okés az ár, nekem találták ki, mondogathattam, hogy röffennék azé egyet, de nem. 18 órakor kapott egy fél lityi krafot, próbálták berúni /akku kiszedve/ de nem ment. eljöttem, hogy alszom rá... tetszik, de igy necces vásárolni.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- iRobot Roomba j7 + feltöltőszett robotporszívó eladó
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!