Hirdetés
Hirdetés
-
Minden információt felhasználnak rólunk a közösségi cégek
it Az amerikai hatóságok szerint a közösségi média felhasználói nem igazán rendelkeznek irányítással azon adatok fölött, amit az AI-rendszerekkel megetetnek a nagy cégek.
-
Érkezik a Redmi Watch 5 Lite
ma Szeptember 25-én Indiában lesz az aktivitáskövető premierje, és lehet, hogy marad is azon a piacon.
-
Edifier R1600T III 2.0 Aktív hangfal
lo Tegnap érkezz meg az új hangfal rendszer. Egyrészt azért esett rá a vásárlás, mert ajánlott, másrészt van hozzá...
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
nagyúr
válasz Topiccsendőr #15399 üzenetére
Ha kötekedni akarnék, azt mondanám. hogy ezek egyike sem 70 ccm. Amúgy a 90 már elég közel van a 100-hoz, ennyit pedig simán be is kamuznak, ha marketingről van szó. (Pl a Maja sem 180 ccm. csak 175, ha jól emlékszem, de a neve attól még 180.)
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Tothgera30 #15403 üzenetére
Szuper.
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
runner 125
nagyúr
válasz Topiccsendőr #15399 üzenetére
Hm, erről a Typhoon-ról nincs valami irományod? Őszintén, soha nem hallottam róla és Google sem talált semmit.
A blokk már maxi, vagy a sima 50-es Pigi blokkra van húzva a '75 ccm'-es henger?
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #15405 üzenetére
Én úgy tudom limitált szériás volt, és csak hengert cseréltek, de nem 100%-os az infó.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
runner 125
nagyúr
válasz Tothgera30 #15406 üzenetére
Annó Egü fórumon is terjedt a Runner-ről egy ilyen hír, de konkrét bizonyítékkal, akár rajzokkal, akár fotókkal senki nem tudott szolgálni. Mindenesetre tényleg kíváncsi lennék rá.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #15407 üzenetére
Runnerból úgy tudom nem volt olyan.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
runner 125
nagyúr
válasz Tothgera30 #15408 üzenetére
..és ezt mire alapozod?
Ez épp' olyan, mint a Typhoon, keringtek róla infók, de szinte nulla bizonyíték. Ez ugyanúgy igaz a Runner-ra is.
Amikor szó volt erról jó pár éve, akkor ott is arról szólt a fáma, h a gyári blokkra, gyári főtengővel, felkerült egy (azt hiszem itt 80 ccm) nagyobb henger, de alátámasztani senki nem tudta.
..jah igen, megvan már. Egy hirdetés kapcsán alakult ki a beszélgetés, ugyanis valaki specedésön 80 ccm néven árult egy olyan Runner-t."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #15409 üzenetére
Semmire. 80cc-t csak versenyeknél látni (http://neha2008.homestead.com/Gunstock_061709.pdf), gondlom átépített, gyári 80-asról nem is halottam. Mondjuk most olasz robogós oldalakon előfordul egy-egy 80-ass, de mindjárt utánajárok.
ui.: http://motojannis.com/%D0%A1%D0%B0%D0%B9%D1%82%20%D0%B1%D0%B5%D0%B7%20%D0%B8%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D0%B8%202/Gilera%20Runner.jpg / http://www.drossos.gr/more.php?pro_id=7 / http://www.drossos.gr/product_files/97.pdf
...bocs nem működik a linkelés...
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #15405 üzenetére
Egy 1995 ös Motociclismo katalógusomban van. Majd utánanézek.
Explosión de dos tiempos
-
Sátán44
addikt
2008 Derbi Atlantis hány lóerős? Érdemes ezzel a típussal foglalkozni?
Kis bohóccal is lehet nagy cirkuszt csinálni... :-)
-
DigitXT
nagyúr
válasz Sátán44 #15412 üzenetére
Mire kellene? 2T, vagy 4T? Ebben a kategóriában nem a lóerő a lényeg, de 50-es 4T-t venni necc, mert azok elég harmatosak (tipikusan a "keveset eszik, viszont nem megy" kategória). Amúgy a konkrét típust talán a többiek ismerik.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
priti
addikt
válasz Sátán44 #15414 üzenetére
itt azt írják hogy 7 lovas. Ha igaz akkor faca, mert az enyém 7,5 gyárilag és még 15000km után is nagyon ugrik, mondjuk kicsit könnyebb, de nem sokkal. Majd fogyózol és kompenzálsz
Hardverlesen
-
-
kkrisi
senior tag
-
kkrisi
senior tag
válasz Tothgera30 #15420 üzenetére
Ezt tudnád nekem részletezni, ha megkérlek? mert eléggé elgondolkodtat a vételük, igaz bár mind2 125-ös, de majd akkor leteszem az A1 mert B nem elég hozzá!
És melyiket lenne érdemesebb megtartani szerinted?
Köszi!
[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
válasz kkrisi #15421 üzenetére
A Yamaha XT és a Honda XR lényegében ugyan az a motor. Mindkettőn egy 125ccm-es egyhengeres szelepes 4T erőforrás dolgozik, ha jól be van lőve akkor nagyon sokat elmegy mindkettő. Részletezni ezen nincs mit, startbíró igásló mindkettő, szinte 1:1-ben megegyenek, bár az "új" XT később jött a piacra, nekem az mégis jobban bejön.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
kkrisi
senior tag
válasz Tothgera30 #15422 üzenetére
értem köszönöm!
Még annyit kérdeznék A1 kapcsolatban, ha most nem rég lett meg a B kat., akkor ha el akarom kezdeni, akkor ugye nem kell megint kressz vizsgát, és eüt-t tennem?
-
Mawyx
senior tag
válasz kkrisi #15423 üzenetére
Szerintem a kreszt biztos le kell tenni, eü-t meg nem, legalábbis nekem így volt, bár már nem emlékszem mennyi idő telt el a kettő között nekem.
Egy nő gondjait amúgy sem megoldani kell, hanem meghallgatni./Eastman/ | Ami árammal működik, vagy rá lehet tenni egy számítógép tetejére, az informatikusi munka :)
-
Mawyx
senior tag
válasz kkrisi #15426 üzenetére
Az lesz a legkevesebb, ne aggódj.
A kresz meg más kategória, le kell tenni a motoros kreszt.Úgy tűnik eü csak egyszer kell: "Az eü vizsga minden esetben kell, de csak az első megszerzett jogsihoz. Tehát ha már van valamilyen jogsid, amihez le kellett már tenned az egészségügyi vizsgát, akkor második jogsinál már nem kell újra vizsgáznod, így ennek költségeit nem kell kifizetni." [link]
[ Szerkesztve ]
Egy nő gondjait amúgy sem megoldani kell, hanem meghallgatni./Eastman/ | Ami árammal működik, vagy rá lehet tenni egy számítógép tetejére, az informatikusi munka :)
-
kkrisi
senior tag
és ha elmúlt 2 éves az eü akkor gondolom arra nem kell mennem nem? csak kresz rutin meg forgalom ugye?
és motornál hogy van? végig kell menni, hogy 125 250 600 1000ccm? tehát ha haverom 1000 szeretné tenni a jogsit, akkor mindegyiken végig kell mennie lépcsőzetszerűen vagy hogy működik?
-
Mawyx
senior tag
válasz kkrisi #15428 üzenetére
Dehogy kell végigmenni Ha elmúlt valaki 21éves, akkor mehet a korlátlan A-ra, egyből mehet ezres mocival is. Ha nincs semmi jogsija, akkor kell eü, meg ugye alapból kell kresz, rutin meg forgalmi.
Ha nem múlt el 21éves, akkor A1 kategória, ez 125cm3-ig jó, KW nincs meghatározva, ez lökettérfogtot ad meg.
vagy
A korl jogsi meg pont nem ad meg lökettérfogatot, hanem max 34LE (ez nem tudom hány KW, át kéne váltani).
Ha 2éves megvan az A1 vagy Akorl valakinek, akkor szintén lehet menni Akorlátlanra, aminek se lökettérfogatbeli se teljesítménybeli korlátja nincs.[ Szerkesztve ]
Egy nő gondjait amúgy sem megoldani kell, hanem meghallgatni./Eastman/ | Ami árammal működik, vagy rá lehet tenni egy számítógép tetejére, az informatikusi munka :)
-
Tothgera30
Ármester
válasz kkrisi #15428 üzenetére
Nincs olyan hogy 125ccm, 250ccm, 600ccm, és 1000cccm. Nem tudom hol olvastál ilyesmit. Olyan van hogy M kat., A. korl kat., A1 kat., A kat. Nézz utána, a Google a barátod. Nem, nem kell végiglépcsőzni, br azt szeretnék bevezetni, de most még úgy van hogy ha nincs jogosítványa akkor 21 év után mehet korlátlanra, ha van, legalább B vagy A1 jogosítványa akkor 18. évtől mehet.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
kkrisi
senior tag
válasz Tothgera30 #15430 üzenetére
értem köszi a segítséget mind2 től!
Van neki B akkor 18 kell neki, és akkor ugyan úgy végig kell zongoráznia a kresszt rutin forgalom és eü-t mert nincs meg 2 éve neki... és akkor ha 1000 megy akkor azzal is fog tanulni gondolom nem? Hiába A korl
-
DigitXT
nagyúr
válasz kkrisi #15431 üzenetére
Nem tanítanak 1000-es mocival. A lehető legkisebb 500-ast veszik elő, ami éppen megvan 50 LE (mert annyinak meg kell lennie, ha korlátlanra akarsz vizsgázni), aztán ennyi. Nulla tapasztalattal amúgy is életveszély egy literes motorra felülni, bár mint a motorozásban minden, ez is fejben dől el: ha észnél vagy, kevesebb eséllyel halsz bele, de ott már a technika is kegyetlen. Kis hibákra is nagyon büntet... Vezetéstechnikai tréningen való részvétel erősen ajánlott, szerintem.
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz kkrisi #15433 üzenetére
Városban 7-8-at simán bekajál, országúton kevesebb, ha állatkodsz, lehet több is. Azért ez típustól is függ, bár nem nagyon láttam még embert, aki a fogyasztása alapján választott volna sportmotort.
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz slynevem #15435 üzenetére
A kocsitok megy 300-zal? Btw. meg lehet kérdezni a (nagy)motoros topikban: nekem ezt a 8 litert egy GSXR1000 tulaja mondta személyesen, és azt is, hogy azért jár sokszor inkább a robogójával a városban, mert az olcsóbb, meg pl. bevásárlásra is használható. Egy sportmotor alapvetően nem városba való (hanem legfőképp versenypályára), ezért nem is a praktikussága, fogyasztása, és egyéb, általában gyakori érv mentén választja az ember, hanem egész más tényezőkre figyel. De ez itt off.
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
runner 125
nagyúr
válasz Topiccsendőr #15411 üzenetére
Oké, köszi.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
walanr
csendes tag
Sziasztok, összeraktam a Mintemet ma este, de fúrás, főtengelyfelújítás csapágycsere után most jobban ráz, mint elötte. mi az ördögtől lehet? Pedig reméltem, hogy most egy darabig már nem kell hozzányúlni. Lehet ilyen hatása annak, hogy még össze kell kopnia a hengernek és a gyűrűnek, vagy kiment a tengelyből a centírozás?
-
runner 125
nagyúr
válasz Tothgera30 #15430 üzenetére
Pontosítanám. Az autó jogosítványnak semmi köze a motorhoz.
M - smkp. max. 50 ccm, 14 éves kortól.
A1 - 125 cm3 hengerűrtartalmat és a 11 kW-os teljesítményt meg nem haladó hajtómotorral ellátott motorkerékpár. 16 éves kortól.
A korl. - Legfeljebb 25 kW teljesítményű és 0,16 kW/kg teljesítmény/saját tömeg arányt meg nem haladó motorkerékpár. (Ugye itt már nincs ccm, így akár egy 400-as Burgman is belefér)
18 éves kortól.A - Nincs ccm és teljesítménykorlát. Minden előélet ( A1 vagy Ak.) nélkül 21. életév betöltésével csinálható meg. Vagy - , ha 16 évesen volt A1, akkor 18 évesen mehet az A, illetve, ha 18 évesen volt Ak. , akkor 20 évesen mehet az A.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #15439 üzenetére
Igaz, végül is erre akartam kilyukadni csak belezavarodtam...
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Killing
addikt
De, az A1 kategória 11 kW-ig, és 125 ccm-ig szól, ezért nem lehet vezetni vele az olyan 125-ös 2T mocikat, amiket nem papíroztak le 11 kW-ra (forgalmiba van beleírva). Van amelyik 30kW-os, és ha most belegondolsz, ezekhez már korlátlan A jogsi kell.
Persze van alapból 2T 125-ös ami 11 kW alatt van, pl.: MZ, de az már régi technika, most már sokkal többet kihoznak egy 2 ütemű blokkból.[ Szerkesztve ]
Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
-
Killing
addikt
Ja, és olyan nincs hogy 2 éven belül újra kell az elsősegély vizsga.
Ha azt egyszer megcsináltad akkor már soha nem kell vizsgáznod belőle.Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
-
Puttyos
csendes tag
Üdv Mindenkinek! Új vagyok még ezen a fórumon és segítségre lenne szükségem. Apámtól megkaptam, a kb. 3 éve beindíthatatlanul a garázsukban álló Cagiva City kétütemű, 50-es robogóját. A beindítási problémát megoldottam. Csak annyi volt a baja, hogy az olajadagoló pumpa csöve tőböl el volt törve . Ezt utána keverék keverésével küszöböltem ki, úgy, hogy kiiktattam az olajpumpát. Próbáltam szerezni hozzá, de végülis még használható volt nélküle. Ezután, a második motorozáskor, a jobb oldalon először csak furcsa surlódó hang jött a motorból, majd egyszerűen szétszállt az egész ventillátor, ami vitte magával a teljes burkolatot is.
Valaki nem tudna nekem segíteni ehhez a típushoz valami alkatrész forrást szerezni. Több dolog is kellene, mostmár nagyon!
A blokkon "Sanyang" felirat olvasható a motorszám előtt. Ennek alapján nem lehet, hogy véletlenül valami kínai, vagy tajwani, vagy bármilyen távolkeleti típusnak ugyanez a blokkja lehet. Sajnos ehhez nem értek. Ezért várok segítséget hozzáértőktől. Nagyon megköszönném -
kkrisi
senior tag
értem. Köszönöm mindenkitől a választ, most már mindenről tudok mindent hála nektek
Viszont most nagyfater áttolta a sufnijából rég nem bepöccintett Suzuki CP 50 szerkezetét. hááát....mit mondjak rá nem egy mai vasdarab, de mondta hogy használjam azt mert megbízható Szerintetek van benne valami? mert tényleg egész egyben van a vas, és háát nem tudom esetleg valaki ha pár szót mondana róla hogy érdemes vele foglalkozni vagy sem...megköszönném
-
róland
veterán
válasz runner 125 #15356 üzenetére
Átdobtam, de az elmúlt napokban is annyi választ kaptam, hogy továbbítják a fórum fő adminisztrátorának, meg, hogy általában 24 órán belül aktiválják a regisztrációkat.
(Azt hiszem én vagyok a kivétel, most már 2 hete várok az aktiválásra.)
http://logout.hu/cikk/mi_is_az_a_htpc/teljes.html; Három emeleten át egy teljes liftrapszódiát játszik!
-
róland
veterán
válasz runner 125 #15446 üzenetére
Igazából a fórumuk érdekel.
Úgy láttam elég bőven írnak, s elég gyakran is, az Agility tulajdonosok.
http://logout.hu/cikk/mi_is_az_a_htpc/teljes.html; Három emeleten át egy teljes liftrapszódiát játszik!
-
róland
veterán
válasz runner 125 #15448 üzenetére
Küldtem pü-t.
http://logout.hu/cikk/mi_is_az_a_htpc/teljes.html; Három emeleten át egy teljes liftrapszódiát játszik!
-
priti
addikt
válasz Puttyos #15443 üzenetére
A legköltségkímélőbb szerintem az lenne, ha vennél egy ilyen leharcolt darabot minél olcsóbban, kibontod belőle ami kell, aztán a maradékot eladod/leadod bontóba/vastelepre/kukába, így az eladási/vételi különbözet lenne a végén csak a költséged. Így mindent ki tudsz cserélni, hiszen a vételkor meg tudod nézni, hogy ami kell az jó e rajta. Lehet találni mindent weben keresztül is, de én csak egy fékbetétet meg egy szívócsonkot vettem de csak két helyről tudtam és így máris összesen ~4000Ft elment postaköltségre. Egyszerűen nem éri meg futkosni utána, ha sok kis apróság kell. Tömítéseket meg le tudod gyártatni egyedileg, párszáz Ft/db, szóval nem gond ha szét kell szedni.
Hardverlesen
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- iPhone topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Ukrajnai háború
- Itthon is elérhető a OnePlus 11 és a Buds Pro 2
- iGPSport iGS800 kerékpáros óra: egyből a csúcsra tör
- Elektromos autók - motorok
- Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
- PlayStation 5
- Politika
- A gépház modding sötét oldala.
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen